MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Araç açıldı, yazılımı kabul etti. Gerçekten harika ve çok keyifli bir sürüş deneyişimi yaşıyorum. Herkese tavsiye ederim. Arabada hiçbir sıkıntı yok, remaps bu işi çok iyi biliyor. Güvenmek gerek BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Ford
Araç çekişi arttı Kalkış ve hızlanmalar güzel, Araç hızında oncekine gore baya fark var tşk. Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
07.08.2019 ( Devamını oku )
BMW
Kısa ve net çok başarılı gayet memnun oldum BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım hakkındaki olumsuz düşüncelerimin tamamını ortadan kaldıran Ümit beye teşekkür ederim. 2015 den bu güne kadar kullandığım aracımdan artık çok daha fazla keyif alıyorum. Yakıt ekonomisi de fark edilecek seviyede. Teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
28.08.2019 ( Devamını oku )
Mini
Aracım çok değişti çok memnun kaldım Mini Cooper 1.5 D - 116Hp @150 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Audi
Tereddüt ile ilgili düşüncelerim vardı açıkçası.Araç performansı ve yakıttaki azalma bu tereddütlerimi tamamen değiştirdi. Arkadaşların karşılama ve işlerine gösterdikleri ehemniyetten çok memnun kaldım. Yüksek tavsiyelerimle REMAPS Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
05.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar kesinlikle süper ilgili Ümit beye teşekkür ediyorum... Bilgi, tecrübe ve güvenin biraraya geldiği sonucta da dogal olarak memnuniyet ve garanti bulabileceginiz yegane adres. Teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
13.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Murat Z. türkiyede bu kadar yazılım firması varken remaps sı tercih etmekle en doğru kararı vermişim sorunsuz ve keyifli bir aracım var artık emeğinize elinize sağlık Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Seat
Özcan K. 2014 model 1.6 dizel dsg 90bg seat toledo aracım şuan çok çok iyi durumda ve tatmin edici. Teşekkürler remaps.. Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
G20 Aracıma yazılım yaptırdım 280 Hp güç aldım 20.000 km’dir kullanıyorum oldukça memnunum.Hiçbir sorun yaşamadım.Ümit abi harika bir insan her zaman her koşulda yardımcı oluyor BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
09.12.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Olgun B. Süper Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba , Öncelikle tüm remaps çalışanlarına ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.Aracımın performansında ciddi bir yükseliş gözlemledim. Yakıt konusunda ise basmazsanız orjinal haline göre 1.5 lt daha az yakıyor. Teşekkürler Remaps. Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Abdullah E. Teşekkür ederim şu anda olumlu ve tatmin edici remaps ailesine teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
10.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Server B. Aldığım hizmetten geçmişte olduğu gibi yine çok memnun kaldım. Karşılama, ilgi ve alaka ve konsept gerçekten çok güzel. Remaps ailesine ve İlker Ateş’e teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
Audi
yıllardır bütün yazılım işlerimizi ümit doğan bey ve ekibine yaptırıyorz.hem ticari araçlarda hem kendi kullandığımız araçlarda yapılan işlemler işlerimizi kolaylaştırdığı gibi aynı zamanda da mükemmel derecede tasarruf sağladı .ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkürler ümit bey Audi A6 2.0 TDi - 140Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
2014 model 1.6 i twin turbo 170 bg olan BMW 5.20 i ( F 10 ) aracıma Remaps te chip tuning uygulaması yaptırdım. Uygulama sonrası 265 bg gücüne ulaşan aracımı adeta tanıyamadım. Yakıt gözle görülür oranda düştü. ( Ankara - Konya ) 7.0 lt / 100 km. Daha önce 8,2 lt / 100 km ölçmüştüm. Çok memnunum , teşekkürler Remaps. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Ali R. Arkadaşım Eline Saglık Yazılım Harika Oldu İşlerinde Başarılar Dilerim Gürüşmek Üzere Hoşcakal Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
19.02.2017 ( Devamını oku )
Kia
Kia pro ceed 1.6crdi kullaniyorum orjinal 128 hp aracimi yazilimla 165hp ye cikartan umit dogan sayesinde ust devirleri zayif olan aracim suan ust ve alt devirler oldukca canli.ve seri bir hale gelmis durumda cok tesekkur ediyorum umit abim ve yaklasik 9yildir tanidigim isinin en iyi yazilim firmasi Kia Cee'd 1.6 CRDi - 115Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı buldum gerçekten keyifli bir hale geldi üstelik yakıt olarakta düşüş sağladı çok memnunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
10.11.2017 ( Devamını oku )
Seat
3.Yaptırdığım Araç ÜMİT DOĞAN FARKI❤️ Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Renault
Bedirhan K. Serkan Bey ilgi ve çözüm odaklı bir insan yazılım konusunda tamamen istekler doğrultusunda iyileştirmeler yapıldı çok memnun kaldım herkese gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. Renault Megane 1.5 DCi - 85Hp @105 Hp
08.03.2022 ( Devamını oku )
Audi
Aracın 40 sn olan 0-200 hızlanması aynı yolda aynı yerde 32 sn olmuştur, Daha açık daha net başka ne söyleyebilirim bilmiyorum, teşekkür ediyorum, elinize emeğinize sağlık Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
28.01.2016 ( Devamını oku )
Opel
2016 model Astra K aracima Remaps tarafindan uygulanan yazilim sonrasi hem aracin performansi inanilmaz artti hem de yakit tuketici dustu. Sehir ici full depo 900 km yol yapabilir hale geldi. 1.6lt 165 beygirlik bir canavar icin bu tuketim mukemmel. Performans ise kusursuz! TESEKKURLER TESEKKURLER REMAPS!!! Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Oğuzhan O. Hem performans olsun, hem yakıt tasarrufu olsun mükemmel. Aracım gerçekten çok rahatladı. İyi ki remaps ı tercih etmişim tekrar teşekkürler Remaps Volkswagen Golf 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Audi
Birçok aracıma yazılım işlemini uygulattım çok memnun kaldım remaps ailesine ve çalışanlarına çok teşekkür ederim Audi A5 1.8 TFSI - 177Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Seat
Ümit Doğana,Remaps ailesine çok teşekkür ederim. İlgi alaka süper ve işlerini gerçekten iyi yapıyorlar. Arabamı şimdi daha da seviyorum. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Opel
Opel Antara aracıma yaptırdım.Yakıt cok düştü,performans cok iyi ,daha önce yaptırmadıgıma pişman oldum.tavsiye ederim. Opel Antara 2.0 CDTI - 170Hp @195 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )