Isuzu Chip Tuning
Bispa G.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Slm arac cekis yapmıyor du 10 numara oldu remaps sayesinde tesekkur ederim. ....kdz ereğli zonguldak baskent oto yüksel ustanin ellerine sağlık saygilar
07.05.2018
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
163 hp
360 nm
Chip Tuning Sonrası
163 hp
+ %17
360 nm
+ %17
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Isuzu D-max / Rodeo model dizel aracınızın ürettiği 163hp / 360nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 190hp / 420nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 27hp / + 60nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Isuzu D-max / Rodeo Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Isuzu marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Isuzu Chip Tuning
8-10 aracımı Remaps'ladık. O kadar memnunum. Çok cüzzi bi maliyete yepyeni bi araç sahibi oluyosun. Ne kadar israr etsende aracı kıracak yükleme yapilmıyor. Optimum Remaps senelerce yetiyor. Teşekkürler Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
22.10.2016
Isuzu Chip Tuning
Necdet D. Aracım 3bin cc isuzu d.max kalkışlarda hantallık kalktı yazılımdan sonra sanki yer uçağı oldu Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
17.08.2020
Isuzu Chip Tuning
Hüseyin Ş. Zonguldak Ereğli şubesinde aracıma yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Özellikle şube yetkilisi Yüksel Özel beyin ilgisi çok iyiydi. Türkiye'ye böyle bir firma kazandırdığınız için teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
12.03.2018
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Audi
Arabamın çekişi hissedilir derecede arttı ümit abinin yaklaşımı ve tavırları çok samimi, araba müşteri farketmeden herkesle yakından ilgilenmesi çok hoşuma gitti. Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Tuncay T. Çok memnun kaldım aracım cok güzel oldu zonguldak remaps bayisine ve yüksel beye tesekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
01.06.2018 ( Devamını oku )
Subaru
Performans oldukça tatmin edici . Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
23.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
Audi
Aracıma yapılan işlem için Remaps’e teşekkür ederim. Audi A5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
06.08.2018 ( Devamını oku )
Ford
Ben ticari araç sahibiyim bilenler iyi bilir yeni kasa ford transit ler problemli 2 aracımın 2 side Remaps yazılım ümit doğan ve ekibi tarafından yapıldı, araçlarıma yapılan uygulamadan verilen hizmetten kaliteden çok memnunum Remaps ailesine teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracım çok daha performanslı ve verimli bir hale geldi teşekkürler Remaps BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
17.09.2017 ( Devamını oku )
Seat
Samet B. Basarili bir uygulama kesinlikle tavsiye ederim.tesekkurler Remaps Seat Leon 1.2 TSi - 105Hp @130 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Ali B. Arabam gerçekten çok iyi duruma geldi yakıtım düştü ilgi alaka çok iyi güvenilir bir yer tavsiye ederim Fiat Linea 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
Audi
140 PS’den 170 PS’e mükemmel bir geçiş yaptım. Çok teşekkür ederim. 1.4 tsi motorlu VW gurubu araçlara tavsiye ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TFSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Performans olarak farketti, yakıt için şuan net birşey diyemiyorum çünkü ona yönelik bir test yapmadım. Aradığım şey performansı o sebeple oldukça memnun kaldım onu belirtebilirim. Maslak Remaps'ten Ahmet abiye ve Kerem kardeşime teşekkür ederim. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Oğuzhan O. Hem performans olsun, hem yakıt tasarrufu olsun mükemmel. Aracım gerçekten çok rahatladı. İyi ki remaps ı tercih etmişim tekrar teşekkürler Remaps Volkswagen Golf 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Fiat
120 hp lik aracıma remaps tan yazilim yaptirdim 155 hp oldu cok memnunum sakin kullanımda gerçekten çok az yakıyor tork ve performans hissiyat inanılmaz derecede çok yüksek remaps ailesine teşekkürler elinize emeğinize sağlık. Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Celal U. Daha büyük başarılara imza atmayı gercekten hakediyorsunuz yüksel ustam dahil emeği gecen tüm personele tesekkür ederim remaps ailesi saygılar Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Renault
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Sahibi çok mütevazi bir insan sağolsun bizimle çok güzel ilgilendi baya memnun kaldık. Güzel bir ortamdı samimiydi Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
hani derler ya anlatılmaz yaşanır..aynen öyle..araçta ciddi değişim oldu..teşekkürler remaps.kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.12.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gercekten isinin arkasinda duran yaptigi isi cok guzel yapan biyer cok memmunuz cok tesekkur ederim. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
İki yıldır passata biniyorum sanıyordum yazılım attırana kadar.Arabamdan zevk almaya başladım,Teşekkür ediyorum Remaps kurucusuna ve çalışanlarına. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
Renault
Ümit doğan abi oldukdan sonra her türlü güvenebilirsiniz bu zamana kadar ümit abiyle tanışmadığıma pişmanım keşke önceden tanısaydım Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Ford
Süper bir uygulama bi araç canavarlasirmi 1de zor kalkış yapan araç rampada 2de kalkış yaparmi die sormayin vallahi kalkıyor umit beye teşekkürler iyiki bu konuda profesyonel birisi olup bana yardımcı olmuşsss Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Cavit C. Süper bikmistim aracimdan gitmiyo diye süper Teşekkürler Mercedes Vito 109 CDI - 88Hp @145 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Yurt disinda yasadigim icin bir sikinti cikarsa cok endiselendim ve Ümit bey saolsun butun endiselerimin yersiz oldugunu gösterdi. Islem sonrasi aracimin performansinin bu kadar farkedecegini bilmiyordum. Özellikle kalkis ve 150-160 km hizlarda resmen koltuga yapistiriyor. Harika bir hizmet ve musteri iliskileri super. Her turlu konforu saglamakla beraber cok icten arkadaslar ve samimiler. Ankara garajda özellikle Ahmet bey ve ekibine ilgilerinden dolayi sonsuz tesekkurler. Bundan sonra Remapstan baska bir yere gitmem. Audi A6 3.0 V6 TDi Quattro - 218Hp @320 Hp
20.01.2021 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelimeyle özetlemem gerekirse HARİKA. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Ümit beyin şahsi ilgi ve alakasından cok memnun kaldım. Aracimda yazılım yada araçtan kaynaklı bir sorundan dolayı uygulamayı yapmaktan vazgeçtik. kul yapısı sorun olabilir. Ama ümit bey hakikaten dürüst ve ilgili yeni arac alirsam yine deneyeceğim Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Osman Batur O. Aracımda makul ölçülerde tatmin edici bir şekilde performans artışı oldu.Önemli olan orjinaline uygun olması.Bu yüzden Remaps’ı tercih ettim.Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.Tüm Remaps ailesine sonsuz teşekkürler. Mercedes C C 180 (1.8T) - 156Hp @190 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
Landrover
Yillardir hemen hemen her aracima yazilim yaptirdim ancak ilk defa böyle profosyonel bir ekip gördüm.Yazılım zaten başarılı araç çok güzel oldu gaz yemesi rahatladı akıcı bir şekilde gitmeye başladı , başkal firmaların “ Bu araçta partikül fiiltre yok duman atar..” diyerek cesaret edemediği yazılımı siz olurmu öyle şey diyerek problemsiz yaptımız ..müthiş güzel oldu AMAA asıl önemli gördüğüm şey çalışanların müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı ve nezaketi.. maalesef piyasada çakal çok !! Sizler bu işi iyi yapıyorsunuz TEBRİKLER Landrover Range Rover 3.6 TDV8 - 272Hp @310 Hp
16.03.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Opel
Oldukça hızlı şekilde uygulandı.Düşük devirlerde bariz şekilde canlanma gördüm.Başta Ümit Bey olmak üzere ilgi ve alaka için tüm ekibe teşekkür ederim. Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
02.01.2019 ( Devamını oku )