MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
Renault
Hava K. Aracım sorunsuz oldu remaps zonguldak şubesinin ellerine sağlık Renault Master 2.3 DCi - 125Hp @155 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Nazmi A. Remaps kayseri demir beye çok teşekkür ederim yazılımları gibi kendileridi hızlı aksiyon alıyorlar aracımda ise çok bariz bir şekilde fark var daha önce farklı firmalarda yaptırdım ancak remaps demir beyle tanışana kadar yazılımın bu denli hızlı ve tasarruflu olduğunu bilmiyormuşum tekrardan bana aracımı sevdirdikleri için remaps ailesi ve kayseri demir beye çok teşekkür ediyorum BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mükemmel...Çok memnunum bundan sonra her aracımda Ümit Bey in yanındayım...Tüm çevreme şiddetle öneriyorum...Ekibine de ayrıca teşekkür ediyorum.... Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Soner K. Ben aracimi 3yazilimciya götürdüm yapamadılar ama remaps hem kaliteli karşılama dinleme ve kesin çözüm yaparak aracimi ve beni çok rahatlattı remaps ve ekip arkadaşlarına çok teşekkür ederim Serkan kardeşime minnettarım zaten Mercedes Sprinter 216/316 CDI - 163Hp @200 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım 1.4 Tsi CTH Koldu 160hp lik bir Scirocco diğer roccolardan farkı remaps yazlımlı olması Kesinlikle çok memnun kaldım yolda yapılan test verilerine göre yazmaları falan harika bi sistem var. Çok hızlılar işim tam 30 dakika kadar sürdü. Ve insan alışınca stage2 de istemiyor değil yani. Ümit abiye ayrıca güler yüzü ve müşteri memnuniyetine önem verdiği için... Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ertan S. Araca yapılan yazılım işlemden sonra bariz bir farklılık var. Volkswagen Caddy 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
12.01.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Üç aracımdan da de ayri ayri surus lezzetleri ve yuksek beygir avantaji aldim. Firmalarin sirf yazilim farki ile sanki baska aracmis gibi tuketiciye 0-40 yuksek satmasinin onune Remaps sayesinde gecmis olmak cok keyif verici oluyor. Son derece profesyonel ve garantili olarak verdikleri hizmet icin tesekkur ediyorum. Herkese ozellikle turbolu arac sahiplerine siddetle tavsiye ederim Zira Araclar icin Getirinin maliyete oraninin bu kadar yuksek oldugu birbaska durum yoktur. Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Bmw x1 1.6i remapsta yapıldı üstündeki chip söküldü yazılım yüklendi, araç daha önceden chip li olduğu halde farkı hissedir derecede oldu BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
03.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralar BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Arkadaşlar 1.3 95 olan fiorino aracıma 2 gün önce yaptırdım. Bendeki ilk izlenim arabanın kalkistaki hantallık bitti aracımin farkedilir derecede çekiş yükseldi. 4 ila çıktığım yokuşu 5. Vitesle rahatlıkla çıkıyorum artık. Ve en önemlisi yakıt tüketimi %10 oranında düştü. Bundan sonraki alacağım arabalara kesinlikle yaptırmayı düşünüyorum. Ümit bey ve ekibine teşekkürler. Bence yazılım düşünenler için tek adres REMAPS Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
30.11.2018 ( Devamını oku )
Seat
Seat Ateca 1.6 TDİ aracımı 0 km iken yazılımı yaptırdım. Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip, kendilerine çok teşekkür ediyorum, bu işi en iyi yapan firma Remaps, başka bir yere asla gitmeyin. Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Renault
Mustafa T. Aracımdaki performans değişikliğine inanamadim. Bu kadar beklemiyordum. Ellerine sağlık.Umit beyi duymuştum. işinin hakkını gerçekten veriyor. Özdemir bey de beni ikna etti ve gerçekten ilgi alaka mükemmeldi. Teşekkürler Remaps ailesi. Renault Megane 1.5 DCi - 82Hp @105 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Emeğinize sağlık aracımdan çok memnunum. BMW 5-Serisi 530i - 231Hp @250 Hp
23.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
Sakin kullanımda civarında yakıt tasarrufu sağladı. Yazılım sonrası performans ise oldukça iyi, oldukça memnunum. Zaten Remaps isim yapmasının sebebi kalite ve dürüstlük. Ümit beyin samimiyetle de müşteri sayısı artmaya devam edecektir. Teşekkürler vede hayırlı işler dilerim. BMW 3-Serisi 320d - 136Hp @165 Hp
06.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
25.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serkan E. Remaps kayseri Özdemir Bey e çok teşekkür ederim güler yüzlülüğüyle beni ağırladı aracımda DPF arızası vardı kesin çözümle halletti teşekkürler Volkswagen Crafter 2.5 TDi - 163Hp @191 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Aracımın özellikle yokuş yukarı çekişinde ciddi artış oldu, tork (nm) ve güç (hp) artışı hissediliyor. Ayrıca yakıt tasarrufu da ş.içi - ş.dışı karışık 100 km de yaklaşık 1 lt azaldı. İstanbul Remaps a teşekkür ediyorum. Yazılım işleminden çok memnunum. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
10.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
Merhaba iyi akşamlar her şey için teşekkür ederim aracım performans süper oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
29.11.2017 ( Devamını oku )
BMW
Her işte olduğu gibi yazılımda da işin ehlinin farkı çok net anlaşılıyor. Araba bambaşka bir araba oldu, 320d yerine 330d bakıyordum vazgeçtim :) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Ford
Nihat O. öncelikle aracın bu kadar performansının yükseleceğini beklemiyordum.. hele ki 2000 devirden sonra , 2. vites , 3. vitrs farketmez pati çekiyor.. 180 i zorla yapıyorken , yazılımdan sonra 30 saniyede 180.. 40. saniyede mi ibrede 210 u okudum yol bitti.. trabzon remaps' ın sahibi Alper Akkoç kardeşim , güler yüzü ve misafirperliği için teşekkür ederim... Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Audi
Şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar Bn yıllardır remaps la çalışıyorum 10 larca araç yazdırdım hiç bir problem yaşamaksızın 100bin km yi rahatlıkla devirdim ve kendim motor ustasıyım sonuçlardan oldukça memnunum Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Bmw 5.30d aracıma yazılım uygulaması yaptırdım. Sorunsuz ve kaliteli hizmet için Ümit Doğan ve Remaps ekibine teşekkür ederim. Herkese de tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
16.01.2017 ( Devamını oku )
Audi
Arabamın çekişi hissedilir derecede arttı ümit abinin yaklaşımı ve tavırları çok samimi, araba müşteri farketmeden herkesle yakından ilgilenmesi çok hoşuma gitti. Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bir arkadaşım vasıtası ile gittim.işini bilen arkadaşlar,istediğim performansa,parça değişimi olmadan ulaştım teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.8 TSi - 160Hp @210 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Opel
Uygulamadan gayet memnunum. Aracın çekişi daha da iyileşti. Aynı hıza daha düşük devirde ulaştığı için konfor arttı. Yakıt tüketimi değişmedi. Çalışanların ilgisi de gayet güzeldi. Teşekkürler Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Audi
Remaps ailesine teşekkür ederim. Hem ilgili hem de bilgililer. Uygulamadan son derece memnunuz. Audi S3 8P - S3 2.0 TFSi - 265Hp @300 Hp
23.12.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Oğuzhan A. 1.6 dizel kıvamına geldi:) Yakıt tüketimi sakin kullanımda fabrika verilerini yakalayabiliyorum. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
2015 model F10 atacıma Stage 1 yazılım yüklendi. 1,5 aydır sorunsuz kullanmaktayım. O kadar uyumlu ve tatminkar oldu ki aracımı değiştirmekten vazgeçtim. Teşekkürler Ümit Bey’e ve çalışkan ekibine. Son derece uzman bir iş çıkardılar… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Ümit bey ve ekibine öncelikle profestonel yaklasimlari icin tesekkur ediyorum.aracimin gaz tepkimesi ve yakit ekonomisi fazlasiyla memnun edici ellerinize saglik şiddetle tavsiye ediyorum kaldiki 1 hafta icinde ayni model arac sahibi aracima binen 2 arkadasimda ayni hafta islemi yaptirdi.. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )