MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Ellerine sağlık cok guzel oldu aracımı seviyorum performans harıka Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Skoda
Öncelikle ümit abiye çok teşekkür ederim Yakıt ve arabanın çekişi için chip tuning çok güzel birşey Bütün herkese remaps ümit abiyi tasfiye ederim Kesinlikle memnun kalacaklardır Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Jeep
Remaps işini uzmanca yapan profesyonel bir ekip.. Aracım cherokee 2,8 crd yazılım sonrası150 den 182 hp alt devir ve orta devirlerde hissedilir bir performans artışı yakaladı. Maslak remaps e teşekkürler.. Jeep Cherokee 2.8 CRD - 150Hp @180 Hp
24.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kayma T. Aracım cok güzel oldu remaps işini iyi yapiyor zonguldak remapsa tesekur ederim Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
10.08.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
aracim artık daha gvüenli ve daha güclü hala geldi bunun yanısıra standart günlük kullanımda baya bi cimrileşti yaklaşik 0.4 litre fark etti Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 520i, 2022 model. 1 aydır kullanıyorum ve inanılmaz keyifli. Kurumsal bir yer olduğu için de tavsiye derim. 170 bg den 280 bg çıkmış oldu… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Erkan A. Motor gücü artdı yakıtım yaklaşık 1litre düşdü ve aracımda duman eski hali nasılsa aynı Volkswagen Caddy 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
08.05.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Furkan T. Çok memnun kaldım gazı ayağımda hissediyorum alt devirler dolu dolu oldu özdemir bey de baya ilgili teşekkürler. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Ford
Aracim on numara oldu tesekjur ederim Ford Ranger 3.2 TDCi - 200Hp @230 Hp
28.01.2019 ( Devamını oku )
Audi
Aracimdaki performans artisi yani sira yakitimdaki dusmeden dolayi tesekkurler REMAPS bundan sonra ne arac alirsam alayim ilk isim remaps'a ugramak Audi A6 2.0 TDi - 140Hp @185 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Renault
Yurdanur Ç. Süper herkese tavsiye ederim hem performans hemde yakıt tüketimi olarak çok güzel aracımız tanıyamıyorum :) Renault Kadjar 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Ford
Oğuz B. Performansıni çok beğendim uygulamadan sora çok memnunum gayet başarılı Ford Mondeo 2.0TDCi - 140Hp @185 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Mükemmel hizmet %100 performans aracımın hakettiği performansı bana sunduğunuz için teşekkür ederim remaps Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 100Hp @150 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Çok araştırmam sonucu gittim. Ona rağmen korkularım vardı ama sonuçtan çok memnunum. Asıl remaps ailesine çok teşekkür ederim her şeyden önce müşteri memnuniyetine önem verdikleri için. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Burda eskittiğim ikinci 5.25d olucak deneyin torku hissedin BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Mustafa S. Aracın performansında artış ve yakıtında gerçekten düşüş oldu işinde uzman ekibi için İlker beye teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Tek kelimeyle teşekkür ederim araçım mükemmel oldu ellerinize sağlık. Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Sanki ilk defa mercedes'e bindigimi hissettim Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Opel
Adem D. Merhabalar, yazılım güncellemesinden genel olarak memnunum performans ciddi oranda arttı diyebilirim araç özellikle yüksek viteslerde kolay kolay bayılmıyor yakıt ortalamam şehir içinde yaklaşık %10 gibi arttı (4,5 olan ortalama 5 lt) fakat performans artışına göre önemsenecek bir durum değil bence, uzun yolda bu fark çok daha azallıyor, problem olarak ilk zamanlar özellikle 5. Viteste 1700-2000 devir aralığında araçta silkeleme problemi yaşadım enjektör temizleyici kullandıktan sonra düzeldi fakat araçlar 10 yaş ve üzeri olduğundan Egr balfini de temizletmek gerekiyor diye düşünüyorum Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
2013 jetta 1.6 TDİ aracıma yaptırdım bu 2. aracım, kısacası performans ve tepki konusunda muhteşem yakıt konusunda normal kullanımda hissedilir derecede yakıt düştü. Chip konusunda ümit abinin üstüne tanımam. Sonuç olarak çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ederim... Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ümit bey ve ekibi çok profesyonel bir iş yapmaktadır aracım 5.20d ona yazılım yaptırdım ve çok memnunum yaptırmak isteyen herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile anlatmak gerekirse mükemmel. Ümit bey’e ve ekibine teşekkürler… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Renault
Atilla Ş. Yaptırmayan bilemez. Tereddüt ile gittim ama iyi ki gitmişim. Alper Bey'in özverili çalışması da takdire şayan. Renault Laguna 2.0 T - 205Hp @235 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Cok basarılı teşekkürler remaps Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
kurumsal firma. Aklınızda ki soruları tereddutsuz yanıtlıyorlar. işlemleriniz özenle yapılıyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yaptırdığım yazılımdan sonra yaklaşık 7500 km yaptım ve şuan çok memnunum istendiği zaman güç istendiği zamanda yakıt ekonomisi olarak her iki kriter de tatmin edici Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kayhan K. S.alüyküm trabzonda yaşiyorsaniz danişmadan araciniza yazılim uygulamayin 3 5 ucuz olacak diye milyarlik milyonluk araçlariniz çöp etmeyin remans a yorum olarakta 2 yilda bir araç değiştiriyorim her aracima yaptirdim sprinter 315 caravella hepsine yaptirdim kesinlikle atilan bg tork %80 90 doğru Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Seat
3.Yaptırdığım Araç ÜMİT DOĞAN FARKI❤️ Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Öncelikle yapmış oldukları ilgi ve alakalarından dolayı Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim Hizmetlerinden çok memnun kaldım.Citroen C5 aracımı çok seviyorum ve severekte biniyorum.Yanlız araç kalkışta hantaldı ve kalkışlarda bayilacakmış gibi oluyordu ve yazılımla bu duzeldi .Hatta sürekli gittiğim bir yol da köprü altindan çıkış dik rampa oraya geldiğim zaman manuel vitese alıyordum.Şimdi direk çıkıyorum manuele almadan.Birde seyirhalinde giderken ileride dönüş yapmak için frene bastığım zaman araba vites düşürürken arabayı ileri geri sallama yapıyordu küt küt diye vuruyordu ve yazılımla buda duzelmiş oldu.Remapsa çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Citroën
Kesinlikle tavsiyemdir. İşinde uzman ve samimi ayrıca dürüst bir esnaf. Ben gerçekten farkı gördüm. Eline sağlık Ümit bey Citroën Picasso / C4 Picasso 1.6 HDi - 109Hp @136 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )