MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Mercedes
Çok ilgili ve samimiler kısa sürede işlemi bitirip hazır hale getirdiler. Sıkıntısız kullanıyorum performans yeterli yakıt 1lt kadar düştü. Herkese tavsiye ederim. Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
26.10.2018 ( Devamını oku )
Seat
3.Yaptırdığım Araç ÜMİT DOĞAN FARKI❤️ Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Hamdullah Ö. Şimdilik hiçbir problem yok aracım gayet seri ve güzel oldu.Teşekkürler REMAPS BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Cenk C. Kayseri bayisi Özdemir abimiz ilgisi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim uygulamadan da fazlasıyla memnunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
23.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Fatih N. Yapılan işlemden çok memnun kaldım Remaps Bursa ailesine ilgi ve alakaları için çok teşekkür ederim Mercedes E / E Coupé E 250 CDI - 204Hp @240 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Mert A. Aracıma artık daha büyük bir zevk ile biniyorum teşekkürler remaps Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Seat
Mustafa A. Makina ateş ediyor artık Seat Leon 1.2 TSI - 110Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
2013 jetta 1.6 TDİ aracıma yaptırdım bu 2. aracım, kısacası performans ve tepki konusunda muhteşem yakıt konusunda normal kullanımda hissedilir derecede yakıt düştü. Chip konusunda ümit abinin üstüne tanımam. Sonuç olarak çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ederim... Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Ömer E. Sarsıntılı çalışan araba yağ gibi oldu, on numara iş Fiat Albea 1.3 MJT - 90Hp @95 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Muhteşem bir performans artışı gözlemledim. Ayrıca Maslak’taki yetkililer çok kibar ve güleryüzlü. Orada bulunduğum süre boyunca sanayi sitesinde olduğumu hiç hissetmedim Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
araç kendini buldu. her yeni arabamızda adresimiz remaps. teşekkürler.. 2.0tdi 140hp transporter. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Bmw 118i aracima yaptirdim ,hizlanmasinda muazzam bi fark oldu ve yakit tasarrufum kesinlikle azaldi .Sagolsunlar cok yardimci oldular her konuda .Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum .Elinize emeginize saglik BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Lütfullah A. Yakıt tasarrufu ve performans artışı, bu kadar fark edeceğini düşünmemiştim, umduğumu buldum tabiri caizse, elinize sağlık, çalışmalarınızda başarılar dilerim. Volkswagen Amarok 2.0 TDI Bi Turbo - 180Hp @205 Hp
12.02.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Erencan A. Araç yazılımdan sonra canavar gibi oldu ivmelenme çekiş felan mükemmel kesinlikle tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
19.10.2017 ( Devamını oku )
Opel
Herkese tavsiye ederim hem ilgi hem yaptıkları iş olsun 1 numara bir firma Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
BMW
Fehmi S. Aldığımız hizmetten ziyadesiyle memnun olduğumuz bir firma isteklerimizin ihtiyackarimizin aracımıza eksiksiz uygulandığı yer BMW 5 GT-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
19.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
BMW dizel X3 için uygulama yapıldı gerçekten başarılı BMW X3 2.0d - 177Hp @210 Hp
09.07.2015 ( Devamını oku )
BMW
Farklı bir yazılım firmasında daha önce yazılım yaptırdım belli bir süre sonra sorunlar çıkmaya başladı daha sonra ümit bey ile temasa geçtim saolsun aracıma uygun yazılımı yaparak sorunsuz binmeye başladım çok teşekkür ederim . BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Ford
Er Sel Y. Aracımın performansı çok güzel oldu Zonguldak remaps ın ellerine sağlık teşekür ediyorum Ford Galaxy 2.0 TDCi - 140Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Ford
2017 Euro 6 motor Ford Transit aracımın arabamın çekişi dahada kuvvetlendi yakıtda da baya tasarruf sağlıyorum. Remaps çalışanlarına ve Ümit DOĞAN'a teşekkür ederim. Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
23.12.2017 ( Devamını oku )
Audi
Remaps sayesinde top speed olarak en hızlı 45tfsi sahibi olduk kesintisiz destek sonsuz hizmet için çok teşekkür ediyorum remaps ailesine Audi Q7 3.0 TFSI - 333Hp @400 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Basta umit bey ekibinin ellerrine saglikkk yaptiklari isten cok menmunum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
06.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım attıktan sonra arabamı bir okadar daha sevdim. Çalışan arkadaşlar gerçekten mükemmel ilgili ve alakalı. Arabaya uygun olanın en ideal ve güvenli olanını yapıyorlar. Her zaman yaptıkları işin arkasındalar. Kendi iş yeriniz gibi güven veriyor. Bir dost edinmiş oluyorsun. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Renault
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yazılımdan sonra BMW ye bindiğimi anladım. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle Remaps ı tavsiye ediyorum. Ahmet bey ve Kerem bey Harika inşalar. TEŞEKKÜR EDERİM Remaps Maslak BMW 3-Serisi 318i - 136Hp @165 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Gücü hissetmek çok güzel, elleriniz dert görmesin. Teşekkürler Remaps. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
10.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps gerçekten işini kalite yapıp takip ediyor Volkswagen Golf 1.4 TSI (CMBA-CPVA) - 122Hp @150 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnunum aracım çok değişti yakıt tüketimi düştü diyemem ama düşük devirde sakin kullanımda 6 litre ortalamayı yakalıyorum BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
08.01.2021 ( Devamını oku )
Dacia
Performans çok iyi yakıt az.elinize saglık.. Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
09.08.2016 ( Devamını oku )