MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Ford
Vera S. Yazılım yaptırılıcak en doğru adres Remaps zonguldak ellerine sağlık Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Bmw F33 Aracıma stage 1 yazılım uygulandı.Gözle görülür şekilde performans artışı ve yakıt tasarrufu elde ettim.Remaps ailesine ve Ümit beye teşekkür ediyorum. BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
14.08.2016 ( Devamını oku )
Nissan
Muhteşem oldu Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Subaru
Merhaba arkadaşlar ümit doğan beye iki aracımada Yazılım yaptırdım 1.subaru forester 1.subaru outback gerçekten performans olarak çok faklı ve sürüş keyfi alıyorum .Israrla tavsiye ediyorum mükemmel Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracimin hantalligi artik yok cok memnun kaldim herkese oneririm BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @170 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Audi
Alper B. Yapilan islemlerden cok memnunum erdem bey e ayrıca ilgilerinden teşekkür ederim Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
01.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
herşey için çok teşekkürler BMW X5 3.0sd - 286Hp @340 Hp
31.08.2019 ( Devamını oku )
Ford
Abidin Kadir K. Aracım motor gücünden dolayı özellikle rampalarda gitmekte çok zorlanıyordu. Yapılan uygulama sonrası 3. vitese düştüğüm rampaları 5. viteste bile çıkabiliyorum. Yakıtta da gözle görülür bir düşüş meydana geldi. Ben özellikle Erzurum bayinizden Erdem beye ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 140Hp @180 Hp
03.09.2019 ( Devamını oku )
Seat
Ümit abimin ellerine saglik aracim acayip oldu 520 320 leri geride birakiyorum eline emegine saglik. Seat Leon 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Aracın çekişi ve yakıt tüketimi çok daha iyi oldu. Ümit usta bu işin profesörü. Çok teşekkür ediyorum. Daha iyi performans daha düşük yakıt tüketimi isteyen herkese tavsiye ederim. Fiat Doblo 1.3 JTD - 69Hp @85 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba aracimiz mükemmel derecede daha hizli ve daha düşük yakit tüketimine sahip oldu teşekkürler Remaps Audi A8 3.0 V6 TDI - 250Hp @310 Hp
26.07.2017 ( Devamını oku )
Audi
Bu işlerde ümit doğanı tek geçerim Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
10.02.2019 ( Devamını oku )
Subaru
Güleryüzlü kaliteli hizmet...Aracım söylenen gibi tasarruf ve performans sergiliyor artık..Çok memnunun, teşekkürler Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Emin ellerde yapılan sadece yazılım olarak değil, araç hakkında teknik bilgi olarakta ümit DOĞAN'ı tek geçerim. 3 kere kimsenin kesemediği dumanı kesti. Mercedes-Benz s class olsun, jetta olsun Citroën c3 c4 olsun... teşekkürler kardeşim adamsın. Mercedes S S 320 CDI - 211Hp @260 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Opel
Yaklaşık iki haftalık bir kullanımdan sonra şunu söyleyebilirim. Hız isteyene hız, güç isteyene güç. Hantal 1.3 TDCI yok artık. Memnun muyum ? Hayır daha ötesi.. Mutluyum.. Ümit Hoca bilgili ve ilgili, Halil İbrahim hoşsohbet ve bilgili. Daha ne olsun ! Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
Audi
Kesinlikle cok memnun kaldim. Aracta hic bir sikinti cikmadi performansta mukemmel oldu. Musteri memnuniyetinde de superler. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Remapse cok tesekkur ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Jeep
3.0 grand cherokee var bende ve inanın bir 4 çekerin bu denli süratli olmasının tadını hiç bir arabada yaşamadım .Bundan sonra alacağım her araçta kesinlikle önce size uğrayacağım :)) Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Citroën
Aracım 2014 model citröen picasso. Yaklaşık bir ay önce yakın bir arkadaşımın tavsiyesi ile remaps ta yazılım yüklettim. 110 dan 145 e yükseldi. Uzun yolda, ve yüksek vitesler arasında çekiiş gücü performansı çok yükseldi. Bu aracın tek handikapıda böylece aşılmış oldu. Şehir içi yakıt tüketimi ortalaması 6.7 lt den 6.4 lt ye düştü. Remapsa ve tavsiye eden kardeşim Atilla ya teşekkürler. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Audi
Şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar Bn yıllardır remaps la çalışıyorum 10 larca araç yazdırdım hiç bir problem yaşamaksızın 100bin km yi rahatlıkla devirdim ve kendim motor ustasıyım sonuçlardan oldukça memnunum Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Doğukan İ. Öncelikle bana her konuda desteğini esirgemeyen Bursa remaps Salih Bilal Çobana ve tüm arabalarımda ki performans yazılımları için Ümit Doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @235 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sayın Remaps yetkilileri göstermiş olduğunuz ilgi ve alakadan Çok ihya olduk Mesleğinizin profesyonel bölümüne de çok teşekkür ediyorum başarınızın devamını diliyorum saygılarımla Murat göktaş Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 174Hp @205 Hp
11.08.2018 ( Devamını oku )
Renault
Aracın özellikle alt devirleri hissedilir biçimde güçlendi. Sürüş deneyimi genel olarak iyileşti. İlgi ve hizmetiniz için teşekkür ederim Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
08.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Yapılan işlem sonrası aracımın Performansı gözle görülür bir şekilde değişmiştir çok seri bir şekilde hızlanmaktadır çok memnunum Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Yapılan işlem çok kaliteli ve başarılıdır. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Mazda
Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum. Mazda Mazda 3 1.5 Skyactiv-D - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Araçtan beklentilerinizi tamamen karşılayacak bi uygulama satmayı düşündüğüm aracımı şuan keyifle kullanıyorum.herkeze tavsiye ederim. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
11.05.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Ali G. Yazılımsız araba mı tövbee.. Arabanın içinden Bi araba daha çıkardı resmen. Trabzon Alper Beyin eline sağlık çok teşekkür ederim. Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Öncelikle müşteriye olan ilgi ve alakadan dolayi teşekkurlerimi sunarim.Araca gelince bekledigimden daha iyi bir güç ve tork artisi oldu ve bu islemden gayet memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnunum hem performansı beklentimin üzerinde oldu ve yakıt olarak eski haline nazaran az yakıyo.teşekkürler Audi A4 1.8 TFSI - 120Hp @210 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnun kaldım ara hızlanmalar çok değişti teşekkürler Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )