MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Chevrolet
Performans olarak farketti, yakıt için şuan net birşey diyemiyorum çünkü ona yönelik bir test yapmadım. Aradığım şey performansı o sebeple oldukça memnun kaldım onu belirtebilirim. Maslak Remaps'ten Ahmet abiye ve Kerem kardeşime teşekkür ederim. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
BMW
Her şey için teşekkür ediyorum BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
11.04.2020 ( Devamını oku )
Audi
Remaps firmasini uzun zamandir tanirim. Araclarimin yazilim islerini hep bu firmada yaptirdm. Neredeyse hic sorun yasamadim. Ailecek arabalardan Cok memnun kaldik. Remaps ailesine ve umit dogana Tesekkur ederiz Audi A8 3.0 V6 TDI - 211Hp @320 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mithat A. Yakıtta kesinlikle tasarruf oldu çekiş on numara kesinlikle taraflı konuşmuyorum aracını seven vakit geçmeden yaptırsın Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Volkan Z. Beklediğimin üstünde bir performans aldım. Remaps ailesine teşekkür ederim. Ayrıca Alper Akkoç’a çok teşekkür ederim Mercedes CLK CLK 270 CDI - 170Hp @200 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Teşekkür ederim sağ olun. Hayırlı işler dilerim. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
22.05.2017 ( Devamını oku )
BMW
Arac harika oldu yakıt tasarufu ve güç aynı anda ümit beye teşekkürler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.08.2017 ( Devamını oku )
Porsche
Ersin A. Yazılım çok güzel 10 numara fakat aracım durmuyor Porsche Cayenne 3.0 TDI - 240Hp @315 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı hiç bir problem yok istediğim tepkimeleri aldım çok teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Nissan
Tavsiye üzerine gittim. İyiki gitmişim tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. sıfır araç yaptırma falanlar filan diyenler oldu. Ancak son derece memnunum. Performansı ve gücü arttı. Yakıt tasarrufunda cabası. Araç kullanma keyfime diyecek yok. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
20.05.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Merve Özbay S. Çok değerli kardeşim Alper ve Hasan sayesinde böyle bi uygulama olduğunu öğrendim ve sonuna kadar güvenerek gonul rahatlığıyla yaptırdım ve ertesi gün Trabzon’dan Muğla’ya 1500 km yol yaptım ve çok keyif aldım herkese tavsiye ederim.. teşekkür ederim Skoda Rapid 1.6 TDI - 90Hp @140 Hp
19.12.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Yazılım uygulamasından cok memnun kaldım.Tebrikler Remaps. Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
04.06.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
hani derler ya anlatılmaz yaşanır..aynen öyle..araçta ciddi değişim oldu..teşekkürler remaps.kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.12.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
İşlem yapılan her aracımın satış önce ve sonrasında aldığım hizmet çok kaliteliydi. Remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Passat 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Volvo
Yaptıkları iş konusunda deneyimli müşteri odaklı düzgün insanlar sahibide çalışanlarda. Yaptıkları uygulamadan çok memnun kaldım. Bundan sonrada ilk tercihim olacaktır. Volvo S80 2.4 D5 - 185Hp @220 Hp
07.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
10 numara 5 yıldız Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
Audi
Kadir Ç. Harika çok memnunum Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
2016 20 tdi caddy mi yazılım yaptırdım fark okadar bariz belliki sanki caddy nin 20 tdi motoru yerine 40 tdi motor takılmış gibi aldığınız para helali hoş olsun Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Opel
Cihan K. Özellikle 4. 5. Vites hissedilir artış var düşük devirlerde toparlaması daha iyi rampası daha iyi özdemir kardeşimin eline sağlık Opel Combo 1.3 CDTI - 70Hp @95 Hp
08.01.2021 ( Devamını oku )
Hyundai
Keşke daha önce gelip 1.6 tdi octavia aracıma yaptırsaydım aracımdaki performans değişimi çok fark etti aynı zamanda normal kullanımda ve uzun yolda tasarruf sağladım tek kelimeyle özetlersem mükemmel Hyundai i 20 1.4 CRDI - 90Hp @125 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Audi
Audi A4 2.0 tfsi aracimi yaptirdim cok memnun kaldim. Yaptigi yazilimin arkasinda Umit dogan icin para 2. planda, En onem verdiklleri şey musteri memnuniyeti. Audi A4 2.0 TFSi - 211Hp @275 Hp
24.01.2016 ( Devamını oku )
Audi
Teknolojiyi bilinçle kullanma ve tecrübe aktarımı mükemmel, ilgili ve samimi yaklaşımı ise takdire değer. Yazılım sonrası beklenen hedefleri tutuyor. Üst devirlerde ise koruma devam ediyor. Çok ama çok önemli bir başka şeyde Türkiye'de çoğu otomobil fabrikalarında bile zor bulunan Maha dinamometre de Ankara'da aracınızın ölçülebilmesi. Gerçek yük altındaki değerleri online görebiliyorsunuz. Teşekkürler Remaps, teşekkürler Ümit Doğan. Audi A6 3.0 TDi - 211Hp @295 Hp
05.07.2017 ( Devamını oku )
Opel
Tavsiyem Ne olduğunu bilmediğiniz yerlere bu tür işlemler yaptırmayın. Ümit abim tecrübelerini konuşturdu. Yakıt normal kullanımda düştü. Araç çok zevkli bi hal aldı. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
12.09.2017 ( Devamını oku )
Opel
Ethem Ş. 2016 model 3.0 TDI Audi A6 marka aracıma yaptırdığım chip tuning uygulamasından çok memnun kaldım. Ellerinize sağlık Opel Insignia 2.0 CDTI - 130Hp @190 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Opel
Uygulamadan gayet memnunum. Aracın çekişi daha da iyileşti. Aynı hıza daha düşük devirde ulaştığı için konfor arttı. Yakıt tüketimi değişmedi. Çalışanların ilgisi de gayet güzeldi. Teşekkürler Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Kesinlikle harika bir isletme,calisanlar,ilgi,alaka ve kalite 10 uzerinden 10, araclarinizi gonul rahatligi ile birakabilirsiniz,2 aracimi yaptirdim 3.sunu en uygun oldugum vakitde getirecegim her sey icin cok tesekkurler. BMW 7-Serisi 730d - 231Hp @272 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Isuzu
Necdet D. Aracım 3bin cc isuzu d.max kalkışlarda hantallık kalktı yazılımdan sonra sanki yer uçağı oldu Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )