MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Skoda
Öncelikle ümit abiye çok teşekkür ederim Yakıt ve arabanın çekişi için chip tuning çok güzel birşey Bütün herkese remaps ümit abiyi tasfiye ederim Kesinlikle memnun kalacaklardır Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
istanbuldan kalktık gittik ustalarımız on numara yaptılar 2010 520d mizi şanssızlık şaşmaz sanayide kaza yaptik, çok kuvetli olmuş :) BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.09.2016 ( Devamını oku )
Kia
Yüksel A. Aracımda hissedilir derecede performans artışı oldu. Aynı gittiğim yolları artık daha az gaz pedalına basarak gidiyorum. Teşekkürler remaps ve teşekkürler yüksel usta Kia Sportage 2.0 CRDi - 112Hp @140 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Uygulama sonrası araç tamamen değişmiş ve 240 hp net güç alınmıştır. Ümit bey ve ekibine tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.04.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ragıp B. Daha önceden yaptırdığım bir uygulamaydı çok memnunum teşekkürler REMAPS ailesi Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
24.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Koray Y. Alper bey’e ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim arabamı artık daha çok seviyorum performans muhteşem yakıtıtında bu kadar düşebileceğini beklemiyordum herşey için sağolun Volkswagen New Beetle 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Opel
Aklıma her geleni sormak için her aradığımda karşımda bıkmadan cevap veren bir Ümit bey var. Uygulama sonrası 5000 Km oldu henüz, işlerinden de, kendilerinden de çok memnunum. Yazılımda doğru adres Opel Insignia 2.0 CDTI - 163Hp @205 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Iveco
Aracımın yakıtı düştü performansı arttı Remaps ailesine teşekkürlerimi sunarım Iveco ECODaily 3.0 CR VGT - 170Hp @200 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Araba gayet güzel oldu. Şu an ied leri vs geride bırakıyor. Gerçekten bambaşka bir araba oldu. Normal kullanımımda yakıtım düştü. Ümit abinin ve diğer arkadaşların ilgisi ve güler yüzü herşeye değer. Arabamın ilk yol testinde ben tamam oldu diye düşünürken arkadaşlar olmadığını söylediler. İileri olmamasına rağmen basınç kaçağının neden olduğunu tespit ettiler. Yırtık olan turbo hortumunu temin etmemde yardımcı oldular ve basınç testiyle başka kaçak olmadığından emin olduktan sonra tekrar teste çıkıp kendileri tamam demeden teslim etmediler aracı. Bazı firmalar gibi yaptık oldu diye göndermemeleri, fatura kesmeleri ve işlemler sonrasında muhattap bulabileceğimi hissettirmeleri herşeye değer. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
30.07.2018 ( Devamını oku )
Ford
Erdal A. Özdemir Tokgöz öncelikle ilgili ve alaka için teşekkür ederim yapılan işlemden son derece memnunum Herkese tavsiye ederim Tek kelime Remaps Ailesi tşkler.. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
07.11.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Cumali G. Çok iyi herkese tavsiye ederim Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Devamını oku )
Isuzu
Level K. Herhangi bir sıkıntı yok verilen servisten çok memnunuz Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Nissan
Çok memnun kaldık herkese tavsiye ederim Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
06.11.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Osman Batur O. Aracımda makul ölçülerde tatmin edici bir şekilde performans artışı oldu.Önemli olan orjinaline uygun olması.Bu yüzden Remaps’ı tercih ettim.Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.Tüm Remaps ailesine sonsuz teşekkürler. Mercedes C C 180 (1.8T) - 156Hp @190 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracımda %100 lük bir performans artışı oldu. Çok memnunum. Yaptırmak isteyen arkadaşlara şiddetle tavsiye ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Mercedes
Yazılım uygulamasından cok memnun kaldım.Tebrikler Remaps. Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
04.06.2019 ( Devamını oku )
Suzuki
Yakıt tüketimi şehir içi ve şehir dışı hissedilir derecede düştü. Hala bu duruma şaşırıyorum. Tabi seri kullanımda da normal olarak artış söz konusu. Performans şu anda öncekinden çok daha iyi. Arabam kendine geldi resmen. Çok memnunum. Keşke daha önceki arabalarımada yaptırsaydım. Çok şey kaçırmışım. Herkese tavsiye ederim. Remaps’e teşekkürler. Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet - 140Hp @165 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Doğan tıpkı redbull gibi :) uçuruyorsun ellerine sağlık BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
17.06.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Asıl güç içinde... teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Böyle olacağını bilsem daha önceden yaptırırdım çok memnunum Fiat Doblo 1.6 Mjet - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Nissan
Suat Ö. yakit konusunda ciddi bir azalis oldu diyemem ama arabanin akiciligi ve performansi artti. 2015 nissan qashqai Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yazılım yapıldıktan sonra çekişinde gözle görülür şekilde fark oldu ve yakıt konusunda da çok memnunum.Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Fiat
Erdal A. Benim kablumbağ oldu tavşan teşekkürler remaps Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Renault
Alsat yapıyorum buna rağmen her aracımıremaps te yaptırıyorum çok memnunum herkese tavsiye ederim Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Nissan
Mustafa E. Yüksel ustama ilgi ve alakasindan dolayı çok teşekkür ederim. Aracında inanılmaz derece çekiş farkını hissettim.ayrica yakıt tüketimi 5.3 lt kadar düştü. Teşekkür ederim. Nissan Juke 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
01.12.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Olabilecek olanin max u Mercedes E / E Coupé 200 - 184Hp @250 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı buldum gerçekten keyifli bir hale geldi üstelik yakıt olarakta düşüş sağladı çok memnunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
10.11.2017 ( Devamını oku )
Audi
Çok teşekkür ederim ümit beyin ellerine sağlık süper oldu arabam Audi A5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
BMW
Atalarımız her işi ehline yaptıracaksın demiş. Güleryüz, ikramlar, karşılama herşey 10 numara 5 yıldız. Yazılım bir efsane. Keyifli bir arabam vardı, şimdi herşey daha bir güzelleşti. İlgi alaka için tekrar teşekkür ediyorum Remaps Ailesine. Daha uyguna bulunabilir ama önemli olan kalite ise REMAPS BMW 3-Serisi 320d - 150Hp @190 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )