MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Opel
Mahir O. Motor öğretmeni olarak ilk yorumum, motor gücünün belirgin bir artışa ulaştığı, aracın daha atak olduğu ve yakıt tüketiminin en az 0,6 litre azaldığını söyleyebilirim. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
14.02.2017 ( Devamını oku )
Seat
Ümit abimm sağolsun öyle düzgün öyle kaliteli iş yapıyorki ellerin dert görmesin abimm bu işin uzmanı Ümit Doğan iki arabamada yazılım yaptırdım çok memnunum teşekkürler abimm Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.07.2016 ( Devamını oku )
Citroën
Cemil O. Tereddütlerim çok fazlaydı. Araçtaki performans değişimini sözlerle anlatmak çok zor. Kısaca aracım bambaşka bir araca dönüştü. Yakıtı çok kontrol etmedim, azaldı gibi kabaca. Ama genelde gaza hep tam bastığım için fark edemiyorum :)) Profesyonel ekipler ve yaklaşım için ayrıca teşekkür ederim. Citroën C4 1.6 Blue HDi - 120Hp @150 Hp
01.07.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
peugeot 407 ruhu sayfasi kurucusu olarak sayfamizda bulunan uye arkadaslarima tavsiye ettim bu benim sizden 2. peugeot 407 model aracima yazilim attirmam ve gayet memnunum hatta memnuyetimi dile getirmemden sonra size bir kac arac yolladim arkadaslarda memnu kaldilar ilgi alakaniza tesekkur eder basarilarinizin devamini dilerim her ne kadar tanisamamis olsakda umit beye selamlar Peugeot 407 1.6 HDi - 110Hp @136 Hp
08.08.2018 ( Devamını oku )
Opel
Tavsiyem Ne olduğunu bilmediğiniz yerlere bu tür işlemler yaptırmayın. Ümit abim tecrübelerini konuşturdu. Yakıt normal kullanımda düştü. Araç çok zevkli bi hal aldı. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
12.09.2017 ( Devamını oku )
Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracım da çok fark edilecek derecede değişim oldu . Ümit bey ve ekibine vermiş oldukları hizmetten dolayı ve yaptıkların işin arkasında durdukları için çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Saygılar Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) - 136Hp @200 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
Müşteriyle ilişkileri çok pozitif ve sorulan tüm sorulara net bir şekilde cevap alabileceğiniz kurumsal bir kurum, satış ve sonrasında çok yardımcı oldular tüm ekibe çok teşekkür ederim performans ve yapılan işlemler çok etkileyici ve üst düzeyde, profesyonel işçilik teşekkürler Remaps Ailesi Ve Ümit DOĞAN. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Opel
Öncelikle Sayın, Ümit Doğan beyfendiye sabrı ve yakın ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Aynı alanda farklı bir yere yaptırdığım ve hiç memnun olmadığım uygulama sonrası kendisiyle tanıştık iyiki de tanımışım kendisini 2017 crossland x excellence aracımı resmen yeniden programladı Allah razı olsun çok memnun kaldım çekiş çok güzel, yakıt çok güzel, en önemlisi beyfendi ekip arkadaşları ve kendisi çok güzel insan bu kadar güzellikten ve Profesyonel çalışmadan 1. Sınıf iş çıkıyor kesinlikle tavsiye ediyorum. Hiç tereddüt etmeden gönül rahatlığı ile işlemlerinizi yaptırabilirsiniz. Saygı ve sevgilerimle Opel Crossland X 1.6 BlueHDI - 100Hp @130 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Selçuk A. İlgi ve hizmetten memnunuz aracımızda ciddi bir performans artışı oldu, teşekkür ederiz Volkswagen Amarok 2.0 TDI Bi Turbo - 180Hp @205 Hp
13.12.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Cem A. 208 1.4 Hdi 68 bg Herkese tavsiye ederim yakıt basarsan daha fazla basmazsan daha az yakıyor top speed deneme fırsatım olmadı ama ara hızlanmalar müthiş 60 /140 hızlanmayı anladık kardeşim 140 /180 km de atak varım diyor 170 km yi geçemiyordum Zülüm etmeyin kendinize şu üç günlük dünyada yazık böyle bişey yok Araba C segmenti oldu sanki 1000 devirden itibaren canlı atak Remaps Bursaya Şükranlarımı sunuyorum Salih beye ayrıca yakın ilgisiinden dolayı teşekkür ederim... Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
25.01.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansı arttı Torku yükseldi Ve Yakıtı azaldı Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Furkan A. Güzel işçilik mükemmel performans. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
14.11.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracimin yazilimdan sonraki cekisdeki guc artisi farketmemek mumkun degil çok seri oldu arabam elinize saglik remaps Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
Remaps'e motor yazılımı yaptırdığım 6. Aracım ve hiç bir sorun yaşamadım. Yaşasam da çözüleceğini biliyorum. Bu araç için konuşmam gerekirse aracın özellikle alt devirlerde tüm hantallığı gitti ve iyi şoförler bilir bir arabanın motoru kuvvetli ise araç az tüketir dikkatli kullanımda. Rodajda olan bu araç için şu an Ankara içi ortalamam 9.5 lt. Teşekkürler Ümit Bey. BMW X3 xDrive 20i - 170Hp @280 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar yazılımdan 2 gün sonra inanamadım bu benim aracım mı dedim BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Toyota
Buyuk bir firma isini iyi bilen sorunsuz is bitirici firma bütün herkese tavsiye edebilecegim on puan.lık yer hizmetlerinden dolayı Tesekkurederim Toyota Hilux 2.4D - 150Hp @185 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba , Öncelikle tüm remaps çalışanlarına ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.Aracımın performansında ciddi bir yükseliş gözlemledim. Yakıt konusunda ise basmazsanız orjinal haline göre 1.5 lt daha az yakıyor. Teşekkürler Remaps. Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Audi
Ben cok ama cok memnun kaldim! Bir daha Araba alsam, remapsda bir daha yaptiririm. Audi A6 2.7 V6 TDi - 180Hp @220 Hp
10.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Emin Berkay B. İlk başta çok endişeli yaklaşmıştım performans ve yakıt tasarrufunu görünce inanılmaz tatmin oldum. Harika BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
31.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok araştırmam sonucu gittim. Ona rağmen korkularım vardı ama sonuçtan çok memnunum. Asıl remaps ailesine çok teşekkür ederim her şeyden önce müşteri memnuniyetine önem verdikleri için. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Iveco
Aracımın yakıtı düştü performansı arttı Remaps ailesine teşekkürlerimi sunarım Iveco ECODaily 3.0 CR VGT - 170Hp @200 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Nissan
Tavsiye üzerine gittim. İyiki gitmişim tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. sıfır araç yaptırma falanlar filan diyenler oldu. Ancak son derece memnunum. Performansı ve gücü arttı. Yakıt tasarrufunda cabası. Araç kullanma keyfime diyecek yok. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
20.05.2017 ( Devamını oku )
BMW
İlgi ve alaka dan çok memmun kaldım. Aracın perfonmansı hissedilir düzeyde değişti. Ümit beye ve ekibine çok teşekkürler. Yeni araç ta alsak ilk adres REMAPS... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Toyota
İslemden sonra gücünün ne olduğunu olcmedik ama ciddi bir güc artışı hissettim.yakitta düstü.ellerine sağlık ekibin. Toyota Avensis 1.6 D-4D - 112Hp @150 Hp
24.03.2018 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnun kaldım teşekkür ediyorum Audi A4 2.0 TDi - 136Hp @185 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracımın çekişi ve performansı harika oldu. Ayrıca yakıtta 1 litre kadar düşüş oldu. Kaliteli hizmet ve güler yüz için teşekkürler Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Audi
Ismail B. Aracıma zarar gelmesin fakat performansı artsın diyenler için tek doğru adres ben a180 yazdırdım a6 yazdırdım 301 yazdırdım focus yazdırdım passat yazdırdım en ufak sıkıntı yaşamadım diyeceğim sadece aklınızda tereddüt olmadan gidebilirsiniz Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
23.11.2023 ( Devamını oku )
Mercedes
Remaps On Numara Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )