Volkswagen Chip Tuning
Koray Y.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Alper bey’e ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim arabamı artık daha çok seviyorum performans muhteşem yakıtıtında bu kadar düşebileceğini beklemiyordum herşey için sağolun
17.02.2022
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
160 hp
240 nm
Chip Tuning Sonrası
160 hp
+ %38
240 nm
+ %38
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Bu araç için yakıt ekonomisi sağlanmaktadır, fakat henüz verileri sisteme eklenmemiştir
Detaylı Açıklama
  • Spor katalitik olan egzoz sistemi gereklidir.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Volkswagen marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Volkswagen Chip Tuning
3 Bmw , 2 Wolkswagen Beetle , 1 jetta , 1 nissan qashqai Toplamda 7 adet aracımıza değişik zamanlarda uygulattık. Hiç birinde sorun yaşamadık. Mükemmel performans. Bu işin piri Ümit bey . Teşekkürler REMAPS Volkswagen New Beetle 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
22.10.2016
Volkswagen Chip Tuning
kusursuz işcilik ve kusursuz performans elinize sağlık Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.06.2015
Volkswagen Chip Tuning
Chiptuning konusunda alanının en iyi uzmanı, aracınız için güç arıyorsanız Remaps tek adres..... Memnuniyet ve yapılan işin arkasında durma garantisi, kesinlikle tavsiye ederim... Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 174Hp @205 Hp
22.06.2015
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Mükemmeliyeti arıyorsanız,doğru adrestesiniz. 3ü geçiyorum 5ler gelsin BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
15.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Gerçek kaliteli hizmeti aldığım için memnunum Ümit bey ve ekibi hem yetkin hem deneyimli… 530i xdrive BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Cesim A. Erzurum renaps Serkan bey Yazılım için ayrı güleryüzü için ayrı misafirperverliği için ayrı samimiyeti için ayrı teşekkür ederiz Çok daha iyi yerlerde görme dileği ile... BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
07.03.2022 ( Devamını oku )
Renault
Halim Ü. Ben çok memnunum harika performans sağladı ben teşekkür ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadıysanız geç kalmışsınız demektir :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf7 tdi dsg aracima yazilim uyguladilar 105hp deb 151hp guce cikti aracim, yakit bariz bir sekilde azaldi ve arac rahatladi. Ancak kimse ilk hafta yakit ekonimisi beklemesin cunku basmadan duramiyorsunuz :) Ozellikler ara hizlanmalarda (5. Vites 80km ile giderken) gaza basinca arabanin koltuga yapistirmasi paha bicilemez. Yalniz ilk gun arabanin bu guce alismask gerekiyor fazla zorlamayin derim ben mekanik aksamlar icin, ertesi gun farki cok net goreceksiniz. Vites gecisleri haric daha 2.000 devire gelemedim, 130km hiza ciktim hala 1.800 de devirdeydi arac. Tesekkur ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
İlgi, alaka, bilgi, müşteri memnuniyeti son derece başarılı. Gözünüzü kapatıp güvenebilirsiniz. BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Landrover
Yazılım yapıldıktan sonra aracım da ciddi bir performans artışı oldu, Hem off-road hemde günlük kullanımda aracımın yakıt performansı arttı .Ümit bey Ve ekibine teşekkür ediyorum . Landrover Discovery 2.5 TD5 - 138Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım carevella nın içindeki ölmüş beygirleri canlandınız çok acayip teşekkür ederim çok süper oldu Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
10.02.2018 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Tuncay T. Çok memnun kaldım aracım cok güzel oldu zonguldak remaps bayisine ve yüksel beye tesekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
01.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
Ford
Kalite asla tesadüf değildir.Teşekkürler Ümit Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Melih G. Aracım canlandı ve tam istediğim gibi teşekkürler Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
21.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burhan S. Merhaba benim. SiZden 2. Kez yaZılım yaptırmamdır ilki golf arabmaydı şimdi passat aldım ve hemen yaptırsım çünkü inanın çok farkındalık yaratıyor hem perforöans hemse yakıtta ben trabzonda yaşıyorum herkese tavsiye ederim Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.08.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Renault
İşinin ehli ve uygulamanın her adımında bilgi transferi son derece taktire değerdi. Uygulama sonrası beklentimin üzerinde bir performans artışı ile karşılaşmak daha da iyiydi. Emeğinize yüreğinize sağlık. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
10.07.2015 ( Devamını oku )
Renault
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum. Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp
18.09.2020 ( Devamını oku )
Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Devamını oku )
Renault
Tek kelimeyle mükemmel bi firmasınız arızamı hiçbir firma silemedi keşke daha önceden bulsaydım sizi herkese tavsiye ediyorum sizi teşekkürler remapss Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracin cekisi torku kisiye verdigi hissiyat onemli olcude artarken sakin kullanimda ise o derece yakit dusuyor BMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
Seat
Ümit abimm sağolsun öyle düzgün öyle kaliteli iş yapıyorki ellerin dert görmesin abimm bu işin uzmanı Ümit Doğan iki arabamada yazılım yaptırdım çok memnunum teşekkürler abimm Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.07.2016 ( Devamını oku )
Nissan
Kaliteli işcilik aklınız takılmadan arabayı emanet edebileceğiniz yer. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ege K. Başarılı Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Skoda superb 3 aracıma remaps araç yazılımı yükledikten sonra Ankara-İzmir yolculuğu yaptım. Daha önce aracın zorlandığı rampalarda hiç zorlanmadan yol aldığını gördüm. Ayrıca kalkışlardaki hantallık da ortadan kalktı. Teşekkürler remaps Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
02.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Selçuk S. 1.2 tsi Dsg polo lounge aracım mükemmel bi değişim yaşadı teşekkürler Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Renault
Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum , aracımdaki performans artışı ve yakıt tüketiminden çok memnunum teşekkür ederim Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volvo
Mustafa Ugur T. Merhaba. 2011 model volvo s60 2.0 203 ps aracıma remaps tarafından yapılan yazılım ile aracım bambaşka bir araç oldu.İnanılmaz atak ve alt devirlerdeki yüksek torkla sürüş keyfi benzersiz oldu. Koray TALİN beyin konuya hakimiyeti, sorduğumuz sorulara yaklaşım ve cevapları ile gün sonunda mükemmel bir hizmet aldığımı hissettim. Remapsı herkese tavsiye ederim. Teşekkürler REMAPSI... Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
Opel
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor. Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Seat
Özcan K. Aracım 1.6 dizel dsg 90 bg seat toledo gerek yakıt tüketimindeki tasarruf gerekse performans olarak müthiş tatmin edici. (İyiki varsın remaps) Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
09.05.2018 ( Devamını oku )