Volvo Chip Tuning
Atila T.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Güçlü ve hızlı olan aracım bir üst seviyeye yükseldi. Güvenilir ve tam bir profesyonel uygulama TERTEMİZ.. Şehirlerarası tüketimde belirgin bir düşüş var. Sorunsuz, zahmetsiz ve garantili olarak aracınızı güvenli profesyonelliğe teslim edebilirsiniz.
23.10.2017
Yazılım Uygulanan Volvo
Marka Araçlar Tüm Referanslar
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
203 hp
300 nm
Chip Tuning Sonrası
203 hp
+ %33
300 nm
+ %40
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Volvo S60 model benzinli aracınızın ürettiği 203hp / 300nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 270hp / 420nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +67hp / + 120nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

Volvo S60 Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Volvo marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Volvo Chip Tuning
Mustafa Ugur T. Merhaba. 2011 model volvo s60 2.0 203 ps aracıma remaps tarafından yapılan yazılım ile aracım bambaşka bir araç oldu.İnanılmaz atak ve alt devirlerdeki yüksek torkla sürüş keyfi benzersiz oldu. Koray TALİN beyin konuya hakimiyeti, sorduğumuz sorulara yaklaşım ve cevapları ile gün sonunda mükemmel bir hizmet aldığımı hissettim. Remapsı herkese tavsiye ederim. Teşekkürler REMAPSI... Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp
19.04.2018
Volvo Chip Tuning
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler.... Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp
20.06.2017
Volvo Chip Tuning
İlgi ve alaka üst düzeyde. Hizmet anlayışı gerçekten profesyonel. Aracımda çok önemli güç artışını hemen hissettim. Yakıtta da fayda etmeye başladı. Volvo S60 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
26.03.2018
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Gayet Profesyonel ve hızlı şekilde sorunsuz güç artışı ve ekonomi sahibi oldum. Teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Renault
Ümit doğan abi oldukdan sonra her türlü güvenebilirsiniz bu zamana kadar ümit abiyle tanışmadığıma pişmanım keşke önceden tanısaydım Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serhat K. Çok memnun kaldım teşekkür ederim. Volkswagen Jetta 1.2 TSi - 105Hp @130 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
Seat
Müşteri odaklı, tam istediğim şekilde yapılan yazılımından inanılmaz memnunum yeni bir araç almış kadar fark var. Tekrar teşekkür ederim Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Citroën
Citroen C5 Aircross 1.5 hdi aracıma uygulama yapıldı. Yılda yaklaşık 30.000 km yol yapıyorum. Arabanın özellikle uzun yoldaki yokuşlarda yavaşlama ve geç hızlanma problemleri tamamen gitti. Şimdi gaza bastığımda yeterince tepki vereceğini biliyorum. Yakıt konusunda ise yazılım var deyip eskiden yapmadığınız hareketleri yapmazsanız yakıtta gerçekten düşüş oluyor :) Uygulama esnasında ilgi,bilgi ve alakalarından dolayı Ümit bey ve ekibine teşekkür ediyorum. Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
10.01.2024 ( Devamını oku )
Seat
3.Yaptırdığım Araç ÜMİT DOĞAN FARKI❤️ Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Güzel yüzlülüğün samimiyetin mutevaziliğin adres bulmuş hali her konuda bilgili yetkili alınan hizmet ve kalite ön planda TEŞEKKÜRLER REMAPS Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Skoda
Alper D. Daha önce yaptırmadığıma pişmanım diyebilirim. Süperb simdi daha zevkli herkese tavsiye ederim. Teşekkürler Alper AKKOÇ & Remaps Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Honda
Aracımı yeni aldım.Bayiden çıkarıp doğruca Remaps Maslak’a götürdüm.Kerem kardeşimiz gerçekten çok samimi ve detaycı..Ümit Doğan hakikaten kaliteli hizmet veriyor.Bu kendisinden üçüncü yazılım satınalışım.. Hepsinden çok memnun kaldım.. Daha evvel başka bir yeri tercih etmiştim fakat çok sıkıntı yaşamıştım.Kendisine ve ekibine çok teşekkür ediyorum.. Honda CR-V 1.6 iDTEC - 160Hp @190 Hp
17.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Olgun B. Süper Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım cok daha hızlı ve ekonomık oldu herkese tavsıye ederim tesekkurler Volkswagen Golf 1.4 TSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
BMW
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015 ( Devamını oku )
Renault
Aracin performansi inanilmaz degisti elinize saglik Renault Megane 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Murat Han Y. Bu ikinci aracım Remaps tarafından yapılan mükemmel oluyor araç eskisinden çok daha atak çok daha hareketli normal kullanımda yakıtımda düştü herkese tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Toyota
Aracımın özellikle yokuşlardaki çekişi ve ani ivmelerinde gözle görülür bir artış gösterdi. Teşekkürler Remaps... Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
G30 520i 170 hep hantal arabam gitti yerine aynı kasa 530i geldi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Subaru
Xfrmalarda yazılım yaptırdım ama arac daha kötü oldu süreklı arıza lanbaları yakmaya başladı sorunuda bi türlü bulamadılar.remaps la tanışanakadar hepsine teşekkur ederim ilgi alakaları icin aracı sankı yeni almışımgibi oldu ne arıza lanbası nede partükül egr hatası aldım tüm sorunları halletdiler + 3yıl garanti Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mevlüt T. Aracım çok güzen oldu Zonguldak remapsa Ve yüksel beye teşekür ediyorum. Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Opel
Kaliteli güvenilir hizmetin tek adresi yapılan işlem ve hizmet gerçekten takdire Şahan verdiğiniz paranın karşılığını sonuna kadar alabileceğiniz bir işletme ilgi ve alakaları için çok teşekkür ediyorum hayırlı sağlıklı başarılı günler dilerim Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Mehmet C. 67 M **** plakali sprinter aracamiza yapilan hiz limiti iptali isleminden memnun oldugumu belirtir REMAPS sirketine tesekkurlerimi sunarim. Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
26.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ellerinize sağlık.Tamamen değişti.240 bg güç alınıyor.Arabayı vampir ısırdı resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlginiz için teşekkür ederim aracın performansından ve yakıt tüketiminden çok memnun kaldım BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hülya S. Yapılan işlemden çok memnum kaldım Trabzon Remaps bayisi Alper Akkoç ve ekibine çok teşekkür ederim. İyi ki Remaps’ı tercih etmişim Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
02.04.2018 ( Devamını oku )
Ford
Araç çekişi arttı Kalkış ve hızlanmalar güzel, Araç hızında oncekine gore baya fark var tşk. Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
07.08.2019 ( Devamını oku )
Hyundai
Ugur A. Aracım i30 yazılım sonrası çok memnunum yakıt tasarrufu da var 2 bin motor araçlardan daha iyi performansı var. Motora zararı olduğunu zannetmiyorum teşekkürler Ümit Doğan yaptığı isin arkasında duran bir kuruluş sevgiler. Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
10.03.2018 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnunum hem performansı beklentimin üzerinde oldu ve yakıt olarak eski haline nazaran az yakıyo.teşekkürler Audi A4 1.8 TFSI - 120Hp @210 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arif M. Yapılan işlemden çok memnunum aracında baya bi güç farkı oldu yakıtta düşüş oldu teşekkürler Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Araba sürekli tahrik hatası veriyordu. Ümit abiye gittim çok kısa sürede sorunu çözdü yazılımı yeniledi bujileri değiştirdi on aydır hiçbir sorun yok. teşekkürler tavsiye ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )