MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Fazlasıyla başarılı tereddütte kalmadan aracınıza garantili yazılım attıracağınız bi firma çok memnun kaldım ümit doğana selamlar. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan uygulamadan sonra aracımdaki performans artışından çok memnun kaldim. Herkese öneririm. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Başarılı güvenilir üstüne kimseyi tanımam Mercedes S S 350 CDI - 235Hp @290 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Başar O. Kalitenin tek adresi diyebilirim Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Aracım şu anda performans olarak mükemmel sağ olsunlar aracı yeni aldım hızı sabitti serviste yazılım silinirse ne yaparız dedim sorun yok ücretsiz olarak yükleme yaparız dediler isterseniz bizde yardımcı oluruz dediler sağ olsunlar bu zamanda yaptığı işin arkasında duran kalmadı. Bütün arkadaşların eline sağlık bol kazançları olsun. Araç 2000 devire gelmeden vites istiyor dizel olduğu halde çoğu benzinli arabayı geçer. Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
Harun K. Merhabalar. 2016 tucson 1.6 Tgdi aracıma yazılım attırdım. performansı daha iyi oldu çok memnunum teşekkürler Remaps Hyundai Tucson 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Renault
Atilla Ş. Yaptırmayan bilemez. Tereddüt ile gittim ama iyi ki gitmişim. Alper Bey'in özverili çalışması da takdire şayan. Renault Laguna 2.0 T - 205Hp @235 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Audi
Aracın 40 sn olan 0-200 hızlanması aynı yolda aynı yerde 32 sn olmuştur, Daha açık daha net başka ne söyleyebilirim bilmiyorum, teşekkür ediyorum, elinize emeğinize sağlık Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
28.01.2016 ( Devamını oku )
BMW
Aracimdaki degisim müthis keyif verdi. Ozellikle torktan kaynakli dusuk devirdeki ivmelenme bile muthis. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @165 Hp
30.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Abdullah E. Teşekkür ederim şu anda olumlu ve tatmin edici remaps ailesine teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
10.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
Audi
Birçok aracıma yazılım işlemini uygulattım çok memnun kaldım remaps ailesine ve çalışanlarına çok teşekkür ederim Audi A5 1.8 TFSI - 177Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Oncelikle ilgi ve alakniz icin tesekkur ederim..yazilim sonrasi aracin performansi cok degisti...gaza hafif dokundugumda bile arac, hemen kendini one atiyor..ozellikle sollamalarda cok ciddi bir performans artisi oldu..suana kadar bir skinti yasamadim.cok memnunum. Tekrar eder, iyi calismalar dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Skoda
1.6 tdi aracim 2.0 larla ayni performansa ulaştı yakıt ise eskisinden kesinlikle fazla değil normal kullanımda düşüyor bile. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Opel
Adem D. Merhabalar, yazılım güncellemesinden genel olarak memnunum performans ciddi oranda arttı diyebilirim araç özellikle yüksek viteslerde kolay kolay bayılmıyor yakıt ortalamam şehir içinde yaklaşık %10 gibi arttı (4,5 olan ortalama 5 lt) fakat performans artışına göre önemsenecek bir durum değil bence, uzun yolda bu fark çok daha azallıyor, problem olarak ilk zamanlar özellikle 5. Viteste 1700-2000 devir aralığında araçta silkeleme problemi yaşadım enjektör temizleyici kullandıktan sonra düzeldi fakat araçlar 10 yaş ve üzeri olduğundan Egr balfini de temizletmek gerekiyor diye düşünüyorum Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Çok güzel çok memnun kaldım aracım 520i çekiş süper oldu her şey için teşekkür ederim yer uçağı oldu BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yaptırmış olduğum uygulama tüm isteklerimi (güç hızlanma yakıt düşmesi) fazlasıyla karşıladı. Uzun yol keyfi anlatılmaz ve tabi bir çok arabanın kalkışlarda arkamda kalması da cabası. Aracım 2015 olduğu için çok araştırdım REMAPS müşteri memnuniyetinin çok yüksek olduğunu gördüm ve uygulamayı kendilerine yaptırdım. Uygulama sonrası tüm sorularıma cevap bulmam ve aracıma yapılam müthiş uygulama için teşekkürler Remaps... Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Citroën
Öncelikle böyle bir sistem geliştirdiğiniz için çok teşekkür ederim çok memnunum hem aracımın performansı ve çok yakıt tasarrufu sağlanmış oldu Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım cok daha hızlı ve ekonomık oldu herkese tavsıye ederim tesekkurler Volkswagen Golf 1.4 TSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba , Öncelikle tüm remaps çalışanlarına ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.Aracımın performansında ciddi bir yükseliş gözlemledim. Yakıt konusunda ise basmazsanız orjinal haline göre 1.5 lt daha az yakıyor. Teşekkürler Remaps. Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Jeep
Hem yakıt sarfiyatım düştü hemde aracın gidişi ciddi ölçüde iyileşti. Tesekkurler Jeep Cherokee 2.8 CRD - 200Hp @235 Hp
18.11.2019 ( Devamını oku )
Citroën
3.cü yazılım ysptırdığım arabam oldu hepside remapsta bu alanda en iyisi temizi ve dürüstü arabalarımın hepsindede gücü standart kullanımda tasaruffu son hızdada sanki başka bir aracı kullanıyor oldum Vede bütün bu lüksü hiç sorunsuz her an muattap olan igili asla yan çimeyen bir şekilde ne diyeyim HELAL OLSUN Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
İşi her zaman uzmana bırakın diye boşuna dememişler. Bilgi ,ilgi, alaka,yönlendirme çok iyi. Teşekkürler REMAPS.. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
23.12.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Peugeot 3008 aracıma yazılım işlemi uygulandı çok memnunum bütün araçlarımı ÜMİT DOĞAN beye gönül rahatlığıyla teslim ediyorum işinde çok başarılı insanlar bütün ekip arkadaşlarına teşekkür ederim Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa Ç. Arabamın çekişi çok iyi oldu alt devirleride güzel ama yakıtı hala ölçemedeim elinize sağlık Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Arabanın bütün hantallığı gitti ilk defa yazılım yaptırdım cok memnun kaldım. Mercedes CLA CLA45 AMG - 360Hp @400 Hp
02.04.2020 ( Devamını oku )
Suzuki
Gayet başarılı olduğunu düşünüyorum. Alt devirlerde toparlama hızlandı Suzuki SX-4 S-Cross 1.6 VVT - 120Hp @134 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
2102 Model Golf Marka Aracıma CHIP TUNING uygulaması yapıldı, Gerçekten inanılmaz performans artışı oldu. Ancak yakıt konusunda istediğin ekonomiyi elde edemedim. Her şeye rağmen .REMAPS ekibine çok teşekkür ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )