MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
İlk günden itibaren büyük zevkle kullanıyorum. Elinize emeğinize sağlık BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar yazılımdan 2 gün sonra inanamadım bu benim aracım mı dedim BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Ford
Yapılan işlemden sonra aracımda farkedilir bir performans artışı oldu ve gayet memnun kaldım. Teşekkürler. Ford Fiesta 1.5 TDCI - 95Hp @115 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Kayra T. Dördüncü kez bu uygulamayı kullanıyorum, kesinlikle Remaps bu işin en iyisi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
Volkswagen
İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim. Aracımın performansında baya değişiklik oldu. İyi ki yaptırmışım Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Opel
Ercan A. Araç gercek gücüne ulasti.Bursa remaps ilgilerinden dolayi teşekkür ediyorum. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
15.05.2017 ( Devamını oku )
Landrover
Lafı fazla uzatmaya gerek yok , doğru adres Landrover Freelander 2.0 TD4 - 112Hp @140 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnunum hem performansı beklentimin üzerinde oldu ve yakıt olarak eski haline nazaran az yakıyo.teşekkürler Audi A4 1.8 TFSI - 120Hp @210 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Audi
Önder Y. Yazilimdan sonra yeni bir başlangıç oldu güç güzel birşey TEŞEKKÜRLER Audi A4 1.8 TFSI - 170Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Mehmet S. Remaps uygulaması tahmin ettiğim gibi çok olumlu sonuç verdi . 520 i aracım 530 tadında kullanmak çok keyifli . BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
01.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 520i, 2022 model. 1 aydır kullanıyorum ve inanılmaz keyifli. Kurumsal bir yer olduğu için de tavsiye derim. 170 bg den 280 bg çıkmış oldu… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Nissan
Kısaca şöyle anlatayım fabrika verilerinin çok üstünde inanılmaz bir performans aldım. Yakıt değeri % 7 ila 10 arasında düştü. Teşekkürler REMAPS... Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Osman Batur O. Aracımda makul ölçülerde tatmin edici bir şekilde performans artışı oldu.Önemli olan orjinaline uygun olması.Bu yüzden Remaps’ı tercih ettim.Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.Tüm Remaps ailesine sonsuz teşekkürler. Mercedes C C 180 (1.8T) - 156Hp @190 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Herşey çok güzeldi arkadaşların ellerine sağlık Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
20.08.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Cafer B. Mükemmel güç , güler yüzlü hizmet ve ilgi . Hersey icin teşekkürler TRABZON / REMAPS Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aldığım hizmetten memnun kaldım hem performans hem yakıt ekonomisi bakımından oldukça tatmin edici sonuçlar aldım . Teşekkürler Remaps ailesi BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.03.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Murat A. Remaps dan çok memnun oldum yakıt çekiş herşey harika Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
13.10.2017 ( Devamını oku )
Citroën
3.cü yazılım ysptırdığım arabam oldu hepside remapsta bu alanda en iyisi temizi ve dürüstü arabalarımın hepsindede gücü standart kullanımda tasaruffu son hızdada sanki başka bir aracı kullanıyor oldum Vede bütün bu lüksü hiç sorunsuz her an muattap olan igili asla yan çimeyen bir şekilde ne diyeyim HELAL OLSUN Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelimeyle özetlemem gerekirse HARİKA. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Çorba var 5 tl Çorba var 20 tl, iyi seçin bırakın tadı damağınızda kalsın ;) Anlatılmaz yaşanır; dediğim bu deneyimim sonucunda iki rakibiniz var. Ümit Doğan ve THY :) Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
05.05.2019 ( Devamını oku )
Audi
Gayet memnun kaldım herşey çok iyi Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok güzel şimdilik hiçbir şekilde sıkıntım yok çok teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Ford
Araçtan çok memnunum iyiki sizi tercih atmışım herşey için çok tşk Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Ford
Fazla söze gerek yok kalite & USTALIK konuşuyor Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işlemlerden son derece memnunum ve geçmişte başıma gelen talihsiz olaylardan sonra gözüm kapalı korkusuzca yaptırıyorum işlemlerimi garanti ve güven kalite tartışmasız Ümit DOĞAN! Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volvo
Mustafa Ugur T. Merhaba. 2011 model volvo s60 2.0 203 ps aracıma remaps tarafından yapılan yazılım ile aracım bambaşka bir araç oldu.İnanılmaz atak ve alt devirlerdeki yüksek torkla sürüş keyfi benzersiz oldu. Koray TALİN beyin konuya hakimiyeti, sorduğumuz sorulara yaklaşım ve cevapları ile gün sonunda mükemmel bir hizmet aldığımı hissettim. Remapsı herkese tavsiye ederim. Teşekkürler REMAPSI... Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
Volvo
Hikmet T. Koray usta emeklerinize sağlik insan yaptiği işi severek yapiyorsa o yapilan iş mutlaka guzel olur araba tutkunu olanlara sizi ziyaret etmelerini tavsiye ederim Volvo S60 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
20.04.2018 ( Devamını oku )
Opel
Ümit abi ve ekibine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim başka adreslerde macera aramaya gerek yok Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
21.01.2024 ( Devamını oku )