MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Ford
Ertuğrul A. Aracımı gerekmedikçe 2k rpm üstünde kullanmamaya dikkat eden bir sürücü olarak remaps yazılımından sonra 1.8k rpm bandında kullanmaya başladığımı farkettim Rampa çıkışlarında ivmemin düşmesinden şikayetçiyken bu konuda beni tatmin eden remaps’a teşekkür ediyorum Ayrıca trafikteki selektör tacizlerine 1.5k rpm bandındayken anlık cevap verip gelen araç sürücüsüne beklemediği performansı göstermek ayrı bir haz veriyor. Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
BMW
Berkin U. Aracımın çekişi arttı ve yakıtında uzun yolda düşüş var gayet memnunum. Herkese tavsiye ediyorum. Bursa Remaps Salih beye ilgi ve bilgilerinden ötürü teşekkür ederim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @165 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Öncelikle remaps ailesine ilgi ve alakasından çok memnun olduğumu belirtmek isterim aracın performansına gelince inanın gayet isabetli bir karar vermişim Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 163Hp @204 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Skoda
İlk aşamada açıkçası çekimserdim ve kafamda soru işaretleri vardı. Remaps gerekli açıklamaları yaparak beni rahatlattı. Uygulama sonrasımı :) , sonuç mükemmel. Önceden araçda gaza yüklendiğim zaman yığılmalar oluyordu ve araba geç hızlanıyordu. Şimdi ise mükemmel ötesi gücü gerçekten hissediyorsunuz. (Özellikle yokuşlarda) Remaps ‘in tamamen yerli yazılım firması olması ayrıca gurur verici. Bundan sonra stok arabaya binmek yok remaps ile hızlanmaya devam :). Teşekkürler remaps ailesi. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Cumali G. Çok iyi herkese tavsiye ederim Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Kia
Merhabalar öncelikle Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps... Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp
14.03.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracımın çekişi ve performansı harika oldu. Ayrıca yakıtta 1 litre kadar düşüş oldu. Kaliteli hizmet ve güler yüz için teşekkürler Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Aracıma yazılım yaptırdım çok memnunum şehir içinde biraz yakıt farkı olsada uzun yolda harika yakıt tasarrufu sağlıyor ve acayip şekilde insanı gaza getiriyor suanlik çok memnunum sizde memnun kalırsınız ümit beye ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remzi B. Hic bir sikinti yasamadim aracim düzeldi memnunum tesekkürler Alper bey Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Subaru
Xfrmalarda yazılım yaptırdım ama arac daha kötü oldu süreklı arıza lanbaları yakmaya başladı sorunuda bi türlü bulamadılar.remaps la tanışanakadar hepsine teşekkur ederim ilgi alakaları icin aracı sankı yeni almışımgibi oldu ne arıza lanbası nede partükül egr hatası aldım tüm sorunları halletdiler + 3yıl garanti Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Emeğinize sağlık gerçektn aldığınız paranın hakkını verıosunuz helalı hoş olsun BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Seat
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️ Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Basta umit bey ekibinin ellerrine saglikkk yaptiklari isten cok menmunum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
06.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet Y. 105 beygirlik. 2917 model vw caddy marka aracın.şu an 183 beygir oldu roket gibi kullanıyorum.rwmaps a çok teşekkür ederim artık.yollarin kralı benim iyiki.varsin remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
BMW
İlk günden itibaren büyük zevkle kullanıyorum. Elinize emeğinize sağlık BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracım Peugeot 508 e yapılan işlemden sonra aracım adeta başka bir arac oldu rampalarda bayılmıyor artık klima açık olduğu halde yakıtta düşme var verilen granti ve Guler yüz bana güven verdi özellikle genç mühendis İbrahim beyin ilgi ve güvenine tesekkur ediyorum Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
03.08.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Hizmet kalitesi uygulama öncesi ve sonrası bilgilendirme müşteri ilgi ve alaksiyla OEM beyin yazılımında açık ara Türkiye'nin en iyisi Fiat Freemont 2.0 Mjet - 140Hp @185 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Mithat Ö. Gayet güzel ve basarılı bir firma gözünüz arkada kalmasın . Ayrıca zonguldak remaps yüksel ustaya ilgisinden dolayı teşekkür ederim Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Vites geçişlerinde düzelme sevindirici.aracın hızlanmasındaki artış çok başarılı tavsiye ederim aracınıza tekrardan ısınıyorsunuz. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Subaru
Performans oldukça tatmin edici . Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
23.07.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
18.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Ümit bey e ozellikle tesekkur ederim guzel olan aracim ümit bey sayesinde mükemmel oldu her sey icin cok tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok memnunum yakıt iki puan düştü aracımı sürerken zevk alıyorum teşekkürler Ümit’im Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
SsangYong
Özkan Murat T. Yazılımdan memnunum aracımın gidişi güzeldi şimdi daha da güzel oldu.Başkent Oto Yüksel usta işinin ustası kendisinede çok teşekkürler ediyorum güleryüzlü bir kişi. Teşekkürler Remaps.... SsangYong Rexton 2.7 XDi - 163Hp @185 Hp
22.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım teşekkürler yazılımın tek adresi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
28.09.2020 ( Devamını oku )
Audi
Tuncay A. Aracım gerçekten çok güzel oldu . Farkı hissedebiliyorum. Salih beye ilgi ve alakası İçin ayrıca teşekkür ediyorum. Remaps 1 numara Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Renault
Aracıma uygulanan yazılım sayesinde ekonomik kullanımdaki hantallık son buldu.Performanslı kullanımdan da oldukça memnunum. Renault Megane 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )