MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Fiat
Mücahit T. Bu kadar iyi olmasını beklemiyordum işin açığı, çok memnunum gidişi yakıtı mükemmel oldu diyebilirim. Elinize emeğinize sağlık Teşekkürler... Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
23.04.2021 ( Devamını oku )
Citroën
Profesyonel bir hizmet .. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın gerçek gücü ortaya çıktı çok memunum BMW 3-Serisi 335i - N55 Twinscroll - 306Hp @385 Hp
06.12.2016 ( Devamını oku )
Opel
Ümit Doğan ve ekibi harika bu işin bence tek adresi aracıma olan güvenimi pekiştirdiler herkeze şiddetle tavsiye ederim ben çok memnun kaldım yakıt sarfiyatım düştü herşey mükemmel teşekkürler Remaps ailesi Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Gercekten isinin ehli. Süpersin Ümit Dogan. Bundan sonra hep sendeyim... BMW 1-Serisi 120d - 184Hp @220 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracın hissedilen vites geçişleri ciddi anlamda azaldı. Yokuşlarda 2. Viteste mi kalsam 1. Vitese mi geçsem karmaşası kalmadı. Düzlükte ivmelenmeyi anlatmaya dahi gerek yok yaşamak lazım. Torku hissediyorsunuz! Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Toyota
Okan S. Aracımla ilgili sorunum yakıt tüketimi idi işleme giderken 160 km de ortalama 10lt yakarak yol aldım.Aynı yolu dönerken tüketim 8.1lt oldu hava şartları 4derece civarıydı ,Tüketim sorunu halloldu şu an karma tüketimim 9.2lt havalar ısınınca bir miktar daha düşeceğini sanıyorum.Toyota hilux 2.8 revo kullanan herkesin size uğraması gerekiyor. Teşekkürler Remaps Toyota Hilux 3.0 D4D - 125Hp @155 Hp
06.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Güler yüz ,profesyonel ekip ,iş ahlakı ve en önemlisi müşteri memnuniyetinin ön planda olduğu Remaps ailesine teşekkür ederim, ayrıca arabamdaki uygulana ile nerdeyse 2 litrelik bir yakıt tasarrufu oldu 100 km de , performance özelliğine söyleyecek bir şey bulamıyorum ..elinize sağlık.. BMW 5-Serisi 520i - 163Hp @180 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Arabama uyguladığımız özel modifiye mekanik işlemlerden sonra Remaps'de uygulanan custom yazılımdan son derece memnunum, işini gayet iyi bilerek başarılı uygulamaları için, kendilerine çok teşekkür ederim. Fiat Grande Punto 1.4 T-jet Abarth - 155Hp @195 Hp
25.06.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Eren B. Arabamın torkunun arttığını hissettim ama dizel bir araba kadar torku artmadı problemsiz kullanıyorum sıkıntı yaşamadım hiç Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Citroën
Aracım 2014 model citröen picasso. Yaklaşık bir ay önce yakın bir arkadaşımın tavsiyesi ile remaps ta yazılım yüklettim. 110 dan 145 e yükseldi. Uzun yolda, ve yüksek vitesler arasında çekiiş gücü performansı çok yükseldi. Bu aracın tek handikapıda böylece aşılmış oldu. Şehir içi yakıt tüketimi ortalaması 6.7 lt den 6.4 lt ye düştü. Remapsa ve tavsiye eden kardeşim Atilla ya teşekkürler. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
08.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Sorunsuz bir işlem uygulaması oldu müşteri memnuniyeti işçilik ilgi alaka son derece mükemmel Ümit beye ve ekinine çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.12.2023 ( Devamını oku )
BMW
Araç gayet hızlı oldu.Ama yakıta bir azalma olmadı.Elinize sağlık. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Remaps bir numara ellerine sağlık BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Hyundai
Ugur A. Aracım i30 yazılım sonrası çok memnunum yakıt tasarrufu da var 2 bin motor araçlardan daha iyi performansı var. Motora zararı olduğunu zannetmiyorum teşekkürler Ümit Doğan yaptığı isin arkasında duran bir kuruluş sevgiler. Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
10.03.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Yapılan uygulamadan çok memnun kaldım ve aracımı daha çok sevmeye başladım. Remaps’a ve çalışan teknik heyete teşekkür ediyorum. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
Jeep
Hayatı Ç. Hizmeti sunan servisiniz ve uygulamadan memnunum. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Ford
Hüseyin E. Mükemmel elinize sağlık iyi çalışmalar Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
04.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Bmw x1 1.6i remapsta yapıldı üstündeki chip söküldü yazılım yüklendi, araç daha önceden chip li olduğu halde farkı hissedir derecede oldu BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
03.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Tüm aldığım araçlarımı firmanızda yazdırdım hem ilgi alakanız hemde yaptığınız işin en iyisi olduğunuz çok belli ellerinize sağlık teşekkür ediyorum remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ender S. Merhaba. Aracimi 5 senedir kullaniyorum. Bilindigi uzere 3 silindir ve 1.2 motor alt devirde cansiz. Yazilim sonrasi alt devordeki cansizlik duzeldi ve yuksek devirdeki performani yasamaniz lazim. Artik aracimin hicbir eksigi kalmadi binmeye devam. Sadece yaptir ve keyfini sur Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Üst devir bandı için hissedilir bir canlanma var ama 0-2000 devir bandındaki gaz tepkileri adına tatmin edici bir canlanma yok.Bu aralıktaki tepkilerin biraz daha iyi olmasını beklerdim. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Evet yakıtta farkettim ancak uzun yolda motor performansı parmak ucu kadar hafifledi ve daha seri şiddetle tavsiye ederim Remaps ailesine teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
22.08.2019 ( Devamını oku )
Opel
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp
11.02.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Karamanlar L. Tşk ederiz ilgi iyiydi araç süper oldu lastik ölçülerini değiştirdik inşaAllah ilerleyen zamanda sıkıntı yaşamayız Hoşçakalın Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
18.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Arkadaşlar çok super oldu araba. Remaps ailesine teşekurler BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
29.03.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Nazmi A. Çok memnunum ellerinize sağlık. İlgi alaka ve sunduğunuz hizmet için teşekkürler:) Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
03.05.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf7 tdi dsg aracima yazilim uyguladilar 105hp deb 151hp guce cikti aracim, yakit bariz bir sekilde azaldi ve arac rahatladi. Ancak kimse ilk hafta yakit ekonimisi beklemesin cunku basmadan duramiyorsunuz :) Ozellikler ara hizlanmalarda (5. Vites 80km ile giderken) gaza basinca arabanin koltuga yapistirmasi paha bicilemez. Yalniz ilk gun arabanin bu guce alismask gerekiyor fazla zorlamayin derim ben mekanik aksamlar icin, ertesi gun farki cok net goreceksiniz. Vites gecisleri haric daha 2.000 devire gelemedim, 130km hiza ciktim hala 1.800 de devirdeydi arac. Tesekkur ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )