Volkswagen Chip Tuning
Erdinç E.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
polo 1.2 tdi bluemotion aracimda performans yazılımı islemi yapıldı inanılmaz sekilde farkettigini soylemeliyim hem cekis yonunden hemde yakit yonunden tesekkurler ümit doğan ve ekibine.
19.04.2017
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
75 hp
180 nm
Chip Tuning Sonrası
75 hp
+ %31
180 nm
+ %25
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Bu araç için yakıt ekonomisi sağlanmaktadır, fakat henüz verileri sisteme eklenmemiştir
Detaylı Açıklama
Volkswagen Polo model dizel aracınızın ürettiği 75hp / 180nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 98hp / 225nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 23hp / + 45nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Volkswagen Polo Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Volkswagen marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Volkswagen Chip Tuning
Aracımın içindeki uyuyan atlar uyandı, herkese tavsiye ederim, hiç düşünmeden yazılım yaptırsınlar farkı görecekler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
26.01.2017
Volkswagen Chip Tuning
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017
Volkswagen Chip Tuning
Ender S. Merhaba. Aracimi 5 senedir kullaniyorum. Bilindigi uzere 3 silindir ve 1.2 motor alt devirde cansiz. Yazilim sonrasi alt devordeki cansizlik duzeldi ve yuksek devirdeki performani yasamaniz lazim. Artik aracimin hicbir eksigi kalmadi binmeye devam. Sadece yaptir ve keyfini sur Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.06.2017
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bu yapılan 3. aracım ellerinize sağlık.. Allah başarınızı daim eylesin... Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
Jeep
Hayatı Ç. Hizmeti sunan servisiniz ve uygulamadan memnunum. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
G20 Aracıma yazılım yaptırdım 280 Hp güç aldım 20.000 km’dir kullanıyorum oldukça memnunum.Hiçbir sorun yaşamadım.Ümit abi harika bir insan her zaman her koşulda yardımcı oluyor BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
09.12.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Son zamanlarda performansında düşüş hissettiğim ve giderek daha fazla yakıt yakan vw golf marka aracımı getirdim. Sıkıntım profosyonel bir şekilde çözüldü. Yazılım işi çok hassas bir iştir. Şahsi görüşüm binbir emekle almış olduğum aracımı gönül rahatlığıyla emanet ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.01.2017 ( Devamını oku )
BMW
Gerçek kaliteli hizmeti aldığım için memnunum Ümit bey ve ekibi hem yetkin hem deneyimli… 530i xdrive BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Hakan A. Arabam çok harika oldu büyük motor hacmi olan araçlar gibi oldu memnunum Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Audi
Aracı 1000 kilometredir kullanıyorum herhangi bir sorunla rastlanmadı ve aracın performansı ve yakıtı güzel Audi A6 3.0 V6 TDi - 245Hp @295 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
10 numara 5 yıldız Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
BMW dizel X3 için uygulama yapıldı gerçekten başarılı BMW X3 2.0d - 177Hp @210 Hp
09.07.2015 ( Devamını oku )
Seat
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️ Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
SsangYong
Murat K. Kalkışlar vites geçişleri ve arabanın gidişi çok iyi oldu teşekkür ediyorum SsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp
04.03.2018 ( Devamını oku )
Ford
Taner V. Benim arabam 75 lik connetti 2005 modeldi hic cekmiyodu yaptirdigim uygulamada 2011 model 90 lik gibi oldu cok memnunum Ford Tourneo Custom/Connect 1.8 TDCI - 75Hp @95 Hp
26.12.2017 ( Devamını oku )
Renault
Yaptırım mı, yaptırmıyayım mı bir kararsızlık içindeydim. İyi ki yaptırmışım. Bundan sonra alacağım araçlarda hiç düşünmem. Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Porsche
Ersin A. Yazılım çok güzel 10 numara fakat aracım durmuyor Porsche Cayenne 3.0 TDI - 240Hp @315 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Fatih C. 130 hp olan yeni Peugeot 508 aracım yapılan yazılımdan sonra 160 hp ye yükseldi performansına doyum olmuyor açıkçası böyle bir değişim beklemiyordum. Spor moda almıyorum bile aracımı .Yanıtta artış beklerken yüksek devirlerde aksine inanılmaz tasarruf sağlıyor .Her kesin de dediği gibi işi uzmanına bırakın .Teşekkürler Remaps Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps 'a yazılım attırdım 102 hp den 180 bg performans süper personel Güler yüzlü tavsiye ederim Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Bmw x1 1.6i remapsta yapıldı üstündeki chip söküldü yazılım yüklendi, araç daha önceden chip li olduğu halde farkı hissedir derecede oldu BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
03.05.2016 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Orhan S. zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin dogru adres icin remaps Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
Audi
300 hp 3.0 dizel tadi gercekten cok baska tesekkurler remaps ailesi. Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Her aldığım aracıma güvenle yüklenen remamps yazılımla hiç bir sorun yaşamadım ilgilerinden dolayı ahmet ve kerem beye cok reşekür ederim Mercedes E / E Coupé E 250 CDI - 204Hp @240 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Renault
Çokk iyi elinize sağlık .yakıt 0.7 lt azaldı.performans iyi... Renault Scenic 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Opel
Aklıma her geleni sormak için her aradığımda karşımda bıkmadan cevap veren bir Ümit bey var. Uygulama sonrası 5000 Km oldu henüz, işlerinden de, kendilerinden de çok memnunum. Yazılımda doğru adres Opel Insignia 2.0 CDTI - 163Hp @205 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
2014 model 5.20i aracıma Remaps İstanbul ‘da Chip tuning yaptırdım. Kerem Bey konusuna hakim ve çok ilgili bir kişi. Öncelikle kendisine teşekkür ederim. Tuning yaptırdıktan sonra 400 km. Yol yaptım. Araçta öncesi ile hiç kıyaslanmayacak bir performans artışı oldu. Yakıt konusunu henüz test etmedim, ama azaldığı kanaatindeyim. Remaps’a teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
31.01.2020 ( Devamını oku )
Seat
Muhammet A. Sakin kullanimda aracimin yakiti şehir içi 1 litre azaldi ve müthiş derecede serilik kazandi Tesekkurler REMAPS Seat Leon 1.4 TSI (CHPA) - 140Hp @170 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
İşlem öncesi araç değerlerini kontrol edip sağlıklı bir verim alınması için araç değerlerinin kontrol edilmesi ve sonrasında ilgi alaka ve aracımdaki çok bariz performans artışı beni mutlu etti.Ümit abi ve ekibine teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Araç gayet hızlı oldu.Ama yakıta bir azalma olmadı.Elinize sağlık. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Ethem Ş. 2016 model 3.0 TDI Audi A6 marka aracıma yaptırdığım chip tuning uygulamasından çok memnun kaldım. Ellerinize sağlık Opel Insignia 2.0 CDTI - 130Hp @190 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )