MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Nissan
Yunus K. Aracım tam istediğim gibi oldu kafam rahat Yok hız azalması partikül tıkanması olmadı teşekkürler remaps Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracımı Başka Firmadan Yazılımlı Olarak Remaps'a Getirdim. Şuan aracımda Vites geçilerinden Turbo sesine kadar düzeldi ve topladı. Emeği Geçen Arkadaşlara Teşekkür Ederim.. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Seat
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️ Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Dacia
Hasan A. Performans mükemmel Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracim cok guzel keyifli tam istedigim sekilde oldu. Umit abinin ve ekibinin eline saglik. Tesekkurler Volkswagen Arteon 2.0 TDI Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Skoda
Daha önceki aracım Octavia idi mükemmel performans aldım şuan 2021 model Superb aldım alır almaz uygulama yaptırdım çok memnunum hem yakıt tasarrufu hem güç … teşekkürler REMAPS Skoda Superb 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Opel
Çağlar T. Öncelikli isteğim yakıt tasarrufu idi onuda sağlamış oldum. Teşekkürler remaps Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
10.03.2022 ( Devamını oku )
BMW
F90 M5 aracıma yazılım uygulaması yapıldı mükemmel performans ve yakıt tüketimi iğleştirildi ümit bey ve profesyonel ekibine çok teşekkür ederim. BMW M5 F90 M5 - 600Hp @680 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
BMW
Kısa ve net çok başarılı gayet memnun oldum BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
aracim artık daha gvüenli ve daha güclü hala geldi bunun yanısıra standart günlük kullanımda baya bi cimrileşti yaklaşik 0.4 litre fark etti Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Mercedes
Tolga K. Ellerinize saglık Zonguldak Şubesi Bu İşi Gayet İyi Yapıyor Müsteri Memluniyeti çok güzel başarılı bir yazılım Tesekkur Ederim Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
14.12.2017 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mustafa B. Çok menmunum Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
27.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım sonrası aracın, 'eco pro' modundaki ölü tavrı gitti. 'sport+' modunda ise tepkileri safkan bir spor otomobile dönüştü.Teşekkürler Ümit Doğan... BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
29.01.2017 ( Devamını oku )
Hyundai
Keşke daha önce gelip 1.6 tdi octavia aracıma yaptırsaydım aracımdaki performans değişimi çok fark etti aynı zamanda normal kullanımda ve uzun yolda tasarruf sağladım tek kelimeyle özetlersem mükemmel Hyundai i 20 1.4 CRDI - 90Hp @125 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı başarılı bir şekilde artırıldı ümit beye teşekkürler BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arac fark etti özellikle yokuşlarda. 200 km ile bile yokuşta giderken hızlanmaya devam ediyor .. Remaps’ın yaklaşımları ve çözümleri çok başarılı. Kesinlikle tavsiye ederim. Uzun sure kullanıp sonra tekrar bakmak lazım Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
2 hafta kadar önce remaps maslakta 2016 bmw 1.16d 115hp 270nm torka sahip aracıma yazılım yaptırdım. Yaptırmadan önce kafamda çok soru işareti vardı fakat yazılım sonrası araç resmen canlandı. Çevremdeki herkese de tavsiye ediyorum. Hem yakıt ekonomisi hem performans daha ne olsun. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
26.01.2017 ( Devamını oku )
BMW
Araç gayet hızlı oldu.Ama yakıta bir azalma olmadı.Elinize sağlık. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Taner V. Benim arabam 75 lik connetti 2005 modeldi hic cekmiyodu yaptirdigim uygulamada 2011 model 90 lik gibi oldu cok memnunum Ford Tourneo Custom/Connect 1.8 TDCI - 75Hp @95 Hp
26.12.2017 ( Devamını oku )
Audi
Aracım üzerindeki hantallığı attı ve hiçbir sıkıntı olmadan sürüşümün keyfine bakıyorum Audi A4 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Iveco
Dilek İ. Yaptığınızdan beri bir sıkıntı yok teşekkür ederiz iyi çalışmalar Iveco ECODaily 3.0 CR WG - 146Hp @180 Hp
04.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok güzel çok memnun kaldım aracım 520i çekiş süper oldu her şey için teşekkür ederim yer uçağı oldu BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Audi
Yurt disinda yasadigim icin bir sikinti cikarsa cok endiselendim ve Ümit bey saolsun butun endiselerimin yersiz oldugunu gösterdi. Islem sonrasi aracimin performansinin bu kadar farkedecegini bilmiyordum. Özellikle kalkis ve 150-160 km hizlarda resmen koltuga yapistiriyor. Harika bir hizmet ve musteri iliskileri super. Her turlu konforu saglamakla beraber cok icten arkadaslar ve samimiler. Ankara garajda özellikle Ahmet bey ve ekibine ilgilerinden dolayi sonsuz tesekkurler. Bundan sonra Remapstan baska bir yere gitmem. Audi A6 3.0 V6 TDi Quattro - 218Hp @320 Hp
20.01.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Uygulama sonrası çok ciddi performans artışı oldu. Emeğinize sağlık, teşekkür ederim. Mercedes A A180 - 122Hp @175 Hp
05.11.2018 ( Devamını oku )
Toyota
Tek kelime Harika bir performans ve yakıp düşümü Toyota Hilux 2.8D - 177Hp @215 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Ömer Ç. Teşekkürler remaps, şu an bi sıkıntı yok.Aracım gayet iyi performansda, Bu arada türkiyede ilk defa peuget 301 1.6 hdi 2018 e yazılım yapıldı.Şiddetle tavsiye ederim Peugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
5 20 d aracima yaptirdigim islemin performansi bekledigimin ustunde:) dusunenler hic dusunmesin hem yakit dustu hem performans super. Tesekkurler. BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
12.08.2015 ( Devamını oku )
Landrover
Aracımın yokuşta çekişi ve hızlanması gayet iyi duruma geldi. Düşük vites de gaza bastığımda araç gayet güzel toparlıyor kendini. İvmelenme gayet iyi. Taahhüt edilen her şey gerçekleşti diyebilirim. İşlem sırasında ilgilenen personel gayet misafirperverdiler. Remaps Ailesi ve Ümit Bey’e teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.0 TD4 - 112Hp @140 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )