MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Mercedes
Cok kaliteli bir firma.Ahmet bey istanbul remaps a tesekurker Mercedes E / E Coupé 200 - 184Hp @250 Hp
29.09.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı arttı. Gayet memnunum, teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
10.04.2020 ( Devamını oku )
Opel
Mahir O. Motor öğretmeni olarak ilk yorumum, motor gücünün belirgin bir artışa ulaştığı, aracın daha atak olduğu ve yakıt tüketiminin en az 0,6 litre azaldığını söyleyebilirim. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
14.02.2017 ( Devamını oku )
Audi
Aracı 1000 kilometredir kullanıyorum herhangi bir sorunla rastlanmadı ve aracın performansı ve yakıtı güzel Audi A6 3.0 V6 TDi - 245Hp @295 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracım kesinlikle beklediğimden daha güzel performans sergiledi ve süreç akabinde hiçbir sorun yaşamadım. Ek olarak Ümit beyin ve çalışma arkadaşlarının ilgisi oldukça güzel hissettirdi. Elinize sağlık REMAPS ekibi. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Citroën
Kerem T. Merhabalar, yakıtta pek bi değişim yok ama performans olarak araçım daha iyi konuma geldi. Emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
30.07.2018 ( Devamını oku )
Audi
Ümit beyin şahsi ilgi ve alakasından cok memnun kaldım. Aracimda yazılım yada araçtan kaynaklı bir sorundan dolayı uygulamayı yapmaktan vazgeçtik. kul yapısı sorun olabilir. Ama ümit bey hakikaten dürüst ve ilgili yeni arac alirsam yine deneyeceğim Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 520i, 2022 model. 1 aydır kullanıyorum ve inanılmaz keyifli. Kurumsal bir yer olduğu için de tavsiye derim. 170 bg den 280 bg çıkmış oldu… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Arabam yeniden doğmuş gibi yalnız içerisinde değişik bir heyecan var, kıpır kıpır uçmak istiyor, Ümit Doğan ne yaptıysa ellerine sağlık, Kahramanmaraş'tan sevgi ve selamlarla Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Nissan
Yunus Ş. Araçta gözle görülür şekilde hantallık gitti sanki yer uçağı oldu özellikle torkun artması rampada çok rahatlattı yakıt olarak şuan gazdan ayağımı çekemediğim için birşey diyemiyorum Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Farklı bir yazılım firmasında daha önce yazılım yaptırdım belli bir süre sonra sorunlar çıkmaya başladı daha sonra ümit bey ile temasa geçtim saolsun aracıma uygun yazılımı yaparak sorunsuz binmeye başladım çok teşekkür ederim . BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yapılan uygulamadan memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
21.12.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Herkese iyi günler iyi sürüşler Remaps ümit bey işinin ehli Voswagen Amarok 3,00 204 bg aracımı yazılımla 300 bg e yükseltti muhteşem aynı zamanda yakıt ekonomisi sağladı 9,5 litre uzun yolda 7,5 litre teşekkürler Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 204Hp @270 Hp
24.12.2023 ( Devamını oku )
Citroën
Ali Bilgehan K. Kayseri remaps e çok ama çok tşk ederim. 500 km yol giidip geldim ama değdi. Aracın düşük devirlerdeki vites kararsızlığı minimal e indi. Sürüş keyfi fazlasıyla arttı. Düşük devirdeki aracın bayılmaları neredeyse kalmadı. Duman atma kesinlikle söz konusu değil. Emeği geçen herkese tşk ederim Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Opel
Aracımın performansı tamamen değişti,yakıt tüketimi azaldı. Bundan sonraki tüm araçlarım için de adresim Remaps olacak. Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
07.04.2018 ( Devamını oku )
Jeep
son derece pürüzsüz bir performans artışı hissettik, emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim, aldıkları paranın hakkını verdikleri için... Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 241Hp @280 Hp
18.02.2017 ( Devamını oku )
Nissan
İbrahim Ç. Aracımın performansı çok güzel oldu. Yakıt daha az yakmaya başladı. Bu işin en iyisi REMAPS. Nissan Qashqai 2.0 dci - 150Hp @180 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Mustafa A. Erzurum şubesi Serkan Bey çok ilgiliydi, çok yardımcı oldu, teşekkürler remaps. Mercedes Sprinter 216/316 CDI - 163Hp @200 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Citroën
Aklınızda hiç soru işareti olmasın, işinin ehli kişiler yapıyor yazılımı. Yazılım yaptırdıktan sonra aracı uzun yolda deneme şansım oldu (1500km) Gerçekten aracımın performansı çok arttı üstündeki hantallık gitti ve buna bağlı vites geçişleride gayet akıcı oldu. Citroën DS3 1.6 HDi - 92Hp @115 Hp
22.08.2019 ( Devamını oku )
Landrover
Elinize sağlık arabam kuduruyor ve yakıtıda düştü remaps a ve ekibine çok teşekkür ediyorum Landrover Discovery 2.5 TD5 - 138Hp @160 Hp
02.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Uygulamadan çok memnun kaldım. İlgili arkadaşa teşekkür ederim. BMW 6-Serisi 630ci - 258Hp @284 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
İlgi alakadan arıza tesbitinden ve çözümlerinden çok memnun kaldık. Teşekkürler ederiz remaps ailesine. Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Gayet sorunsuz müthiş bir performans ile sürüşe devam ediyorum teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Mercedes
Levent Ş. Remaps dan Sonra Aracımın Performansından son derece memnun kaldım. Remaps Kayseri deki Uzman Ekibin ilgi ve alakasın dan son derece memnun kaldım. Aracımı güven içerisin de kendilerine gözüm kapalı teslim ettin. Aynı hassasiyet te ve pırıl pırıl teslim aldım. Teşekkürler Remaps Kayseri. Teşekkürler Remaps, Adınız güvenilir eller de. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps airlines şiddetle tavsiye ediyorum Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 86Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Isuzu
Ömer D. Yapılan işlem gerçekten hissedilir derecede aracım çok farketti performansı ileri derecede ve yüksel arkadaşıma teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
24.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ömer Sultan G. Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Opel Antara aracıma yaptırdım.Yakıt cok düştü,performans cok iyi ,daha önce yaptırmadıgıma pişman oldum.tavsiye ederim. Opel Antara 2.0 CDTI - 170Hp @195 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Süper. Sakin kullanımda 1800 devirde 100-110 km hıza yükselirken sadece lastik sesini duyuyorsunuz. Güç mü istiyorsunuz, gaz pedalı emrinizde. İsteyene ekonomi isteyene ilave performans. Elinize sağlık. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )