MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Kia
Merhabalar öncelikle Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps... Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp
14.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Tarık K. Aracım 2016 l200 ilk etapta sanayici olmama rağmen terettüt ediyordum ama kayseri bayisi özdemir kardeşim bu ışi gerçekten hakkı ile yapıyor arabadan gayet memnunum yaptıracak arkadaşlara tavsiye ederim. Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
25.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Audi a7 3.0 bi turbo aracımı uçak yaptıkları için çok teşekkürler. İçiniz rahat bir şekilde aracınızı teslim edin ve keyfini yaşayın. İşinin hakkını veriyorlar tşk ahmet by ve ekibine Audi A7 3.0 V6 Bi TDI - 320Hp @360 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Öncelikle profesyonel ekip ilgi alaka nezih ortam ve işlerinde çok profesyoneller ilgileri için çok teşekkür ederim Mercedes C C 200 CDI (2100cc) - 136Hp @170 Hp
08.03.2022 ( Devamını oku )
BMW
Gece ile gündüz kadar fark var BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
11.01.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yeniden ısındım. Güç artışı hayli fazla, yakıt tüketimi gözle görülür şekilde azaldı. Herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d (... -> 05/2008) - 163Hp @200 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Afyonkarahisardan Ankara'ya ümit bey ile görüşmek ve yazılım için gittim aldığım tüm dizel araçlara remaps tercih ettim gayet başarılısınız Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
23.11.2023 ( Devamını oku )
Opel
Mustafa B. 2012 model 1.3 dizel Opel corsa aracım kendine geldi şu ana kadar bir problem yaşamadım teşekkür ederim Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Seat
Ahmet T. İstedegim performansı yakaladım zonguldak eregli bayisinde programyuklemesi yapıldı yuksel ustaya ve remaps a tesekkurler Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlgilerinden ve işlemlerinden çok memnun kaldık aynı zamanda yönlendirmeleri ve yol testleri sayesinde aracımda yıllardır alamadığım performansı aldım. Teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 428i - 245Hp @310 Hp
08.02.2019 ( Devamını oku )
Landrover
Kalite,güven,garanti gözü kapalı güvenebilirsiniz. Uygulamaya gelince tek kelime ile mükemmel. Müthiş bir tork ve hp performans artışı. Landrover Range Rover 3.0 SDV6 - 306Hp @330 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Devamını oku )
Ford
Arabanizi gonul rahatligiyla teslim edebilirsiniz siz istesenizde araciniza zarar verecek seyleri yapmiyorlar . Cok guzel bir sekilde kullaniyorum arabami hic bir sorun yok Ellerinize saglik Remaps… Ford Mondeo 2.0 TDCI - 120Hp @185 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracım önemli derecede güç ve performans sahibi oldu.Vermiş olduğum para sonuna kadar helal olsun.Herşeyden önce ilgi alaka hürmet çok güzel müşteri memnuniyeti süper. Herşey için çok teşekkür ederim. Başarılarınızın devamını dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Opel
Mahir O. Motor öğretmeni olarak ilk yorumum, motor gücünün belirgin bir artışa ulaştığı, aracın daha atak olduğu ve yakıt tüketiminin en az 0,6 litre azaldığını söyleyebilirim. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
14.02.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Ercan D. ben böyle bişey görmedim süper oldu daha öncede arabalarıma yazılım yapmıştım ama böyle olmamıştı elinize sağlık yakıtta düştü gidişi çok iyi daha ne olsun alper beyde çok ilgilendi bizle sağolsun ben çok memnunum herkezede tavsiye ederim teşekkürler Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
10.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Her şey için teşekkürler işlem harika çok memnun kaldık Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
03.09.2019 ( Devamını oku )
Dacia
Hasan A. Performans mükemmel Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Çok başaralı bir performans elde edildi Araç 3.0 cc gibi oldu BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Nissan
Muhteşem oldu Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Ford
Fatıh U. Aracımındaki değişimden dolayı çok memnunum hiç bu kadarını tahmin etmiyordum. Öncelikle TRABZON remaps Alper AKKOÇ’a ve REMAPS ailesine teşekkürler. Ford Fiesta 1.5 TDCI - 75Hp @95 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok başarılı Teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
14.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Yazılımdan önce belirtmek isterimki hem insan olarak hemde tecrübe olarak doğru yerdesiniz dışarıda bu işi yapan çok yer var ancak burası gibisi yok araca gelince 208 dizel aracıma en uygun yazılımı attı ve aracım üzerindeki ağırlıklardan kurtuldu gibi çok seri bir araç haline geldi tüm ekibinizin ( tabi şeftaliyi de unutmamak gerek) eline emeğine sağlık teşekkürler Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
01.04.2019 ( Devamını oku )
Volvo
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler.... Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ertan S. Araca yapılan yazılım işlemden sonra bariz bir farklılık var. Volkswagen Caddy 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
12.01.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Serkan Ü. Aracımın performansı, çekişi, maksimum hızı artarken bariz şekilde artarken; yakıt tüketimi azaldı. Aracımı kullanırken artık daha çok keyif alıyorum. Bu arada aracim 2015 model skoda superb 1.6 tdi. Düşünenlere tavsiye ederim korkulacak hiç birşey yok. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )