MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Seat
Muhammet A. Sakin kullanimda aracimin yakiti şehir içi 1 litre azaldi ve müthiş derecede serilik kazandi Tesekkurler REMAPS Seat Leon 1.4 TSI (CHPA) - 140Hp @170 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
BMW
Beklediğimden fazlası oldu performans harika teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
27.09.2019 ( Devamını oku )
Toyota
Okan S. Aracımla ilgili sorunum yakıt tüketimi idi işleme giderken 160 km de ortalama 10lt yakarak yol aldım.Aynı yolu dönerken tüketim 8.1lt oldu hava şartları 4derece civarıydı ,Tüketim sorunu halloldu şu an karma tüketimim 9.2lt havalar ısınınca bir miktar daha düşeceğini sanıyorum.Toyota hilux 2.8 revo kullanan herkesin size uğraması gerekiyor. Teşekkürler Remaps Toyota Hilux 3.0 D4D - 125Hp @155 Hp
06.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım değil Remaps yaptırdığım 6. Arabam 3 ay binicek olsam bile ilk yaptığım iş remapsa gelmek aracın motor hacmini büyütüp daha güçlü araç almak için araç alırken 10 binlerle fark öderken aynı vergi diliminde daha az yakıtla daha keyifli bir araca binmek bundan sonraki her aracımada yaptırmaya devam edicem ilgi ve hizmet kusursuz tüm personele ve Ümit beye teşekkürler BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Sn. Ümit Doğan 'ın profesyonelliği aracımın yanına geldiğinde belli oldu. Rölanti sesinden emme manifoltunda çatlak olduğunu anladı. Boru turbo girişinden kırılmış. Yazılım da yapınca aracım kendini buldu. Hızlı ve sorunsuz. Tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Memnun kaldım teşekkürler ilgilenen arkadaşlara BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
02.01.2019 ( Devamını oku )
Ford
Melih B. Gerçekten mükemmel Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Gökceler B. Aracımızdaz cok memnun kaldık muhteşem bir performans ortaya çıktı. Remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı cok tesekkur ederim. Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
23.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım mı takibi ki REMAPS teşekkürler ÜMİT DOĞAN :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Murat O. Bu kadar iyi performans alacağımı hiç tahmin etmemiştim. Alper abimden Allah razı olsun emeklerinden dolayı ve gösterdiği ilgi alakadan ötürü sonsuz teşekkürler. Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Audi
Remaps ta Benzinli Turbo ve Benzinli Atmosferik ve Diesel Turbo 3 Aracıma Yazılım Chip Tuning Uygulattım Yakıtımda Düşüş Oldu ve Performansım Artı Teşekkürler Audi A4 1.9 TDi - 130Hp @175 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Audi
Aracımda sürekli adblue arızası oluşmaktaydı Remaps sayesinde bu sıkıntıdan kurtuldum tüm emeği geçen Remaps ümit doğan ve çalışanlarına teşekkür ederim saygılarımla Audi A6 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Seat
Çok memnun olarak kullanıyorum, ilgilenen arkadaşlara öneririm Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadıysanız geç kalmışsınız demektir :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
Opel
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor. Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
BMW
Yeni araç almış gibi oldum 220hp çok keyifli teşekkürler Ümit abi :) BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
07.10.2016 ( Devamını oku )
Peugeot
Arabamda hem yakıt sarfiyatı azaldı hemde performans arttı çok teşekkür ederim. Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Açıkçası size geldiktrn sonra araba performansının ne olduğunu öğrendim. Emeğinize teşekkürler... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Audi
Artık aracımı tanıyamıyorum. 2013 Q3 2.0tdı aracım artık daha güçlü daha agresif. Ahmet abime teşekkür ediyorum. Sıra da fren diskleri ve kaliperler var olmazsa olmaz. Çünkü durmakta zorlanıyorum Audi Q3 2.0 TDI CR - 177Hp @210 Hp
06.01.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
2016 Passat 4 motion aracımın 240 beygirlik gücünü 300 beygire çıkartarak milleti yollarda üzmeme sebep olmaya ne hakkın var ümit abi hiç kusura bakmayın bu konuda mütevazi olunmaz ümit abi bu işin en iyisi işinin hakkını vermek buna denir. Remaps=kalite Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
19.10.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Erdal A. Benim kablumbağ oldu tavşan teşekkürler remaps Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Audi
Ben bir tek arabaya yazılım yaptırmadım gerek BMW gerekse audi araçlarımda çok memnun kaldım zaten tek adresi Remaps dır sorunsuz ve sıkıntısız şekilde tek çözebilen yer . Her aracımda yakıt tasarrufu ve performans açısından çok memnunum eğer aracınızın emin ve profesyonel ellerde işlem görmesini istiyorsanız benim için tek yer Remaps dır. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Toyota
Yıldıray Y. 2015 model 1.4 D4D Toyota Corolla araç sahibiyim. Stage 1 chip tuning uygulamasından soonra adeta aracım yeniden doğdu desem yeridir. Gerek performans, gerekse yakıt ekonomisi eskiye göre oldukça iyileşti. Sırada stage 2 var. Emeklerinize sağlık, en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere. Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Selçuk S. 1.2 tsi Dsg polo lounge aracım mükemmel bi değişim yaşadı teşekkürler Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Çok memnun kaldım teşekkür eder yazılım yaptırmak isteyenlere Remapsı fazlası ile tavsiye ederim Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Audi
Samimi, dürüst, mühendislik yaklaşımlarıyla aracınız için güvenilir firma. Ümit bey firmasını dünya standartlarının üzerine taşımış. Chip tuningde çok başarılılar. Üstelik Audi ve Porsche’de kullanılan, gerçek yol simülasyonu yapan Maha dinamometre’de doğru güç ölçümü yapıyorlar. Yaptırdığım araçlarda çok memnun kaldım. Teşekkür aderim. Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp
14.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bir arkadaşım vasıtası ile gittim.işini bilen arkadaşlar,istediğim performansa,parça değişimi olmadan ulaştım teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.8 TSi - 160Hp @210 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )