MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Citroën
Bülent C. Çok belirgin bir fark var. İletişim ve ilgi çok iyi. İlgisi olanın hiç düşünmemesi gerek bence. Teşekkürler Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
14.05.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Cok basarılı teşekkürler remaps Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Mercedes
Mercedes Cla 180d ‘nin üzerindeki hantallık, uygulama sonrası hissedilir şekilde giderildi. Artık, aracımla daha keyifli sürüş deneyimi yaşıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim ilginiz için teşekkürler. Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aynı araç olduğuna inanamadım. 0-100km 10 saniye olan araç su an arkadaşlarımın panamera dizellerini geçiyor. Kusursuz hizmet için teşekkür ederim. G30 170-280 BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gönül rahatlığıyla yapılabilecek bir uygulama, herkese tavsiye ediyorum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
23.12.2019 ( Devamını oku )
Audi
Ali K. Çerçekten süper oldu bu kadarını beklemiyodum teşekkürler Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
18.03.2017 ( Devamını oku )
BMW
Gayet sorunsuz müthiş bir performans ile sürüşe devam ediyorum teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Audi
Aracın performansı hissedilir derecede arttı. Ayrıca çalışanlar çok profesyönel. Verilen her kuruşu sonuna kadar hakediyorlar. Teşekkürler, ellerinize sağlık. Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
03.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım hakkındaki olumsuz düşüncelerimin tamamını ortadan kaldıran Ümit beye teşekkür ederim. 2015 den bu güne kadar kullandığım aracımdan artık çok daha fazla keyif alıyorum. Yakıt ekonomisi de fark edilecek seviyede. Teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
28.08.2019 ( Devamını oku )
BMW
Fabrikadan 2.0 motorla çıkan araca 150 beygir koyulması gercekten büyük saçmalık. Neden bu aracı aldım diye düşünürken yazılımla +200 hp oldu ve gercekten muhteşem bir fark var BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
28.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ibrahim S. 1.5 aydır kullanıyorum, herhangi bir sıkıntı yok. Performans süper oldu, ki önemli olan yakıttı şehiriçi full klimalı 42 krş yakıyor tavsiye ederim herkese BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
24.07.2017 ( Devamını oku )
Volvo
3 farklı aracımında yazılım için remapsı tercih ettim. Çok memnunum. Teşekkürler remaps. Volvo S40 / V50 1.6D - 110Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Sinan G. Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Bey ve ekibinin ilgisi ve profesyonel yaklaşımları ile güvenle aracımı teslim ettim. Performans artışından, sorunsuz geçen süre ve servis ziyaretlerinden çok memnun kaldım. Güvenle tavsiye ediyorum. BMW 7-Serisi 730d - 211Hp @300 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Peugeot
Peugeot 508 1.6 bluehdi otomatik aracıma uygulandı. Aracımı aldığım gün yaptırdım, Bu yüzden önceki ile farkı bilemiyorum. Ama 2.0lt araç kullanıyormuşum kadar güzel bir çekiş ve emsallerinin altında bir ortalama yakıt tüketimin var (şehir içi 5.5 lt ) . Kesinlikle tavsiye ederim Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
11.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remzi B. Hic bir sikinti yasamadim aracim düzeldi memnunum tesekkürler Alper bey Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Müşteriyle ilişkileri çok pozitif ve sorulan tüm sorulara net bir şekilde cevap alabileceğiniz kurumsal bir kurum, satış ve sonrasında çok yardımcı oldular tüm ekibe çok teşekkür ederim performans ve yapılan işlemler çok etkileyici ve üst düzeyde, profesyonel işçilik teşekkürler Remaps Ailesi Ve Ümit DOĞAN. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işlemden çok memnun kaldım..Bu derece fark edeceğini sanmazdım..Teşekkür ler… Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Ford
Ford Ranger 2012 2.2 aracıma yaptırdım ve memnun kaldım. gücün ve torkun artması sayesinde gaza daha az basarak ilk depoda tahminen % 10 a yakın yakıt tasarrufu sağladım . Tork artışı çok fark ediliyor 1700 - 1800 devirde yaptığı çekişi 1500 devirde yapmaya başladı . gaza daha az basarak tasarruf yapın derim . elinize sağlık Remaps, Saygılarımla Ford Ranger 2.2 TDCi - 150Hp @180 Hp
27.01.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yapılan işin profesyonelliği , elde edilen sonuca bakıldığında çok daha iyi anlaşılıyor. Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Aracımı kullandığımda çok daha fazla keyif alıyorum artık. Gerçek Gücü Profesyonelinden aldığıma çok memnunum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.04.2016 ( Devamını oku )
Iveco
Aracımın yakıtı düştü performansı arttı Remaps ailesine teşekkürlerimi sunarım Iveco ECODaily 3.0 CR VGT - 170Hp @200 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracım Peugeot 508 e yapılan işlemden sonra aracım adeta başka bir arac oldu rampalarda bayılmıyor artık klima açık olduğu halde yakıtta düşme var verilen granti ve Guler yüz bana güven verdi özellikle genç mühendis İbrahim beyin ilgi ve güvenine tesekkur ediyorum Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
03.08.2018 ( Devamını oku )
Seat
Elinize sağlık gayet güzel bir iş oldu başarılarınızın devamını dilerim. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
03.03.2017 ( Devamını oku )
Opel
1 Mayıs 2018 günü 2017 model 1.6 dizel otomatik Opel insignia aracıma yazılım yüklemesi yapıldı Aracın performansı hissedilir derecede arttığı gibi yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 10 civarında düştü Kendilerine çok teşekkür ediyorum Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım mı takibi ki REMAPS teşekkürler ÜMİT DOĞAN :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Hyundai
Recep Temel P. Hem gücü arttı,hem yakıt sarfiyatı %15-%20 azaldı,tavsiye ederim, sarfiyatın azalması öncelikle ayağınızdaki gaz pedalına da bağlı olduğunu unutmamak gerekir Hyundai Tucson 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Baha K. ÖNCELİKLE ALPERAUTOGARAGE İLGİ ALKASINDAN VE GÜLER YÜZLÜ PERSONELİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM YAZILIMA SIRA GELİNCE ARACIMIZIN PERFORMANSI İNANILMAZ DERECEDE FARKETTİ YAKITTAN TASARRUFUMUZ VAR HIZ KONUSUNDA MÜKEMMEL GAYET HIZLI VE ESKİSİNE GÖRE GAYET SERİ KALKIŞLARI VAR YOKUŞLARDA ARTIK ARABAMIZ BAYILMIYOR 102 BEYGİR OLAN ARACIMIZ 175 BEYGİRE ÇIKTI VE %35 CİVARI YAKIT TASARRUFUMUZ VAR PETROLLERİN YOLUNU UNUTTUK ALPER AKKOÇ Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
26.02.2018 ( Devamını oku )
Audi
Yazılımı yükledikten sonra sanki bambaşka bir araç oldu. Ayağımın altında 40 beygirlik bir artış. Yakıt artar zannettim fakat tam aksine düştü. Servisteki arkadaşların ilgi ve alakası servis sonrası da aynı şekilde devam etmesi anladım ki bu insanların paradan önce işlerine gönül vermesiydi. Bence bu iş için istanbulda arabanızı huzurla teslim edeceğiniz tek yer. Ustalarıma tesekkur ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Berk K. Aracıma özel yazılım yapılması güzel. Bu kadar lineer bir fark olacağını düşünmemiştim. Alt devirlerden itibaren araç daha atık ve istekli. Yakıtı daha deneyimleyemedim. Duman atma gibi bir sıkıntı da yok. 3 yıl 100.000KM garanti güven veriyor. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
08.08.2018 ( Devamını oku )