MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Audi
Arabanın gücünü keşfedememişiz bu zamana kadar çook zaalim oldu teşekkürler.. Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @215 Hp
22.05.2017 ( Devamını oku )
Audi
Ben cok ama cok memnun kaldim! Bir daha Araba alsam, remapsda bir daha yaptiririm. Audi A6 2.7 V6 TDi - 180Hp @220 Hp
10.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yenal K. Arkadaşlar ben iki arabamı remapsda yani ümit doğanın yerinde güç artırımı yaptırdım çokta memnunum arabalarda bmw 525xd ve tiguan 150 hp memnunum (yenal kubal) Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
27.04.2017 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Topaloğlu T. Aracım çok güzel oldu Hiç gitmiyordu zonguldak remaps bayisine ve Yüksel ustanın ellerine sağlık. Ayrıca ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim . Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
26.03.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Gökceler B. Aracımızdaz cok memnun kaldık muhteşem bir performans ortaya çıktı. Remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı cok tesekkur ederim. Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
23.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Gerçek kaliteli hizmeti aldığım için memnunum Ümit bey ve ekibi hem yetkin hem deneyimli… 530i xdrive BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım değil Remaps yaptırdığım 6. Arabam 3 ay binicek olsam bile ilk yaptığım iş remapsa gelmek aracın motor hacmini büyütüp daha güçlü araç almak için araç alırken 10 binlerle fark öderken aynı vergi diliminde daha az yakıtla daha keyifli bir araca binmek bundan sonraki her aracımada yaptırmaya devam edicem ilgi ve hizmet kusursuz tüm personele ve Ümit beye teşekkürler BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remzi B. Hic bir sikinti yasamadim aracim düzeldi memnunum tesekkürler Alper bey Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Açıkçası size geldiktrn sonra araba performansının ne olduğunu öğrendim. Emeğinize teşekkürler... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gercekten isinin arkasinda duran yaptigi isi cok guzel yapan biyer cok memmunuz cok tesekkur ederim. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Araba uçuyor inanın 2.0passatla rahat kapışıyorum işinin ehli insanlar sizde arabanızı onlara emanet edin teşekkür ederim remaps BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Opel
Opel Antara aracıma yaptırdım.Yakıt cok düştü,performans cok iyi ,daha önce yaptırmadıgıma pişman oldum.tavsiye ederim. Opel Antara 2.0 CDTI - 170Hp @195 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok çok profesyonel Volkswagen Amarok 2.0 TDI Bi Turbo - 180Hp @205 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gerçekten mükemmel. 2016 passat bendeki 10 sn de 100 km hıza ulaşıyor herkese tavsiye ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
03.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Engin Ş. Merhabalar. 2.0TDI transporter aracıma yazılım uyguladık ve sonuç mükemmel Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 150Hp @185 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Memnun kaldım teşekkürler ilginizden dolayı Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
01.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
2016 20 tdi caddy mi yazılım yaptırdım fark okadar bariz belliki sanki caddy nin 20 tdi motoru yerine 40 tdi motor takılmış gibi aldığınız para helali hoş olsun Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.6 tdı dsg golf 7 araca uyguladık Gerçekten çok farketti ,terettüt edenler için söylüyorum.titreme turbo kapatma vs vs gibi sıkıntıların hiçbiri yok gönül rahatlığıyla yapılabilir yakıt olarak performans beklenen sürüşlerde yakıtı etkiliyor evet ama normal veya uysal kullanımlarda araç çok daha az yakıyor Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
29.12.2015 ( Devamını oku )
Mercedes
Simdiye kadar cok yazilimli arac kullandım trabzon da cok yerde yazilim yaptirdim remaps ı kullanmak icin trabzondan ankara ya gidip guvenli bir sekilde remaps yazilim yaptirdim her konuda cok memnunum yakit tasarrufu, gidis kalkiş soguk motorun daha rahat calişmasi vb. Guvenli bir islem istiyorsan remaps herzaman yaninda. Tesekkurlerr.. Mercedes E / E Coupé E 220 CDI - 170Hp @190 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
BMW
Halit Y. G20 aracıma yaptırdığım yazılım sayesinde aracın kaderi değişti kayseriden demir bey beni her konuda aydınlatdı kafamdo soru işareti olmadan gözüm kapalı yaptırdım gerçekten çok memnun kaldım ilgi alaka mükemmel ötesiydi herkese tavsiye ederim remaps kalitesi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
Audi
Su ana kadar bir problem yasamadik. Performansindan da cok memnunum. Gerek Ümit beye gerekse oradaki personele ilgi ve alakaları içın teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
28.02.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Remaps gerçekten bu işi çok iyi biliyor ! Chevrolet Cruze 1.6 R4 - 124Hp @136 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kesinlikle tavsiye ederim en önemlisi tüm çalışanlar güler yüzlü Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Citroën
2011 Citroen C5 e-hdi arabama uygulanan yazılım işlemi arabanın otomatik vites geçişlerini ve şehir içi hızlanmasını iyileştirip rahatlattı. Ümit Doğan'ı tavsiye ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
05.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yeniden ısındım. Güç artışı hayli fazla, yakıt tüketimi gözle görülür şekilde azaldı. Herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d (... -> 05/2008) - 163Hp @200 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Erman E. Aracın ara hızlanmaları hissedilir derecede artarken, yakıt tüketimi konusunda ekonomi sağlamadı. Yag sıcaklığı ideal derecelerde seyir ediyor. Tavsiye ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Opel
opel corsa c 1.7 dti aracıma hard yazılım yaptırdım çok memnum kaldım Teşekkürler Remaps Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
08.04.2016 ( Devamını oku )
Ford
Serkan O. Çok güzel tavsiye ederim Ford Transit 2.0 TDCi EcoBlue - 170Hp @190 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )