MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Şerafettin K. Harika oldu doğrusu bu kadar fark edeceğini düşünmüyordum Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
F90 M5 aracıma yazılım uygulaması yapıldı mükemmel performans ve yakıt tüketimi iğleştirildi ümit bey ve profesyonel ekibine çok teşekkür ederim. BMW M5 F90 M5 - 600Hp @680 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
Ford
Remaps a tsk ederim.aracimin hiç bir kronik sorunu kalmadi.cok memnunum. Ford Transit 2.2 TDCi - 115Hp @170 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Seat
İşi en temiziyle sorunsuz hakkını veriyor tüm şahsi ve ticari araçlarımıza yazılım uygulaması yaptırdık memnunuz emeğine sağlık. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Osman A. Elinize sağlık , araç gerçekten bir başka oldu BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Kısa ve net çok başarılı gayet memnun oldum BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Ford
Ramazan H. Yazılım yaptıralı yaklaşık 2,5 ay (3000 km) oldu. Aracımın 2. ve 5. vitesinde hissedilir iyileşme oldu. Araç gerçekten ağır. Uçup kaçıyor diyemem ama hissedilir bi iyileşme oldu performansta. Yakıt da yazılımın öncesi ve sonrası uzun yol ayni kullanımla ayni şartlarda %13 civarında düştü. Şu ana kadar araçta bir sıkıntı olmadı. İnsallah da olmaz. Şimdilik memnunum tavsiye edebilirim. Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Birçok aracıma yazılım işlemini uygulattım çok memnun kaldım remaps ailesine ve çalışanlarına çok teşekkür ederim Audi A5 1.8 TFSI - 177Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Opel
Aracın alt devirleri düzeldi az yakıt ve performansı arttı...teşekkürler remaps... Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
23.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
vw passat aracıma yazılım attırdım verim çok iyi oldu yakıttada düşme oldu memnun kaldım zaten bu işi sadece remaps ümit doğan teşekkürler hayırlı işler dilerim Volkswagen Passat 1.9 TDi - 130Hp @165 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Citroën
Hem yakıt düştü hem aracımin performansı arttı özellikle yokuş larda çok sıkıntı yaşıyordum şimdi ise o sorun ortadan kalktı uzun yolda araç yüklü olmasına rağmen yakıt değerleri pozitif yönde değişti emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Su ana kadar bir problem yasamadik. Performansindan da cok memnunum. Gerek Ümit beye gerekse oradaki personele ilgi ve alakaları içın teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
28.02.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Tek kelimeyle teşekkür ederim araçım mükemmel oldu ellerinize sağlık. Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Oldukça memnun kaldım güç artışı çok tatmin ediciydi. İlgi alaka da oldukça iyi. Peugeot 308 1.6 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
Volvo
Mustafa Ugur T. Merhaba. 2011 model volvo s60 2.0 203 ps aracıma remaps tarafından yapılan yazılım ile aracım bambaşka bir araç oldu.İnanılmaz atak ve alt devirlerdeki yüksek torkla sürüş keyfi benzersiz oldu. Koray TALİN beyin konuya hakimiyeti, sorduğumuz sorulara yaklaşım ve cevapları ile gün sonunda mükemmel bir hizmet aldığımı hissettim. Remapsı herkese tavsiye ederim. Teşekkürler REMAPSI... Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Emeğinize sağlık gerçektn aldığınız paranın hakkını verıosunuz helalı hoş olsun BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Audi
Yakıt tüketimi azaldı performans arttı güler yüzlü personel için ayrıca tebrik ediyorum Audi A4 2.0 TDi - 170Hp @205 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
BMW
G30 520i 170 hep hantal arabam gitti yerine aynı kasa 530i geldi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Audi
Teşekkürler emeğinize sağlık çok memnunum Audi A4 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ömer Sultan G. Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Seat
Ümit abimm sağolsun öyle düzgün öyle kaliteli iş yapıyorki ellerin dert görmesin abimm bu işin uzmanı Ümit Doğan iki arabamada yazılım yaptırdım çok memnunum teşekkürler abimm Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.07.2016 ( Devamını oku )
Renault
Mehmet K. Aracım 1 vites arttı diyebilirim. 3.vites ile zorlanarak çıktığım rampayı 4.vites ile rahatlıkla çıkabiliyorum. Sollamalarda güveni geliyor insanın kendisine.Durumu olan herkes yaptırmalı bence. Ayrıca gösterdikleri ilgi alaka ve temiz işlerinden dolayı Trabzon daki Alper Bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Selamlar Saygılar Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
Bilgi ozen tecrube kalite hersey icin tesekkurler guzel uygulama yakit performans ve tasarruf geliyor beraberinde cok basarili her aracimi getiririm mutlaka memnun kaldim BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Tamer Y. Zonguldak ereğli Remaps a tşk ederim aracım altımdan fırlayacakmış gibi bu kadar olacağını beklemiyordum. Yüksel ustama ilgi ve alakasından dolayı tşk ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
12.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
İşçilikleri,yapılan işlem ve karşısında alınan performans mükemmel ve kusursuz herkese önerebileceğim bir marka. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Dacia
aracım çok daha keyifli oldu .herkeze tavsiye ederim...teşekürler. Dacia Duster 1.5 dci - 105Hp @130 Hp
01.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Mustafa S. Aracın performansında artış ve yakıtında gerçekten düşüş oldu işinde uzman ekibi için İlker beye teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Renault
Herşeyden önce kibar ve işinin ehli, güven verici. Aracımda düşük devirlerde özellikler yokuşlardaki güç artışını hemen hissettim. Araç çok güzel ve seri devirleniyor, Hantal hali kayboldu. Aracımdan daha fazla keyif alıyorum. Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )