MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Harika oldu arabami kullanirken daha cok zevk aliyorum Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tarkan K. Merhabalar Daha önce aynı araçtan 4 tane kullandım ama hiç zevk alamadım ama şimdiki aracımı kullandıkça zevk alıyorum çok fark etti herkese tavsiye ederim yaklaşık %50 fark oldu gönül rahatlığıyla yüklete bilirsiniz araçlarınıza Remaps sa Teşekkürler elleri dert görmesin Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Audi
Uygulanan işlemle sürüş keyfime keyif katıldı... Audi A3 / A3 Sedan 2.0 TFSi - 200Hp @270 Hp
03.01.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serkan Ç. İşlemden sonra aracımda fark edilir derecede atiklil oldu aynı şekilde de yakıtta da tasarruf sağlanmış oldu. Kayseri remaps ailesine teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Zeki K. Zonguldak ereğli remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Bu işte remaps 1 numara çok memnun kaldım. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.12.2017 ( Devamını oku )
Iveco
Aracımın yakıtı düştü performansı arttı Remaps ailesine teşekkürlerimi sunarım Iveco ECODaily 3.0 CR VGT - 170Hp @200 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Opel
Ümit abi ve ekibine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim başka adreslerde macera aramaya gerek yok Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
21.01.2024 ( Devamını oku )
Skoda
Murat Han Y. Bu ikinci aracım Remaps tarafından yapılan mükemmel oluyor araç eskisinden çok daha atak çok daha hareketli normal kullanımda yakıtımda düştü herkese tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yeniden ısındım. Güç artışı hayli fazla, yakıt tüketimi gözle görülür şekilde azaldı. Herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d (... -> 05/2008) - 163Hp @200 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracıma 2. Ayda yazılım yaptirdim. hem performans hemde takit olarak çok faydasını gördüm. Remaps sa cok teşekkür ederim Peugeot Bipper 1.4 HDI - 70Hp @92 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Audi
Ümit bey ve İbrahim beye teşekkürler kurumsal ve güven verici bir firma memnun kaldım Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
11.11.2020 ( Devamını oku )
Renault
Doğan D. Aracım çook güzel oldu rampalarda felan hissedilir derecede güç artışı anlaşılıyor ümit abiye ve yüksel abiye çok teşekkür ediyorum. Renault Kadjar 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
16.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Teşekkür ederim bu işte 1 numara olduğunuz kalitenizden yaptığınız işten belli BMW 5-Serisi 525d - 177Hp @215 Hp
09.08.2016 ( Devamını oku )
BMW
Profesyonel ellerde güvenilir hizmet. BMW 4-Serisi 420i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime SÜPER BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Doğan Otobüs İ. Duman atma problemim çözüldü, arabanın çekişi arttı. Teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
17.03.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Osman Batur O. Aracımda makul ölçülerde tatmin edici bir şekilde performans artışı oldu.Önemli olan orjinaline uygun olması.Bu yüzden Remaps’ı tercih ettim.Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.Tüm Remaps ailesine sonsuz teşekkürler. Mercedes C C 180 (1.8T) - 156Hp @190 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Valla tahmin etmedigim kadar memnunum aracim efsane oldu Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Ömer Ç. Teşekkürler remaps, şu an bi sıkıntı yok.Aracım gayet iyi performansda, Bu arada türkiyede ilk defa peuget 301 1.6 hdi 2018 e yazılım yapıldı.Şiddetle tavsiye ederim Peugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Ford
Süper bir uygulama bi araç canavarlasirmi 1de zor kalkış yapan araç rampada 2de kalkış yaparmi die sormayin vallahi kalkıyor umit beye teşekkürler iyiki bu konuda profesyonel birisi olup bana yardımcı olmuşsss Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yapılan uygulama beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Henüz yaptıralı 4000 km oldu ancak herhangi bir olumsuzluk yaşamadım. Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. BMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp
20.08.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ömer A. Hissedilir sekilde performas artisi oldu Daha alt devirler kalabiliyorsunuz tavsiye edebilirim Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
BMW 4 serisi aracıma yazılım attık. Performansın yanı sıra yakıt tüketimi azaldı. Tavsiye ederim BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Eyüp K. Çok düzgün güleryüzlü samimi işini yapan insanlar stage 2 yazilim yaptirmistim benim aracim basınç tutamadı parça tedarigi maliyetli olduğu için karsilayamadim ve yazılımı iade ettim parami kurusu kurşuna teslim ettiler yaptıklarının arkasindalar maddi durumu toparlayip parçayı aldıktan sonra ugrayacagim tek yer diyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi - 122Hp @160 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Ömer A. Araç şehir içinde yakıt tasarrufu yapmadı aksine yakıt tüketimi az da olsa arttı fakat uzun yolda ise %30 luk bi tasarruf yaptığını söyleyebilirim . Performans açısından bakacak olursak kesinlikle olumlu yönden fark var . Sıfır yüz değeri pek oynamadı ama ortalama hızla giderken ya da yokuş çıkarken gazladığınız da sizi kotuğa yapıştırtırma olayı inanılmaz Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
Ford
Kesinliklikle tavsiye ederim.iş bilen adam gibi adam. Ford Kuga/Escape 2.0 TDCi - 136Hp @185 Hp
08.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansında bğyük fark oldu. Yakıt tüketimi de azaldı. Çok memnun kaldım. Tavsiye ederim... Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
Alfa Romeo
Su ana kadar kendi 2 aracım olmak üzere arkadaslarımın da araclarını yaptırdım toplamda 6 olmuştur hiç bir olumsuzluk yasamadım kesinlikle müşteri memnuniyeti herşeyden önce önplanda tutulan kurumsal bir firma ahmet beyin tecrübesi kerembeyin sempatikligi güleryüzlülüğü yakışıklığı firma yüzü olarak super ve ikisininde pozitif enerji dolu olmasıyla birlikte muhteşem olmuş tebrik ederim iyi ekip iyi işler demek :)))) Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - 120Hp @145 Hp
16.11.2019 ( Devamını oku )
Renault
Emre T. 80 ile zor çıktığım Adana Pozantı dağını 120 ile yarım gaz tırmandım bende bu kadar iyi bir sonuç beklemiyordum teşekkür ederim Remaps Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
17.08.2021 ( Devamını oku )