MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
BMW 4 serisi aracıma yazılım attık. Performansın yanı sıra yakıt tüketimi azaldı. Tavsiye ederim BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Halil P. Arabam çok güzel oldu elinize ve emeğinize sağlık. Remaps zonguldak Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.03.2019 ( Devamını oku )
Ford
Serkan O. Çok güzel tavsiye ederim Ford Transit 2.0 TDCi EcoBlue - 170Hp @190 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
Opel
Opel astra sedan 2012 model 90 HP 200 tork kuvvetindeki 111. Yıla özel aracıma yaptığınız yazılım işleminden çok memnunum. Yokuş kalkış ve hızlanmalarda performans gaz tepkimesi hissedilir düzeyde artmıştır. Yakıtı Antalya’ya giderken ölçtüm toplam 1430 km yolu yaklaşık 350 tl yakıt ile yaptım. Herşey için teşekkür ederim... Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arkadaşlar aracınıza uygulamayı yapdırmadan önce düşünüyosanız hiç düşünmeyin ümit doğan bu işin vakkosudur gönül rahatlığı ile aracınızı teslim edebileceğiniz bir yer emin olun ki aracınızı sizden daha çok düşünen ve sakınacak olan firmadır remaps Volkswagen Arteon 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Seat
Arabanın kaderi değişti çok profesyonel bir firma kesinlikle bu alanda 1 numara. Ümit ne yaptığını çok iyi biliyor arabaları çok iyi tanıyor. Herkese şiddetle tavsiye ederim. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
23.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ender S. Merhaba. Aracimi 5 senedir kullaniyorum. Bilindigi uzere 3 silindir ve 1.2 motor alt devirde cansiz. Yazilim sonrasi alt devordeki cansizlik duzeldi ve yuksek devirdeki performani yasamaniz lazim. Artik aracimin hicbir eksigi kalmadi binmeye devam. Sadece yaptir ve keyfini sur Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Erdal A. Benim kablumbağ oldu tavşan teşekkürler remaps Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Citroën
Aracım 2014 model citröen picasso. Yaklaşık bir ay önce yakın bir arkadaşımın tavsiyesi ile remaps ta yazılım yüklettim. 110 dan 145 e yükseldi. Uzun yolda, ve yüksek vitesler arasında çekiiş gücü performansı çok yükseldi. Bu aracın tek handikapıda böylece aşılmış oldu. Şehir içi yakıt tüketimi ortalaması 6.7 lt den 6.4 lt ye düştü. Remapsa ve tavsiye eden kardeşim Atilla ya teşekkürler. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Audi
Artık aracımı tanıyamıyorum. 2013 Q3 2.0tdı aracım artık daha güçlü daha agresif. Ahmet abime teşekkür ediyorum. Sıra da fren diskleri ve kaliperler var olmazsa olmaz. Çünkü durmakta zorlanıyorum Audi Q3 2.0 TDI CR - 177Hp @210 Hp
06.01.2021 ( Devamını oku )
Renault
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum. Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp
18.09.2020 ( Devamını oku )
Audi
Aracıma yapılan işlem için Remaps’e teşekkür ederim. Audi A5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
06.08.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Araba tek kelime ile harika oldu... Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Ümit beye ve çalışma ekibine çok teşekkür ederim, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Sanki yeni araba aldım. Eskisi ile hiç alakası yok. Elinize sağlık süper oldu Citroën DS4 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sayın Remaps yetkilileri göstermiş olduğunuz ilgi ve alakadan Çok ihya olduk Mesleğinizin profesyonel bölümüne de çok teşekkür ediyorum başarınızın devamını diliyorum saygılarımla Murat göktaş Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 174Hp @205 Hp
11.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Hamdullah Ö. Şimdilik hiçbir problem yok aracım gayet seri ve güzel oldu.Teşekkürler REMAPS BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Herzamanki gibi bu araçta çok başarılı oldu teşekkür ederim. Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
26.01.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aldığım hizmetten memnun kaldım hem performans hem yakıt ekonomisi bakımından oldukça tatmin edici sonuçlar aldım . Teşekkürler Remaps ailesi BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
24.11.2023 ( Devamını oku )
Volvo
Öncellikle tüm remaps ailesine teşekkür ediyorum. İstanbul șubesine ayri teşekkür ederim yeni dükkanlarina gecmelerine ragmen o sogukda benimle ilgilendikleri icin Ahmet Beye ve Kerem Beye teşekkür ederim. Yaklaşık1 aydir aracin performansini minimum ve maxlmum olacak sekilde denedim ve guc artisiyla birlikte bana sunulan tork artis avantajinin ciliz bir kediyi nasil aslana dönüştürdüklerini görmek inanilmaz bir olay. Volvo 1.6 d2 motoru olan herkesin kesinlikle yaptirmasini tavsiye ederim. Motorun degisimi sizi eminimki mutlu edecektir. Ümit Bey ve ekibine tekrardan teșekkür ederim. Volvo V40 / V40 CC 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
13.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Herkese iyi günler iyi sürüşler Remaps ümit bey işinin ehli Voswagen Amarok 3,00 204 bg aracımı yazılımla 300 bg e yükseltti muhteşem aynı zamanda yakıt ekonomisi sağladı 9,5 litre uzun yolda 7,5 litre teşekkürler Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 204Hp @270 Hp
24.12.2023 ( Devamını oku )
Fiat
Kazım Ö. Yüksel usta sayesinde rahata kavuştum müşteri memnuniyeti super Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnunum herşey için teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remapsla tanıştığım için çok memnunum sahibi ümit beye çok teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabamın resmen karakteri değişti Yakıt fabrika verilerinin altına düştü çok memnunum Volkswagen Tiguan 1.4 TSi (CTHD) - 160Hp @200 Hp
26.12.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yorumu bu aracımı 2 yıl sonra remaps tarafından profesyonel şekilde yazılım yapıldıktan sonra yazmam daha faydalı olacaktır. 300 km deyken Ümit yazılım yaptı 25000 km de aracı sattım en ufak bir problem yaşamadım 1.2 TSI araç o kadar stabil ve güzel yürüyordu ki ben dahil herkes çok hayran kalmıştı. Ellerine emeğine sağlık Ümit Doğan bu işte benim için teksin... Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
27.06.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Daha önce başka bir firmaya yazılımla Dpf iptali yaptırmıştım, fakat aracım sık sık 3000 deviri geçmiyordu, sorunu bir türlü çözemediler, remaps yeni bir yazılım atarak bu sorunu çözdü, şu an sorunsuz aracımı kullanıyorum, teşekkür ederim.. Mercedes E / E Coupé 250 CDI BlueTec - 204Hp @240 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )