İLETİŞİME GEÇİN
Lütfen gerekli alanları eksiksiz doldurunuz. Sorunuz, ilgili birimin değerlendirmesi ardından tarafınıza cevaplanacaktır.

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Alfa Romeo
Aracıma uygulamayı yapali 1 ay oldu. Şu anda çok memnunum. Insallah uzun zaman sonra da bu memnuniyetimiz devam eder. Bunun dışında göstermiş olduğunuz alaka için teşekkür ederim. Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - 120Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
İlgi ve alaka gayet iyi. Araçtaki gücü fazlasıyla hissedebiliyorum. Özellikle düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Araç şuan çok daha atak bir durumda. İnanılması çok güçtü ilk başta 170hp nin 280hp olması ama yapmışlar kendilerini burdan tebrik ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
10.08.2018 ( Devamını oku )
Chrysler
Tavsiye üzerine geldiğim servisinizde beklentinin üzerimde ilgi ve alaka görmenin şaşkınlığını yaşadım. Aynı ilgi aracımın performansı üzerinde yapılan işlemde de devam etti. Herşey için teşekkürler. Chrysler 300C 3.0 CRD - 218Hp @275 Hp
18.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
2014 Model BMW 1.16i için uygulama yapıldı, araç yaklaşık olarak 225 Hp oldu, performans, hızlanma, vites geçişleri çok başarılı, yaklaşık 7 yıldır aldığım tüm araçlara uygulama yaptırıyorum, hepsinden de memnun kaldım. Ancak, bu son yapılan bir başka güzel oldu, ellerinize sağlık. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
16.12.2015 ( Devamını oku )
Ford
Fazla söze gerek yok kalite & USTALIK konuşuyor Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Mert A. Aracıma artık daha büyük bir zevk ile biniyorum teşekkürler remaps Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Kia
Yüksel A. Aracımda hissedilir derecede performans artışı oldu. Aynı gittiğim yolları artık daha az gaz pedalına basarak gidiyorum. Teşekkürler remaps ve teşekkürler yüksel usta Kia Sportage 2.0 CRDi - 112Hp @140 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
18.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Süleyman Y. bursa remaps bayinizin ilgi ve alakası iyiydi. aracımın performansından da çok memnunum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Renault
Araçta gerçekten belirgin canlılık ve güç artışı oldu. Teşekkür ederim herkese Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
Audi
İnsan arabası olmaktan çıktı, tşk ederim Audi S3 8V MK2 - S3 2.0 TFSI - 310Hp @350 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf7 tdi dsg aracima yazilim uyguladilar 105hp deb 151hp guce cikti aracim, yakit bariz bir sekilde azaldi ve arac rahatladi. Ancak kimse ilk hafta yakit ekonimisi beklemesin cunku basmadan duramiyorsunuz :) Ozellikler ara hizlanmalarda (5. Vites 80km ile giderken) gaza basinca arabanin koltuga yapistirmasi paha bicilemez. Yalniz ilk gun arabanin bu guce alismask gerekiyor fazla zorlamayin derim ben mekanik aksamlar icin, ertesi gun farki cok net goreceksiniz. Vites gecisleri haric daha 2.000 devire gelemedim, 130km hiza ciktim hala 1.800 de devirdeydi arac. Tesekkur ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )
Renault
Perfonmasın yanı sıra yakıttaki düşüş gerçekten sevindirici. Ellerinize sağlık çok iyi hizmez Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelimeyle özetlemem gerekirse HARİKA. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Çorba var 5 tl Çorba var 20 tl, iyi seçin bırakın tadı damağınızda kalsın ;) Anlatılmaz yaşanır; dediğim bu deneyimim sonucunda iki rakibiniz var. Ümit Doğan ve THY :) Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
05.05.2019 ( Devamını oku )
Audi
Remaps sayesinde top speed olarak en hızlı 45tfsi sahibi olduk kesintisiz destek sonsuz hizmet için çok teşekkür ediyorum remaps ailesine Audi Q7 3.0 TFSI - 333Hp @400 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Renault
Yurdanur Ç. Süper herkese tavsiye ederim hem performans hemde yakıt tüketimi olarak çok güzel aracımız tanıyamıyorum :) Renault Kadjar 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Almanya da çok iyi bir tuning firmasına G63 ve aston martin db11 arabalarımı onların yaptığı yanlışları düzeltip satmayı düşündüğüm araçları mı tekrardan bana sevdiren Remaps ailesine çok teşekkür ederim araçlarınızı güvenle teslim edebileceğiniz işinin ehli bir işletme çok teşekkür ediyorum Mercedes G G 63 AMG - 544Hp @660 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Skoda
Şaban K. Aracım süperb daha atak olduğunu hissettim Alper kardeşim çok teşekkür ediyorum Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Arac ile ilgili bilgi ve hakimiyet mukemmel bilerek yapilan isin kalitesi ve sonuclari dogal olarak gayet guzel ve aracim problemsiz ve yuksek performansda gayet guzel ellerinize saglik remaps ailesi. BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
19.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
Uğurcan P. Kalkıştaki hantallık yok oldu araç sürekli ivmelenme sağlıyor kısaca gücü hissediyorsunuz teşekkürler başarılarınızın devamını dilerim BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Öncelikle remaps ailesine ilgi ve alakasından çok memnun olduğumu belirtmek isterim aracın performansına gelince inanın gayet isabetli bir karar vermişim Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 163Hp @204 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Verilen parayla yeni araç alınmış gibi Profesyonel hizmet, kurumsal bakış Tüm sorulara güleryüzlü cevap Teşekkürler Remaps... BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Renault
Yazılım yapılalı 8.000 km oldu, sorunsuz birşekilde kullanıyorum aracımı. Şehiriçi yakıt aynı kaldı, uzun yolda ortalama olarak 0.5lt kadar düştü. Artan performansa rağmen yakıtın bu şekilde oluşu çok güzel. Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
30.05.2020 ( Devamını oku )
BMW
Gökçe M. Öncelikle Bursa şubesi Salih beye ilgi ve bilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Performansından ötürü satmayı düşündüğüm aracımı şuan keyifle kullanıyorum. Yakıtta bilinçli kullanımda 1 litreye yakın düşüş oluyor kısaca aklında soru işareti olanlar bu arkadaşlardan profesyonel destek alsınlar ve yazılımın her türlü arkasındalar. Herkese tavsiye ediyorum teşekkür ederim BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Audi
Abdulmelik E. İlgi ve alakaları mükemmeldi. Erzurum Remaps Erdem bey tarafından ulaştım kendilerine. Kesinlikle tavsiye ederim+++ Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kürşat K. Uygulama öncesi tereddütlüydüm ve motora zararı var mı diye çok araştırdım. Remapsın bu işi hakkıyla yaptığı kanısına vardım ve üç aydır keyifle aracımı kullanıyorum herşey için teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.11.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Şehiriçinde ve uzun yılda da performans belirgin arttı. Maksimum hızım ve maksimum hıza ulaşma sürem azaldı. Yokuşlarda gaza basınca artık motor gaz yiyor ve hızlanabiliyor. Henüz bir olumsuzluk ile karşılaşmadım. 1 ay kadar oldu yaptıralı,Performansı artınca biraz daha hızlı kullandığım için muhtemelen yakıt tüketimi henüz azalmadı ama şehiriçi sıkışık dur kalk trafikte azalacağını öngörüyorum (düşük devirde torku arttığı için gaza az basmak yeterli oluyor). Kesinlikle tavsiye ederim, hiç çekinmeyin. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yunus D. Yaptırmadan önce 1.4 TSyi Passatla 1.6 dizel Passatım'la performans yarışı nda geride kaldım bu biraz gücüme gitti neye mal olursa olsun yaptıracağım dedim ve yaptırdım Tek kelimeyle mükemmel oldu tebrik ederim sizleri Hem yakıtta hemde performans da kesin çozüm aldım tekrardan teşekkürlerimi sular başarılarınızın devamını delerim... Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )