MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volvo
Mustafa Ugur T. Merhaba. 2011 model volvo s60 2.0 203 ps aracıma remaps tarafından yapılan yazılım ile aracım bambaşka bir araç oldu.İnanılmaz atak ve alt devirlerdeki yüksek torkla sürüş keyfi benzersiz oldu. Koray TALİN beyin konuya hakimiyeti, sorduğumuz sorulara yaklaşım ve cevapları ile gün sonunda mükemmel bir hizmet aldığımı hissettim. Remapsı herkese tavsiye ederim. Teşekkürler REMAPSI... Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
Audi
Teknolojiyi bilinçle kullanma ve tecrübe aktarımı mükemmel, ilgili ve samimi yaklaşımı ise takdire değer. Yazılım sonrası beklenen hedefleri tutuyor. Üst devirlerde ise koruma devam ediyor. Çok ama çok önemli bir başka şeyde Türkiye'de çoğu otomobil fabrikalarında bile zor bulunan Maha dinamometre de Ankara'da aracınızın ölçülebilmesi. Gerçek yük altındaki değerleri online görebiliyorsunuz. Teşekkürler Remaps, teşekkürler Ümit Doğan. Audi A6 3.0 TDi - 211Hp @295 Hp
05.07.2017 ( Devamını oku )
BMW
Hiç bi sikinti yok çok memnunum BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Nazmi A. Çok memnunum ellerinize sağlık. İlgi alaka ve sunduğunuz hizmet için teşekkürler:) Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
03.05.2023 ( Devamını oku )
Ford
Deneyim ve tecrübeleri en üst düzeyde. Olmayqcak birşeye olur demiyorlar olabilecek neyse o. Yaklaşımları bir o kadar güven verici. İyi ki bu firmayı tercih etmişim. Remaps ın tüm ekibine tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Remaps ekibine çok teşekkür ederim, günlük kullanımda hiçbir problem yaşamıyorum ve hem tork hem de motor gücü artışı fazlasıyla etkili oldu, hızlanması 1 saniyeye yakın düştü diyebilirim. Ellerinize sağlık ! BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @260 Hp
20.02.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Soner K. Ben aracimi 3yazilimciya götürdüm yapamadılar ama remaps hem kaliteli karşılama dinleme ve kesin çözüm yaparak aracimi ve beni çok rahatlattı remaps ve ekip arkadaşlarına çok teşekkür ederim Serkan kardeşime minnettarım zaten Mercedes Sprinter 216/316 CDI - 163Hp @200 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
istanbuldan kalktık gittik ustalarımız on numara yaptılar 2010 520d mizi şanssızlık şaşmaz sanayide kaza yaptik, çok kuvetli olmuş :) BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.09.2016 ( Devamını oku )
Skoda
İlk aşamada açıkçası çekimserdim ve kafamda soru işaretleri vardı. Remaps gerekli açıklamaları yaparak beni rahatlattı. Uygulama sonrasımı :) , sonuç mükemmel. Önceden araçda gaza yüklendiğim zaman yığılmalar oluyordu ve araba geç hızlanıyordu. Şimdi ise mükemmel ötesi gücü gerçekten hissediyorsunuz. (Özellikle yokuşlarda) Remaps ‘in tamamen yerli yazılım firması olması ayrıca gurur verici. Bundan sonra stok arabaya binmek yok remaps ile hızlanmaya devam :). Teşekkürler remaps ailesi. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
Volvo
3 farklı aracımında yazılım için remapsı tercih ettim. Çok memnunum. Teşekkürler remaps. Volvo S40 / V50 1.6D - 110Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
İşinin en iyisi Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
19.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Fazla söze gerek yok kalite & USTALIK konuşuyor Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Subaru
Merhaba arkadaşlar ümit doğan beye iki aracımada Yazılım yaptırdım 1.subaru forester 1.subaru outback gerçekten performans olarak çok faklı ve sürüş keyfi alıyorum .Israrla tavsiye ediyorum mükemmel Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Öncelikle ümit abiye çok teşekkür ederim Yakıt ve arabanın çekişi için chip tuning çok güzel birşey Bütün herkese remaps ümit abiyi tasfiye ederim Kesinlikle memnun kalacaklardır Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mükemmel...Çok memnunum bundan sonra her aracımda Ümit Bey in yanındayım...Tüm çevreme şiddetle öneriyorum...Ekibine de ayrıca teşekkür ediyorum.... Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın yakıtı oldukca düstü ve mukemmel performans cekis oldu ümit ustam bu isin mükemmeli sımdiden tesekkürler Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
İlk başlarda farkına varamamıştım aracım f30 320 ied 225 bg oldu aynı araçtan arkadaşımda vardı onunla kapışınca olayın ciddiyetini anladım aracım süper oldu ve remaps işini bilerek yapıyor aracın motorla alakalı herşeyini konturol ettikten sonra işlemi yapıyor içim çok rahat ümit bey ve ekibine tşk ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
21.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
İkinci kez aracıma yaptirdim. Genelde memnunum. Araçlarimi zorlamadigim için bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah bundan sonrada yaşamam. Orjinal halinden bayağı fark ediyor. Özellikle rampa ve yüklü halde iken farkı daha iyi hissediyorsunuz. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Ben bir tek arabaya yazılım yaptırmadım gerek BMW gerekse audi araçlarımda çok memnun kaldım zaten tek adresi Remaps dır sorunsuz ve sıkıntısız şekilde tek çözebilen yer . Her aracımda yakıt tasarrufu ve performans açısından çok memnunum eğer aracınızın emin ve profesyonel ellerde işlem görmesini istiyorsanız benim için tek yer Remaps dır. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Anıl Ş. Yakıt düştü hızı arttı. Artık Aracımı sürerken daha da keyif alıyorum tereddüt ile yaklaşmıştım ama şimdi iyi ki Remaps diyorum. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Üst devir bandı için hissedilir bir canlanma var ama 0-2000 devir bandındaki gaz tepkileri adına tatmin edici bir canlanma yok.Bu aralıktaki tepkilerin biraz daha iyi olmasını beklerdim. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Devamını oku )
SsangYong
Rexton W 2013 model aracıma Maslak sanayi sitesi Remaps da uygulama yapıldı. 155 HP 360nm tork olan aracım şu anda 200HP 420nm torka ulaştı. Gaz tepkimesi, hızlanma mükemmel oldu. Araç motorun gerçek gücüne ulaştı. Yakıtta aman aman bir düşüş yok. Ama aynı yakıta bu performans değer. Şehirler arası düşüş olacağını tahmin ediyorum ama. Aynı motor korando modelinde 175HP. O yüzden araca herhangibi bir zararı olacağını kesinlikle düşünmüyorum. Ahmet bey gayet ilgili bir işyeri sahibi. Remaps ı kesinlikle merdivenaltı chip tunung yapan yerler ile karsilastirmayin. Profesyonel ekip, profesyonel uygulama. Teşekkür ederim ilgi ve alaka için. SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
20.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Kia
Merhabalar öncelikle Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps... Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp
14.03.2018 ( Devamını oku )
Ford
Mehmet B. Memnun kaldım gücünü hissettim soğumuş satmayı düşünmeye başlamıştım şimdi aracımı daha çok sevmeye başladım elinize sağlık bursa remaps Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
Arabanın bu kadar değişeceğini tahmin etmiyordum. Arkadaşların eline sağlık, Allah emeğinizin karşılığını nasip eder inşallah. Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI VGT - 125Hp @153 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Emine Y. 102 beygirlik sıfır olarak almış olduğum Vw cady marka aracıma remaps tarafından yazılım attırdım ekspere götürüp ölçtürdüğümde 183 beygir olarak ölçüldü yani aracım iki kat daha dinaöik oldu inanılmaz bir fark yarattı teşekkürler remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
SsangYong
Özkan Murat T. Yazılımdan memnunum aracımın gidişi güzeldi şimdi daha da güzel oldu.Başkent Oto Yüksel usta işinin ustası kendisinede çok teşekkürler ediyorum güleryüzlü bir kişi. Teşekkürler Remaps.... SsangYong Rexton 2.7 XDi - 163Hp @185 Hp
22.05.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Çok Memnun kaldım Ümit bey ve ekibine Teşekkür ederim Fiat Ducato 130 Multijet - 130Hp @180 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )