Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için muhtemel optimizasyonları farklı kategorilere ayırdık. Aracınız için hangi kategoride hizmetlerimiz olduğunu kontrol edin. Aşağıda kategoriler hakkında kısaca açıkalamalar bulabilirsiniz. Yukarıdaki markaların, Remaps ile hiçbir ticari ilişkisi yoktur. Logolar, bilgilendirme amaçlı kullanılmıştır.
  • Stage 1 Nedir Tekrar Programlama
    Stage 1 aracınızın motor yönetim sistemine yapılacak olan, enjeksiyon, ateşleme gibi parametlerin değiştirileceği özel bir programlamayı içermektedir. Bütün parametreler aracınıza özel hazırlanır ve bu aşamada bütün ayarlar üretici standartlarına uygun ve güvenli bir seviyededir. Stage 1 %100 güven telkin eden, kısacası endişe olmadan daha fazla sürüş keyfi demektir.
  • Stage 2 Nedir Hava girişi ve egzost iyileştirmesi ile birlikte tekrar programlama
    Stage 1 uygulamamızdan daha fazlasını isteyenler için, motorun çevresindeki bir dizi parçaları iyileştirerek oluşturulan Stage 2 isimli bir opsiyonumuz var. Öncelikli olarak bu parçalar hava filtresi ve egzostdur. Bir çok hava filtre sistemleri, motorun emiş gürültüsünü azaltmak için kısıtlanmış durumdadırlar. Spor bir filtre yada özel emiş sistemi takarak motora daha fazla hava girişine yardımcı olur ve güzel bir güç artışı alırız. Aynı durum egzost sitemi içinde geçerlidir. Stage 2 uygulamamızda yine üretici güvenlik standartlarını koruruz fakat bazı durumlarda extra bir kaç güçlendirilmiş parçaya (örneğin debriyaj sistemi, dumpvalve v.s.) ihtiyacımız olabilir. Her aşamada önerilen parçalar mutlaka değiştirilmelidir.
  • Stage 3 Nedir Yeni Motor Parçaları ve Programlama
    Stage 3 uygulamamızda bir adım daha ileri gidiyor, motorun içi ve çevresindeki parçaları değiştiriyoruz. Bu daha büyük bir turbo, spor egzantrik milleri büyük enjektörler gibi parçaların takılmasıdır. Bu size riskli bir işlem gibi gözüksede, çoğunlukla durum böyle değildir. Çünkü üreticiler genelde tek bir motor bloğu üzerine daha büyük turbo ve enjektör takarak 2 farklı motor tipi üretir. Bu demek oluyorki aracınızı güçlü olan motorun orjinal parçalarını kullanarak dayanıklı ve risksiz bir şekilde üreticinin ön gördüğü limitlerle hızlandırabilirsiniz.

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Citroën
Öncelikle böyle bir sistem geliştirdiğiniz için çok teşekkür ederim çok memnunum hem aracımın performansı ve çok yakıt tasarrufu sağlanmış oldu Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Fatih T. Yaptırmış olduğum yazılım aracımda hissedilir bir performans artışına sebep oldu, şu an yakıt azalma değil artış gösterdi, performans iyi olunca hız yapıyorsunuz )))))) doğal olarak , düşünen arkadaşlara tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Recep A. Uygulama cok iyi Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Arabamı satmak üzereyken remaps'i duydum. Az yakan, çok daha hızlı olan bir arabam oldu. Araba adeta kişilik değiştirdi. Teşekkür ederim. Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Düzgün servisiniz, güler yüzlü ekibiniz ve profesyonel bilginiz için çok teşekkürler. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Bülent C. Çok belirgin bir fark var. İletişim ve ilgi çok iyi. İlgisi olanın hiç düşünmemesi gerek bence. Teşekkürler Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
14.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gercekten isinin arkasinda duran yaptigi isi cok guzel yapan biyer cok memmunuz cok tesekkur ederim. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yazılım yapıldığı ilk andan itibaren aracımda bir rahatlama olduğunu hissettim performans anlamında ise gerçekten büyüleyici bir değişiklik vardı. Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim. Saygılarımla Volkswagen Scirocco 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
26.08.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
TÜRKİYEDE TEK DİYEBİLİRİM.....! Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Opel
Mehmet Ali Y. Sonuç mükemmel alper akkoç ve remaps tesekkurler Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Ford
Kesinliklikle tavsiye ederim.iş bilen adam gibi adam. Ford Kuga/Escape 2.0 TDCi - 136Hp @185 Hp
08.04.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Tek kelimeyle "süper" . Bir işi ehline vermek gerekir derler ya kesinlikle doğru. Herşeyden once yapan ekip guven veriyor. Anliyorsunuz ki hic bir sekilde sikinti yaşamayacağim ve yasarsamda garanti altındayim. Dolayisiyla verdiginiz her kurusa deger. Performansdan bahsetmiyorum bile. 508 sahipleri icin kesinlikle tavsiye ederim. Vites gecislerindeki kararsizlik ortadan kalkiyor. Dusuk hizlardaki hantallik yok oluyor. Yakit konusunda sunu belirtmek lazim . Ilk gunlerde yakit tasarrufu mumkun degil cunku arac öyle guzel performans sergiliyor ki ister istemez basiyorsunuz gaza. Oyle oluncada yakiyor tabi ancak sonrasinda alisinca yakiti biraz daha dusuyor %5 10 gibi. Tesekkurler Remaps Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
03.03.2018 ( Devamını oku )
Ford
Gülkar G. Gayet Memnunuz Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Basta umit bey ekibinin ellerrine saglikkk yaptiklari isten cok menmunum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
06.05.2018 ( Devamını oku )
Ford
Nihat O. öncelikle aracın bu kadar performansının yükseleceğini beklemiyordum.. hele ki 2000 devirden sonra , 2. vites , 3. vitrs farketmez pati çekiyor.. 180 i zorla yapıyorken , yazılımdan sonra 30 saniyede 180.. 40. saniyede mi ibrede 210 u okudum yol bitti.. trabzon remaps' ın sahibi Alper Akkoç kardeşim , güler yüzü ve misafirperliği için teşekkür ederim... Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle bu benim Remaps gören ilk aracım değil ve sanırım son da olmayacak.Ümit Bey ve ekip çok profesyonel.Aracım şu an inanılmaz farklı ve keyifli hale geldi.Teşekkürler... BMW Z4 20i - 184Hp @260 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Uygulamadan sonra sanki farklı bir araç kullanıyormuş gibi hissetmeye başladım. Performans artışı çok başarılı. Ümit bey ve ekibi çok bilgili ve ilgili insanlar. Bundan sonraki araçlarım için de Remaps’e kesinlikle uğrarım. BMW 1-Serisi 118i - 170Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Opel
Aracın dünyası değişti :) Ellerinize sağlık Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
04.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Bmw 118i aracima yaptirdim ,hizlanmasinda muazzam bi fark oldu ve yakit tasarrufum kesinlikle azaldi .Sagolsunlar cok yardimci oldular her konuda .Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum .Elinize emeginize saglik BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Subaru
Performans oldukça tatmin edici . Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
23.07.2019 ( Devamını oku )
Hyundai
öncelikle aracım markası hyundai i30 normalde performansı iyi bir araç bir gün internette dolaşırken sayfada chip tuning reklamları çıktı biraz araştırdım ustaların yorumlarını dinledim birçoğu iyi olmadığından bahsediyor araç çabuk yıpranıp motor bloğunu çatlatıp piston kırmalardan daha birçok korkulu rüyalara uzanan serüvenler kafam çok karışmıştı ( ta ki remaps si bulana kadar) anlattıklarım hepsi doğrudur bunlar yaşanmış olaylar ama neden oluyor diye soracak olursanız piyasada ki bu işi bilinçsizce yapmış ustaların eseri çünkü yazılımı atarken neyi hangi oranda açacaklarının değerini bilmedikleri için araç ileride zarar görmüş oluyor dolayısıyle bu işi her yer de yapılamayacağını remaps si bulduktan sonra öğrendim her şeyden önce yetkili arkadaşlar makina mühendisleri gerçekten bu işte kendilerini çok iyi yetiştirmiş ustadlar gerek yurtdışı eğitimleri gerek burada almış oldukları eğitimlerini meyvesini aracıma yaptıkları güncellemelerden sonra gördüm sizlere tarif edemeyeceğim bir deneyim yaşadım bir araç bu kadar mı başkalaşım geçirir emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim inanılmaz bir performans eminim ki bu işlemlerden sonra aracınızı daha çok seveceksiniz . iyi ki varsınız REMAPS.... Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Ankara remapsta 1.6 multijet doblo aracıma tuning uygulaması yaptık stage 1 saglıklı olarak aracımın cekişi hissedilir derecede arttı gerek çalışanlar gerek mekan beni gerçekten cok memnun etti aracımda yazılım öncesi hafif bir duman vardı yazılım sonrası duman arttı ancak egr saç kaynatıldıktan sonra düzelicek yolumuz düşünce onuda yaptırcak cok iyi davranıyolar garantili faturalı iş yapıyolar piyasada bu işi çok yapan var çok dikkat etmek lazım ben yapılan hizmetten memnuniyetten memnun kaldım tekrar tesekkur ediyorum Fiat Doblo 1.6 Mjet - 105Hp @140 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Öncelikle müşteriye olan ilgi ve alakadan dolayi teşekkurlerimi sunarim.Araca gelince bekledigimden daha iyi bir güç ve tork artisi oldu ve bu islemden gayet memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Renault
Öncelikle merhaba aracımız orjinal yazılımı ile ilk kalkışı ve ivmelenmesi çok yavaştı ve çok yakıt yakıyordu çünkü sürekli gaza basarak gidiyordum remaps a geldikten sonra aracımın ilk kalkışı ve ivmelenmesi çok daha hızlandı ve daha az gaz pedalına basar olduk ve daha az yakıt yakıyor aracım ellerine sağlık başarılarının da devamını dilerim iyi çalışmalar Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
13.03.2022 ( Devamını oku )
Seat
Öncelikle Ümit abi'ye teşekkür ederim yaptığı işlemde verdiği güven hassasiyet ve özen ile müşteri memnuniyeti ön plandadır ve aracımda işlemden sonra aldığım performans ciddi derecede değişmiştir ve benim araç olarak yazılım yaptırdığım ikinci aracımdır gayet memnun kaldım kendilerine yeniden teşekkür ederim güvenle yaptıra bilirsiniz... Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
2021 model bmw 520i aracıma yazılım yaptırdım çok memnunum ilgi alaka süper kesinlikle tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
BMW
Arabam adeta başka bir araba gibi oldu. Gaz tepkisi arttı, hem düşük viteslerde hem de yüksek süratlerde çok canlandı. Şu anda çok memnunum... BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Audi
Aracım Audi A3 1.6 dizel performansı düşük 110 beygirlik bir araç olup Remapsla tanışmasıyla 150-160 beygir güç üretmeye başladı bu da tatmin edici bi seviye oldu eski haline göre oldukça hızlı. Remaps ekibine yazılım yaptırdığım 5.aracım olup hepsinde üst düzey performansı yakaladım.Yozgat’ta ki tüm arkadaşlarıma da önerdim.Ümit Bey ve ekip arkadaşlarının ellerine emeklerine sağlık herşey için teşekkürler. Bu işin vakkosu Remaps! Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )