MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Öncelikle müşteriye olan ilgi ve alakadan dolayi teşekkurlerimi sunarim.Araca gelince bekledigimden daha iyi bir güç ve tork artisi oldu ve bu islemden gayet memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Kadri G. Araç inanılmaz bi şekilde yakıtı ve gidişi değişti herkese tavsiye ederim bilseydim 1 yıl önce yaptırırdım Fiat Doblo 1.3 JTD - 75Hp @95 Hp
01.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yazilimdan sonra bambaska bir arac oldu. Sanki satip daha guclu modelini almisim gibi hissetmemi sagladi. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Remaps firmasini uzun zamandir tanirim. Araclarimin yazilim islerini hep bu firmada yaptirdm. Neredeyse hic sorun yasamadim. Ailecek arabalardan Cok memnun kaldik. Remaps ailesine ve umit dogana Tesekkur ederiz Audi A8 3.0 V6 TDI - 211Hp @320 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Renault
Daha once sahip oldugum araclara da REMAPS yaptirmistim. Memnun kaldigim icin yeni aldigim aracimi da 2. Haftasinda yazilim yaptirdim. Kurumsal hizmet anlayisi ve karsinizda sizi dinleyerek istediginiz seyleri araciniza uygulayann duzgun bir firma. Dyno olmasi da onemli bir faktör. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
24.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ömer Sultan G. Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps.. BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.03.2016 ( Devamını oku )
BMW
Gercekten isinin ehli. Süpersin Ümit Dogan. Bundan sonra hep sendeyim... BMW 1-Serisi 120d - 184Hp @220 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Orhan S. Aracımdan çok memnun kaldım zonguldak remaps işini iyi biliyor yüksel özel e ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
07.03.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Remaps chiptuning den yaptırdığım uygulamar profesyonel olarak 10 numara yapılmaktadır Peugeot 407 1.6 HDi - 110Hp @136 Hp
13.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
Nihat Ö. Yazılımla alakalı bir sıkıntı yaşamadım durum iyi BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Elinize sağlık arabam eşşekti şimdi AT oldu At koşturuyorum Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gerçekten mükemmel. 2016 passat bendeki 10 sn de 100 km hıza ulaşıyor herkese tavsiye ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
03.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ömer E. Valla bir vites arttı ne yalan söylüyeyim BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Seat
Erdi K. Remaps bu ısı yapıyor ıkılı musterı ılıskılerı gayet guzel bılgılerı cok ıyı yaptıkları yazılımın arkasında duruyolar herhangı bır sıkıntı yasamadım gayet guzel memnunum remaps tavsıye aracılıgıyla gıttım ıyıkı gıtmısım.her seh ıcın tesekkurler Seat Ibiza 1.4 TSi Cupra (CAVE) - 180Hp @200 Hp
22.01.2018 ( Devamını oku )
Ford
Mukemmel bi cekis gucune sahibim ve yakit cok daha iyi oldu. Ama biraz daha hizlandirmamiz lazim die dusunuyorum :) Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Opel
Opel astra sedan 2012 model 90 HP 200 tork kuvvetindeki 111. Yıla özel aracıma yaptığınız yazılım işleminden çok memnunum. Yokuş kalkış ve hızlanmalarda performans gaz tepkimesi hissedilir düzeyde artmıştır. Yakıtı Antalya’ya giderken ölçtüm toplam 1430 km yolu yaklaşık 350 tl yakıt ile yaptım. Herşey için teşekkür ederim... Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Necatican D. ÇOK İYİ ÇOK MEMNUNUM Peugeot 207 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Audi
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım. Zaten bu ilk deneyimim değildi yaklaşık bütün arabalarım ümit abimin alinden geçmiştir. Gayet memnunum herkeze sağlıkla tavsiye ederim.. Audi Q7 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Ford
Aracım ford mondeo 2.0 koruma aracı olarak kullanılıyorum. Harika performans. Ford Mondeo 2.0TDCi - 115Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Bülent K. Tek kelime ; Mükemmel... Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
10.03.2023 ( Devamını oku )
Ford
Erdal A. Özdemir Tokgöz öncelikle ilgili ve alaka için teşekkür ederim yapılan işlemden son derece memnunum Herkese tavsiye ederim Tek kelime Remaps Ailesi tşkler.. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
07.11.2021 ( Devamını oku )
Ford
Başka firmalarda yazılım yaptıran 3 focusla denedim fark muazzam yazılım yaptırcaksanız ilk adresiniz remaps olsun Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
23.06.2015 ( Devamını oku )
SsangYong
Murat K. Kalkışlar vites geçişleri ve arabanın gidişi çok iyi oldu teşekkür ediyorum SsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp
04.03.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Mehmet C. 67 M **** plakali sprinter aracamiza yapilan hiz limiti iptali isleminden memnun oldugumu belirtir REMAPS sirketine tesekkurlerimi sunarim. Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
26.01.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Hüseyin Ş. Zonguldak Ereğli şubesinde aracıma yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Özellikle şube yetkilisi Yüksel Özel beyin ilgisi çok iyiydi. Türkiye'ye böyle bir firma kazandırdığınız için teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Arızasız problemsiz düşük yakıt Mükemmel bir performans Remaps bu işi en iyi yapan Türkiye’deki tek yer ilgi ve alakasın dan dolayı Ümit bey’e teşekkür ederim Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Nissan
performans mükemmel , henüz yakıt tasarrufunu ölçemedim çünkü gaz pedalına basmaktan kendimi alamıyorum.Tesekkurler Remaps ailesi. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Kia
Yaklaşık 3 bin kilometredir kullanmaktayım, yazılım sonrası 200+ hp bir araç kullandığımı her yönüyle hissettiriyor.Videolu olarak öncesi sonrası testlerimde 0-100 net 0.5-0.6 saniye daha hızlı, 100’den 200’e ise 2 saniye daha erken ivmeleniyor, çok daha rahat devir çevirir hale geldi, 3 le çıktığı yeri 4 le çıkıyor, 215’i geçmeyen araç, limitör iptali sonrası 230’u devirir durumda. Yapılan soft bi yazılım az da olsa yakıt azaldı diyebilirim.Özetle parasına kesinlikle değer tasarruf için bile yaptırılabilir.Not LPG var ise uygulama yapmıyorlar bilginize.. Kia Sportage 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
04.04.2020 ( Devamını oku )