Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
105 hp
290 nm
Chip Tuning Sonrası
105 hp
+ %33
290 nm
+ %24
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Fiat Linea model dizel aracınızın ürettiği 105hp / 290nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 140hp / 360nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 35hp / + 70nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Fiat Linea Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Fiat marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Fiat Chip Tuning
İşinin ustası Ümit Doğan'a ve güleryüzlü uzman ekibine çok teşekkürler... Fiat Linea 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
20.05.2018
Fiat Chip Tuning
Erdal A. Benim kablumbağ oldu tavşan teşekkürler remaps Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
19.04.2017
Fiat Chip Tuning
İbrahim Ö. Bence mükemmel arabamın yakıtı düştü ve çekiş konusunda fark edilebilir bir artış oldu herkeze tavsiye ederim yeni bir araç aldım ona bile düşünüyorum Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.05.2018
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Seat
Ahmet T. İstedegim performansı yakaladım zonguldak eregli bayisinde programyuklemesi yapıldı yuksel ustaya ve remaps a tesekkurler Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
Subaru
Merhaba arkadaşlar ümit doğan beye iki aracımada Yazılım yaptırdım 1.subaru forester 1.subaru outback gerçekten performans olarak çok faklı ve sürüş keyfi alıyorum .Israrla tavsiye ediyorum mükemmel Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Seat
Ahmet C. Araç leon mk2 kısaca şunu söyleyim idda ediyorum ki kayseride belki en narin ve evlat gibi bakan leon kullanıcılarından biriyim kesinlikle yaptırmanızı tavsiye ederim. Bunu ezbere söylemiyorum yakıt ekonomisini gerçekten göreceksiniz öyle ezbere konuşan araca zarar verir diyenler halt yemiş aksine hiç bir zararı yok faydası var her araca tavsiye ederim aracına aşkla bakan biri olarak söylüyorum bunu Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
07.01.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ellerine sağlık cok guzel oldu aracımı seviyorum performans harıka Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
BMW
Bmw 118i aracima yaptirdim ,hizlanmasinda muazzam bi fark oldu ve yakit tasarrufum kesinlikle azaldi .Sagolsunlar cok yardimci oldular her konuda .Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum .Elinize emeginize saglik BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
25.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabam bi ayrı araba oldu süper ötesi mükemmel ötesi oldu. Kısa measafe de biraz yakıt arttu ama olsun performans ı süper oldu elinize saglık. Traktör üme de bakım yapıldı ama onu deneyemedim ellerini saglık cok süper oldu.. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
Renault
Aracım 2017 model megane 1.5 dci edc remaps tarafından yapilan yazılımla daha keyifli bir sürüş deneyimi aldım daha öncede yaptırmış olduğum yazılımlarla hicbir sorun yaşamadım onun için tüm otomobil tutkunlarına remaps yazılımı tavsiye ederim bu arada çalışan personele ve remaps yetkilisi ümit doğana sonsuz teşekkür eder saygılarımı sunarım Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Ömer E. Valla bir vites arttı ne yalan söylüyeyim BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Ford
Aracin ozellikle alt devirleri ve gaz tepkisi canlandi, son hiz olarak +15km iyilesme var. 250 goruyor. 120-160 arasi hizlanma icin belki bir dokunus daha gerekebilir. Biraz alisma donemi zaman gecsin belki tekrar danışırım. Umit Dogan bu isin piri. Kendisinde 3. kez aracima yazilim Yaptirdim. Cok Memnunum. Tesekkurler REMAPS Ford Mondeo 2.0TDCi - 140Hp @185 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Seat
Araçta gerçek bir güç artışı söz konusu. Özellikle ara hızlanmalarda kendini fazlasıyla belli ediyor. Uygulama esansındaki ilgi ise insana doğru yere geldim dedirtiyor. Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kesinlikle tavsiye ederim en önemlisi tüm çalışanlar güler yüzlü Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın farkli bir yazilimi vardi ama hic memnun degildim. Remaps ankara’ya basvurdum ve sorunlarımı ilettim. Cok ilglili sekilde yaklasip sorunlarimi cozduler ve aracimin performansinda ve yakit tuketiminde onemli oranda olumlu sekilde degisme var. Hersey icin cok tesekkur ederim. Herkesede tavsiye ederim. Birakin isinin ehli yapsin herseyi. BMW 1-Serisi 120d - 184Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Ford
Aracim on numara oldu tesekjur ederim Ford Ranger 3.2 TDCi - 200Hp @230 Hp
28.01.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
İki yıldır passata biniyorum sanıyordum yazılım attırana kadar.Arabamdan zevk almaya başladım,Teşekkür ediyorum Remaps kurucusuna ve çalışanlarına. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
Seat
Özcan K. Aracım 1.6 dizel dsg 90 bg seat toledo gerek yakıt tüketimindeki tasarruf gerekse performans olarak müthiş tatmin edici. (İyiki varsın remaps) Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
09.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok başarılı. Teşekkürler REMAPS. BMW X6 X Drive 40d - 306Hp @340 Hp
09.10.2017 ( Devamını oku )
SsangYong
Özkan Murat T. Yazılımdan memnunum aracımın gidişi güzeldi şimdi daha da güzel oldu.Başkent Oto Yüksel usta işinin ustası kendisinede çok teşekkürler ediyorum güleryüzlü bir kişi. Teşekkürler Remaps.... SsangYong Rexton 2.7 XDi - 163Hp @185 Hp
22.05.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
Ugur A. Aracım i30 yazılım sonrası çok memnunum yakıt tasarrufu da var 2 bin motor araçlardan daha iyi performansı var. Motora zararı olduğunu zannetmiyorum teşekkürler Ümit Doğan yaptığı isin arkasında duran bir kuruluş sevgiler. Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
10.03.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Sanki ilk defa mercedes'e bindigimi hissettim Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Mazda
Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum. Mazda Mazda 3 1.5 Skyactiv-D - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 2023 Model G20,stock halde çekilmez olan bu aracı 300 HP keyifli hale getirebilecek bir kaç firma var elbette fakat ne istediğinizi bilmek doğru iletişim kurmak istiyorsanız,karşınızda gerçek bir yetkili ve tecrübe sahibi bir insan var. Ümit abiye emekleri ve destekleri için teşekkürlerimi iletiyorum. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Elinize saglik daha onc e yaptirdik memnun kaldık şimdi gene yaptırdık gene memnunuz BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
15.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracın benım aracım olduğuna inanamadım katır olarak verdim arap atı olarak aldım yakıtta 1 litre net düşüş oldu ellerinize emeğinize sağlık.teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Opel
1 Mayıs 2018 günü 2017 model 1.6 dizel otomatik Opel insignia aracıma yazılım yüklemesi yapıldı Aracın performansı hissedilir derecede arttığı gibi yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 10 civarında düştü Kendilerine çok teşekkür ediyorum Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok ilgililer çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Jeep
Once acaba aracima birseyler olurmu diye endise ediyordum,simdi ise keske daha once yaptirsaydim diyorum. Cok memnum kaldim sinifindaki bir cok benzinli veya dizel araci ara hizlanmalarda geride birakiyorum. Sagolsun motor durumum cok iyi oldugu icin istegim uzerine Remaps 156 hp 390 tork yapti aracimi Jeep Renegade 1.6 Mjet - 120Hp @145 Hp
17.03.2019 ( Devamını oku )
Ford
Gül Kar G. Araçlarımız şuan sorunsuz. Diğer araçlarımızıda yaptırmayı düşünüyoruz Remaps bu işin iyisi Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Arabam adeta başka bir araba gibi oldu. Gaz tepkisi arttı, hem düşük viteslerde hem de yüksek süratlerde çok canlandı. Şu anda çok memnunum... BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )