Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
105 hp
240 nm
Chip Tuning Sonrası
105 hp
+ %19
240 nm
+ %21
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Nissan Qashqai model dizel aracınızın ürettiği 105hp / 240nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 125hp / 290nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 20hp / + 50nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Nissan Qashqai Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Nissan marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Nissan Chip Tuning
İbrahim Ç. Aracımın performansı çok güzel oldu. Yakıt daha az yakmaya başladı. Bu işin en iyisi REMAPS. Nissan Qashqai 2.0 dci - 150Hp @180 Hp
02.11.2018
Nissan Chip Tuning
performans mükemmel , henüz yakıt tasarrufunu ölçemedim çünkü gaz pedalına basmaktan kendimi alamıyorum.Tesekkurler Remaps ailesi. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
02.12.2016
Nissan Chip Tuning
Kaliteli işcilik aklınız takılmadan arabayı emanet edebileceğiniz yer. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
02.12.2016
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
8-10 aracımı Remaps'ladık. O kadar memnunum. Çok cüzzi bi maliyete yepyeni bi araç sahibi oluyosun. Ne kadar israr etsende aracı kıracak yükleme yapilmıyor. Optimum Remaps senelerce yetiyor. Teşekkürler Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Artık alışkanlık yarattı güce sahip olma.. 4 araç götürdüm yazılım artırmak için. Tabi farklı zamanlarda. Merdiven altı işyerleri ve elinde tablet olan sanayi çırakları ile karıştırmayın bayağı profesyonel bir ekip ve mekan.. ellerinize sağlık güç bende alışkanlık yaptı harbiden... artık araç alırken ümit beyi arayıp yazılıma uygunmu değilmi kaç beygir yükselir diye sormadan araç almıyorum.... Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Daha once de 3-4 aracima yazilim yüklenmişti, cok memnun kaldim, oyleki aracimi satin almadan once yazilimin verimine gore karar verir oldum, Umit hocamin ellerine saglik Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Başar O. Kalitenin tek adresi diyebilirim Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hüseyin Y. Ümit bey'e teşekkürlerimi iletiyorum.ilgi,alaka ve tecrübesinden faydalanmak guzeldi.araçla ilgilenen yüksel usta seninde eline koluna sağlık muhabbet guzeldi.tekrar görüşmek üzere diyor.yazilım düşünenlere firmayı tavsiye ediyorum.. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
20.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Güleryüz, ilgi alaka ve profesyonellik ne ararsanız burada. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebileceğiniz yegane garaj.Çok teşekkürler Ümit DOĞAN ve ekibi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
15.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
Uğurcan P. Kalkıştaki hantallık yok oldu araç sürekli ivmelenme sağlıyor kısaca gücü hissediyorsunuz teşekkürler başarılarınızın devamını dilerim BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gőkhan A. Tek kelimeyle araba roket oldu Koray beyin eline sağlık bol müşteriler Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
2014 model 5.20i aracıma Remaps İstanbul ‘da Chip tuning yaptırdım. Kerem Bey konusuna hakim ve çok ilgili bir kişi. Öncelikle kendisine teşekkür ederim. Tuning yaptırdıktan sonra 400 km. Yol yaptım. Araçta öncesi ile hiç kıyaslanmayacak bir performans artışı oldu. Yakıt konusunu henüz test etmedim, ama azaldığı kanaatindeyim. Remaps’a teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
31.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Harika oldu arabami kullanirken daha cok zevk aliyorum Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın yakıtı oldukca düstü ve mukemmel performans cekis oldu ümit ustam bu isin mükemmeli sımdiden tesekkürler Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp
11.02.2016 ( Devamını oku )
Landrover
Yazılım yapıldıktan sonra aracım da ciddi bir performans artışı oldu, Hem off-road hemde günlük kullanımda aracımın yakıt performansı arttı .Ümit bey Ve ekibine teşekkür ediyorum . Landrover Discovery 2.5 TD5 - 138Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Abidin Kadir K. Aracım motor gücünden dolayı özellikle rampalarda gitmekte çok zorlanıyordu. Yapılan uygulama sonrası 3. vitese düştüğüm rampaları 5. viteste bile çıkabiliyorum. Yakıtta da gözle görülür bir düşüş meydana geldi. Ben özellikle Erzurum bayinizden Erdem beye ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 140Hp @180 Hp
03.09.2019 ( Devamını oku )
Ford
Tek kelimeyle harika Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ümit abi gördüğüm en efendi ve dürüst esnaf. Birşey olmayacaksa olur deyip milleti asla kandırmıyor. Arabanın kapasitesi ne ise ona göre işini en iyi şekilde yapıyor. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Remaps bir numara ellerine sağlık BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Hiç bi sikinti yok çok memnunum BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Süper Hizmet Teşekkürler Remaps Mercedes S S 320 CDI - 235Hp @260 Hp
12.09.2017 ( Devamını oku )
Opel
Ahmet H. İlgi alaka çok iyi her sorduğum soruya doğru ve güzel cevaplar aldım tavsiye ederim Kayseri şubesi Özdemir Tokgöze ilgi. ve alakası için teşekkür ederim Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Kesinlikle dünya standartlarında bir servis. Aracımla mükkemmel bir şekilde ilgilendiler. Her sorumu cevapladılar. Aldığım hizmetten çok memnunum. Aracım resmen kabuk değiştirdi düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Yüksek devirlerdeki hızlanma ve çekiş ise inanılmaz. Kerem Bey’e bize verdiği kusursuz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim. Daha erken yaptırmadığım için pişmanım diyebilirim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
26.02.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Hamidiye G. Arabam çok güzel oldu aracın eski baygınlığindan eser kalmadı. zonguldak remaps ve yüksel usta nın ilgisine teşekür ediyorum. Gözünüz arkada kalmasın Remaps işinin ehli. Mercedes Sprinter 219/319/419/519 CDI - 190Hp @265 Hp
24.02.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Tamer Y. Slm öncelikle zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin ......dogru adres icin remapsi tercih ediniz emeği geçen tum çalışanlara tsk ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
13.04.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Cafer B. Mükemmel güç , güler yüzlü hizmet ve ilgi . Hersey icin teşekkürler TRABZON / REMAPS Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Düşünmeden Yaptırın ! BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Binboğalar Tarım Ürünleri Ve İnşaat San T. Aracım yağ çoğaltıyordu Remaps sayesinde düzeldi Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 5.20d 177lik şuan stage1 soft yazılımı ile net 210 hp olmuştur hem yakıt hemde güç avantajım olmuştur teşekkür ederim düşünen herkese tavsiye ederim iyi günler BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
23.05.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Alper D. Daha önce yaptırmadığıma pişmanım diyebilirim. Süperb simdi daha zevkli herkese tavsiye ederim. Teşekkürler Alper AKKOÇ & Remaps Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )