BMW Chip Tuning
Berke V.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Aracıma yazılım attırıcaktım ümit doğan abimi tavsiye ettiler. Bende hiç pişman olmadım gerek ilgileri gerek aracın performansı olsun çok güzel bir iş başarıyorlar remaps ailesine teşekkür ediyorum
30.03.2020
Yazılım Uygulanan BMW
Marka Araçlar Tüm Referanslar
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
136 hp
220 nm
Chip Tuning Sonrası
136 hp
+ %62
220 nm
+ %41
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama

18i 170Hp ile aynı motordur, sadece elektronik olarak limitlenmiştir.

Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015
BMW Chip Tuning
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015
BMW Chip Tuning
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Kesinlikte tek yazılım attırmanız gereken yer BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
İsmail T. Aracın resmen ruhu değişti yapılan işlemden çok memnun kaldım serkan beye ilgilerinden dolayı teşekkür ederim herkeze tavsiye ederim Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
18.06.2017 ( Devamını oku )
Renault
Gayet memnunum yapılan işlem ve ilgiden. Bir problem yaşamadım şimdiye kadar. Yapılan işlemi öneririm Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Audi
Kadir Ç. Harika çok memnunum Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
BMW
Hem Mercedes vito hem bmw e 60 520d yazılım yaptırdım araçlar süper oldu asıl şimdi tadını almaya başladım araçların çok memnun kaldim ümit DOGAN ve Remaps ailesine teşekürler BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
01.10.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burda beygir gücünü yükselttiğim 3. Aracım.. emeğinize elinize sağlık c200 aracımıda burda yazılım attırmıştım aracın servis bakımı geldiğinde kolumanda yazılım fabrika ayarlarına geri döndüğünde anladım nekadar güç yüklendiğini.. zaten servisten çıkar çıkmaz soluğu tekrar sizin orda aldım Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
10.01.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Citroën
1600 Motor dizel otomatik araçların hepsinde olan sıkıntı 110-115 beygir olmasından kaynaklı hantal kalmaları. Sırf bu sebepten sıfır aldığım aracımı ilana koyup satacakken şans eseri Ümit beyi buldum. Aracımı alır almaz getirip yaptırmadığıma bin pişmanım. C5 şimdi araba oldu. Özellikle uzun yolda müthiş performansın yanında yakıttan tasarruf sağlaması insanın dahada hoşuna gidiyor. Ümit bey işinin ehli beyefendi bir kişi. Aracımı teslim ettiğimde içinize sinmezse, hoşunuza gitmeyen en ufak bir şey olursa açıklama yapmanıza gerek yok aracınızı anında fabrika ayarlarına döndürüp paranızı iade ederim dedi. Böyle bir tavır karşısında bundan sonraki aracım ne olursa olsun ilk uğrayacağım yer Remaps Ümit beydir. Elinize sağlık çok teşekkür ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Volvo
3 farklı aracımında yazılım için remapsı tercih ettim. Çok memnunum. Teşekkürler remaps. Volvo S40 / V50 1.6D - 110Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Bende geçen sene yaptırmıştım ve çok memnunum şu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım tekrardan ustamızın ellerine sağlık BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sercan D. Arkadaşlar çok profesyonel çalışıyorlar çok menun kaldım herkese tafsiye ediyorum Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Landrover
Son derece memnun kaldığımı belirtmek isterim:) Profesyonel bir ekip ve kurumsal bir yapı. Herkese tavsiye ederim. Landrover Range Rover 3.0 SDV6 - 306Hp @330 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Opel
Ercan A. Araç gercek gücüne ulasti.Bursa remaps ilgilerinden dolayi teşekkür ediyorum. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
15.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet Ş. Aldığım hizmetten çok memnun kaldım özellikle bayi yetkilisi ÖZDEMİR beyden çok memnun kaldım kendisine teşekkürlerimi sunuyorum yakıt konusunda kara geçtim Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
20.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım sizin sayenizde performansı oldukça arttı çok teşekkür ediyorum ve herkesede tavsiye ediyorum. Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracim golf 6 GTI 210hp stock hali Remaps istanbul geldim ve cok memlun kaldim aracim suan stage 2 270 HP 400 tork cikartildi ve zevki cok guzel remaps tessekur ederim Hollanda arnhem sehrinden geldim Volkswagen Golf 2.0 TSI GTi - 210Hp @260 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ethem Ş. Kayseri Özdemir bey siz harikasınız Volkswagen Passat CC / CC 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Ford
Isinde profesyonel, yaptigi tum islerde basarili garantisi hizmeti ayri bi konu zaten bugune kadar yaptirdim tum islemlerde aldigim memnuniyet ise cabasi Ford Focus ST - 225Hp @280 Hp
09.07.2015 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Audi
yıllardır bütün yazılım işlerimizi ümit doğan bey ve ekibine yaptırıyorz.hem ticari araçlarda hem kendi kullandığımız araçlarda yapılan işlemler işlerimizi kolaylaştırdığı gibi aynı zamanda da mükemmel derecede tasarruf sağladı .ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkürler ümit bey Audi A6 2.0 TDi - 140Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
9 aracıma yazılım yaptırdım çok güzel iş çıkarıyor ümit doğan ve ekibine teşekkürederim ediyorum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
28.01.2016 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
Renault
Öncelikle teşekkür ediyorum, hakikaten aracım 75 ilkti aracıma ailemi aldığımda yokuşlarda kamyon şeridine geçmek zorunda kalmak çok üzücüydü şimdi ise 115 beygir gücüne geldi gaz pedalına bastığım anda araç kafa kaldırmaya başladı ve bunların yanında aracımın yakıtı %15 düştü daha ne diyebilirim İstanbul Maslak Remap yetkililerine çok teşekkür ediyorum işin hakkını verdiniz ziyaretinize geleceğim inşallah Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
03.09.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
2014 yılından beri aldığım tüm araçları ,yazılım olarak tercih ettiğim ümit doğan ve ailesine sonsuz teşekkürler ediyorum Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Renault
Alsat yapıyorum buna rağmen her aracımıremaps te yaptırıyorum çok memnunum herkese tavsiye ederim Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime SÜPER BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kayhan K. S.alüyküm trabzonda yaşiyorsaniz danişmadan araciniza yazılim uygulamayin 3 5 ucuz olacak diye milyarlik milyonluk araçlariniz çöp etmeyin remans a yorum olarakta 2 yilda bir araç değiştiriyorim her aracima yaptirdim sprinter 315 caravella hepsine yaptirdim kesinlikle atilan bg tork %80 90 doğru Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Chrysler
Ümit U. Öncelikle Bursa remaps yetkili servisi İsmail Aydemir ustama çok teşekkürler İlgisi için Performansım çok arttı fakat yakıtım ayni oda muhtemelen gaza çok yüklendiğim için HERKESE ÖNERİRİM Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
19.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Önder T. Eskisiden daha performansli daha agrefis dusunen arkadaslara tavsiyem daha fazla dusunmeyin ve yaptirin. Yakitta bile farkini goruceksiniz. Tesekkurler Remaps ailesi. Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
07.01.2020 ( Devamını oku )