MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
BMW 4 serisi aracıma yazılım attık. Performansın yanı sıra yakıt tüketimi azaldı. Tavsiye ederim BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Nihat Ö. Yazılımla alakalı bir sıkıntı yaşamadım durum iyi BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Uygulamadan sonra sanki farklı bir araç kullanıyormuş gibi hissetmeye başladım. Performans artışı çok başarılı. Ümit bey ve ekibi çok bilgili ve ilgili insanlar. Bundan sonraki araçlarım için de Remaps’e kesinlikle uğrarım. BMW 1-Serisi 118i - 170Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Audi
Çok teşekkür ederim ümit beyin ellerine sağlık süper oldu arabam Audi A5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
Audi
Valla tahmin etmedigim kadar memnunum aracim efsane oldu Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnunum hem performansı beklentimin üzerinde oldu ve yakıt olarak eski haline nazaran az yakıyo.teşekkürler Audi A4 1.8 TFSI - 120Hp @210 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Opel
Fatih A. aracin hizlanisi ve gidisi kayda deger oranda artis gosterdi.sehir ici yakit tuketimi biraz artti.uzun yil tuketim dustu.sinuc olarak bidaha arac alsan tekrar yaptiririm Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım carevella nın içindeki ölmüş beygirleri canlandınız çok acayip teşekkür ederim çok süper oldu Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
10.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Esen Kurtuluş Ü. Aracımın çekiş gücünden ve yakıt performansından hiç memnun değildim.Çok ama çok araştırdım.Sonunda işlerini profosyonelce yapan remapsla tanıştım.Performans yükseltildi.Aracım 90 beygirden 136 beygire yükseldi .Memnuniyetsizliğimde de ortadan kalktı şükür. Ereğli remaps yetkili servisi Yüksel beye çok ama çok tşkler.Yüksel beye gözünüz kapalı aracınızı teslim edebilirsiniz.Bu zamana kadar çok geç kalmışım bu işlemleri yaptırmamakta. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
03.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ömer E. Valla bir vites arttı ne yalan söylüyeyim BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Landrover
Güvenilir başarılı gözümüzün arkada kalmadığı bir müessese teşekkürler Remaps Landrover Discovery TD5 AUT - 139Hp @159 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Ford
Deneyim ve tecrübeleri en üst düzeyde. Olmayqcak birşeye olur demiyorlar olabilecek neyse o. Yaklaşımları bir o kadar güven verici. İyi ki bu firmayı tercih etmişim. Remaps ın tüm ekibine tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Chevrolet
Cem G. Gayet memnun kaldık Alper bey çok ilgili bütün arkadaşlarıma tavsiye edeceğim problemim çözüldü herşey için teşekkürler :) Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Böyle olacağını bilsem daha önceden yaptırırdım çok memnunum Fiat Doblo 1.6 Mjet - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Muhteşem bir performans artışı gözlemledim. Ayrıca Maslak’taki yetkililer çok kibar ve güleryüzlü. Orada bulunduğum süre boyunca sanayi sitesinde olduğumu hiç hissetmedim Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Aracım 2016 model fiorino yapılan yazılım işleminden gayet memnunum performans ve serilik olarak aracın gerçek gucu ortaya çıktı bu işte emeği geçen umit beye çok teşekkur ederim remaps ailesinede Fiat Fiorino 1.3 JTD - 75Hp @95 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Keşke aracı alır almaz ön yargılarımdan arınıp uygulatsaydım..böyle bir keyif ve haz olamaz..uzun yolda 2.0 araçları geride bırakmak çok eğlenceli:) Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Koray Y. Alper bey’e ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim arabamı artık daha çok seviyorum performans muhteşem yakıtıtında bu kadar düşebileceğini beklemiyordum herşey için sağolun Volkswagen New Beetle 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Landrover
Köksal K. Range Rover 3000TDV6 Vouge marka aracımın resmen havası değişti. Ellerine sağlık Landrover Range Rover 3.0 TDV6 - 258Hp @300 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
25.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Mukemmel bilgisi, engin tecrübesi, ellerine sağlık Kral Adam Ümit Doğan Audi TT S 8J - 2.0 TFSI - 272Hp @300 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
BMW
İlgi ve alaka gayet iyi. Araçtaki gücü fazlasıyla hissedebiliyorum. Özellikle düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Araç şuan çok daha atak bir durumda. İnanılması çok güçtü ilk başta 170hp nin 280hp olması ama yapmışlar kendilerini burdan tebrik ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
10.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Engin Ş. Merhabalar. 2.0TDI transporter aracıma yazılım uyguladık ve sonuç mükemmel Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 150Hp @185 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
BMW
5.20i aracıma yapılan yazılım sorunsuz . Çok memnunum.Ümit beye ve ekibine teşekkür ederim . BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım çok seri bir hale geldi. Özellikle ara hızlanmalar ve tepkilemeler mükemmelleşti. Yüksek hacimli araç almaya gerek yok. Ümit Beye uğrayın ve aracınızın keyfini çıkarın. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Tolga K. Ellerinize saglık Zonguldak Şubesi Bu İşi Gayet İyi Yapıyor Müsteri Memluniyeti çok güzel başarılı bir yazılım Tesekkur Ederim Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
14.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
hani derler ya anlatılmaz yaşanır..aynen öyle..araçta ciddi değişim oldu..teşekkürler remaps.kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.12.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
kusursuz işcilik ve kusursuz performans elinize sağlık Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Ford
Gayet memnunum ilgi ve alakasindan dolayı ümit beye teşekkür ederim araba performans olarak çok daha iyi oldu Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Ford Ranger 2012 2.2 aracıma yaptırdım ve memnun kaldım. gücün ve torkun artması sayesinde gaza daha az basarak ilk depoda tahminen % 10 a yakın yakıt tasarrufu sağladım . Tork artışı çok fark ediliyor 1700 - 1800 devirde yaptığı çekişi 1500 devirde yapmaya başladı . gaza daha az basarak tasarruf yapın derim . elinize sağlık Remaps, Saygılarımla Ford Ranger 2.2 TDCi - 150Hp @180 Hp
27.01.2017 ( Devamını oku )