MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Renault
Remaps ailesi olarak emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum.Bariz farkı hissediyorsunuz.Araca farklı bir kimlik katan Ümit Doğan ellerine sağlık Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
BMW
Güç artışı bariz şekilde hissediliyor, yakıt kısmıyla zaten ilgilenmiyordum. Ara hızlanmalar mükemmel. Aracım farklı bir kimliğe büründü diyebilirim. Ümit beyle şahsen tanışma fırsatım olmadı ama ekibi harika. Buradan ibrahim kardeşimede selamlarımı sunarım, 10 numara işçilik çıkarttı. BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlgilerinden ve işlemlerinden çok memnun kaldık aynı zamanda yönlendirmeleri ve yol testleri sayesinde aracımda yıllardır alamadığım performansı aldım. Teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 428i - 245Hp @310 Hp
08.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
memnuniyet 100%. Tavsiye ederim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
15.01.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Gayet başarılı. Üst devirlerde özellikle araç yavaşlamadan yola devam ediyor. Her daim ivmelenmesini koruyor. Fiat Bravo 1.6 JTDm - 120Hp @150 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Opel
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp
11.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
Her işte olduğu gibi yazılımda da işin ehlinin farkı çok net anlaşılıyor. Araba bambaşka bir araba oldu, 320d yerine 330d bakıyordum vazgeçtim :) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Toyota
Okan S. Aracımla ilgili sorunum yakıt tüketimi idi işleme giderken 160 km de ortalama 10lt yakarak yol aldım.Aynı yolu dönerken tüketim 8.1lt oldu hava şartları 4derece civarıydı ,Tüketim sorunu halloldu şu an karma tüketimim 9.2lt havalar ısınınca bir miktar daha düşeceğini sanıyorum.Toyota hilux 2.8 revo kullanan herkesin size uğraması gerekiyor. Teşekkürler Remaps Toyota Hilux 3.0 D4D - 125Hp @155 Hp
06.01.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Necdet D. Aracım 3bin cc isuzu d.max kalkışlarda hantallık kalktı yazılımdan sonra sanki yer uçağı oldu Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Yurt disinda yasadigim icin bir sikinti cikarsa cok endiselendim ve Ümit bey saolsun butun endiselerimin yersiz oldugunu gösterdi. Islem sonrasi aracimin performansinin bu kadar farkedecegini bilmiyordum. Özellikle kalkis ve 150-160 km hizlarda resmen koltuga yapistiriyor. Harika bir hizmet ve musteri iliskileri super. Her turlu konforu saglamakla beraber cok icten arkadaslar ve samimiler. Ankara garajda özellikle Ahmet bey ve ekibine ilgilerinden dolayi sonsuz tesekkurler. Bundan sonra Remapstan baska bir yere gitmem. Audi A6 3.0 V6 TDi Quattro - 218Hp @320 Hp
20.01.2021 ( Devamını oku )
Ford
Focus 3 dizel 95 hp olan aracimi taniyamiyorum resmen ucuyor surus cok zevkli hale geldi uzun vade de sorun olacagini dusunmuyorum isi iyi bilen insanlar tavsiye ederim Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Audi
Arabamın çekişi hissedilir derecede arttı ümit abinin yaklaşımı ve tavırları çok samimi, araba müşteri farketmeden herkesle yakından ilgilenmesi çok hoşuma gitti. Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Seat
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️ Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Istanbul remapsta yaptim stage 1 ve 2 cok memnunum. Kerem beye saolsun. Remaps ailesine cok tesekkurler Volkswagen Golf 2.0 TSI - R - 280Hp @380 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Renault
Serkan Ö. Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Ford
Araç çekişi arttı Kalkış ve hızlanmalar güzel, Araç hızında oncekine gore baya fark var tşk. Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
07.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bütün arabalarımın yazılımından çok memnunum ve ısrarla tavsiye ediyorum Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 140Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Murat Z. türkiyede bu kadar yazılım firması varken remaps sı tercih etmekle en doğru kararı vermişim sorunsuz ve keyifli bir aracım var artık emeğinize elinize sağlık Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Isuzu
Doğan Otobüs İ. Duman atma problemim çözüldü, arabanın çekişi arttı. Teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
17.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tek kelimeyle mükemmel memnun olduğum içinde 2012 den beri bindiğim tüm arabalarıma alır almaz sizde yazılım yaptırıyorum müptelası oldum diyebilirim.very very good Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
29.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Köksal K. İlk başta tedirgin bir şekilde zorda olsa yazılım yaptırmayı kabul ettim ama sonuçta iyiki yaptırmışım Alper Akkoç a yapmış olduğu işine gösterdiği önem için çok teşekkür ederim bence aracına yazılım yaptırmayan çok geç kalmadan yaptırsın kalite güven remaps Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015 ( Devamını oku )
Renault
Daha once sahip oldugum araclara da REMAPS yaptirmistim. Memnun kaldigim icin yeni aldigim aracimi da 2. Haftasinda yazilim yaptirdim. Kurumsal hizmet anlayisi ve karsinizda sizi dinleyerek istediginiz seyleri araciniza uygulayann duzgun bir firma. Dyno olmasi da onemli bir faktör. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
24.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
2014 Model BMW 1.16i için uygulama yapıldı, araç yaklaşık olarak 225 Hp oldu, performans, hızlanma, vites geçişleri çok başarılı, yaklaşık 7 yıldır aldığım tüm araçlara uygulama yaptırıyorum, hepsinden de memnun kaldım. Ancak, bu son yapılan bir başka güzel oldu, ellerinize sağlık. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
16.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Mert D. G20 320i aracımın alt devirlerdeki hızlanmasından memnun değildim. Motor bloğunun ve Turbonun neredeyse 2 lt. Motorla birebir aynı olduğunu öğrendim ve aracıma kaliteli bir markada yazılım yaptırmaya karar verdim. Araştırmalarım sonucu bana en mantıklı gelen marka Remaps oldu. Şimdiye kadar çok memnunum. Alt devirlerde tatmin etmeye başladı ama üst hızlar ve üst devirler daha da bir canlandı. Teşekkürler Remaps Antalya. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Herkese merhaba; 2012 E250 4 matic aracıma yazılım işlemi uygulattım… Geç hızlanma, tepkime hantallığı ortadan kalktı.. yüksek süratte gücü daha iyi hissediyorum… daha evvel başka yerde yazılım yaptırmıştım. Araç çabuk hızlanıyordu ancak son sürat daha azdı.. şimdi daha dengeli bi hızlanma ve daha yüksek bi sürati elde ettik… Teşekkürler REMAPS.. Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Elinize sağlık arabam eşşekti şimdi AT oldu At koşturuyorum Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Opel
Kalitenin adresi Opel Insignia 2.0 CDTI - 170Hp @200 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Salih Bilal Ç. Tek kelimeyle harika...Anlatılmaz yaşanır. Teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )