MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Gayet Profesyonel ve hızlı şekilde sorunsuz güç artışı ve ekonomi sahibi oldum. Teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Volkswagen transporter 102 bg olan aracımız ile büyük sıkıntı çekiyoduk.Yazılımdan sonra aracın performansı konusunda büyük değişiklik oldu.Teşekkürler Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
19.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ömer Ö. Hem yakit hem performans yonunden de cok memnunum. Ilginiz ve alakaniz icin cok tesekkur ederim. BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile mükemmel performans.ayrıca ümit bey müşteri memnuniyetine çok önem veren biri.herşey için çok teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Doğan K. Amarok V6 80-150 hızlanması15 saniyeden 9 saniyeye düştü başka birşey yazmaya gerek yok sanırım.teşekkürler remaps... Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 224Hp @270 Hp
24.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabamın resmen karakteri değişti Yakıt fabrika verilerinin altına düştü çok memnunum Volkswagen Tiguan 1.4 TSi (CTHD) - 160Hp @200 Hp
26.12.2016 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracımın performansı ciddi bir şekilde arttı. Önceki araçlarıma da bu uygulamayı yaptırdım ve hiç bir sorun yaşatmadan uzun süre kullandım. Ümit bey ve ekibine çok teşekkür etmek istiyorum. Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Ford
2020 model Ford curierime yazılım yaptırdım 70 ilk aracım 100 lük gibi oldu otobanda tokatlamadığım araba kalmadı Ümit beyin ellerine sağlık Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Hyundai
Aracım %100 gerek performans olsun gerek yakıt olsun çok büyük etkisi oldu Şuan Gerçekten aracın gücü ortaya çıktı yakıtta hiç beklemediğim düşüşler oldu Ümit Doğan Ve ekibine çok teşekkür ederim Çok profesyonel bir ekip Yaklaşık 5.000km oldu çok memnunum Araç 2.0 tadı vermeye başladı Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
19.04.2020 ( Devamını oku )
Chevrolet
Performans olarak farketti, yakıt için şuan net birşey diyemiyorum çünkü ona yönelik bir test yapmadım. Aradığım şey performansı o sebeple oldukça memnun kaldım onu belirtebilirim. Maslak Remaps'ten Ahmet abiye ve Kerem kardeşime teşekkür ederim. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
Isuzu
Bispa G. Slm arac cekis yapmıyor du 10 numara oldu remaps sayesinde tesekkur ederim. ....kdz ereğli zonguldak baskent oto yüksel ustanin ellerine sağlık saygilar Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Devamını oku )
Seat
Öncelikle Ümit abi'ye teşekkür ederim yaptığı işlemde verdiği güven hassasiyet ve özen ile müşteri memnuniyeti ön plandadır ve aracımda işlemden sonra aldığım performans ciddi derecede değişmiştir ve benim araç olarak yazılım yaptırdığım ikinci aracımdır gayet memnun kaldım kendilerine yeniden teşekkür ederim güvenle yaptıra bilirsiniz... Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Ford
Ben bütün araçlsrımda (rover,passat,subaru,ford,opel vs) remaps ile calistim. Ümit Doğan ve ekibi son derece bilgili ve tecrübeli. Tüm araçlarimda beklentilerimin üzrrinde sonuç aldım. Yazılım/chip uygulaması yaptıracak araç sahiplerine tavsiyem şu ki; araçlarınız da olnası gereken performans artışı ve yakıt tasarrufu oranlar8nını profosyonel remaps ekibine bırakıp güvenle uzun yıllar binin,derim..Sözünün ve yaptığı işin arkasında duran Ümit Doğan ve tüm remaps ekibine yürekten teşekkür ederim...iyi ki varsınız.... Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Çok başarılı. Teşekkürler REMAPS. BMW X6 X Drive 40d - 306Hp @340 Hp
09.10.2017 ( Devamını oku )
Audi
Harika insanlar, işlem profesyonel. Araç desen bi başka oldu. Bu güzel ekibe titiz çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
Kia
bu işin profesörü uzmanı tek kelimeyle ümit doğan aracıma yapılan yazılımdan son derece memnunum araçtan resmen inesim gelmiyor remaps Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Ali K. Yüksel ustamın eline sağlık çok ilgili ve bilgili bir usta teşekkür ediyoruz Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Opel
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor. Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Mini
Aracım çok değişti çok memnun kaldım Mini Cooper 1.5 D - 116Hp @150 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Uygulamadan çok memnun kaldım. İlgili arkadaşa teşekkür ederim. BMW 6-Serisi 630ci - 258Hp @284 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaliteli bir hizmet.isinin arkasinda guven ile duran bir firma.Kesinlikle profesyonel bir kadro. Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
03.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ellerinize sağlık.Tamamen değişti.240 bg güç alınıyor.Arabayı vampir ısırdı resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Audi
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Kia
Yaklaşık 3 bin kilometredir kullanmaktayım, yazılım sonrası 200+ hp bir araç kullandığımı her yönüyle hissettiriyor.Videolu olarak öncesi sonrası testlerimde 0-100 net 0.5-0.6 saniye daha hızlı, 100’den 200’e ise 2 saniye daha erken ivmeleniyor, çok daha rahat devir çevirir hale geldi, 3 le çıktığı yeri 4 le çıkıyor, 215’i geçmeyen araç, limitör iptali sonrası 230’u devirir durumda. Yapılan soft bi yazılım az da olsa yakıt azaldı diyebilirim.Özetle parasına kesinlikle değer tasarruf için bile yaptırılabilir.Not LPG var ise uygulama yapmıyorlar bilginize.. Kia Sportage 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
04.04.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 5.20d 177lik şuan stage1 soft yazılımı ile net 210 hp olmuştur hem yakıt hemde güç avantajım olmuştur teşekkür ederim düşünen herkese tavsiye ederim iyi günler BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
23.05.2017 ( Devamını oku )
Ford
Yakıt tüketimi net %12 azaldı, performans olarak da özellikle yokuş ve rampalarda cok ciddi fark etti, misavirper ve profesyonel bir firma. Mutlaka gidip ziyaret edin. Ford Kuga/Escape 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Chrysler
Tavsiye üzerine geldiğim servisinizde beklentinin üzerimde ilgi ve alaka görmenin şaşkınlığını yaşadım. Aynı ilgi aracımın performansı üzerinde yapılan işlemde de devam etti. Herşey için teşekkürler. Chrysler 300C 3.0 CRD - 218Hp @275 Hp
18.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlk başlarda farkına varamamıştım aracım f30 320 ied 225 bg oldu aynı araçtan arkadaşımda vardı onunla kapışınca olayın ciddiyetini anladım aracım süper oldu ve remaps işini bilerek yapıyor aracın motorla alakalı herşeyini konturol ettikten sonra işlemi yapıyor içim çok rahat ümit bey ve ekibine tşk ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
21.10.2018 ( Devamını oku )