MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Fiat
Aracın çekişi ve yakıt tüketimi çok daha iyi oldu. Ümit usta bu işin profesörü. Çok teşekkür ediyorum. Daha iyi performans daha düşük yakıt tüketimi isteyen herkese tavsiye ederim. Fiat Doblo 1.3 JTD - 69Hp @85 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Audi
Yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve gayet memnunum. Arabamın üstündeki hantallık kalktı. Maslak remaps Ahmet beye selamlar. Onun güleryüzlü samimi davranışı için teşekkürler.. Audi Q5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Passat 2.0 tdi yazılım probleminin çözümlemesine yardımcı oldunuz. Gösterdiğiniz İlgiden v çok memnun kaldık gerçekten bu işin en iyisisiniz çok teşekkürler . Volkswagen Passat 2.0 TDi CR - 110Hp @185 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Her aldığım aracıma güvenle yüklenen remamps yazılımla hiç bir sorun yaşamadım ilgilerinden dolayı ahmet ve kerem beye cok reşekür ederim Mercedes E / E Coupé E 250 CDI - 204Hp @240 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Isuzu
Doğan Otobüs İ. Duman atma problemim çözüldü, arabanın çekişi arttı. Teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
17.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ertan S. Araca yapılan yazılım işlemden sonra bariz bir farklılık var. Volkswagen Caddy 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
12.01.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Evet yakıtta farkettim ancak uzun yolda motor performansı parmak ucu kadar hafifledi ve daha seri şiddetle tavsiye ederim Remaps ailesine teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
22.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bundan önce VW servisi tarafından dizel skandalı kapsamında yazılım güncellemesi yapılmış ve aracın tüm motor değerlerine ayar çekilmişti. Kanımca haksızlık olan bu durum giderilmiş oldu. Aracımın daha çevreci hale geldiğini de belirtmek istiyorum. Allah razı olsun. Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
21.02.2017 ( Devamını oku )
Audi
İnsan arabası olmaktan çıktı, tşk ederim Audi S3 8V MK2 - S3 2.0 TFSI - 310Hp @350 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa B. Şehir içi yakıt çoğaldı gibi ama uzun yolda bariz düştü Volkswagen Passat 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
09.06.2016 ( Devamını oku )
Seat
Öncelikle Ümit abi'ye teşekkür ederim yaptığı işlemde verdiği güven hassasiyet ve özen ile müşteri memnuniyeti ön plandadır ve aracımda işlemden sonra aldığım performans ciddi derecede değişmiştir ve benim araç olarak yazılım yaptırdığım ikinci aracımdır gayet memnun kaldım kendilerine yeniden teşekkür ederim güvenle yaptıra bilirsiniz... Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Arda U. Aracin performansinda hissedilir bir artis var. Guzel ilgilenildi. Tesekkurler. BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Emrullah C. Cok memnun kaldım suan arabam cok guzel yol alıyor rampada perfomansı artı yol tutusu degisti tavsiye ederim cekis sorunu olan herkese Volkswagen Crafter 2.5 TDi - 109Hp @166 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Citroën
Öncelikle böyle bir sistem geliştirdiğiniz için çok teşekkür ederim çok memnunum hem aracımın performansı ve çok yakıt tasarrufu sağlanmış oldu Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
Renault
Günsüray A. Hakikaten ben daha önce yaptirsaydim çünkü performansı çok yükseldi ayrıca ve çekişi çok değişti yakıtı düşdü daha ne olsun teşekkürler Remaps Renault Clio 1.5 DCi - 70Hp @90 Hp
05.09.2017 ( Devamını oku )
Landrover
Hissedilen performans artışı, buna paralel artan Sürüş keyfi Landrover Freelander 2.2 TD4 - 150Hp @215 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Mercedes
Özkan G. Süper ötesi bir işlen oldu harika Mercedes Vito 111 CDI (1600cc) - 114Hp @140 Hp
21.08.2019 ( Devamını oku )
Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Devamını oku )
Seat
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️ Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ercan A. Yazılım yaptırdığım 12 nci araç...performans ve işçilik kalitesi tartışılmaz..Bursa Şubesi ismail beyin ilgisinden ve guleryuzunden dolayıda ayrıca teşekkürler. Volkswagen Passat CC / CC 2.0 TSi - 210Hp @260 Hp
21.11.2017 ( Devamını oku )
BMW
İlk günden itibaren büyük zevkle kullanıyorum. Elinize emeğinize sağlık BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adem D. Çok teşekkür ediyorum çok memnunum Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
2016 BMW5.20i arabama yazılım yaptıralı 20 gün oldu. Sonucundan çooookkk memnun kaldım. Sanki yeni bir arabam oldu. Artık araba kullanmak daha keyifli, Ümit Doğan ve ekibindeki diğer arkadaşlara teşekkürler ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Ford
Ustalik Konustu Harika Cok Memnunum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Şerafettin K. Harika oldu doğrusu bu kadar fark edeceğini düşünmüyordum Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Bir yakınımızın tavsiyesi ile aracıma remapsta chip tuning yaptırdım. Yapilan iş çok kaliteli. Aracimin performansında ciddi şekilde artış oldu. Remapsi herkese tavsiye ederim. Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
07.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Volkswagen transporter 102 bg olan aracımız ile büyük sıkıntı çekiyoduk.Yazılımdan sonra aracın performansı konusunda büyük değişiklik oldu.Teşekkürler Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
19.03.2018 ( Devamını oku )
Toyota
Okan S. Aracımla ilgili sorunum yakıt tüketimi idi işleme giderken 160 km de ortalama 10lt yakarak yol aldım.Aynı yolu dönerken tüketim 8.1lt oldu hava şartları 4derece civarıydı ,Tüketim sorunu halloldu şu an karma tüketimim 9.2lt havalar ısınınca bir miktar daha düşeceğini sanıyorum.Toyota hilux 2.8 revo kullanan herkesin size uğraması gerekiyor. Teşekkürler Remaps Toyota Hilux 3.0 D4D - 125Hp @155 Hp
06.01.2018 ( Devamını oku )
Audi
Yazılım sonrası gaz gecikmesi azaldı. Çekişi arttı. Çok Memnunum. Önceki aracımda da remapsde yazılım yaptırmıştım ve yine çok iyiydi Audi A4 1.4 TFSI - 150Hp @170 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime SÜPER BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )