MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Subaru
Performans oldukça tatmin edici . Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
23.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Uzun araştırmalarım sonucu Remaps ile tanıştım. Uygulama sonrasında aracımı tanıyamadım.Remaps sayesinde aracımı zevkle ve keyf ile kullanıyorum. Uygulama esnasındaki ikramlarınız, yakın tavrınız ve mütevazı yapınız icin ayrıca teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Emin ellerde yapılan sadece yazılım olarak değil, araç hakkında teknik bilgi olarakta ümit DOĞAN'ı tek geçerim. 3 kere kimsenin kesemediği dumanı kesti. Mercedes-Benz s class olsun, jetta olsun Citroën c3 c4 olsun... teşekkürler kardeşim adamsın. Mercedes S S 320 CDI - 211Hp @260 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Daha önce diğer araçlarımada yazılım yaptırmış birisi olarak en memnun kaldığım yazılım firması.Remapsa çok teşekkür ederim çok memnunum aracımdan tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Salih Bilal Ç. Tek kelimeyle harika...Anlatılmaz yaşanır. Teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tavsiye üzerine gittim. Kısa zamanda işlem yapıldı orjinal yazılıma göre performans çok farklı ben memnun kaldım kendilerine teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
08.12.2022 ( Devamını oku )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Devamını oku )
Seat
Gitmeden önce tereddütlerim vardı gittiğimde sohbet ettiğimde çok ikna oldum şimdi çok memnunum çok teşekkür ederim Seat Altea 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
27.05.2019 ( Devamını oku )
Audi
Serkan M. 250 milyarlık araca yazılım atılır mı? Sorusuna tek cevabım bu zamana kadar boşuna beklemişim oluyor üçbin motor araç sanki dörtbin ikiyüz oldu ve artık yazılımsız araç binmem diye düşünüyorum Erzurum bayisi Erdem beye teşekkür ederim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
18.02.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracın hissedilen vites geçişleri ciddi anlamda azaldı. Yokuşlarda 2. Viteste mi kalsam 1. Vitese mi geçsem karmaşası kalmadı. Düzlükte ivmelenmeyi anlatmaya dahi gerek yok yaşamak lazım. Torku hissediyorsunuz! Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı başarılı bir şekilde artırıldı ümit beye teşekkürler BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Chevrolet
Çok memnun kaldım remaps calısanlarına teşekkürler.. Chevrolet Camaro 3.6 V6 - 323Hp @335 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Renault
Burak A. Profesyonel ve başarılı. İyi ki yaptırmışım. 0 arıza ışığı. Tüm çevreme tavsiye ediyorum Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Ford
Isinde profesyonel, yaptigi tum islerde basarili garantisi hizmeti ayri bi konu zaten bugune kadar yaptirdim tum islemlerde aldigim memnuniyet ise cabasi Ford Focus ST - 225Hp @280 Hp
09.07.2015 ( Devamını oku )
Renault
Aracımda performans artışı ve tüketimdeki azalma gerçekten bu işler için doğru adresin Remaps olduğunu net bir şekilde göstermektedir Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Gerçekten inanılmaz performans artışı oldu, Remaps ekibine herşey için çok teşekkürler. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
04.09.2018 ( Devamını oku )
BMW
Murat T. Tek kelimeyle mükemmel BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Yeni araç almış gibi oldum 220hp çok keyifli teşekkürler Ümit abi :) BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
07.10.2016 ( Devamını oku )
Renault
Çok memnum kaldım arabam kendine geldi Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Toyota
Safa T. Özdemir beyin ilgisi çok güzeldi aracımın çekişi çok tatmin edici bir şekle büründü tavsiye ederim Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Opel
Her aldığım arabayı götürürüm hepsinde çok memnun kaldım. Zaten olmayacak yada sıkıntılı araçlara yapmıyorlar söylüyorlar. Ümit beyde çalışan arkadaşlarda İlgili işini bilen insan. Teşekkürler Opel Insignia 1.6 T - 170Hp @195 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansına gerçekten inanamıyorum. Büyük motor hastalığı vardı bende . Sayenizde 2.0 dizel motor ile 3.0 gücü hissediyorum. Yakıt olarak henüz yazmak yanlış olur çünkü 10 gün oldu uygulama yapılalı ve aracı sakin kullanamıyorum habire son gaz kullanıyorum:) çok teşekkürler başta Ibrahim Bey olmak uzere bütün Remaps ailesine ... BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
2008 den beri tüm arabalarımı ümit kardeşime teslim ettim. Sonuç hep daha iyi ; mükemmel.Bu iş için yaratılmış. İşini hakkıyla yapan dürüst insan Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp
19.02.2022 ( Devamını oku )
Audi
Normal kullanımda yakıt tüketimimiz azaldı, performans istediğimizde de kesinlikle tatmin eder düzeye geldi, elinize sağlık.. Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
30.11.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Abdulkerim T. Trabzonda bu işlem yapıldı. Gayet memnun kaldım daha iş yerine girer girmez tatlı kuruyemiş ikramı yapıldı çok basit şeyler ama benim hoşuma gitti. Aracın performansına gelecek olursak 10 numara .... Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
19.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor. Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
BMW
Profesyonel ellerde güvenilir hizmet. BMW 4-Serisi 420i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Mercedes
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ibrahim S. 1.5 aydır kullanıyorum, herhangi bir sıkıntı yok. Performans süper oldu, ki önemli olan yakıttı şehiriçi full klimalı 42 krş yakıyor tavsiye ederim herkese BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
24.07.2017 ( Devamını oku )