MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Harika oldu arabami kullanirken daha cok zevk aliyorum Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Mini
Aracım çok değişti çok memnun kaldım Mini Cooper 1.5 D - 116Hp @150 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
SsangYong
Özkan Murat T. Yazılımdan memnunum aracımın gidişi güzeldi şimdi daha da güzel oldu.Başkent Oto Yüksel usta işinin ustası kendisinede çok teşekkürler ediyorum güleryüzlü bir kişi. Teşekkürler Remaps.... SsangYong Rexton 2.7 XDi - 163Hp @185 Hp
22.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
5 tane aracimi goturdum x6 3.5d 381hp yaptik bekledigimin ustunde bir performans aldim tesekkurler Umit Dogan. BMW X6 X Drive 35d - 286Hp @340 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Topaloğlu T. Aracım çok güzel oldu Hiç gitmiyordu zonguldak remaps bayisine ve Yüksel ustanın ellerine sağlık. Ayrıca ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim . Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
26.03.2018 ( Devamını oku )
Seat
Aracıma Yazilim yaptırdıktan sonra Performansı muhteşem oldu. Gerçekten cok teşekkür ederim . Ayrıca ilgi ve alakaniz gerçekten muhteşemdi . Her sey icin teşekkürler Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
BMW
Uygulamadan sonra sanki farklı bir araç kullanıyormuş gibi hissetmeye başladım. Performans artışı çok başarılı. Ümit bey ve ekibi çok bilgili ve ilgili insanlar. Bundan sonraki araçlarım için de Remaps’e kesinlikle uğrarım. BMW 1-Serisi 118i - 170Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
COK BASASRİLİ YAZILIM YAPTIRMAYA DEGER BMW 5-Serisi 530d PP - 286Hp @310 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Her zamanki gibi bu arabamda da ümit doğan REMAPS ailesi Harika bir iş çıkardılar.Zevkle biniyorum arabaya teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
03.12.2017 ( Devamını oku )
Renault
Öncelikle teşekkür ediyorum, hakikaten aracım 75 ilkti aracıma ailemi aldığımda yokuşlarda kamyon şeridine geçmek zorunda kalmak çok üzücüydü şimdi ise 115 beygir gücüne geldi gaz pedalına bastığım anda araç kafa kaldırmaya başladı ve bunların yanında aracımın yakıtı %15 düştü daha ne diyebilirim İstanbul Maslak Remap yetkililerine çok teşekkür ediyorum işin hakkını verdiniz ziyaretinize geleceğim inşallah Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
03.09.2019 ( Devamını oku )
Honda
Kadir B. Performans artisi hemen hissediliyor,yakit tüketimi de azaldi . Bursa daki arkadaslar cok yardimci oldu. Salih Beye teşekkürler. Aynen böyle devam edin... Herkeze tavsiye ederim Honda FR-V 2.2 CTDi - 140Hp @185 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Seat
seat ateca 1,6 tdi aracımı 0 km.iken yazılımı yaptırdım,Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip,kendilerine çok teşekkür ediyorum,bu işi en iyi yapan firma Remaps,başka bir yere asla gitmeyin Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Arda U. Aracin performansinda hissedilir bir artis var. Guzel ilgilenildi. Tesekkurler. BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet K. Kaliteli iilik güler yüzlü hizmet. İşin ehli olduğu çok belli emekleri için teşekkür ediyorum :) Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Ford
Bir yakınımızın tavsiyesi ile aracıma remapsta chip tuning yaptırdım. Yapilan iş çok kaliteli. Aracimin performansında ciddi şekilde artış oldu. Remapsi herkese tavsiye ederim. Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
07.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Cok memnunum beklediğimden daha iyi oldu BMW 3-Serisi 320d - 150Hp @200 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Subaru
Tavsiye ederim. Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araştırmalarımdan sonra remaps te karar kıldım verdigim karadan dolayı kendimi muhteşem uyguladan dolayı ümit kardeşimi kutluyorum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ragıp B. Daha önceden yaptırdığım bir uygulamaydı çok memnunum teşekkürler REMAPS ailesi Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
24.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Mehmet A. Çok guzel oldu elinize saglik BMW 3-Serisi 335i - N55 Twinscroll - 306Hp @385 Hp
16.09.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Peugeot 3008 aracıma yazılım işlemi uygulandı çok memnunum bütün araçlarımı ÜMİT DOĞAN beye gönül rahatlığıyla teslim ediyorum işinde çok başarılı insanlar bütün ekip arkadaşlarına teşekkür ederim Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Ford
Arac rahatladı. Tıkanma yok. Çok memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim. Yakıt düştü. Edblue koyma bitti. Ford Transit 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Renault
Remaps maslağa ilgisi için teşekkür ederim. Yakıt tüketimi konusunda net bir tasarruf yok fakat böyle bi güç artışı beklemiyordum. İnanılmaz! Renault G.scenic 1,5 dci 110 HP den 130 HP ye çıktı. Hızlanma müthiş. Teşekkürler. Renault Scenic 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
24.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
Uygulama sonrası araç tamamen değişmiş ve 240 hp net güç alınmıştır. Ümit bey ve ekibine tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.04.2016 ( Devamını oku )
Isuzu
Cezaevi Tevkif A. Bir yıllık problemim bir saatte düzeldi, beni bunsıkıntıdan kurtardığınız için teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
18.01.2018 ( Devamını oku )
Renault
Burak A. Profesyonel ve başarılı. İyi ki yaptırmışım. 0 arıza ışığı. Tüm çevreme tavsiye ediyorum Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Anlatılmaz yaşanır aracıma binmekten keyif alır oldum BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
Citroën
Kerem T. Merhabalar, yakıtta pek bi değişim yok ama performans olarak araçım daha iyi konuma geldi. Emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
30.07.2018 ( Devamını oku )
Opel
On numara işçilik çok Herkese tavsiye ederim çok güzel bir firma kaliteli işçilik ben çok memnunum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )