MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Peugeot
Aracıma yapılan Yazılımdan sonra performansı arttı, çok memnunum yapılan hizmetten çok memnun kaldım. Remaps personeline çok teşekkür ederim. Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
13.06.2018 ( Devamını oku )
Toyota
Ayşe Z. Sıkıntısız şekilde kullanıyoruz. Teşekkürler Alper AKKOÇ Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle yazılım yaptırmadan ömce çok düşündüm aracıma zarar verirmi ilerde bi problem yaşarmıyım diye ama bu işte en iyi olan remapsa yaptırdım bmw 116d ve 520i araçlarımıza ve oldukça memnunuz kesinlikle iki aracında kaderi değişti ümit doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
Ford
Şu ana kadar iki aracima yaptirdim almis oldugum hizmetten gayet memnunum Samsun bayisine cok tesekkur ediyorum Ford Fiesta 1.4 TDCi - 68Hp @93 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Renault
Abdullah Ş. Çok güzel bi uygulama tavsiye ederim herkese Renault Clio 1.5 DCi - 65Hp @85 Hp
19.10.2018 ( Devamını oku )
Renault
Sami S. Aracın içinden bir canavar çıktı. Sürüş keyfi kat kat arttı. artık aracı yavaş süremiyorum o güç beni çok etkiliyor Renault Laguna 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Erkan A. Motor gücü artdı yakıtım yaklaşık 1litre düşdü ve aracımda duman eski hali nasılsa aynı Volkswagen Caddy 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
08.05.2018 ( Devamını oku )
Chrysler
Selamlar , Ankara’da güvenilir , işinin Hakkını veren ve arkasında duran sayılı yerlerden birisi. Teşekkürler ümit bey Chrysler 300C 3.0 CRD - 218Hp @275 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adem D. Çok teşekkür ediyorum çok memnunum Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Renault
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
2018 BMW 540ix Aracım yazılım sonrası 100-200 hızlanmada 14,5sn’den 11,5sn’ye kadar gelişme gösterdi. Sarfiyat 14,5lt/100km’den 13lt/100km’ye geriledi. Bu fiyata sağladığı performans artışı gerçekten muazzam. Son sürat ise gps’den okunan değerde 288kph’e kadar çıktı. BMW 5-Serisi 540i - 340Hp @400 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Anlatılmaz yaşanır Volkswagen Golf 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Audi
Teknolojiyi bilinçle kullanma ve tecrübe aktarımı mükemmel, ilgili ve samimi yaklaşımı ise takdire değer. Yazılım sonrası beklenen hedefleri tutuyor. Üst devirlerde ise koruma devam ediyor. Çok ama çok önemli bir başka şeyde Türkiye'de çoğu otomobil fabrikalarında bile zor bulunan Maha dinamometre de Ankara'da aracınızın ölçülebilmesi. Gerçek yük altındaki değerleri online görebiliyorsunuz. Teşekkürler Remaps, teşekkürler Ümit Doğan. Audi A6 3.0 TDi - 211Hp @295 Hp
05.07.2017 ( Devamını oku )
Audi
Hasan U. Herşeyden önce kalitesinden kimsenin şüphesi olmasın yaptırdığım işlemde hem aracımın problemini çözdüler hemde aracımın gidişi fevkalade şekilde arttı ilgilerinden dolayı Remaps Trabzon Alper AKKOÇ a teşekkür ederim mükemmel hizmet veriyorlar Audi A6 2.0 TDi DPF - 140Hp @175 Hp
15.01.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Elinize sağlık arabam eşşekti şimdi AT oldu At koşturuyorum Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Aracım 2014 model citröen picasso. Yaklaşık bir ay önce yakın bir arkadaşımın tavsiyesi ile remaps ta yazılım yüklettim. 110 dan 145 e yükseldi. Uzun yolda, ve yüksek vitesler arasında çekiiş gücü performansı çok yükseldi. Bu aracın tek handikapıda böylece aşılmış oldu. Şehir içi yakıt tüketimi ortalaması 6.7 lt den 6.4 lt ye düştü. Remapsa ve tavsiye eden kardeşim Atilla ya teşekkürler. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yazılım attırıcaktım ümit doğan abimi tavsiye ettiler. Bende hiç pişman olmadım gerek ilgileri gerek aracın performansı olsun çok güzel bir iş başarıyorlar remaps ailesine teşekkür ediyorum BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa G. Erzurum Remaps serkan beye çok teşekkür ediyorum. Çok memnun kaldım Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 180Hp @205 Hp
22.08.2019 ( Devamını oku )
Hyundai
öncelikle aracım markası hyundai i30 normalde performansı iyi bir araç bir gün internette dolaşırken sayfada chip tuning reklamları çıktı biraz araştırdım ustaların yorumlarını dinledim birçoğu iyi olmadığından bahsediyor araç çabuk yıpranıp motor bloğunu çatlatıp piston kırmalardan daha birçok korkulu rüyalara uzanan serüvenler kafam çok karışmıştı ( ta ki remaps si bulana kadar) anlattıklarım hepsi doğrudur bunlar yaşanmış olaylar ama neden oluyor diye soracak olursanız piyasada ki bu işi bilinçsizce yapmış ustaların eseri çünkü yazılımı atarken neyi hangi oranda açacaklarının değerini bilmedikleri için araç ileride zarar görmüş oluyor dolayısıyle bu işi her yer de yapılamayacağını remaps si bulduktan sonra öğrendim her şeyden önce yetkili arkadaşlar makina mühendisleri gerçekten bu işte kendilerini çok iyi yetiştirmiş ustadlar gerek yurtdışı eğitimleri gerek burada almış oldukları eğitimlerini meyvesini aracıma yaptıkları güncellemelerden sonra gördüm sizlere tarif edemeyeceğim bir deneyim yaşadım bir araç bu kadar mı başkalaşım geçirir emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim inanılmaz bir performans eminim ki bu işlemlerden sonra aracınızı daha çok seveceksiniz . iyi ki varsınız REMAPS.... Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, fazlasıyla memnunum herhangi bir sorun da yaşamadım. 150 bin de yaptrdim yazılım uygulamasını şuan 320 bin .TeşekkürleR Saygılar, Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnun kaldım teşekkürler Audi A3 / A3 Sedan 2.0 TDi cr - 140Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Seat
Oğuzhan T. Yapılan işlemden,ve müşteri ile olan diyalogdan memnunum. Teşekkürler Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Ömer A. Araç şehir içinde yakıt tasarrufu yapmadı aksine yakıt tüketimi az da olsa arttı fakat uzun yolda ise %30 luk bi tasarruf yaptığını söyleyebilirim . Performans açısından bakacak olursak kesinlikle olumlu yönden fark var . Sıfır yüz değeri pek oynamadı ama ortalama hızla giderken ya da yokuş çıkarken gazladığınız da sizi kotuğa yapıştırtırma olayı inanılmaz Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
Sinan G. Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Harikasınız aracım değişiyti Porsche gibi oldu çok eğlenceli teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
2018 VW Caddy 102hp aracıma yaptırdım. Amacım düşük devirlerde, herhangi bir sıkışma anında aracın ani hızlanmasını sağlamak ve yığılmasını önlemekti. Şu ana kadar çok memnunum. Yakıt tasarrufu konusunda ise olumlu bir katkıyı henüz ölçemedim ama performans gayet iyi. Ellerinize sağlık! Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Mukemmel bilgisi, engin tecrübesi, ellerine sağlık Kral Adam Ümit Doğan Audi TT S 8J - 2.0 TFSI - 272Hp @300 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
BMW
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
25.06.2017 ( Devamını oku )
Seat
Müşteri odaklı, tam istediğim şekilde yapılan yazılımından inanılmaz memnunum yeni bir araç almış kadar fark var. Tekrar teşekkür ederim Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )