MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Berkin U. Aracımın çekişi arttı ve yakıtında uzun yolda düşüş var gayet memnunum. Herkese tavsiye ediyorum. Bursa Remaps Salih beye ilgi ve bilgilerinden ötürü teşekkür ederim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @165 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Audi
Audi A4 2.0 tfsi aracimi yaptirdim cok memnun kaldim. Yaptigi yazilimin arkasinda Umit dogan icin para 2. planda, En onem verdiklleri şey musteri memnuniyeti. Audi A4 2.0 TFSi - 211Hp @275 Hp
24.01.2016 ( Devamını oku )
Audi
Aracım Audi A3 1.6 dizel performansı düşük 110 beygirlik bir araç olup Remapsla tanışmasıyla 150-160 beygir güç üretmeye başladı bu da tatmin edici bi seviye oldu eski haline göre oldukça hızlı. Remaps ekibine yazılım yaptırdığım 5.aracım olup hepsinde üst düzey performansı yakaladım.Yozgat’ta ki tüm arkadaşlarıma da önerdim.Ümit Bey ve ekip arkadaşlarının ellerine emeklerine sağlık herşey için teşekkürler. Bu işin vakkosu Remaps! Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mert K. Arabama Yapılan Yazılımdan Oldukça Memnunum Şuana Kadar Hiçbir Sorun Yaşamadım Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Muhammet Coşkun Y. Aracıma uygulamayı yaptırdıktan sonra araba bir vites arttı ve performansı mükemmel.Araca gaz basarken gücü hissediyorsun.Yakıtı bile ilk depoda düşüş gösterdi Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
28.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Benim aracım zaten yer uçağı idi savaş jeti oldu daha yeni 3-5 ay geçsin deneyimlerimi tekrar paylaşırım Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
29.03.2019 ( Devamını oku )
Opel
Ümit abi ve ekibine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim başka adreslerde macera aramaya gerek yok Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
21.01.2024 ( Devamını oku )
BMW
Hamdullah Ö. Şimdilik hiçbir problem yok aracım gayet seri ve güzel oldu.Teşekkürler REMAPS BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Citroën
1600 Motor dizel otomatik araçların hepsinde olan sıkıntı 110-115 beygir olmasından kaynaklı hantal kalmaları. Sırf bu sebepten sıfır aldığım aracımı ilana koyup satacakken şans eseri Ümit beyi buldum. Aracımı alır almaz getirip yaptırmadığıma bin pişmanım. C5 şimdi araba oldu. Özellikle uzun yolda müthiş performansın yanında yakıttan tasarruf sağlaması insanın dahada hoşuna gidiyor. Ümit bey işinin ehli beyefendi bir kişi. Aracımı teslim ettiğimde içinize sinmezse, hoşunuza gitmeyen en ufak bir şey olursa açıklama yapmanıza gerek yok aracınızı anında fabrika ayarlarına döndürüp paranızı iade ederim dedi. Böyle bir tavır karşısında bundan sonraki aracım ne olursa olsun ilk uğrayacağım yer Remaps Ümit beydir. Elinize sağlık çok teşekkür ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Isuzu
Aydin K. Alper Akkoç sayesinde yakıt düştü ve çekiş arttı teşekkürler Remaps Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
02.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali A. Remaps ailesine teşekkür ederim, başka üretken projlerinim devamını dilerim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
28.02.2022 ( Devamını oku )
Renault
Çok teşekkür ediyorum 10 numara sistem aracım az yakıyor hemde çok hızlı oldu Renault Talisman 1.5 DCi - 110Hp @135 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Fiat
Oğuzhan A. 1.6 dizel kıvamına geldi:) Yakıt tüketimi sakin kullanımda fabrika verilerini yakalayabiliyorum. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Renault
Hava K. Aracım sorunsuz oldu remaps zonguldak şubesinin ellerine sağlık Renault Master 2.3 DCi - 125Hp @155 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Audi
Yapilan islem ve verilen hizmetten son derece memnun kaldim. Remaps ailesine ve Umit beye cok tskler. Ayrica gücü aracinizda hissedin.. Audi Q7 3.0 TDI CR - 218Hp @320 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sciroccoma yazilim attirdim cok memnun kaldim hem yakit anlaminda hemde surat anlaminda iyi artis gosterdi herhangi bir ariza yok hersey gayet guzel ve kesinlikle guvenilir Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Performans olarak en az 5.30 oldu diyebilirim. Yakıt konusunda sakin kullanımda bir değişiklik göremedim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Emin ellerde yapılan sadece yazılım olarak değil, araç hakkında teknik bilgi olarakta ümit DOĞAN'ı tek geçerim. 3 kere kimsenin kesemediği dumanı kesti. Mercedes-Benz s class olsun, jetta olsun Citroën c3 c4 olsun... teşekkürler kardeşim adamsın. Mercedes S S 320 CDI - 211Hp @260 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Porsche
Son derece ilgili ve bilgililer. Aracın karakteri degisti resmen.. çok memnun kaldım.. şiddetle tavsiye ederim Porsche Macan 3.0 V6 TDI S - 211Hp @310 Hp
19.11.2020 ( Devamını oku )
Seat
Çağrı E. Ümit Doğan bu işin zirvesidir. Önceki aracımı da kendisine emanet etmiştim. Yazılımdan sonrasında da abim gibi bir çok konuda kendisini rahatsız ettim. Bir kez bile geri çevirdiği olmadı. Ayrıca Bursa bayisi Salihe de ilgisi için teşekkür ederim. Şu anki aracımı stg2 ile 215 beygir 430 tork değerine getirdik. Dumansız ve stabil olarak kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Seat Leon 2.0 TDi (CR) - 170Hp @215 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
yazılımdan sonra aracımın peformansı inanılmaz derecede yükseldi ilk başta yaptırmak için terddüt emiştim ama şimdi çok memnunum yakıtta da da 100 km bir buçu iki litre gibi bi tassarufu oldu ama sürüşe göre değişiyor BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
21.11.2017 ( Devamını oku )
Audi
Aracım audi q7 3000 cc işlemden sonra aracım hem yakıtta hem çekiş gücünde inanılmaz fark yarattı şu an hergün kullanıyorum ve cebimi üzmüyor performansı çok keyf veriyor aldığım her araca yaptırdım ve hep memnun kaldım bir de inanılmaz ilgili alakalı ve saygılı ekiple çalışıldığı için müşteri memnuniyeti en üst seviyede başarılarının devamını dilerim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Seat
Emrah K. 2010 Seat Leon 1.4 TSI 122 lik aracıma yaptırmış olduğum yazılım gayet iyi oldu, daha sonrasında tekrar açtırmak istedim, hiç sorgu sualsiz yaptılar ve daha da iyi oldu ve yakıt konusunda baya gözle görülür fark var. Ümit Doğan ve Samsun Remaps'e teşekkürü borç bilirim. Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
11.01.2017 ( Devamını oku )
Renault
Halim Ü. Ben çok memnunum harika performans sağladı ben teşekkür ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Chevrolet
Aracımın performansı çok çok iyi oldu, ayrıca sakın kullanımlarda yakıt tukutimide azaldı. Son derece profesyonel bir kuruluş ve bu işi iyi biliyorlar. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
11.02.2019 ( Devamını oku )
Audi
Kesinlikle cok memnun kaldim. Aracta hic bir sikinti cikmadi performansta mukemmel oldu. Musteri memnuniyetinde de superler. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Remapse cok tesekkur ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Renault
Öncelikle merhaba aracımız orjinal yazılımı ile ilk kalkışı ve ivmelenmesi çok yavaştı ve çok yakıt yakıyordu çünkü sürekli gaza basarak gidiyordum remaps a geldikten sonra aracımın ilk kalkışı ve ivmelenmesi çok daha hızlandı ve daha az gaz pedalına basar olduk ve daha az yakıt yakıyor aracım ellerine sağlık başarılarının da devamını dilerim iyi çalışmalar Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
13.03.2022 ( Devamını oku )
Skoda
Fatih T. Yaptırmış olduğum yazılım aracımda hissedilir bir performans artışına sebep oldu, şu an yakıt azalma değil artış gösterdi, performans iyi olunca hız yapıyorsunuz )))))) doğal olarak , düşünen arkadaşlara tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Devamını oku )
Ford
Aracım şu anda performans olarak mükemmel sağ olsunlar aracı yeni aldım hızı sabitti serviste yazılım silinirse ne yaparız dedim sorun yok ücretsiz olarak yükleme yaparız dediler isterseniz bizde yardımcı oluruz dediler sağ olsunlar bu zamanda yaptığı işin arkasında duran kalmadı. Bütün arkadaşların eline sağlık bol kazançları olsun. Araç 2000 devire gelmeden vites istiyor dizel olduğu halde çoğu benzinli arabayı geçer. Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )