Kia Chip Tuning
Ülker Cem K.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Daha önceden 3.20 D aracıma yaptırmıştım, müthiş olmuştu. Şimdi Sportage 4x4 e yaptırdım. İnanılmaz bir araç oldu. Teşekkürler Ümit Doğan.
19.02.2016
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
184 hp
392 nm
Chip Tuning Sonrası
184 hp
+ %9
392 nm
+ %15
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Kia Sportage model dizel aracınızın ürettiği 184hp / 392nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 200hp / 450nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 16hp / + 58nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Kia Sportage Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Kia marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Kia Chip Tuning
İki aracıma da chiptunning yaptırdım. Çok memnun kaldım araçlarımın çekiş gücü çok farketti. Ümit beye çok teşekkür ederim. Kia Sportage 2.0 CRDi - 112Hp @140 Hp
12.08.2016
Kia Chip Tuning
Yüksel A. Aracımda hissedilir derecede performans artışı oldu. Aynı gittiğim yolları artık daha az gaz pedalına basarak gidiyorum. Teşekkürler remaps ve teşekkürler yüksel usta Kia Sportage 2.0 CRDi - 112Hp @140 Hp
14.02.2019
Kia Chip Tuning
Yaklaşık 3 bin kilometredir kullanmaktayım, yazılım sonrası 200+ hp bir araç kullandığımı her yönüyle hissettiriyor.Videolu olarak öncesi sonrası testlerimde 0-100 net 0.5-0.6 saniye daha hızlı, 100’den 200’e ise 2 saniye daha erken ivmeleniyor, çok daha rahat devir çevirir hale geldi, 3 le çıktığı yeri 4 le çıkıyor, 215’i geçmeyen araç, limitör iptali sonrası 230’u devirir durumda. Yapılan soft bi yazılım az da olsa yakıt azaldı diyebilirim.Özetle parasına kesinlikle değer tasarruf için bile yaptırılabilir.Not LPG var ise uygulama yapmıyorlar bilginize.. Kia Sportage 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
04.04.2020
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Isuzu
Aydin K. 3 adet Isuzu Kamyon Araçlarımi yaptırdım çok memnunum teşekkürler Alper Akkoç Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
12.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
herşey için çok teşekkürler BMW X5 3.0sd - 286Hp @340 Hp
31.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ümit bey ve ekibine öncelikle profestonel yaklasimlari icin tesekkur ediyorum.aracimin gaz tepkimesi ve yakit ekonomisi fazlasiyla memnun edici ellerinize saglik şiddetle tavsiye ediyorum kaldiki 1 hafta icinde ayni model arac sahibi aracima binen 2 arkadasimda ayni hafta islemi yaptirdi.. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracım kesinlikle beklediğimden daha güzel performans sergiledi ve süreç akabinde hiçbir sorun yaşamadım. Ek olarak Ümit beyin ve çalışma arkadaşlarının ilgisi oldukça güzel hissettirdi. Elinize sağlık REMAPS ekibi. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Audi
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Opel
Her aldığım arabayı götürürüm hepsinde çok memnun kaldım. Zaten olmayacak yada sıkıntılı araçlara yapmıyorlar söylüyorlar. Ümit beyde çalışan arkadaşlarda İlgili işini bilen insan. Teşekkürler Opel Insignia 1.6 T - 170Hp @195 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Ford
Ramazan H. Yazılım yaptıralı yaklaşık 2,5 ay (3000 km) oldu. Aracımın 2. ve 5. vitesinde hissedilir iyileşme oldu. Araç gerçekten ağır. Uçup kaçıyor diyemem ama hissedilir bi iyileşme oldu performansta. Yakıt da yazılımın öncesi ve sonrası uzun yol ayni kullanımla ayni şartlarda %13 civarında düştü. Şu ana kadar araçta bir sıkıntı olmadı. İnsallah da olmaz. Şimdilik memnunum tavsiye edebilirim. Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
İlginiz için teşekkür ederim aracın performansından ve yakıt tüketiminden çok memnun kaldım BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Landrover
Son derece memnun kaldığımı belirtmek isterim:) Profesyonel bir ekip ve kurumsal bir yapı. Herkese tavsiye ederim. Landrover Range Rover 3.0 SDV6 - 306Hp @330 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım 2012 Polo gti 1.4 tsi motor var yazılımdan sonra arabanı içindeki canavar çıktı sanki Volkswagen Polo GTi 1.4 TSI (CAVE) - 180Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
Honda
Aracımı yeni aldım.Bayiden çıkarıp doğruca Remaps Maslak’a götürdüm.Kerem kardeşimiz gerçekten çok samimi ve detaycı..Ümit Doğan hakikaten kaliteli hizmet veriyor.Bu kendisinden üçüncü yazılım satınalışım.. Hepsinden çok memnun kaldım.. Daha evvel başka bir yeri tercih etmiştim fakat çok sıkıntı yaşamıştım.Kendisine ve ekibine çok teşekkür ediyorum.. Honda CR-V 1.6 iDTEC - 160Hp @190 Hp
17.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
2102 Model Golf Marka Aracıma CHIP TUNING uygulaması yapıldı, Gerçekten inanılmaz performans artışı oldu. Ancak yakıt konusunda istediğin ekonomiyi elde edemedim. Her şeye rağmen .REMAPS ekibine çok teşekkür ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Seat
Seat Ateca 1.6 TDİ aracımı 0 km iken yazılımı yaptırdım. Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip, kendilerine çok teşekkür ediyorum, bu işi en iyi yapan firma Remaps, başka bir yere asla gitmeyin. Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Isuzu
Aydin K. Uygulama yaptırdığım tüm araçlarımdan çok memnunuz teşekkürler remaps teşekkürler A.AKKOÇ Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Citroën
Sefa C. Kesinlikle bu isi yapan alper akkoc isini hakkiyla yapiyor ise olan ozeni takdire şayan yapilan iptal yazilimida gayet iyi islerinizde basarilar. Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
18.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Dogan (remaps) varsa hiç düşünmeden aracımı onlara teslim ederim. Bmw 530d aracimdan aldigim güce inanamazsiniz hiç çekinmeden kafanizda sorun yaşamayacagiz yer REMAPS... TESEKKÜR EDERIM ÜMİT DOGAN BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Ahmet D. Aracımla ilgili şikayetlerim beklediğimden üst seviyede çözüme kavuştu, tahmin ettiğimden fazla performans artışına sahip oldum ve aracın alt devirleri canlandı. İlgi ve alakası için Remaps Kayseri şubesi Özdemir beye teşekkür ederim. Fiat Fiorino 1.3 JTD - 75Hp @95 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Eren B. Arabamın torkunun arttığını hissettim ama dizel bir araba kadar torku artmadı problemsiz kullanıyorum sıkıntı yaşamadım hiç Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok memnun kaldım çok kaliteli biryer ve lslemleride gerçekten ise yarıyor kesinlikle tavsiye ederim . Ne olduğu belirsiz yerlere aracınızı teslim etmeyin Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Aracındaki hantallık ortadan kalktı kullandıkça farkını anlayıp keyfini alıyorsunuz Skoda Superb 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
29.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
Bmw x1 1.6i remapsta yapıldı üstündeki chip söküldü yazılım yüklendi, araç daha önceden chip li olduğu halde farkı hissedir derecede oldu BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
03.05.2016 ( Devamını oku )
Renault
Tek kelimeyle mükemmel bi firmasınız arızamı hiçbir firma silemedi keşke daha önceden bulsaydım sizi herkese tavsiye ediyorum sizi teşekkürler remapss Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Salih Bilal Ç. Tek kelimeyle harika...Anlatılmaz yaşanır. Teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Cihat Ü. Tork ve beyirindeki artışı hissedebiliyorum daha atak bir araç haline geldi yakıt konusunda yarım litre gibi azalma oldu, ilk çalışırken rolantide 1200 devir gibi calisoyor . Tesekkurler Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
G20 yazılımında tek geçerim. İnanılmaz bir performans. Kesinlikle tavsiye ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
BMW
2012 e90 bmw 320D aracımı çok daha hızlı vede keyifli olmasında emeği geçen ümit doğan ve saygıdeğer remaps çalışanlarına şükranlarımı borç bilirim performans uç noktalara hissedilir bir şekilde ulaşt BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
SsangYong
Kerem K. Değişimin bu kadar bariz belli olacağını düşünmemiştim. Trabzon’da ki Alper AKKOÇ a teşekkür ederim. ARABamı zaten çok seviyordum daha da fazla seviyorum artık. SsangYong Actyon 2.0 XDi - 140Hp @170 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )