MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Peugeot
Oldukça memnun kaldım güç artışı çok tatmin ediciydi. İlgi alaka da oldukça iyi. Peugeot 308 1.6 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım yaptırmadan önce çok tereddüt ettim Olurrmu dye 102 bgir Vosvogen caddy 185 bgir yaptık süper performans çekiş mükemmel oldu yüz klm 12 tl tasarruf yaptı ümüt dogana teşekkürler. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yaptırdığım yazılım sonrasında yakıt tüketiminde azalma, performansta artış oldu. Teşekkürler remaps ailesi :) Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar yazılımdan 2 gün sonra inanamadım bu benim aracım mı dedim BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Seat
Özcan K. 2014 model 1.6 dizel dsg 90bg seat toledo aracım şuan çok çok iyi durumda ve tatmin edici. Teşekkürler remaps.. Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim.. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracımda partikül filtresi arızası vardı. O kadar ki 200 metre gitmeden ikaz lambasını yakıyor ve aracım 80 km.den daha fazla hıza çıkmıyordu. Ankara'da birkaç ustaya götürdüm. Eksozu boşaltmak dahil herşeyi yaptılar. Fakat çare olmadı. Yazılımsal olarakta goturmedigimnusta kalmadı. Çoğu usta! Yapamadığı halde benden işçilik aldi. Remaps yarım saatte çözüm oldu. Uzun zamandır da en ufak bir problem yaşamadım. Gerçek ustalara teşekkür ederim... Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Gökçe M. Öncelikle Bursa şubesi Salih beye ilgi ve bilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Performansından ötürü satmayı düşündüğüm aracımı şuan keyifle kullanıyorum. Yakıtta bilinçli kullanımda 1 litreye yakın düşüş oluyor kısaca aklında soru işareti olanlar bu arkadaşlardan profesyonel destek alsınlar ve yazılımın her türlü arkasındalar. Herkese tavsiye ediyorum teşekkür ederim BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Opel
On numara işçilik çok Herkese tavsiye ederim çok güzel bir firma kaliteli işçilik ben çok memnunum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Jeep
Tek kelime ile ifade etmek gerekirse Bu işin Nirvana sı Remaps çok teşekkür ederim. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 250Hp @285 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
1.16 manuel BMW aracımı 2. vitesde yığılma ve sürüş keyifsizliği yüzünden satma kararındaydım remaps tek dokunuşla aracımı satmaktan vaz geçirdi. Aracımın şuan 2. Vitesi daha iyi genel performans mükemmel ani gaz hızlanma süper ve yalkıt tüketimi spor kullanımda şehir içi en iyi 6.5 litreden 5.7 ye geriledi. Elinize emeğinize sağlık teşekkürler BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
27.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ne yaptığını bilerek ve çözüm odaklı çalışıyorlar. Müşteri memnuniyetine önem veriyorlar. Aracın performansı beklentimin üzerinde oldu. Teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
01.02.2023 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Zeki K. Zonguldak ereğli remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Bu işte remaps 1 numara çok memnun kaldım. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.12.2017 ( Devamını oku )
Toyota
Aracım Toyota hilux 2014 model vigo yazılım yaptırmadan önce vites değiştirdiğim zaman araba sanki çok düşük devirde gidersin gibi titreme yapıyordu ama yazılımdan sonra hiç bir şey kalmadı. Yakıt ekonomisi güzel yapıyor. İstanbul’dan Izmit e boş trafikte 8 ortalama ile gittim ortalama hızlım 110/120 Remapsın yazılımından çok memnunum şuan Toyota Hilux 2.5 D4D - 144Hp @175 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Cemil K. 2015 model Temsa prestij otobusum var araç rampa görünce hic gitmiyordu araç format atılınca benim aracim gitti yerine başka bi araç geldi gibi oldu tesekkurler emekleriniz için çok memnunun Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Opel
Ercan A. Araç gercek gücüne ulasti.Bursa remaps ilgilerinden dolayi teşekkür ediyorum. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
15.05.2017 ( Devamını oku )
Renault
Herşeyden önce kibar ve işinin ehli, güven verici. Aracımda düşük devirlerde özellikler yokuşlardaki güç artışını hemen hissettim. Araç çok güzel ve seri devirleniyor, Hantal hali kayboldu. Aracımdan daha fazla keyif alıyorum. Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sercan D. Arkadaşlar çok profesyonel çalışıyorlar çok menun kaldım herkese tafsiye ediyorum Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Emre Z. Araçın performansı tartışılmaz bir yana göstermiş olduğu ilgiden dolayı Alper Bey e çok teşekkür ederim sayesinde kronik bir arızayı da çözmüş bulundu. 4X4 gücünü yeni hissetmeye başladım. Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Opel
Opel insignia sport 1.6 dizel otomatik aracıma yaptırdım. Gayet memnun kaldım. Tavsiye ederim Opel Insignia 1.6 CDTI - 120Hp @165 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps.. BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.03.2016 ( Devamını oku )
BMW
Fehmi S. Aldığımız hizmetten ziyadesiyle memnun olduğumuz bir firma isteklerimizin ihtiyackarimizin aracımıza eksiksiz uygulandığı yer BMW 5 GT-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
19.02.2022 ( Devamını oku )
Opel
Aracın alt devirleri düzeldi az yakıt ve performansı arttı...teşekkürler remaps... Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
23.12.2015 ( Devamını oku )
Mercedes
Sonuçtan memnunuz , teşekkürler . Mercedes CLK CLK 200 K - 163Hp @197 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Emre K. Diycek bişi yok mükemmel herkeze kesinlikle tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d - 190Hp @220 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Eyüp K. Çok düzgün güleryüzlü samimi işini yapan insanlar stage 2 yazilim yaptirmistim benim aracim basınç tutamadı parça tedarigi maliyetli olduğu için karsilayamadim ve yazılımı iade ettim parami kurusu kurşuna teslim ettiler yaptıklarının arkasindalar maddi durumu toparlayip parçayı aldıktan sonra ugrayacagim tek yer diyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi - 122Hp @160 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Porsche
Porsche Panamera 3.0 dizel aracıma Ümit Doğan sihirli değneğiyle yine dokundu. Ve araç 250 hp den 300hp lik bir canavara dönüştü yakıtta da diğer araçlarımda olduğu gibi düşüş oldu. Profesyonel hizmetinden doöayı yüzümü her aracımda güldüren Remapsa teşekkür ederim. Porsche Panamera 3.0 TDi - 240Hp @300 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Memnuniyet garanti,suan stg1 yeterli yakinda stg2 icin gelebilirim,araba ucuyor,ibre 263 de bitiyor devirden tahmini 270 goruyoruz :). BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Hyundai
Tekin Ç. Çok memnun kaldım Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )