MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Audi
Remaps ailesine teşekkür ederim. Hem ilgili hem de bilgililer. Uygulamadan son derece memnunuz. Audi S3 8P - S3 2.0 TFSi - 265Hp @300 Hp
23.12.2019 ( Devamını oku )
Seat
Aracıma Yazilim yaptırdıktan sonra Performansı muhteşem oldu. Gerçekten cok teşekkür ederim . Ayrıca ilgi ve alakaniz gerçekten muhteşemdi . Her sey icin teşekkürler Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
BMW
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Aracımın performansı tamamen değişti,yakıt tüketimi azaldı. Bundan sonraki tüm araçlarım için de adresim Remaps olacak. Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
07.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
2014 yılından beri aldığım tüm araçları ,yazılım olarak tercih ettiğim ümit doğan ve ailesine sonsuz teşekkürler ediyorum Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Peugeot
Oldukça memnun kaldım güç artışı çok tatmin ediciydi. İlgi alaka da oldukça iyi. Peugeot 308 1.6 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
Fiat
İbrahim A. Ürün ve hizmet kalitenizden ayrıca Kayseri yetkilisi olan arkadaşların ilgisinde dolayı çok memnun kaldım. Ve tüm çevreme aktarımını yapmaktayım. Tekrardan remaps ailesine teşekkür ederim Fiat Egea 1.3 MJT - 95Hp @120 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Arabam yeniden doğmuş gibi yalnız içerisinde değişik bir heyecan var, kıpır kıpır uçmak istiyor, Ümit Doğan ne yaptıysa ellerine sağlık, Kahramanmaraş'tan sevgi ve selamlarla Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Uzun zaman Bmw 3.20 d kullandıktan sonra skoda octavia 1.6 tdi araca geçmek zorunda kaldım. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissettim, taki remaps ile tanışana kadar.aracim yazılım sonrası sorunsuz ve tatminkâr şekilde kullanıyorum. Tavsiye ederim. Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar aracım yazılımla dan sonra daha rahat yürümeye başladı ara hızlanmaları daha atik ve nırmalden daha az yakan nir hale geldi remaps ailesine teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Ford
Ertuğrul A. Aracımı gerekmedikçe 2k rpm üstünde kullanmamaya dikkat eden bir sürücü olarak remaps yazılımından sonra 1.8k rpm bandında kullanmaya başladığımı farkettim Rampa çıkışlarında ivmemin düşmesinden şikayetçiyken bu konuda beni tatmin eden remaps’a teşekkür ediyorum Ayrıca trafikteki selektör tacizlerine 1.5k rpm bandındayken anlık cevap verip gelen araç sürücüsüne beklemediği performansı göstermek ayrı bir haz veriyor. Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Arda U. Aracin performansinda hissedilir bir artis var. Guzel ilgilenildi. Tesekkurler. BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa N. Çok memnunum hem gıdışi hemde yakıtyla ben daha önce e****** yapdırmısdım bu kadar memnum degıldım Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
Hakan S. Aracımda daha önceden başka bir firmanın yazılımı vardı,sizin yazılım yüklendikten sonra,inanılmaz değişim ve tork eğrisi çıktı ortaya.Tekrardan Teşekür ederim size,emeğinize sağlık... BMW X6 x Drive 35d - 286Hp @340 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Audi
300 hp 3.0 dizel tadi gercekten cok baska tesekkurler remaps ailesi. Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Isuzu
Bispa G. Slm arac cekis yapmıyor du 10 numara oldu remaps sayesinde tesekkur ederim. ....kdz ereğli zonguldak baskent oto yüksel ustanin ellerine sağlık saygilar Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Ford
Yapılan işlemden sonra aracımda farkedilir bir performans artışı oldu ve gayet memnun kaldım. Teşekkürler. Ford Fiesta 1.5 TDCI - 95Hp @115 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Çok başarılı teşekkür ediyoruz beklediğimden çok daha iyi oldu BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
05.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Herkese merhaba; 2012 E250 4 matic aracıma yazılım işlemi uygulattım… Geç hızlanma, tepkime hantallığı ortadan kalktı.. yüksek süratte gücü daha iyi hissediyorum… daha evvel başka yerde yazılım yaptırmıştım. Araç çabuk hızlanıyordu ancak son sürat daha azdı.. şimdi daha dengeli bi hızlanma ve daha yüksek bi sürati elde ettik… Teşekkürler REMAPS.. Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Emine Y. 102 beygirlik sıfır olarak almış olduğum Vw cady marka aracıma remaps tarafından yazılım attırdım ekspere götürüp ölçtürdüğümde 183 beygir olarak ölçüldü yani aracım iki kat daha dinaöik oldu inanılmaz bir fark yarattı teşekkürler remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
Aracım 128 hp 4 ileri otomatik şanzuman dizel hyundai accent blue ümit abinin yazılımı sonrası dynıda aldığımız güç 155 hp ve gayet tatmin edici bir güç elde ettik emeğine sağlık abim Hyundai Accent 1.6 CRDI - 110Hp @160 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Daha keyifli bir sürüş deneyimim oldu yakıt sarfiyatım nispeten düştü. Bundan sonra yazlımsız araca binmem teşekkürler REMAPS Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın ara hızlanmaları belirgin bi şekilde değişti. Hem ilgililer hem bilgililer. BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
11.02.2019 ( Devamını oku )
Ford
Ramazan H. Yazılım yaptıralı yaklaşık 2,5 ay (3000 km) oldu. Aracımın 2. ve 5. vitesinde hissedilir iyileşme oldu. Araç gerçekten ağır. Uçup kaçıyor diyemem ama hissedilir bi iyileşme oldu performansta. Yakıt da yazılımın öncesi ve sonrası uzun yol ayni kullanımla ayni şartlarda %13 civarında düştü. Şu ana kadar araçta bir sıkıntı olmadı. İnsallah da olmaz. Şimdilik memnunum tavsiye edebilirim. Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Aklınızda hiç soru işareti olmasın, işinin ehli kişiler yapıyor yazılımı. Yazılım yaptırdıktan sonra aracı uzun yolda deneme şansım oldu (1500km) Gerçekten aracımın performansı çok arttı üstündeki hantallık gitti ve buna bağlı vites geçişleride gayet akıcı oldu. Citroën DS3 1.6 HDi - 92Hp @115 Hp
22.08.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın farkli bir yazilimi vardi ama hic memnun degildim. Remaps ankara’ya basvurdum ve sorunlarımı ilettim. Cok ilglili sekilde yaklasip sorunlarimi cozduler ve aracimin performansinda ve yakit tuketiminde onemli oranda olumlu sekilde degisme var. Hersey icin cok tesekkur ederim. Herkesede tavsiye ederim. Birakin isinin ehli yapsin herseyi. BMW 1-Serisi 120d - 184Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Düşünmeden Yaptırın ! BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok güzel çok memnun kaldım aracım 520i çekiş süper oldu her şey için teşekkür ederim yer uçağı oldu BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Citroën
Profesyonel bir hizmet .. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )