MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Opel
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp
11.02.2016 ( Devamını oku )
Landrover
Araca İstanbul maslakta işlem yapıldı. İlgi ve alaka çok güzel ve Aracda bu kadar performans beklemıyordum.. çok başarılı.. Landrover Range Rover 4.4 SDV8 - 339Hp @390 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracın ne olduğu önemsiz. Yazılıma ihtiyac duyuyorsanız ki ben nerdeyse tüm araçlarıma uyguluyorum tek marka tek geçer. Volkswagen Golf 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
17.12.2022 ( Devamını oku )
Seat
Emrah K. 2010 Seat Leon 1.4 TSI 122 lik aracıma yaptırmış olduğum yazılım gayet iyi oldu, daha sonrasında tekrar açtırmak istedim, hiç sorgu sualsiz yaptılar ve daha da iyi oldu ve yakıt konusunda baya gözle görülür fark var. Ümit Doğan ve Samsun Remaps'e teşekkürü borç bilirim. Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
11.01.2017 ( Devamını oku )
BMW
Çok başarılı. Teşekkürler REMAPS. BMW X6 X Drive 40d - 306Hp @340 Hp
09.10.2017 ( Devamını oku )
Kia
Yazilimdan sonraki aracimin performansindan cok memnunum eski hantalligi kalmadi vites gecisleri hizlanmalar 2000 devir ustunde hissedilir oranda güç kesinlikle herkese tavsiye ederim. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
25.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Ümit abime tşkr ediyorm. Araca kendini aktarmış adeta.Maşallah Güven ve kalite Remaps tr BMW 1-Serisi 118i - 170Hp @240 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Renault
Serkan Ö. Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
BMW
Performans olarak en az 5.30 oldu diyebilirim. Yakıt konusunda sakin kullanımda bir değişiklik göremedim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle bu benim Remaps gören ilk aracım değil ve sanırım son da olmayacak.Ümit Bey ve ekip çok profesyonel.Aracım şu an inanılmaz farklı ve keyifli hale geldi.Teşekkürler... BMW Z4 20i - 184Hp @260 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Audi
Ümit Bey’e tşk ederim profesyonel mekan profesyonel çalışanlar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Oncelikle hizmet veren arkasalarin misafirperverligi ve guler yuzlu olmasi cok guzel.yaptiklari iste iyi ve kendilerinden emin olmalarida cok onemli.yapilan istende memnun kalinca baska ne denebilirki.cok tesekkurler bana aracimin nekadar guclu bir performansa sahip oldugunu gosterdiginiz icin ;) Peugeot 308 1.6 HDi - 92Hp @115 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
İlgi alakadan arıza tesbitinden ve çözümlerinden çok memnun kaldık. Teşekkürler ederiz remaps ailesine. Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Audi
Birçok aracıma yazılım işlemini uygulattım çok memnun kaldım remaps ailesine ve çalışanlarına çok teşekkür ederim Audi A5 1.8 TFSI - 177Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Renault
Gayet memnunum yapılan işlem ve ilgiden. Bir problem yaşamadım şimdiye kadar. Yapılan işlemi öneririm Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serdar D. Harika son derece bir uygulama zonguldak ereğli remaps çalışanlarına sonsuz teşekkürlerimi sunarım yakıt ve hız ivme harika teşekkürler remaps Volkswagen Passat 1.9 TDi - 130Hp @165 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, bugüne kadar araç değil kağnı kullanıyormusum meğerse,aracımın performansından ve yakıt tasarrufundan çok memnunum,aracımla ilgilenirken ayrıca da bizimle olan ilginiz ve alakanızda aşırı derecede takdire şahan,kendimi en yakın dostlarımın arasında hissettirdiğiniz için de çok teşekkür ederim, herkese acele etmesini tavsiye ederim ki,benim gibi geç kaldığınız için pişman olmayın,hoşcakalın.. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 90Hp @150 Hp
13.05.2017 ( Devamını oku )
Renault
Renault Latitude 2.0 aracima yaptirdim bir yila yakin bir zamandir kullaniyorum memnunum.bariz artis oldu Renault Latitude 2.0 DCi - 175Hp @210 Hp
20.01.2020 ( Devamını oku )
Ford
Bir yakınımızın tavsiyesi ile aracıma remapsta chip tuning yaptırdım. Yapilan iş çok kaliteli. Aracimin performansında ciddi şekilde artış oldu. Remapsi herkese tavsiye ederim. Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
07.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Elinize sağlık gayet güzel bir iş oldu başarılarınızın devamını dilerim. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
vw passat aracıma yazılım attırdım verim çok iyi oldu yakıttada düşme oldu memnun kaldım zaten bu işi sadece remaps ümit doğan teşekkürler hayırlı işler dilerim Volkswagen Passat 1.9 TDi - 130Hp @165 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı buldum gerçekten keyifli bir hale geldi üstelik yakıt olarakta düşüş sağladı çok memnunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
10.11.2017 ( Devamını oku )
BMW
Serhat D. Yapılan yazılımdan çok memnun kaldım. Aracımın performansı çok net bir şekilde artmış. Çok teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
Renault
Serkan D. mükemmellik böyle birşey heralde 75 hp ve 200 nm olan clio 4 1.5 dci aracımın içinden resmen canavar cıktı dyno test sonucu 105.9 hp ve 267 nm olmuş akçakoca yolunda test ettiğim bir başka veride 5.vites 3000 devir 165 km hız gördüm hantallık bakımından birşey kalmamış yakıt durumumda çeyrek depo 800km deyim daha nekadar gider bilmiyorum depo 50litre alıyor zonguldak ereğli remaps bayiinden yüksel özel arkadaşıma bu sürecte en başından en sonuna kadar sabırla aracım ve benimle ilgilendiği için teşekkür ederim gözünüz arkada kalmasın işinin arkasında duran sağlam bir firmayla çalıştığım için ayrıca mutluyum TÜRKİYE de bu yazılım işinde işinin ehli bir firma varsa buda remapsdır herşey için teşekkürler remaps........... Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
08.09.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Mithat Ö. Gayet güzel ve basarılı bir firma gözünüz arkada kalmasın . Ayrıca zonguldak remaps yüksel ustaya ilgisinden dolayı teşekkür ederim Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Opel
Opel Antara aracıma yaptırdım.Yakıt cok düştü,performans cok iyi ,daha önce yaptırmadıgıma pişman oldum.tavsiye ederim. Opel Antara 2.0 CDTI - 170Hp @195 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Fikret A. Aklınızda soru işareti kalmadan güvenle yaptırabileceğiniz bir uygulama. Aracınızın gücünü güvenli ve sağlıklı bir şekilde yükselterek daha zevkli ve konforlu bir yolculuk yapmanızı sağlıyor. Müşteri ile ilgi alaka çok iyi. Her konuda yardımcı oluyorlar. Aklınıza takılan soruları rahatlıkla sorabiliyordunuz. Bu konuda Kayseri'den Özdemir beye çok teşekkür ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )