Volkswagen Chip Tuning
Erdinç E.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
polo 1.2 tdi bluemotion aracimda performans yazılımı islemi yapıldı inanılmaz sekilde farkettigini soylemeliyim hem cekis yonunden hemde yakit yonunden tesekkurler ümit doğan ve ekibine.
19.04.2017
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
75 hp
180 nm
Chip Tuning Sonrası
75 hp
+ %31
180 nm
+ %25
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Bu araç için yakıt ekonomisi sağlanmaktadır, fakat henüz verileri sisteme eklenmemiştir
Detaylı Açıklama
Volkswagen Polo model dizel aracınızın ürettiği 75hp / 180nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 98hp / 225nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 23hp / + 45nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Volkswagen Polo Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Volkswagen marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Volkswagen Chip Tuning
Aracımın içindeki uyuyan atlar uyandı, herkese tavsiye ederim, hiç düşünmeden yazılım yaptırsınlar farkı görecekler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
26.01.2017
Volkswagen Chip Tuning
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017
Volkswagen Chip Tuning
Ender S. Merhaba. Aracimi 5 senedir kullaniyorum. Bilindigi uzere 3 silindir ve 1.2 motor alt devirde cansiz. Yazilim sonrasi alt devordeki cansizlik duzeldi ve yuksek devirdeki performani yasamaniz lazim. Artik aracimin hicbir eksigi kalmadi binmeye devam. Sadece yaptir ve keyfini sur Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.06.2017
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Mercedes
Volkan Z. Beklediğimin üstünde bir performans aldım. Remaps ailesine teşekkür ederim. Ayrıca Alper Akkoç’a çok teşekkür ederim Mercedes CLK CLK 270 CDI - 170Hp @200 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali Arif B. Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
09.03.2022 ( Devamını oku )
Opel
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum. Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
17.08.2017 ( Devamını oku )
Seat
5 aydır sorunsuz kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadım. Daha önceden yazılımsız kullandığıma pişmanım. Gerçekten çok fark etti. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ümit Doğan bu işin Pir’i. Hiç düşünmeyin, hemen Remaps’a… Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Uygulama sonrası çok ciddi performans artışı oldu. Emeğinize sağlık, teşekkür ederim. Mercedes A A180 - 122Hp @175 Hp
05.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
320i ile gidip 340i ile döndüm yakıtta bir artış olmadı ve araba inanılmaz değişti çok iyi çok. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Sinan G. Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapilan işlem beygir artışı idi. Yakitta azalma ve kesinlikle performans anlaminda bir artis yasandi. Ellerinize saglik. Daim olmaniz dilegiyle. Tesekkurler.. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ragıp B. Daha önceden yaptırdığım bir uygulamaydı çok memnunum teşekkürler REMAPS ailesi Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
24.07.2019 ( Devamını oku )
Ford
Herşeyden önce müşteri memnuniyeti ve ilgisi cok iyi birçok aracımıza yaptırdıgımız yazılımda bir sıkıntı çıkmadı çıksa bile sorunu çözme odaklılar başlarından savurmuyolar bu yüzden remaps :) Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kudret Ç. ARACIM DAHA ATAK VE DINAMIK BENCE YAZILIMDA TURKIYEDE UZERINE YOK ARACA HIC ZARAR VERMEYEN BIR TEKNIK TEBRIK EDIYORUM Volkswagen Passat 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Audi
Abdulmelik E. İlgi ve alakaları mükemmeldi. Erzurum Remaps Erdem bey tarafından ulaştım kendilerine. Kesinlikle tavsiye ederim+++ Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle yazılım yaptırmadan ömce çok düşündüm aracıma zarar verirmi ilerde bi problem yaşarmıyım diye ama bu işte en iyi olan remapsa yaptırdım bmw 116d ve 520i araçlarımıza ve oldukça memnunuz kesinlikle iki aracında kaderi değişti ümit doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yapılan uygulamadan memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
21.12.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ozellikle 80-120 ara hizlanma ve 120-160 arasi hizlanma da belirgin fark hissettim. Yuksek km de bir b38 olmasina ragmen hic sikinti yasamadim. Umit abi isini cok iyi yapan biri, onceki araclar gibi yeni aracimda yine tercih edecegim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @170 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali I. Uygulamanızdan son derece memnunum golf7 aracıma yaptırdım hem performans ve hemde yakıtta olumlu sonuç aldım bursa salih beyin ilgi alaka ve bilgisindende son derece memnunum ve tanıdığım kişilere şiddetle tavsiye ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
27.09.2019 ( Devamını oku )
Nissan
Mustafa E. Yüksel ustama ilgi ve alakasindan dolayı çok teşekkür ederim. Aracında inanılmaz derece çekiş farkını hissettim.ayrica yakıt tüketimi 5.3 lt kadar düştü. Teşekkür ederim. Nissan Juke 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
01.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
Cemal Ü. Kayseride Bmw f10 520i aracıma yaptırdım çok memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Diğer araçlar nasıl oluyo bilmiyorum ama kendi aracım çok iyi oldu. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Herkese iyi günler iyi sürüşler Remaps ümit bey işinin ehli Voswagen Amarok 3,00 204 bg aracımı yazılımla 300 bg e yükseltti muhteşem aynı zamanda yakıt ekonomisi sağladı 9,5 litre uzun yolda 7,5 litre teşekkürler Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 204Hp @270 Hp
24.12.2023 ( Devamını oku )
BMW
Mükemmel sonuç ve çalışma ortaklığı herşey için teşekkürler BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Mercedes
İşinin en iyisi Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
19.11.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
18.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelimeyle ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Arabam aslan oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Seat
Ara hızlanmalar güzel fark etti ama son hız umduğum ölçüde artmadı galiba benim beklentim biraz daha yüksekti Seat Ibiza 1.0 TSi - 95Hp @115 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
BMW
Süper bi yazılım denemekte fayda var arkadaşlar BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Ford
COK BASARİLİ TESEKKUR EDERİM REMAPS SA Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 90Hp @115 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Opel
Ümit beyi tanıdığıma gerçekten çok seviniyorum gayet mütevazi bir insan işi konusunda son derece hassas ve ilgili piyasada bulunan yazılımcılarla alakası olmayan biri aracıma uygulattırrdığım yazılım sayesinde aracımın gerçekten karekteri değişti yakıt performans süper oldu başarılarının devamını diliyorum. Opel Insignia 2.0 CDTI - 110Hp @190 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
Citroën
1600 Motor dizel otomatik araçların hepsinde olan sıkıntı 110-115 beygir olmasından kaynaklı hantal kalmaları. Sırf bu sebepten sıfır aldığım aracımı ilana koyup satacakken şans eseri Ümit beyi buldum. Aracımı alır almaz getirip yaptırmadığıma bin pişmanım. C5 şimdi araba oldu. Özellikle uzun yolda müthiş performansın yanında yakıttan tasarruf sağlaması insanın dahada hoşuna gidiyor. Ümit bey işinin ehli beyefendi bir kişi. Aracımı teslim ettiğimde içinize sinmezse, hoşunuza gitmeyen en ufak bir şey olursa açıklama yapmanıza gerek yok aracınızı anında fabrika ayarlarına döndürüp paranızı iade ederim dedi. Böyle bir tavır karşısında bundan sonraki aracım ne olursa olsun ilk uğrayacağım yer Remaps Ümit beydir. Elinize sağlık çok teşekkür ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )