HATA BİLDİR

 

Web sitemizi geliştirirken ortaya çıkabilecek sorunları bize bildirmeniz, bu hataları daha çabuk düzeltmemizi sağlayacaktır.

 

Eğer web sitemiz üzerinde bir hata ile karşılaştıysanız, hatanın ortaya çıktığı linki, kullandığınız tarayıcıyı (Internet Explorer, Google Chrome, Firefox vs.) ve karşılaştığınız hatayı kısaca anlatarak bize bildirin.

 

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Sorunsuz, sağlıklı ve son derece keyifli sürüş deneyimi için çok teşekkür ederim. 2012 yılından beri bütün arabalarımın yazılım işlerini güvenerek yaptırıyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
15.11.2021 ( Devamını oku )
Chevrolet
Bu işi hakkıyla yapan tek firma.. Ümit bey bir cerrahın hastasına gösterdiği hassaslıkta, araclara hassas davranıyor. Toplamda üç aracıma işlem yaptırdım üçündede %100 memnuniyet sağladılar.. bu yorumlarımı abartı bulanlara şunu diyeyim verdiği ücretin karşılığını alamayan varsa karşı karşıya konuşup uğradığı zararı karşılamaya hazırım Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı. Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
X6 3.5d araç resmen çıldırdı.... eline sağlık ümit kardeşim... Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
Iveco
Dilek İ. Yaptığınızdan beri bir sıkıntı yok teşekkür ederiz iyi çalışmalar Iveco ECODaily 3.0 CR WG - 146Hp @180 Hp
04.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Gökçe M. Öncelikle Bursa şubesi Salih beye ilgi ve bilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Performansından ötürü satmayı düşündüğüm aracımı şuan keyifle kullanıyorum. Yakıtta bilinçli kullanımda 1 litreye yakın düşüş oluyor kısaca aklında soru işareti olanlar bu arkadaşlardan profesyonel destek alsınlar ve yazılımın her türlü arkasındalar. Herkese tavsiye ediyorum teşekkür ederim BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
BMW
5 tane aracimi goturdum x6 3.5d 381hp yaptik bekledigimin ustunde bir performans aldim tesekkurler Umit Dogan. BMW X6 X Drive 35d - 286Hp @340 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Erdem S. Çok başarılı teşekürler erdem bey teşekkürler remaps Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 75Hp @95 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Farklı bir yazılım firmasında daha önce yazılım yaptırdım belli bir süre sonra sorunlar çıkmaya başladı daha sonra ümit bey ile temasa geçtim saolsun aracıma uygun yazılımı yaparak sorunsuz binmeye başladım çok teşekkür ederim . BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
araç kendini buldu. her yeni arabamızda adresimiz remaps. teşekkürler.. 2.0tdi 140hp transporter. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Uygulamadan çok memnun kaldım. İlgili arkadaşa teşekkür ederim. BMW 6-Serisi 630ci - 258Hp @284 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
5.20i aracıma yapılan yazılım sorunsuz . Çok memnunum.Ümit beye ve ekibine teşekkür ederim . BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
2014 model 1.6 i twin turbo 170 bg olan BMW 5.20 i ( F 10 ) aracıma Remaps te chip tuning uygulaması yaptırdım. Uygulama sonrası 265 bg gücüne ulaşan aracımı adeta tanıyamadım. Yakıt gözle görülür oranda düştü. ( Ankara - Konya ) 7.0 lt / 100 km. Daha önce 8,2 lt / 100 km ölçmüştüm. Çok memnunum , teşekkürler Remaps. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali Arif B. Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
09.03.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burak Y. Aracıma yapılan yazılımdan çok memnun kaldım beklentilerimin bile üstününde oldu çok teşekkür ederim Salih ve İlker beye Bursa'dan selamlar Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
17.03.2019 ( Devamını oku )
Opel
Bu işin top noktası burası !!! Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
BMW
Sn. Ümit Doğan 'ın profesyonelliği aracımın yanına geldiğinde belli oldu. Rölanti sesinden emme manifoltunda çatlak olduğunu anladı. Boru turbo girişinden kırılmış. Yazılım da yapınca aracım kendini buldu. Hızlı ve sorunsuz. Tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Chrysler
Uzatmadan sahip oldugum her araci guvenle getirdigim tekyer tesekkurler Remaps tesekkurler Ümit Dogan Chrysler Voyager 2.8 CRDI - 163Hp @200 Hp
20.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali I. Uygulamanızdan son derece memnunum golf7 aracıma yaptırdım hem performans ve hemde yakıtta olumlu sonuç aldım bursa salih beyin ilgi alaka ve bilgisindende son derece memnunum ve tanıdığım kişilere şiddetle tavsiye ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
27.09.2019 ( Devamını oku )
BMW
Çok başaralı bir performans elde edildi Araç 3.0 cc gibi oldu BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
BMW
Bu işin uzmanı saygı kalite herşey birarada 2015 520 aracımı bambaşka bi hale getirdi Ümit bey ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
23.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracı sıfır aldığımda yaptırdığıma pişman olduğum bir uyguluma. Sonradan tanıştım bu sistemle ama çok memnun kaldım tam aracım çok fazla serileşti ve yakıt neredeyse % 20 oranında düştü ama güvenilir garantili bir yerde bu işlemi yaptırmak çok önemli. Teşekkürler remaps . Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Aracın performansında hatrı sayılır bir değişim oldu ... Audi A4 2.0 TDI - 143Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yaptırmış olduğum uygulama tüm isteklerimi (güç hızlanma yakıt düşmesi) fazlasıyla karşıladı. Uzun yol keyfi anlatılmaz ve tabi bir çok arabanın kalkışlarda arkamda kalması da cabası. Aracım 2015 olduğu için çok araştırdım REMAPS müşteri memnuniyetinin çok yüksek olduğunu gördüm ve uygulamayı kendilerine yaptırdım. Uygulama sonrası tüm sorularıma cevap bulmam ve aracıma yapılam müthiş uygulama için teşekkürler Remaps... Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Asıl güç içinde... teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Nissan
Arkadaşlar işinde dalında en iyisi zaten Nissan Qashqai 1.5 dci - 105Hp @125 Hp
09.04.2016 ( Devamını oku )
Peugeot
Necatican D. ÇOK İYİ ÇOK MEMNUNUM Peugeot 207 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Son zamanlarda performansında düşüş hissettiğim ve giderek daha fazla yakıt yakan vw golf marka aracımı getirdim. Sıkıntım profosyonel bir şekilde çözüldü. Yazılım işi çok hassas bir iştir. Şahsi görüşüm binbir emekle almış olduğum aracımı gönül rahatlığıyla emanet ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.01.2017 ( Devamını oku )