Mazda Chip Tuning
Ege Araç Ç.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum.
09.11.2020
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
105 hp
270 nm
Chip Tuning Sonrası
105 hp
+ %24
270 nm
+ %19
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Mazda Mazda 3 model dizel aracınızın ürettiği 105hp / 270nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 130hp / 320nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 25hp / + 50nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Mazda Mazda 3 Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Öncelikle bu yazılımı yapan ümit bey gerçek çok beyfendi bir insan İşçilik dersen on numara iki ayrı araca yaptırdım ikisinde de acayip memnunum. Herkesin emeğine sağlık. Teşekkürler ümit kardeş BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
20.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
Verdiğiniz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim BMW 7-Serisi 740D - 320Hp @360 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Esen Kurtuluş Ü. Aracımın çekiş gücünden ve yakıt performansından hiç memnun değildim.Çok ama çok araştırdım.Sonunda işlerini profosyonelce yapan remapsla tanıştım.Performans yükseltildi.Aracım 90 beygirden 136 beygire yükseldi .Memnuniyetsizliğimde de ortadan kalktı şükür. Ereğli remaps yetkili servisi Yüksel beye çok ama çok tşkler.Yüksel beye gözünüz kapalı aracınızı teslim edebilirsiniz.Bu zamana kadar çok geç kalmışım bu işlemleri yaptırmamakta. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
03.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.2 TDI 1.6 TDI oldu resmen. Ara hızlanmalar çok akıcı hale geldi. Yakıt ise okadar gazlamama rağmen müthiş bır derecede artmadı. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Emine Y. 102 beygirlik sıfır olarak almış olduğum Vw cady marka aracıma remaps tarafından yazılım attırdım ekspere götürüp ölçtürdüğümde 183 beygir olarak ölçüldü yani aracım iki kat daha dinaöik oldu inanılmaz bir fark yarattı teşekkürler remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Lütfullah A. Yakıt tasarrufu ve performans artışı, bu kadar fark edeceğini düşünmemiştim, umduğumu buldum tabiri caizse, elinize sağlık, çalışmalarınızda başarılar dilerim. Volkswagen Amarok 2.0 TDI Bi Turbo - 180Hp @205 Hp
12.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
Farkı keslinlikle hissedeceksiniz Ümit Doğan farkı BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
İlgi, alaka, bilgi, müşteri memnuniyeti son derece başarılı. Gözünüzü kapatıp güvenebilirsiniz. BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Daha ötesi yok!! Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Audi
Remaps firmasini uzun zamandir tanirim. Araclarimin yazilim islerini hep bu firmada yaptirdm. Neredeyse hic sorun yasamadim. Ailecek arabalardan Cok memnun kaldik. Remaps ailesine ve umit dogana Tesekkur ederiz Audi A8 3.0 V6 TDI - 211Hp @320 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Renault
Aracım 2017 model megane 1.5 dci edc remaps tarafından yapilan yazılımla daha keyifli bir sürüş deneyimi aldım daha öncede yaptırmış olduğum yazılımlarla hicbir sorun yaşamadım onun için tüm otomobil tutkunlarına remaps yazılımı tavsiye ederim bu arada çalışan personele ve remaps yetkilisi ümit doğana sonsuz teşekkür eder saygılarımı sunarım Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Ford
Ahmet T. Çok kaliteli bir firma güvenle aracınıza tuning yaptıra bilirsiniz Ford Tourneo 1.8 TDCi - 110Hp @140 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
BMW
Arac ile ilgili bilgi ve hakimiyet mukemmel bilerek yapilan isin kalitesi ve sonuclari dogal olarak gayet guzel ve aracim problemsiz ve yuksek performansda gayet guzel ellerinize saglik remaps ailesi. BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
19.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
Kaliteli hizmet guleryuzlu personeller. Hizmettende gayet memnun kaldim.. BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
18.08.2017 ( Devamını oku )
Ford
Deneyim ve tecrübeleri en üst düzeyde. Olmayqcak birşeye olur demiyorlar olabilecek neyse o. Yaklaşımları bir o kadar güven verici. İyi ki bu firmayı tercih etmişim. Remaps ın tüm ekibine tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Öncelikle profesyonel ekip ilgi alaka nezih ortam ve işlerinde çok profesyoneller ilgileri için çok teşekkür ederim Mercedes C C 200 CDI (2100cc) - 136Hp @170 Hp
08.03.2022 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle ümit abiye burdan çok teşekkürlerimi iletmek istiyorum Adam işinin sonuna kadar arkasında ne zaman arasam hiçbir şekilde geri çevirmeden bizleri kabul ediyor Yazılım konusunda çok memnunum ellerine emeğine sağlık bütün ekibin Her şey çok başarılı ve sistemli ilerliyor Kalitenin tek adresi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracın gucu cok artti.Sürüsu simdi cok daha keyifli oldu Teşekkürler remaps. Peugeot 407 2.0 HDi - 136Hp @175 Hp
20.03.2018 ( Devamını oku )
Opel
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum. Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
17.08.2017 ( Devamını oku )
Hyundai
Harun K. Merhabalar. 2016 tucson 1.6 Tgdi aracıma yazılım attırdım. performansı daha iyi oldu çok memnunum teşekkürler Remaps Hyundai Tucson 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Kia
Yaklaşık 3 bin kilometredir kullanmaktayım, yazılım sonrası 200+ hp bir araç kullandığımı her yönüyle hissettiriyor.Videolu olarak öncesi sonrası testlerimde 0-100 net 0.5-0.6 saniye daha hızlı, 100’den 200’e ise 2 saniye daha erken ivmeleniyor, çok daha rahat devir çevirir hale geldi, 3 le çıktığı yeri 4 le çıkıyor, 215’i geçmeyen araç, limitör iptali sonrası 230’u devirir durumda. Yapılan soft bi yazılım az da olsa yakıt azaldı diyebilirim.Özetle parasına kesinlikle değer tasarruf için bile yaptırılabilir.Not LPG var ise uygulama yapmıyorlar bilginize.. Kia Sportage 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
04.04.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Musa T. Anlatmaya gerek yok maşallah adamlar işinin erbabı 2 otomobilime vede 3 adet tırlarıma yazılım attırdım çok memnun kaldım Allah razı olsun remaps Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 225Hp @270 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Chevrolet
Performans olarak farketti, yakıt için şuan net birşey diyemiyorum çünkü ona yönelik bir test yapmadım. Aradığım şey performansı o sebeple oldukça memnun kaldım onu belirtebilirim. Maslak Remaps'ten Ahmet abiye ve Kerem kardeşime teşekkür ederim. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Abdurrahman K. Yakıt güzel performans güzel tsi ları arkada bırakmak daha güzel teşekkürler remaps Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Aracın performansında hatrı sayılır bir değişim oldu ... Audi A4 2.0 TDI - 143Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
2014 Model BMW 1.16i için uygulama yapıldı, araç yaklaşık olarak 225 Hp oldu, performans, hızlanma, vites geçişleri çok başarılı, yaklaşık 7 yıldır aldığım tüm araçlara uygulama yaptırıyorum, hepsinden de memnun kaldım. Ancak, bu son yapılan bir başka güzel oldu, ellerinize sağlık. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
16.12.2015 ( Devamını oku )
Audi
Tum araclarimda oldugu gibi bunda da cok memnunum. Islem sonrasi Kayseri'ye nigde otobanindan donusumde 300 bg lik Panamera ile resmen dalga gectim. Umit Bu isin Zirvesini temsil ediyor. Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
11.12.2022 ( Devamını oku )