MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Aracımın gerçek gücü ortaya çıktı çok memunum BMW 3-Serisi 335i - N55 Twinscroll - 306Hp @385 Hp
06.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
Ellerinize sağlık.Tamamen değişti.240 bg güç alınıyor.Arabayı vampir ısırdı resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet A. 2. Kez remaps kalitesi ve memnuniyetİ yaşıyorum.Daha önce 30.000 km de leon fr aracıma yaptırmıştım 122.000km ye kadar sorunsuz binip araç değişikliği için satmıştım. Şimdi 252000km de 1.6 tdi manuel passat için yazılım yaptırmak km den dolayı ne kadarda düşündürse yaptırdım çok aşırı memnun kaldım yaklaşık 5000km oldu araba tamamen değişti her hangi problem yok teşekkürler Ümit abi Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Seat
3.Yaptırdığım Araç ÜMİT DOĞAN FARKI❤️ Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Seat
Ümit abi işinde gerçekten çok profesyonel aracın yazılımlı hali performans ve yakıt olarak beni çok tatmin ediyor. Seat Leon 1.4 TSI (CMBA-CXSA) - 122Hp @145 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Opel
Mustafa B. 2012 model 1.3 dizel Opel corsa aracım kendine geldi şu ana kadar bir problem yaşamadım teşekkür ederim Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Opel
1 Mayıs 2018 günü 2017 model 1.6 dizel otomatik Opel insignia aracıma yazılım yüklemesi yapıldı Aracın performansı hissedilir derecede arttığı gibi yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 10 civarında düştü Kendilerine çok teşekkür ediyorum Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
24.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Şenol B. Merhaba; Öncelikle kendi aracımla eşdeğer olan otobüs sınıfındaki araç sahiplerine tavsiyem bu deneyimi mutlaka yaşayın Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Profesyonel ekibi ile çok iyi iş cikardilar arabamın hem yakıtı düştü hem performansı artdi. Aracımi sürmek keyf haline geldi. Aracım pejo partner.. Teşekkürler remaps Peugeot Partner 1.6 Blue HDI - 100Hp @130 Hp
27.09.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Melih G. Aracım canlandı ve tam istediğim gibi teşekkürler Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
21.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracim cok guzel keyifli tam istedigim sekilde oldu. Umit abinin ve ekibinin eline saglik. Tesekkurler Volkswagen Arteon 2.0 TDI Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Ford
Bir yakınımızın tavsiyesi ile aracıma remapsta chip tuning yaptırdım. Yapilan iş çok kaliteli. Aracimin performansında ciddi şekilde artış oldu. Remapsi herkese tavsiye ederim. Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
07.03.2018 ( Devamını oku )
Opel
2.0 dizel keyfi istersen remaps Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Doğan tıpkı redbull gibi :) uçuruyorsun ellerine sağlık BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
17.06.2016 ( Devamını oku )
Dacia
Oğuzhan A. Profesyonel ekip.Kesinlikle tavsiye ederim. Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Renault
Tarık A. Remaps'a kurumsal bir x firmanın yazılımı varken gittim.Ümit bey yeni bir yazılım hazırladı ve gerçekten aracın performası cok farketti.herkeze tavsiye ederim Ümit bey olsun bursada salih bey olsun cok ilgililer.kendilerine cok teşekkür ediyorum.bu arada uzun yol gittim 110- 130 aralığında kullanımda aracım 4.3 litre yaktı klima açık halde şehir içinde ise 5.4 geçmiyor.aracim megane 3 coupe 1.5 dci euro4 motor. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
23.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Audi
Remaps firmasini uzun zamandir tanirim. Araclarimin yazilim islerini hep bu firmada yaptirdm. Neredeyse hic sorun yasamadim. Ailecek arabalardan Cok memnun kaldik. Remaps ailesine ve umit dogana Tesekkur ederiz Audi A8 3.0 V6 TDI - 211Hp @320 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Peugeot
Ömer Ç. Teşekkürler remaps, şu an bi sıkıntı yok.Aracım gayet iyi performansda, Bu arada türkiyede ilk defa peuget 301 1.6 hdi 2018 e yazılım yapıldı.Şiddetle tavsiye ederim Peugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracım gerçek gücü ve dayanıklılığına kavuştu. Çok cıddi bir fark yarattı yapılan işlem ve yanısıra bir o kadarda güvenli olarak keyfini çıkarıyorum. Tesekkkür ederim remaps ailesine BMW M3 E46 M3 - 343Hp @375 Hp
18.02.2017 ( Devamını oku )
BMW
Anlatılmaz yaşanır aracıma binmekten keyif alır oldum BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
BMW
Araçların ruhuyla oynayan profosyonel bir ekip... Aracın motorunu yer gibi saçmalıklara bakmayın. 80000 km sürdüm, yok böylesi keyif ve ekonomi... Hem yapılan işlemin temizliği, hem güleryüz. Teşekkürler Ümit Bey. BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelimeyle özetlemem gerekirse HARİKA. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Opel
Opel insignia sport 1.6 dizel otomatik aracıma yaptırdım. Gayet memnun kaldım. Tavsiye ederim Opel Insignia 1.6 CDTI - 120Hp @165 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
İnanılmaz derecede fark ediliyor çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim Sayın Ümit Doğan kardeşime teşekkür ederim Saygılar BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Ercan D. ben böyle bişey görmedim süper oldu daha öncede arabalarıma yazılım yapmıştım ama böyle olmamıştı elinize sağlık yakıtta düştü gidişi çok iyi daha ne olsun alper beyde çok ilgilendi bizle sağolsun ben çok memnunum herkezede tavsiye ederim teşekkürler Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
10.03.2021 ( Devamını oku )
Ford
Aracım Remaps de ki yazılımdan sonra yakıt olarak ve performans olarak bambaşka bir araba oldu kesinlikle tavsiye ediyorum. Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Halil I. Aracim 2008 model 2.5 tdi 130luk caravelle yazilimla birlikte 174 bg yükseldi ortalama yakıt tüketimi 11 lt iken 7.3 lt ye düştü ayrıca almış olduğum performans anlatılmaz yaşanır emeği geçenlere teşekkür ederim. Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )