MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Skoda
Murat Han Y. Bu ikinci aracım Remaps tarafından yapılan mükemmel oluyor araç eskisinden çok daha atak çok daha hareketli normal kullanımda yakıtımda düştü herkese tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Faruk M. aracımda inanılmaz bir performans artışı oldu tavsiye ederim Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
15.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Surecin basindan sonuna kadar gayet aciklayici, yonlendirici bir gorusme gerceklestirdik. Tuketim degerlerimde ciddi bir dusus yasamadim. Bu beni biraz dusundurdu acikcasi. Ama bunu bir degerlendirme kistasi olarak gormuyorum. Yakin zamanda VW amblemli bujileri takacagim. Yol testi icin beklemedeyim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
10.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Araç gayet hızlı oldu.Ama yakıta bir azalma olmadı.Elinize sağlık. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Aracın dünyası değişti :) Ellerinize sağlık Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
04.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Ne yaptığını bilerek ve çözüm odaklı çalışıyorlar. Müşteri memnuniyetine önem veriyorlar. Aracın performansı beklentimin üzerinde oldu. Teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
01.02.2023 ( Devamını oku )
BMW
F10 kasa 5.20i aracıma stage1 yazılım yaptırdım. Hem çok yardımcılar hem de sorunsuz yaptılar. Tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
İşini profosyonel yapan bir firmama carevellemda tam 40 bg aldım harika oldu teşekkürler Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 180Hp @215 Hp
24.06.2015 ( Devamını oku )
Audi
Şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar Bn yıllardır remaps la çalışıyorum 10 larca araç yazdırdım hiç bir problem yaşamaksızın 100bin km yi rahatlıkla devirdim ve kendim motor ustasıyım sonuçlardan oldukça memnunum Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Araca yazılım atmakta kararsızdım zararı olur diye endişelerim vardı remaps beni bu konuda bilgilendirirdi ve şuan aracım hem yakıt tasarrufu sağlıyor hemde çekişi çok iyi teşekkür ediyorum BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Opel
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp
11.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
Kısa ve net çok başarılı gayet memnun oldum BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Mustafa A. Erzurum şubesi Serkan Bey çok ilgiliydi, çok yardımcı oldu, teşekkürler remaps. Mercedes Sprinter 216/316 CDI - 163Hp @200 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Alper B. Yapilan islemlerden cok memnunum erdem bey e ayrıca ilgilerinden teşekkür ederim Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
01.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracin cekisi torku kisiye verdigi hissiyat onemli olcude artarken sakin kullanimda ise o derece yakit dusuyor BMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yaptırdığım yazılım sonrasında yakıt tüketiminde azalma, performansta artış oldu. Teşekkürler remaps ailesi :) Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Audi
Profesyonel hizmet, kurumsal bakış, sıcak diyolog. Teşekkürler Remaps... Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
26.12.2017 ( Devamını oku )
Seat
Araçta gerçek bir güç artışı söz konusu. Özellikle ara hızlanmalarda kendini fazlasıyla belli ediyor. Uygulama esansındaki ilgi ise insana doğru yere geldim dedirtiyor. Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Dacia
Öncelikle Ahmet Bey’e çok teşekkür ederim. Aracımda eskiye göre inanılmaz fark var. Aracımın çekişi arttı, ivmelenmesi iyileşti. Eskiye göre daha rahat gidiyor. Bu sayede daha az yaktığını söyleyebilirim. Düşük beygir araç kullananlara kesinlikle tavsiye ederim. Dacia Logan 1.5 dci - 68Hp @90 Hp
21.12.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Başarılı güvenilir üstüne kimseyi tanımam Mercedes S S 350 CDI - 235Hp @290 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işten çok memnun oldum, aracımla ilgili tüm şikayetlerim bitti, elinize sağlık... Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
BMW
Evet Profesyonel uygulama.Enaz fabrika kadar başarılı.Güleryüzlü ve işine hakim ekip.Rakamlara gelince Almanya daki fiyatlar çok çok daha pahalı.Teşekkür ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yapılan, performans iyileştirme yazılımından çok memnunum, aracım ani performans isteklerime çok hızlı ve tatmin edici derecede cevap veriyor. Sakin kullanimda yakıt tuketimi gozle gorulur derecede düşüyor. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
03.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
Ümit doğan bey e çok teşekkür ediyorum gönül rahatlığıyla herkese önerebileceğim bir firma BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
araç bayiden çıkar çıkmaz remaps a gidiyor çok memnunum teşekkürler remeaps Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volvo
Öncellikle tüm remaps ailesine teşekkür ediyorum. İstanbul șubesine ayri teşekkür ederim yeni dükkanlarina gecmelerine ragmen o sogukda benimle ilgilendikleri icin Ahmet Beye ve Kerem Beye teşekkür ederim. Yaklaşık1 aydir aracin performansini minimum ve maxlmum olacak sekilde denedim ve guc artisiyla birlikte bana sunulan tork artis avantajinin ciliz bir kediyi nasil aslana dönüştürdüklerini görmek inanilmaz bir olay. Volvo 1.6 d2 motoru olan herkesin kesinlikle yaptirmasini tavsiye ederim. Motorun degisimi sizi eminimki mutlu edecektir. Ümit Bey ve ekibine tekrardan teșekkür ederim. Volvo V40 / V40 CC 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
13.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sercan D. Arkadaşlar çok profesyonel çalışıyorlar çok menun kaldım herkese tafsiye ediyorum Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Serdar Y. Aracın yazılım olayı çok güzel oldu beğendim yakıt ve performans süper oldu .ama eksiklikler var bunun tamamlanması lazım eksiklik bayi yazılım sonrası bilgisayarla aracın yakıt ve performans kontrolünü güzel bir yazılımla kontrol edilmesi ve müşteriyi daha tatmin edici bir gösteri yapıp güzel yazımın tanıtımını görsel olarak sergilemesi lazım yinede herşey için teşekkür ederim :) Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Opel
Kesinlikle ekonomik kullanımda yakıt tasarrufu sağladığını ve performans kullanımında ise kendi motor havmi ve sekmentideki arabaların önüne geçtiğini rahatlıkla söyleyebilirim yaptıranların pişman olmayacağı bir uygulama tabiki şahsi fikrimdir Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
04.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
Beklediğimden fazlası oldu performans harika teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
27.09.2019 ( Devamını oku )