Uyarı: Mayıs 2015 tarihinden önceki referanslarımıza facebook sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Aracın performansı başarılı bir şekilde artırıldı ümit beye teşekkürler BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
BMW 4 serisi aracıma yazılım attık. Performansın yanı sıra yakıt tüketimi azaldı. Tavsiye ederim BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Remaps a tsk ederim.aracimin hiç bir kronik sorunu kalmadi.cok memnunum. Ford Transit 2.2 TDCi - 115Hp @170 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Osman K. Çok memnun kaldım aracimda herhangi bir soruna yol açmadı tavsiye ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
G30 520i aracım için performans yazılımı yapıldı. Sonuçtan çok memnun kaldım. Ümit Bey aracımın bujilerini yenilemeden yazılım yapmayacağını belirtti, yeni buji aldık. Memnuniyet için tüm teknik detayları hassasiyetle kontrol eden, işlem sonrası test sürüşü ve ölçümler yapan konusunda uzman bir firma. Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar kesinlikle süper ilgili Ümit beye teşekkür ediyorum... Bilgi, tecrübe ve güvenin biraraya geldiği sonucta da dogal olarak memnuniyet ve garanti bulabileceginiz yegane adres. Teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
13.02.2018 ( Devamını oku )
Opel
Yaklaşık iki haftalık bir kullanımdan sonra şunu söyleyebilirim. Hız isteyene hız, güç isteyene güç. Hantal 1.3 TDCI yok artık. Memnun muyum ? Hayır daha ötesi.. Mutluyum.. Ümit Hoca bilgili ve ilgili, Halil İbrahim hoşsohbet ve bilgili. Daha ne olsun ! Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
2102 Model Golf Marka Aracıma CHIP TUNING uygulaması yapıldı, Gerçekten inanılmaz performans artışı oldu. Ancak yakıt konusunda istediğin ekonomiyi elde edemedim. Her şeye rağmen .REMAPS ekibine çok teşekkür ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Porsche
İşini hakkıyla yapan güzel bir firma elinize sağlık Porsche Panamera 3.0 TDi - 250Hp @300 Hp
04.04.2024 ( Devamını oku )
Chevrolet
Aracımın performansı çok çok iyi oldu, ayrıca sakın kullanımlarda yakıt tukutimide azaldı. Son derece profesyonel bir kuruluş ve bu işi iyi biliyorlar. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
11.02.2019 ( Devamını oku )
Opel
Ümit Doğan ve ekibi harika bu işin bence tek adresi aracıma olan güvenimi pekiştirdiler herkeze şiddetle tavsiye ederim ben çok memnun kaldım yakıt sarfiyatım düştü herşey mükemmel teşekkürler Remaps ailesi Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
2014 model 1.6 i twin turbo 170 bg olan BMW 5.20 i ( F 10 ) aracıma Remaps te chip tuning uygulaması yaptırdım. Uygulama sonrası 265 bg gücüne ulaşan aracımı adeta tanıyamadım. Yakıt gözle görülür oranda düştü. ( Ankara - Konya ) 7.0 lt / 100 km. Daha önce 8,2 lt / 100 km ölçmüştüm. Çok memnunum , teşekkürler Remaps. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Aracıma yazılım yaptırdım çok memnunum şehir içinde biraz yakıt farkı olsada uzun yolda harika yakıt tasarrufu sağlıyor ve acayip şekilde insanı gaza getiriyor suanlik çok memnunum sizde memnun kalırsınız ümit beye ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Süper oldu elinize sağlık Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Hyundai
2007 model Hyundai getz 1.5 vgt dizel aracim 88 hp iken yapilan yazilimdan sonra aracim hic abartmiyotum bmw 325 stoklari 200 km hiza kadar parcaliyordum ben paramin hakkini aldim tesekkurler Remaps Hyundai Getz 1.5 CRDI - 88Hp @104 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile anlatmak gerekirse mükemmel. Ümit bey’e ve ekibine teşekkürler… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Önder K. Egr valf sorunum çözüldü. Şimdilik sorunsuz sürüyorum arabamı. Teşekkürler BMW 5-Serisi 523i - (2010-2011) - 204Hp @265 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Nissan
Öncelikle güleryüz ve her sorunun anında yanıtlanması güven vericiydi.Aracın performansına inanamadım ne söylendiyse öyle oldu,teşekkler remaps Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
polo 1.2 tdi bluemotion aracimda performans yazılımı islemi yapıldı inanılmaz sekilde farkettigini soylemeliyim hem cekis yonunden hemde yakit yonunden tesekkurler ümit doğan ve ekibine. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
Araç gayet hızlı oldu.Ama yakıta bir azalma olmadı.Elinize sağlık. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma Remaps’ta yazılım yapıldıktan sonra sorunsuz bir şekilde performansında artış oldu. Tesekkurler. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Halil I. Aracim 2008 model 2.5 tdi 130luk caravelle yazilimla birlikte 174 bg yükseldi ortalama yakıt tüketimi 11 lt iken 7.3 lt ye düştü ayrıca almış olduğum performans anlatılmaz yaşanır emeği geçenlere teşekkür ederim. Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Aydın K. Öncelikle teşekkür ederim.bu işler tecrübe ve ekip çalışmasıyla olan işler, yapılan işlerden ve ustalarınızdan memnun kaldık. Arabamıza gelince performansı yükseldi şu an çok memnunum. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Hamdullah Ö. Şimdilik hiçbir problem yok aracım gayet seri ve güzel oldu.Teşekkürler REMAPS BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
Merhaba iyi akşamlar her şey için teşekkür ederim aracım performans süper oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
29.11.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
Gökceler B. Aracımızdaz cok memnun kaldık muhteşem bir performans ortaya çıktı. Remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı cok tesekkur ederim. Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
23.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Opel
Aklıma her geleni sormak için her aradığımda karşımda bıkmadan cevap veren bir Ümit bey var. Uygulama sonrası 5000 Km oldu henüz, işlerinden de, kendilerinden de çok memnunum. Yazılımda doğru adres Opel Insignia 2.0 CDTI - 163Hp @205 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Ford
Ertuğrul A. Aracımı gerekmedikçe 2k rpm üstünde kullanmamaya dikkat eden bir sürücü olarak remaps yazılımından sonra 1.8k rpm bandında kullanmaya başladığımı farkettim Rampa çıkışlarında ivmemin düşmesinden şikayetçiyken bu konuda beni tatmin eden remaps’a teşekkür ediyorum Ayrıca trafikteki selektör tacizlerine 1.5k rpm bandındayken anlık cevap verip gelen araç sürücüsüne beklemediği performansı göstermek ayrı bir haz veriyor. Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )