Volkswagen Chip Tuning
Tevfik Ö.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
2016 Passat 4 motion aracımın 240 beygirlik gücünü 300 beygire çıkartarak milleti yollarda üzmeme sebep olmaya ne hakkın var ümit abi hiç kusura bakmayın bu konuda mütevazi olunmaz ümit abi bu işin en iyisi işinin hakkını vermek buna denir. Remaps=kalite
19.10.2017
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
240 hp
500 nm
Chip Tuning Sonrası
240 hp
+ %21
500 nm
+ %10
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Volkswagen Passat model dizel aracınızın ürettiği 240hp / 500nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 290hp / 550nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 50hp / + 50nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Volkswagen Passat Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Volkswagen marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Volkswagen Chip Tuning
hani derler ya anlatılmaz yaşanır..aynen öyle..araçta ciddi değişim oldu..teşekkürler remaps.kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.12.2016
Volkswagen Chip Tuning
Kaliteli hızlı ekonomik Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
18.12.2020
Volkswagen Chip Tuning
Daha ötesi yok!! Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
09.03.2021
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Citroën
Mert A. Aracıma artık daha büyük bir zevk ile biniyorum teşekkürler remaps Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Audi
Kadir P. Çok ilgili bir firma araçta büyük değişim gözlenmektedir Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba , Öncelikle tüm remaps çalışanlarına ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.Aracımın performansında ciddi bir yükseliş gözlemledim. Yakıt konusunda ise basmazsanız orjinal haline göre 1.5 lt daha az yakıyor. Teşekkürler Remaps. Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Volvo
İlgi ve alaka üst düzeyde. Hizmet anlayışı gerçekten profesyonel. Aracımda çok önemli güç artışını hemen hissettim. Yakıtta da fayda etmeye başladı. Volvo S60 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
26.03.2018 ( Devamını oku )
Subaru
Xfrmalarda yazılım yaptırdım ama arac daha kötü oldu süreklı arıza lanbaları yakmaya başladı sorunuda bi türlü bulamadılar.remaps la tanışanakadar hepsine teşekkur ederim ilgi alakaları icin aracı sankı yeni almışımgibi oldu ne arıza lanbası nede partükül egr hatası aldım tüm sorunları halletdiler + 3yıl garanti Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracın benım aracım olduğuna inanamadım katır olarak verdim arap atı olarak aldım yakıtta 1 litre net düşüş oldu ellerinize emeğinize sağlık.teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Yeni araç almış gibi oldum 220hp çok keyifli teşekkürler Ümit abi :) BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
07.10.2016 ( Devamını oku )
Audi
Aracım audi q7 3000 cc işlemden sonra aracım hem yakıtta hem çekiş gücünde inanılmaz fark yarattı şu an hergün kullanıyorum ve cebimi üzmüyor performansı çok keyf veriyor aldığım her araca yaptırdım ve hep memnun kaldım bir de inanılmaz ilgili alakalı ve saygılı ekiple çalışıldığı için müşteri memnuniyeti en üst seviyede başarılarının devamını dilerim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Gercekten cok memnun kaldim ALLAH razi olsun sizden kafamda soru isareti vardi ilgili ve alakalarindan dolayi sizlere cok tesekkur ediyorum yemin ederim aracima tekrardan asik oldum rabbim hayirli ve bol kazanclar nasip etain insallah BMW 3 GT-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Oncelikle ilgi ve alakniz icin tesekkur ederim..yazilim sonrasi aracin performansi cok degisti...gaza hafif dokundugumda bile arac, hemen kendini one atiyor..ozellikle sollamalarda cok ciddi bir performans artisi oldu..suana kadar bir skinti yasamadim.cok memnunum. Tekrar eder, iyi calismalar dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Ford
Mahmut T. Remapstan önce birkaç yere gittim arızamı çözemediler Remaps hemen halletti sağolun varolun Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
BMW
ben çok sık araç değiştiren birisi olarak diğer araçlarda başkaları tarafından yaptırmış olduğum yazılımdan hiç memnun kalmamıştım,Ümit beyide duymuştum işin erbabı olduğunu dolayısı ile iki aşamalı yazılım uygulandı kullanmaktan zevk aldığımdan dolayı satmaktan vazgeçtim bu sayede Ümit bey ve ortağına çok tşk lerimi iletiyorum.(downpipe müthiş oldu,yazılımın üstüne) BMW 5-Serisi 530d - 231Hp @290 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracım g30 2017 model di cekişi cok kötüydü yazılım sonrası aracım ucak oldu yakıt ta art madı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
SsangYong
Kerem K. Değişimin bu kadar bariz belli olacağını düşünmemiştim. Trabzon’da ki Alper AKKOÇ a teşekkür ederim. ARABamı zaten çok seviyordum daha da fazla seviyorum artık. SsangYong Actyon 2.0 XDi - 140Hp @170 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kayhan K. S.alüyküm trabzonda yaşiyorsaniz danişmadan araciniza yazılim uygulamayin 3 5 ucuz olacak diye milyarlik milyonluk araçlariniz çöp etmeyin remans a yorum olarakta 2 yilda bir araç değiştiriyorim her aracima yaptirdim sprinter 315 caravella hepsine yaptirdim kesinlikle atilan bg tork %80 90 doğru Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Kia
Yaklaşık 3 bin kilometredir kullanmaktayım, yazılım sonrası 200+ hp bir araç kullandığımı her yönüyle hissettiriyor.Videolu olarak öncesi sonrası testlerimde 0-100 net 0.5-0.6 saniye daha hızlı, 100’den 200’e ise 2 saniye daha erken ivmeleniyor, çok daha rahat devir çevirir hale geldi, 3 le çıktığı yeri 4 le çıkıyor, 215’i geçmeyen araç, limitör iptali sonrası 230’u devirir durumda. Yapılan soft bi yazılım az da olsa yakıt azaldı diyebilirim.Özetle parasına kesinlikle değer tasarruf için bile yaptırılabilir.Not LPG var ise uygulama yapmıyorlar bilginize.. Kia Sportage 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
04.04.2020 ( Devamını oku )
BMW
İşlerini fazlası İle bilerek yapan çözüm odalıklı Muhteşem bir kadro kesinlikler konularında liderler BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
08.08.2021 ( Devamını oku )
Opel
Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyi Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
10.08.2016 ( Devamını oku )
BMW
2014 model 5.20i aracıma Remaps İstanbul ‘da Chip tuning yaptırdım. Kerem Bey konusuna hakim ve çok ilgili bir kişi. Öncelikle kendisine teşekkür ederim. Tuning yaptırdıktan sonra 400 km. Yol yaptım. Araçta öncesi ile hiç kıyaslanmayacak bir performans artışı oldu. Yakıt konusunu henüz test etmedim, ama azaldığı kanaatindeyim. Remaps’a teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
31.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
merhaba 2017 520i BMW orjinal haliyle hakkaten gitmiyordu neredeyse binmemeye çalışıyordum.Ancak yazılım sonrası arabaya sanki sihirli bir çubuk değmiş gibi mükemmel bir performans ortaya çıktı.Tek sorun arabanın götü yolda durmuyor arka lastikte hediye etseniz süper olurdu :))).Özetle hiçbir parça değişmeden sadece yazılımla bu kadar değişim harika. Elinize sağlık... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Audi
Güzel yüzlülüğün samimiyetin mutevaziliğin adres bulmuş hali her konuda bilgili yetkili alınan hizmet ve kalite ön planda TEŞEKKÜRLER REMAPS Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Skoda
Ömer A. Araç şehir içinde yakıt tasarrufu yapmadı aksine yakıt tüketimi az da olsa arttı fakat uzun yolda ise %30 luk bi tasarruf yaptığını söyleyebilirim . Performans açısından bakacak olursak kesinlikle olumlu yönden fark var . Sıfır yüz değeri pek oynamadı ama ortalama hızla giderken ya da yokuş çıkarken gazladığınız da sizi kotuğa yapıştırtırma olayı inanılmaz Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracımın performansı ciddi bir şekilde arttı. Önceki araçlarıma da bu uygulamayı yaptırdım ve hiç bir sorun yaşatmadan uzun süre kullandım. Ümit bey ve ekibine çok teşekkür etmek istiyorum. Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bundan önce VW servisi tarafından dizel skandalı kapsamında yazılım güncellemesi yapılmış ve aracın tüm motor değerlerine ayar çekilmişti. Kanımca haksızlık olan bu durum giderilmiş oldu. Aracımın daha çevreci hale geldiğini de belirtmek istiyorum. Allah razı olsun. Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
21.02.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gerçekten profesyonel ve kurumsal bir işletme. Aracınıza en uyumlu ve performans arttırıcı yazılımı yaparak sorunsuz çalışmasını sağlıyorlar. Teşekkür ederiz Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Toyota
Aziz K. Aracım 2011 Toyota Corolla 1.4 Diesel. Orijinal haliyle 185'i geçmiyordu. Şu an hiç zorlanmadan 200 yapıyorum. Tırmanışı, toparlayıp değişti. Bayırda ilk kalkışta bazen boğulur gibi oluyor ama motorun küçüklüğü ve aldigimdan beri olan bir konu. Toyota dizelin sıkıntısı. Ben memnun kaldım. Tavsiye ederim. 2000 ve üstü motorlarda müthiş bir performans aldık. Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Renault
Tek kelime ile kaliteli işçilik Remaps Samsun bayiine Teşekkürler. Yazılım düşünenlere şiddetle Tavsiye ediyorum. Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
BMW
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )