MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Çok başarılı. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
16.09.2017 ( Devamını oku )
Fiat
120 hp lik aracıma remaps tan yazilim yaptirdim 155 hp oldu cok memnunum sakin kullanımda gerçekten çok az yakıyor tork ve performans hissiyat inanılmaz derecede çok yüksek remaps ailesine teşekkürler elinize emeğinize sağlık. Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
BMW
F10 kasa 5.20i aracıma stage1 yazılım yaptırdım. Hem çok yardımcılar hem de sorunsuz yaptılar. Tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Arabam yeniden doğmuş gibi yalnız içerisinde değişik bir heyecan var, kıpır kıpır uçmak istiyor, Ümit Doğan ne yaptıysa ellerine sağlık, Kahramanmaraş'tan sevgi ve selamlarla Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Citroën
Güler yüzlü hizmetiniz kaliteli işçiliğiniz için teşekkür ederiz Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Renault
Tek kelime ile kaliteli işçilik Remaps Samsun bayiine Teşekkürler. Yazılım düşünenlere şiddetle Tavsiye ediyorum. Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracın performansı hissedilir ölçüde değişti dsg şanzumanda herhangi bir sıkıntı çıkmadı motor tüketiminde herhangi bir değişiklik olmadı yazılım satana değil yazılım üretene remapse işlem yaptırın aracım vw gol 6 1.6tdi dsg 200.000 km Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Renault
Öncelikle merhaba aracımız orjinal yazılımı ile ilk kalkışı ve ivmelenmesi çok yavaştı ve çok yakıt yakıyordu çünkü sürekli gaza basarak gidiyordum remaps a geldikten sonra aracımın ilk kalkışı ve ivmelenmesi çok daha hızlandı ve daha az gaz pedalına basar olduk ve daha az yakıt yakıyor aracım ellerine sağlık başarılarının da devamını dilerim iyi çalışmalar Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
13.03.2022 ( Devamını oku )
Audi
Cemil S. Sayın Alper beye çok teşekkür ederim. Mükemmel ve cok profesyonel şekilde hizmet verdi. Başda olan kuşkuları mı boşa çıkardı. Bence Türkiye'de chip tuning yapılacak tek adres Audi Q7 3.0 TDI CR - 272Hp @320 Hp
17.11.2017 ( Devamını oku )
Seat
Ümit Doğan ve remaps ekibine teşekkür ederim Yazılım uygulaması yaptırdığım üçüncü aracım İşinde uzman yazılım tek adresi aracına değer Veren arkadaşlara yazılım kesinlikle tavsiye ediyorum. Seat Leon 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Audi
Birçok aracıma yazılım işlemini uygulattım çok memnun kaldım remaps ailesine ve çalışanlarına çok teşekkür ederim Audi A5 1.8 TFSI - 177Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Audi
mükemmel herkeze kesinlikle tavsiye ederim Audi A6 3.0 V6 TDi - 245Hp @295 Hp
30.11.2018 ( Devamını oku )
Landrover
Son derece memnun kaldığımı belirtmek isterim:) Profesyonel bir ekip ve kurumsal bir yapı. Herkese tavsiye ederim. Landrover Range Rover 3.0 SDV6 - 306Hp @330 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps ailesine ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim. Her zaman ki gibi sağlıklı bir yazılım için REMAPS Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Konusunda turkiyede tek. Kaliteli hizmet Citroën C3 Aircross 1.5 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Volkswagen transporter 102 bg olan aracımız ile büyük sıkıntı çekiyoduk.Yazılımdan sonra aracın performansı konusunda büyük değişiklik oldu.Teşekkürler Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
19.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Umit beyin yaklasimindan dolayi cok memnun kaldim.suan aracimin ad blue sistemi tam anlattigi gibi calismakta.iyicalismalar diliyorum ekibine. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )
Citroën
İlk defa aracıma yazılım yaptırdım. Yakıt tasarrufu amacıyla yaptırmıştım ancak performansının bu kadar değişeceğini tahmin etmemiştim. şehirdışı uzun yolda cruz ile 90km hızla 3.8lt/100km yakan aracım (3 yetişkin+klima), yazılımdan sonra 3.6lt/100km yaktı (5 yetişkin+1 çocuk+klima) yaktı. şehiriçinde de %7-8 fark olacağını düşünüyorum. henüz pedala alışamadım :) Teşekkürler Ümit Bey. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
10.05.2016 ( Devamını oku )
Citroën
Mehmet T. Memnunum teşekkür ederim Citroën Berlingo 1.6 Hdi - 92Hp @115 Hp
12.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ankara da yazılım yapılacak tek yer. (3. Kez memnun kaldım)Kesinlikle problem yaşamazsınız. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yazılım yapıldıktan sonra çekişinde gözle görülür şekilde fark oldu ve yakıt konusunda da çok memnunum.Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Abdulkerim T. Trabzonda bu işlem yapıldı. Gayet memnun kaldım daha iş yerine girer girmez tatlı kuruyemiş ikramı yapıldı çok basit şeyler ama benim hoşuma gitti. Aracın performansına gelecek olursak 10 numara .... Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
19.06.2017 ( Devamını oku )
Citroën
Aracımın lastiklerini değiştirdim çok memnun kaldım teşekkür ederim Citroën C3 / C3 Picasso 1.6 BlueHDI - 75Hp @95 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Audi
Yazılım sonrası gaz gecikmesi azaldı. Çekişi arttı. Çok Memnunum. Önceki aracımda da remapsde yazılım yaptırmıştım ve yine çok iyiydi Audi A4 1.4 TFSI - 150Hp @170 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım cok daha hızlı ve ekonomık oldu herkese tavsıye ederim tesekkurler Volkswagen Golf 1.4 TSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Opel
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum. Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
17.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
Kesinlikle tavsiye ediyorum arada ki farkı hissedeceksiniz. BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapilan işlem beygir artışı idi. Yakitta azalma ve kesinlikle performans anlaminda bir artis yasandi. Ellerinize saglik. Daim olmaniz dilegiyle. Tesekkurler.. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )