MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Tek kelimeyle mükemmel oldu yine yeni yeniden Mercedes E / E Coupé 300 - 245Hp @295 Hp
11.03.2021 ( Devamını oku )
Nissan
Tavsiye üzerine gittim. İyiki gitmişim tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. sıfır araç yaptırma falanlar filan diyenler oldu. Ancak son derece memnunum. Performansı ve gücü arttı. Yakıt tasarrufunda cabası. Araç kullanma keyfime diyecek yok. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
20.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
2016 Passat 4 motion aracımın 240 beygirlik gücünü 300 beygire çıkartarak milleti yollarda üzmeme sebep olmaya ne hakkın var ümit abi hiç kusura bakmayın bu konuda mütevazi olunmaz ümit abi bu işin en iyisi işinin hakkını vermek buna denir. Remaps=kalite Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
19.10.2017 ( Devamını oku )
Citroën
İsmail T. Aracımın kalkışı çekişi gidişi performansı ciddi derecede arttı Erdem bey e ayrıca teşekkür ederim cok ilgili bilgili her konu da yardımcı oldu teşekkürler Remaps sayenizde aracım rahatladı ;) Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
15.05.2019 ( Devamını oku )
Ford
Remaps ve profesiyonel ekibi ile tanıştığımız günden beri araçlarımız artık daha iyi,aracımda hissedilen büyük bir güç artışı oldu hem daha seri hem daha güçlü şaşıranları saymıyorum kesinlikle çok başarılı.Elinize sağlık teşekkürler Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Arabam adeta başka bir araba gibi oldu. Gaz tepkisi arttı, hem düşük viteslerde hem de yüksek süratlerde çok canlandı. Şu anda çok memnunum... BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Erman E. Aracın ara hızlanmaları hissedilir derecede artarken, yakıt tüketimi konusunda ekonomi sağlamadı. Yag sıcaklığı ideal derecelerde seyir ediyor. Tavsiye ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaliteli hizmet, ciddi bir şekilde performans ve tasarruf ve tam güvence garantisi ile işinin arkasında bir ekip teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
02.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok memnunum, performans arttı. İlgi ve alakadan çok iyi.. tekrar teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Ford
Vera S. Yazılım yaptırılıcak en doğru adres Remaps zonguldak ellerine sağlık Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Halil P. Arabam çok güzel oldu elinize ve emeğinize sağlık. Remaps zonguldak Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
inanılmaz değişim ve yakıt tasarrufu artık gaz pedalına eskisinden daha az basıp daha hızlı gidiyorum Volkswagen Polo GTi 1.4 TSI (CTHE) - 180Hp @200 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Ford
Muhammed Ş. Aracımdan haz almaya başladım 140 km geçmeyen araç 180 yapıyor çok memnunum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
17.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burda beygir gücünü yükselttiğim 3. Aracım.. emeğinize elinize sağlık c200 aracımıda burda yazılım attırmıştım aracın servis bakımı geldiğinde kolumanda yazılım fabrika ayarlarına geri döndüğünde anladım nekadar güç yüklendiğini.. zaten servisten çıkar çıkmaz soluğu tekrar sizin orda aldım Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
10.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mümin T. Tek kelime ile mükemmel. Gitsem mi gitmesem mi diye düşünen aracım yazılım sonrasında sürekli atak halinde çoğu araca taş çıkartır vaziyette teşekkürler remaps ve Salih bey. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Uygulamadan sonra daha kuvvetli bir araç almışım gibi hissettim. Arabamı kullanmaktan keyif almaya başladım. İlgili ve işini bilen bir ekip. Başta Ümit Bey olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
30.11.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Şehiriçinde ve uzun yılda da performans belirgin arttı. Maksimum hızım ve maksimum hıza ulaşma sürem azaldı. Yokuşlarda gaza basınca artık motor gaz yiyor ve hızlanabiliyor. Henüz bir olumsuzluk ile karşılaşmadım. 1 ay kadar oldu yaptıralı,Performansı artınca biraz daha hızlı kullandığım için muhtemelen yakıt tüketimi henüz azalmadı ama şehiriçi sıkışık dur kalk trafikte azalacağını öngörüyorum (düşük devirde torku arttığı için gaza az basmak yeterli oluyor). Kesinlikle tavsiye ederim, hiç çekinmeyin. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracım g30 2017 model di cekişi cok kötüydü yazılım sonrası aracım ucak oldu yakıt ta art madı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Isuzu
Adil S. Sorun çözmede bir bir numara, teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet Ş. Aldığım hizmetten çok memnun kaldım özellikle bayi yetkilisi ÖZDEMİR beyden çok memnun kaldım kendisine teşekkürlerimi sunuyorum yakıt konusunda kara geçtim Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
20.11.2021 ( Devamını oku )
Citroën
İhsan Ş. Citroen c5 aracıma stage1 yapıldı yakıt tasarrufu bariz şekilde oldu araç çok agır oldugundan kalkışlarda çok hantaldı şuan gayet iyi vites geçişlerini hissettirmez hale geldi ayrıca performans artışı baya guzel oldu Kayseri Repams Özdemir beye çok teşekkür ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
28.12.2024 ( Devamını oku )
Audi
Sıfır aracımı gözüm kapalı teslim edebildiğim, hızlı, güvenilir ve kaliteli hizmet veren bana göre yazılım konusunda türkiyenin en iyi firması. Yazılımdan sonra performansta ve vites geçişlerinde büyük artışın yanı sıra yakıtta da %10 düşüşü yakaladık. Teşekkürler Ümit DOĞAN. Audi A6 2.0 TFSI - 252Hp @300 Hp
28.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
Renault
Hakan Yasin Y. Aracımı Kayseri bayiisinde yaptırdım. Öncelikle işinin hakkını veren Özdemir Bey'e ilgi alaka ve bilgilendirmesi için çok teşekkür ederim. Bu tarz işlere çok karşı olan biriydim, aracımı yaptırdıktan sonra keşke daha önce yaptırsaydım diye düşündüm. Aracımın kalkış ve ara hızlanmaları efsane oldu. Bundan sonra ne turbosuz ne de yazılmısız arabaya binmeme kararı aldım. Çok sık araç değiştirilen biri olarak her aracıma yaptıracağım. Teşekkürler remaps, bu fiyata bu performans inanılmaz. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Ben fort fokus binicisiyim bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim fazla bir şey beklemiyordum yazılım bittikten sonra görevli arkadaşla teste çıktık olmaz böyle bir şey araba resmen aslan gibi kükreyen bi şey oldu şiddetle tavsiye ederim rampada harika oldu Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
24.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
İşlerini fazlası İle bilerek yapan çözüm odalıklı Muhteşem bir kadro kesinlikler konularında liderler BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
08.08.2021 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Landrover
Profesyonel ekip. Ne yaptığını bilen bir anlayış. Müşteri odaklı. Nadir firmalardan. TEŞEKKÜRLER. Landrover Range Rover 2.7 TDV6 - 190Hp @240 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )