MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
ben çok sık araç değiştiren birisi olarak diğer araçlarda başkaları tarafından yaptırmış olduğum yazılımdan hiç memnun kalmamıştım,Ümit beyide duymuştum işin erbabı olduğunu dolayısı ile iki aşamalı yazılım uygulandı kullanmaktan zevk aldığımdan dolayı satmaktan vazgeçtim bu sayede Ümit bey ve ortağına çok tşk lerimi iletiyorum.(downpipe müthiş oldu,yazılımın üstüne) BMW 5-Serisi 530d - 231Hp @290 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
Murat Ö. Son derece konuksever bir işletme ortamında aldığım profesyonel bir uygulama sonrası zaten sıradışı durumdaki performans ve yakıt verilerim olağanüstü bir hal aldı… Teşekkürler Remaps ve kardeşim SBC… Tekrardan görüşmek ümidiyle BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Daha önce diğer araçlarımada yazılım yaptırmış birisi olarak en memnun kaldığım yazılım firması.Remapsa çok teşekkür ederim çok memnunum aracımdan tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Audi
Arabamın çekişi hissedilir derecede arttı ümit abinin yaklaşımı ve tavırları çok samimi, araba müşteri farketmeden herkesle yakından ilgilenmesi çok hoşuma gitti. Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Performans ve yakit tasarrufu icin birebir. Ilgi ve alaka icin tesekkurler Remaps Volkswagen Golf 1.4 TSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı hiç bir problem yok istediğim tepkimeleri aldım çok teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Aracıma kattığınız performans ve değer için çok teşekkür ederim. Siz bu işi biliyorsunuz. Sağlıkla kalın lütfen. Citroën DS5 1.6 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Devamını oku )
Isuzu
Bispa G. Slm arac cekis yapmıyor du 10 numara oldu remaps sayesinde tesekkur ederim. ....kdz ereğli zonguldak baskent oto yüksel ustanin ellerine sağlık saygilar Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Audi
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Dacia
Performans çok iyi yakıt az.elinize saglık.. Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
09.08.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Özgür K. Aracımın cekiş gücü cok daha iyi oldu, özellikle rampalarda mükemmel, vites geçişlerinde devir sıkıntısı yok harika oldu. Teşekkürler TRABZON REMAPS Teşekkürler ALPER AKKOÇ⭐⭐⭐ Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Peugeot
Kaliteli hizmet ve hızlı çözüm için teşekkürler remaps.. Peugeot Partner 1.6 Blue HDI - 100Hp @130 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ankarada değil türkiyede yazılım üzerine remapsın üzerine yazılımda başka tanımam bütün araćlarıma yazılı remaps ta yaptırıyorum on numara beşyıldız elinize sağlık BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Bu işin uzmanı saygı kalite herşey birarada 2015 520 aracımı bambaşka bi hale getirdi Ümit bey ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
23.11.2019 ( Devamını oku )
Audi
Ismail B. Aracıma zarar gelmesin fakat performansı artsın diyenler için tek doğru adres ben a180 yazdırdım a6 yazdırdım 301 yazdırdım focus yazdırdım passat yazdırdım en ufak sıkıntı yaşamadım diyeceğim sadece aklınızda tereddüt olmadan gidebilirsiniz Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
23.11.2023 ( Devamını oku )
Peugeot
Vites geçişlerinde düzelme sevindirici.aracın hızlanmasındaki artış çok başarılı tavsiye ederim aracınıza tekrardan ısınıyorsunuz. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Fiat
120 hp lik aracıma remaps tan yazilim yaptirdim 155 hp oldu cok memnunum sakin kullanımda gerçekten çok az yakıyor tork ve performans hissiyat inanılmaz derecede çok yüksek remaps ailesine teşekkürler elinize emeğinize sağlık. Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali I. Uygulamanızdan son derece memnunum golf7 aracıma yaptırdım hem performans ve hemde yakıtta olumlu sonuç aldım bursa salih beyin ilgi alaka ve bilgisindende son derece memnunum ve tanıdığım kişilere şiddetle tavsiye ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
27.09.2019 ( Devamını oku )
BMW
Sakin kullanımda civarında yakıt tasarrufu sağladı. Yazılım sonrası performans ise oldukça iyi, oldukça memnunum. Zaten Remaps isim yapmasının sebebi kalite ve dürüstlük. Ümit beyin samimiyetle de müşteri sayısı artmaya devam edecektir. Teşekkürler vede hayırlı işler dilerim. BMW 3-Serisi 320d - 136Hp @165 Hp
06.04.2016 ( Devamını oku )
Skoda
2 aydır kullanıyorum, memnunum. Yine olsa yine yaparım. :) Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
25.07.2019 ( Devamını oku )
Opel
Ümit abi ve ekibine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim başka adreslerde macera aramaya gerek yok Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
21.01.2024 ( Devamını oku )
BMW
3 aracımı burada yaptırdım, son aracımı alırken onların tavsiyesi üzerine arac secimi yaptım.Tek kelimeyle mukemmel, BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralar BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Audi
Kesinlikle cok memnun kaldim. Aracta hic bir sikinti cikmadi performansta mukemmel oldu. Musteri memnuniyetinde de superler. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Remapse cok tesekkur ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Seat
Ara hızlanmalar güzel fark etti ama son hız umduğum ölçüde artmadı galiba benim beklentim biraz daha yüksekti Seat Ibiza 1.0 TSi - 95Hp @115 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
BMW
Server B. Aldığım hizmetten geçmişte olduğu gibi yine çok memnun kaldım. Karşılama, ilgi ve alaka ve konsept gerçekten çok güzel. Remaps ailesine ve İlker Ateş’e teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Cavit C. Süper bikmistim aracimdan gitmiyo diye süper Teşekkürler Mercedes Vito 109 CDI - 88Hp @145 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
İbrahim P. Yapilan uygulamadan çok memnun kaldım özellikle sekan arkadaşımızın ilgisi hoşuma gitti Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )