Mercedes Chip Tuning
Osman Batur O.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Aracımda makul ölçülerde tatmin edici bir şekilde performans artışı oldu.Önemli olan orjinaline uygun olması.Bu yüzden Remaps’ı tercih ettim.Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.Tüm Remaps ailesine sonsuz teşekkürler.
12.12.2022
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
156 hp
250 nm
Chip Tuning Sonrası
156 hp
+ %22
250 nm
+ %28
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Mercedes C model benzinli aracınızın ürettiği 156hp / 250nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 190hp / 320nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +34hp / + 70nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

Mercedes C Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Mercedes marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Mercedes Chip Tuning
Tamer Y. Zonguldak ereğli Remaps a tşk ederim aracım altımdan fırlayacakmış gibi bu kadar olacağını beklemiyordum. Yüksel ustama ilgi ve alakasından dolayı tşk ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
12.04.2018
Mercedes Chip Tuning
Tamer Y. Slm öncelikle zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin ......dogru adres icin remapsi tercih ediniz emeği geçen tum çalışanlara tsk ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
13.04.2018
Mercedes Chip Tuning
Yapılan işlemden sonra arabamın performansı çok iyi oldu arabam hantallıktan kurtuldu sürüş keyfi arttı REMAPS ekibine teşekkür ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
08.05.2018
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Seat
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️ Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
140 km hızla çıktığım otoban yokuşunu 180 km hızla çıktık inanılmaz bir şey ben yakıttan felan anlamam ama 1.6 dizel motordan sanki 2.5 dizel performansı aldım ellerinize saglık helal olsun Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Ford
Remaps a tsk ederim.aracimin hiç bir kronik sorunu kalmadi.cok memnunum. Ford Transit 2.2 TDCi - 115Hp @170 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Audi
Şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar Bn yıllardır remaps la çalışıyorum 10 larca araç yazdırdım hiç bir problem yaşamaksızın 100bin km yi rahatlıkla devirdim ve kendim motor ustasıyım sonuçlardan oldukça memnunum Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Cem G. Gayet memnun kaldık Alper bey çok ilgili bütün arkadaşlarıma tavsiye edeceğim problemim çözüldü herşey için teşekkürler :) Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Seat
Ahmet C. Araç leon mk2 kısaca şunu söyleyim idda ediyorum ki kayseride belki en narin ve evlat gibi bakan leon kullanıcılarından biriyim kesinlikle yaptırmanızı tavsiye ederim. Bunu ezbere söylemiyorum yakıt ekonomisini gerçekten göreceksiniz öyle ezbere konuşan araca zarar verir diyenler halt yemiş aksine hiç bir zararı yok faydası var her araca tavsiye ederim aracına aşkla bakan biri olarak söylüyorum bunu Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
07.01.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Passat 2.0 tdi yazılım probleminin çözümlemesine yardımcı oldunuz. Gösterdiğiniz İlgiden v çok memnun kaldık gerçekten bu işin en iyisisiniz çok teşekkürler . Volkswagen Passat 2.0 TDi CR - 110Hp @185 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ellerınıze saglık en ucuz guc ve az yakıt sıstemı BMW X5 3.0sd - 286Hp @350 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Nissan
Yunus K. Aracım tam istediğim gibi oldu kafam rahat Yok hız azalması partikül tıkanması olmadı teşekkürler remaps Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
merhaba 2017 520i BMW orjinal haliyle hakkaten gitmiyordu neredeyse binmemeye çalışıyordum.Ancak yazılım sonrası arabaya sanki sihirli bir çubuk değmiş gibi mükemmel bir performans ortaya çıktı.Tek sorun arabanın götü yolda durmuyor arka lastikte hediye etseniz süper olurdu :))).Özetle hiçbir parça değişmeden sadece yazılımla bu kadar değişim harika. Elinize sağlık... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
İlk günden itibaren büyük zevkle kullanıyorum. Elinize emeğinize sağlık BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Renault
Öncelikle merhaba aracımız orjinal yazılımı ile ilk kalkışı ve ivmelenmesi çok yavaştı ve çok yakıt yakıyordu çünkü sürekli gaza basarak gidiyordum remaps a geldikten sonra aracımın ilk kalkışı ve ivmelenmesi çok daha hızlandı ve daha az gaz pedalına basar olduk ve daha az yakıt yakıyor aracım ellerine sağlık başarılarının da devamını dilerim iyi çalışmalar Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
13.03.2022 ( Devamını oku )
BMW
Her işte olduğu gibi yazılımda da işin ehlinin farkı çok net anlaşılıyor. Araba bambaşka bir araba oldu, 320d yerine 330d bakıyordum vazgeçtim :) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansından ve yakıt tüketiminin düşmesinden çok memnunum teşekkur ederim Volkswagen Polo 1.6 TDi - 105Hp @136 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Infiniti
Gönderdiğimiz aracın problemini profesyonel şekilde çözdüler ilgi alakaları süper çok teşekkür ederim Infiniti FX 3.0d - 238Hp @270 Hp
08.03.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracın ne olduğu önemsiz. Yazılıma ihtiyac duyuyorsanız ki ben nerdeyse tüm araçlarıma uyguluyorum tek marka tek geçer. Volkswagen Golf 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
17.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sercan D. Arkadaşlar çok profesyonel çalışıyorlar çok menun kaldım herkese tafsiye ediyorum Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gönül rahatlığıyla yapılabilecek bir uygulama, herkese tavsiye ediyorum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
23.12.2019 ( Devamını oku )
BMW
Umit beyin yaklasimindan dolayi cok memnun kaldim.suan aracimin ad blue sistemi tam anlattigi gibi calismakta.iyicalismalar diliyorum ekibine. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı arttı. Gayet memnunum, teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
10.04.2020 ( Devamını oku )
Citroën
İsmail T. Aracımın kalkışı çekişi gidişi performansı ciddi derecede arttı Erdem bey e ayrıca teşekkür ederim cok ilgili bilgili her konu da yardımcı oldu teşekkürler Remaps sayenizde aracım rahatladı ;) Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
15.05.2019 ( Devamını oku )
Seat
Mert Ç. Aracıma birkezdaha aşık oldum teşekkürler remaps Seat Leon 1.4 TSI (CHPA) - 140Hp @180 Hp
21.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
BMW
İlginiz için teşekkür ederim aracın performansından ve yakıt tüketiminden çok memnun kaldım BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Son zamanlarda performansında düşüş hissettiğim ve giderek daha fazla yakıt yakan vw golf marka aracımı getirdim. Sıkıntım profosyonel bir şekilde çözüldü. Yazılım işi çok hassas bir iştir. Şahsi görüşüm binbir emekle almış olduğum aracımı gönül rahatlığıyla emanet ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.01.2017 ( Devamını oku )
Chrysler
Uzatmadan sahip oldugum her araci guvenle getirdigim tekyer tesekkurler Remaps tesekkurler Ümit Dogan Chrysler Voyager 2.8 CRDI - 163Hp @200 Hp
20.02.2018 ( Devamını oku )
Ford
Taner V. Benim arabam 75 lik connetti 2005 modeldi hic cekmiyodu yaptirdigim uygulamada 2011 model 90 lik gibi oldu cok memnunum Ford Tourneo Custom/Connect 1.8 TDCI - 75Hp @95 Hp
26.12.2017 ( Devamını oku )
Citroën
Arızasız problemsiz düşük yakıt Mükemmel bir performans Remaps bu işi en iyi yapan Türkiye’deki tek yer ilgi ve alakasın dan dolayı Ümit bey’e teşekkür ederim Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )