HATA BİLDİR

 

Web sitemizi geliştirirken ortaya çıkabilecek sorunları bize bildirmeniz, bu hataları daha çabuk düzeltmemizi sağlayacaktır.

 

Eğer web sitemiz üzerinde bir hata ile karşılaştıysanız, hatanın ortaya çıktığı linki, kullandığınız tarayıcıyı (Internet Explorer, Google Chrome, Firefox vs.) ve karşılaştığınız hatayı kısaca anlatarak bize bildirin.

 

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Skoda
Ahmet A. Aracımı bıraktığımda tospağa gibiydi aldığımda ise bambaşka bir makine olmuş ellerinize sağlık serkan adında çalışanınız güler yüzlü sıcak kanlı olması beni ayrı mutlu etti bundan sonra herkese tavsiye edeceğim teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps gerçekten işini kalite yapıp takip ediyor Volkswagen Golf 1.4 TSI (CMBA-CPVA) - 122Hp @150 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Citroën
Remaps a bir arkadasımın tavsiyesi üzerine gittim ve cok memnun kaldım 3 aracıma yazılım uygulaması yapıldı ve sıkıntısız kullandım ılk etapda kafamda cok soru ısaretı vardı fkt sahıbı arkadas gereklı sekılde benı aydınlattı ve benımde arastırmalarım sonucu anlattıklarını teyıt ettım cok bılgılı ve profosyonel sekılde ısını yaptıgından suphenız olmasın yaptıgı ısın arkasında duran tum personelıne tesekkurederım saygılar.. Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Güzel yüzlülüğün samimiyetin mutevaziliğin adres bulmuş hali her konuda bilgili yetkili alınan hizmet ve kalite ön planda TEŞEKKÜRLER REMAPS Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Arac ile ilgili bilgi ve hakimiyet mukemmel bilerek yapilan isin kalitesi ve sonuclari dogal olarak gayet guzel ve aracim problemsiz ve yuksek performansda gayet guzel ellerinize saglik remaps ailesi. BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
19.08.2017 ( Devamını oku )
Audi
Kadir Ç. Harika çok memnunum Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ben 1 6 motor almıştım Ümit Doğan 20 motor yaptı kralsın Ümit Doğan Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Devamını oku )
Seat
Çok memnun olarak kullanıyorum, ilgilenen arkadaşlara öneririm Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Gerçekten inanılmaz performans artışı oldu, Remaps ekibine herşey için çok teşekkürler. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
04.09.2018 ( Devamını oku )
Kia
Yüksel A. Aracımda hissedilir derecede performans artışı oldu. Aynı gittiğim yolları artık daha az gaz pedalına basarak gidiyorum. Teşekkürler remaps ve teşekkürler yüksel usta Kia Sportage 2.0 CRDi - 112Hp @140 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Cok memunum oldukca basarili Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 224Hp @270 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Kerem T. Merhabalar, yakıtta pek bi değişim yok ama performans olarak araçım daha iyi konuma geldi. Emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
30.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Sinan G. Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet A. 2. Kez remaps kalitesi ve memnuniyetİ yaşıyorum.Daha önce 30.000 km de leon fr aracıma yaptırmıştım 122.000km ye kadar sorunsuz binip araç değişikliği için satmıştım. Şimdi 252000km de 1.6 tdi manuel passat için yazılım yaptırmak km den dolayı ne kadarda düşündürse yaptırdım çok aşırı memnun kaldım yaklaşık 5000km oldu araba tamamen değişti her hangi problem yok teşekkürler Ümit abi Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
2 hafta kadar önce remaps maslakta 2016 bmw 1.16d 115hp 270nm torka sahip aracıma yazılım yaptırdım. Yaptırmadan önce kafamda çok soru işareti vardı fakat yazılım sonrası araç resmen canlandı. Çevremdeki herkese de tavsiye ediyorum. Hem yakıt ekonomisi hem performans daha ne olsun. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
26.01.2017 ( Devamını oku )
BMW
Doğukan İ. Öncelikle bana her konuda desteğini esirgemeyen Bursa remaps Salih Bilal Çobana ve tüm arabalarımda ki performans yazılımları için Ümit Doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @235 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Arabam yeniden doğmuş gibi yalnız içerisinde değişik bir heyecan var, kıpır kıpır uçmak istiyor, Ümit Doğan ne yaptıysa ellerine sağlık, Kahramanmaraş'tan sevgi ve selamlarla Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Kürşat U. Arabamı zaten seviyordum şimdi çok daha sevmeye başladım ilgi alaka ve kalite en üst seviyede herşey için teşekkürler Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
12.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
İşlem yapılan her aracımın satış önce ve sonrasında aldığım hizmet çok kaliteliydi. Remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Passat 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Başarılarınız devamını dilerim inşallah BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Opel
1 Mayıs 2018 günü 2017 model 1.6 dizel otomatik Opel insignia aracıma yazılım yüklemesi yapıldı Aracın performansı hissedilir derecede arttığı gibi yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 10 civarında düştü Kendilerine çok teşekkür ediyorum Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Ford
Herşey çok mükemmeldi arkadaşlar çok yardımcı oldular herkese tavsiye ederim Ford Transit/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Ford
Aracin ozellikle alt devirleri ve gaz tepkisi canlandi, son hiz olarak +15km iyilesme var. 250 goruyor. 120-160 arasi hizlanma icin belki bir dokunus daha gerekebilir. Biraz alisma donemi zaman gecsin belki tekrar danışırım. Umit Dogan bu isin piri. Kendisinde 3. kez aracima yazilim Yaptirdim. Cok Memnunum. Tesekkurler REMAPS Ford Mondeo 2.0TDCi - 140Hp @185 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
BMW
yazılımdan sonra aracımın peformansı inanılmaz derecede yükseldi ilk başta yaptırmak için terddüt emiştim ama şimdi çok memnunum yakıtta da da 100 km bir buçu iki litre gibi bi tassarufu oldu ama sürüşe göre değişiyor BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
21.11.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Vites geçişlerinde düzelme sevindirici.aracın hızlanmasındaki artış çok başarılı tavsiye ederim aracınıza tekrardan ısınıyorsunuz. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Opel
Ercan A. Araç gercek gücüne ulasti.Bursa remaps ilgilerinden dolayi teşekkür ediyorum. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
15.05.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
Necdet D. Aracım 3bin cc isuzu d.max kalkışlarda hantallık kalktı yazılımdan sonra sanki yer uçağı oldu Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )