MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
İnanılmaz derecede fark ediliyor çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim Sayın Ümit Doğan kardeşime teşekkür ederim Saygılar BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracımda daha önceden yapılmış yazılım vardı fark çok büyük serhan abim sayesinde sizin yazılımla tanıştım mükemmel ötesi oldu sonsuz teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
BMW
Berkin U. Aracımın çekişi arttı ve yakıtında uzun yolda düşüş var gayet memnunum. Herkese tavsiye ediyorum. Bursa Remaps Salih beye ilgi ve bilgilerinden ötürü teşekkür ederim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @165 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Skoda
İlker Yasin A. Aracın eski hantal halinden eser kalmadı yazılım şart :) Alper abiyede gece 22:00'da bizim için evinden çıkıp geldiğinden dolayı ayrıca teşekkürler. Skoda Superb 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
26.10.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Audi
140 PS’den 170 PS’e mükemmel bir geçiş yaptım. Çok teşekkür ederim. 1.4 tsi motorlu VW gurubu araçlara tavsiye ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TFSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Renault
Atilla Ş. Yaptırmayan bilemez. Tereddüt ile gittim ama iyi ki gitmişim. Alper Bey'in özverili çalışması da takdire şayan. Renault Laguna 2.0 T - 205Hp @235 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
Ford
İlgi, alaka, verdikleri bilgiler ve işlerinde gösterdikleri özen son derece iyiydi. Yaptırmadan önce kafamda bir sürü soru işareti vardı. Acaba verdiğim paraya değecek miydi? Ama gerçekten değdi. Arabam bir başka oldu, kullanımı çok daha keyifli hale geldi. Elinize, emeğinize sağlık... Ford C-Max 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
29.12.2015 ( Devamını oku )
Fiat
Mehmet Can S. Tavsiye ederim gerçekten fark hissediliyor. Trabzon remaps. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
BMW
2018 BMW 540ix Aracım yazılım sonrası 100-200 hızlanmada 14,5sn’den 11,5sn’ye kadar gelişme gösterdi. Sarfiyat 14,5lt/100km’den 13lt/100km’ye geriledi. Bu fiyata sağladığı performans artışı gerçekten muazzam. Son sürat ise gps’den okunan değerde 288kph’e kadar çıktı. BMW 5-Serisi 540i - 340Hp @400 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Citroën
Aracın performansı artarken yakıtın azalması mükemmel. Aynı yakıt tüketimi bile olsa verdiği keyif çok güzel. Her kuruşuna değer. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
27.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Arkadaşlar F10 5.25d aracıma yazılım yaptık, performansta hissedilir bir artış var, şimdilik hiç bir problem yaşamadım. Özetle ; ellerine sağlık çok başarılı oldu!!! BMW 5-Serisi 525i - (2010-2011) - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Opel
Ümit abi ve ekibine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim başka adreslerde macera aramaya gerek yok Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
21.01.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
İkinci kez aracıma yaptirdim. Genelde memnunum. Araçlarimi zorlamadigim için bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah bundan sonrada yaşamam. Orjinal halinden bayağı fark ediyor. Özellikle rampa ve yüklü halde iken farkı daha iyi hissediyorsunuz. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Isuzu
İbrahim A. Çok teşekkür ediyorum çok memnunum Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
28.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Farkı hissetmenin tek adresi demekten başka bir yorum yapılamaz.Kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Arac performansi inanilmaz degisti ve yakitla gozle gorulur bi dusus oldu ben cok memnunum tesekurler Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
İlgi, alaka, bilgi, müşteri memnuniyeti son derece başarılı. Gözünüzü kapatıp güvenebilirsiniz. BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mert K. Arabama Yapılan Yazılımdan Oldukça Memnunum Şuana Kadar Hiçbir Sorun Yaşamadım Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Araçımın güçlendi ayrıca yakıt düştü hem güç hem yakıt düşüklügü daha ne olsun herkese tavsiye ederim..teşekkürler BMW 5-Serisi 530d - 211Hp @260 Hp
24.10.2017 ( Devamını oku )
Citroën
Sefa C. Kesinlikle bu isi yapan alper akkoc isini hakkiyla yapiyor ise olan ozeni takdire şayan yapilan iptal yazilimida gayet iyi islerinizde basarilar. Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
18.01.2018 ( Devamını oku )
Ford
Tek kelimeyle harika Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Renault
Tek kelime ile kaliteli işçilik Remaps Samsun bayiine Teşekkürler. Yazılım düşünenlere şiddetle Tavsiye ediyorum. Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Toyota
Okan S. Aracımla ilgili sorunum yakıt tüketimi idi işleme giderken 160 km de ortalama 10lt yakarak yol aldım.Aynı yolu dönerken tüketim 8.1lt oldu hava şartları 4derece civarıydı ,Tüketim sorunu halloldu şu an karma tüketimim 9.2lt havalar ısınınca bir miktar daha düşeceğini sanıyorum.Toyota hilux 2.8 revo kullanan herkesin size uğraması gerekiyor. Teşekkürler Remaps Toyota Hilux 3.0 D4D - 125Hp @155 Hp
06.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Performans ve yakit tasarrufu icin birebir. Ilgi ve alaka icin tesekkurler Remaps Volkswagen Golf 1.4 TSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Nissan
Öncelikle güleryüz ve her sorunun anında yanıtlanması güven vericiydi.Aracın performansına inanamadım ne söylendiyse öyle oldu,teşekkler remaps Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Erdal A. Benim kablumbağ oldu tavşan teşekkürler remaps Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
Araba tek kelimeyle inanılmaz gidiyor ,hiçbir sorun yasamadan kullanıyorum ,teşekkür ederim .. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
24.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Kayra T. Dördüncü kez bu uygulamayı kullanıyorum, kesinlikle Remaps bu işin en iyisi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )