HATA BİLDİR

 

Web sitemizi geliştirirken ortaya çıkabilecek sorunları bize bildirmeniz, bu hataları daha çabuk düzeltmemizi sağlayacaktır.

 

Eğer web sitemiz üzerinde bir hata ile karşılaştıysanız, hatanın ortaya çıktığı linki, kullandığınız tarayıcıyı (Internet Explorer, Google Chrome, Firefox vs.) ve karşılaştığınız hatayı kısaca anlatarak bize bildirin.

 

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Fiat
ilgileri , çalışmaları insanlara karşı hassasiyetleri takdire şayan yaptıkları işin arkasında olan bir firma kurumsal kimliğe sahipler çalışan ekip araca zarar vermeden çalışıyor gönül rahatlığı ile tavsiye ederim böyle insanların kazandığı para sonuna helal olsun. kazandıklarını kuruşuna kadar hak ediyorlar ve yaptıkları işinde arkasındalar Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
07.09.2019 ( Devamını oku )
BMW
Sinan G. Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Skoda
Skoda superb 3 aracıma remaps araç yazılımı yükledikten sonra Ankara-İzmir yolculuğu yaptım. Daha önce aracın zorlandığı rampalarda hiç zorlanmadan yol aldığını gördüm. Ayrıca kalkışlardaki hantallık da ortadan kalktı. Teşekkürler remaps Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
02.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ellerınıze saglık en ucuz guc ve az yakıt sıstemı BMW X5 3.0sd - 286Hp @350 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ömer Sultan G. Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Bu ikinci işlemim oldu. Önceki arabama da yapılmıştı. Memnun kaldığım için bu arabama da yaptırdım. Çok güzel bir iş oldu. Teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
Ugur A. Aracım i30 yazılım sonrası çok memnunum yakıt tasarrufu da var 2 bin motor araçlardan daha iyi performansı var. Motora zararı olduğunu zannetmiyorum teşekkürler Ümit Doğan yaptığı isin arkasında duran bir kuruluş sevgiler. Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
10.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracım g30 2017 model di cekişi cok kötüydü yazılım sonrası aracım ucak oldu yakıt ta art madı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Ali G. Yazılımsız araba mı tövbee.. Arabanın içinden Bi araba daha çıkardı resmen. Trabzon Alper Beyin eline sağlık çok teşekkür ederim. Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
Ford
Fesih A. İlk defa yazılım attırdım şu an için aracım dan memnunum herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama çok yeni daha inşallah ileriki zamanlarda bişey olurmu bilmem umarım hiç sorun çıkmaz Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Ford
Gayet memnunum ilgi ve alakasindan dolayı ümit beye teşekkür ederim araba performans olarak çok daha iyi oldu Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
Seat
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️ Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Ford
Focus 3 dizel 95 hp olan aracimi taniyamiyorum resmen ucuyor surus cok zevkli hale geldi uzun vade de sorun olacagini dusunmuyorum isi iyi bilen insanlar tavsiye ederim Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Skoda
1.6 tdi aracim 2.0 larla ayni performansa ulaştı yakıt ise eskisinden kesinlikle fazla değil normal kullanımda düşüyor bile. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
BMW
Remaps 12 yıldır bildiğim tek doğru adres herkese tavsiye ederim son derece güvenilir BMW X5 30d - 211Hp @300 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Emine Y. 102 beygirlik sıfır olarak almış olduğum Vw cady marka aracıma remaps tarafından yazılım attırdım ekspere götürüp ölçtürdüğümde 183 beygir olarak ölçüldü yani aracım iki kat daha dinaöik oldu inanılmaz bir fark yarattı teşekkürler remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Hamza C. Kolay gelsin servisin referansiyla remaps ulastim yapilan hizmetten cok memnun kaldim ilk surmeye basladigimdan itibaren farki hissettim yúzde yüz degisim oldu herkeze referans olucam kolay gelsin iyi gunler. Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )
Audi
Teşekkürler emeğinize sağlık çok memnunum Audi A4 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Daha aktif ; atak bir aracım var. Başarılı bir uygulama ; teşekkürler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
Çok ilgililer çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Ford
Giyasi Ş. Aracımıza yapılan işlem sonrası çok büyük bir değişim yaşadık performans mükemmel her konuda remaps bu sektörde lider özdemir beyin ilgisi alakası ve tecrübesiyle remaps birleşince ortaya harika bir işletme çıkmış herkese tavsiye edip başarılarınız devamını diliyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Ankarada değil türkiyede yazılım üzerine remapsın üzerine yazılımda başka tanımam bütün araćlarıma yazılı remaps ta yaptırıyorum on numara beşyıldız elinize sağlık BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gönül rahatlığıyla yapılabilecek bir uygulama, herkese tavsiye ediyorum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
23.12.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bir olumsuzluk yok gibi genel olarak gayet iyi memnunum diyebilirim Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansından çok memnunum yakıtıda sakin kullanımda fark ediyor teşekkür ederim Remaps. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Renault
Aracımda performans artışı ve tüketimdeki azalma gerçekten bu işler için doğru adresin Remaps olduğunu net bir şekilde göstermektedir Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim.. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Kia
Fatıh T. Aracimda guc artisini yuksek viteslerde hissettim. Ayrica verdikleri guven de cok iyiydi herseyi garanti ediyorlar. Tesekkurler. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )