MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
Fiat
120 hp lik aracıma remaps tan yazilim yaptirdim 155 hp oldu cok memnunum sakin kullanımda gerçekten çok az yakıyor tork ve performans hissiyat inanılmaz derecede çok yüksek remaps ailesine teşekkürler elinize emeğinize sağlık. Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Landrover
Aracımın yokuşta çekişi ve hızlanması gayet iyi duruma geldi. Düşük vites de gaza bastığımda araç gayet güzel toparlıyor kendini. İvmelenme gayet iyi. Taahhüt edilen her şey gerçekleşti diyebilirim. İşlem sırasında ilgilenen personel gayet misafirperverdiler. Remaps Ailesi ve Ümit Bey’e teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.0 TD4 - 112Hp @140 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Hyundai
Merhabalar Yakıt tasarrufunu henüz anlamadım. Fakat aracın çekişi performansı harika oldu. 136 beygirlik araçla 170 lik passat bmw lerle kapışabiliyorum. Artık benim aracında beygir olarak onlara eşit çok memnunum. Ayrıca ilgi almalarından dolayıda tsk ederim. Hyundai Elantra 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın yakıt ve serilik anlamındaki performansı cok iyi, iyiki Ankara’dasınız, tsk ederim Volkswagen Tiguan 1.6 TDI - 115Hp @150 Hp
18.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Yapılan işin profesyonelliği , elde edilen sonuca bakıldığında çok daha iyi anlaşılıyor. Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Aracımı kullandığımda çok daha fazla keyif alıyorum artık. Gerçek Gücü Profesyonelinden aldığıma çok memnunum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.04.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hülya S. Yapılan işlemden çok memnum kaldım Trabzon Remaps bayisi Alper Akkoç ve ekibine çok teşekkür ederim. İyi ki Remaps’ı tercih etmişim Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
02.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Maslak remaps ahmet bey ve kerem bey e ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ediyorum ekonomi ve performans olarak bmw 320 ied aracımı bambaşka bir hale getirdiler kesinlikle tavsiye ediyorum deneyin pişman olmazsınız BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
18.08.2018 ( Devamını oku )
Ford
2014 ford transit costum 2.2 125 hp olan aracım şimdilerde 180 hp ilk zamanlar gitmek istemedim ama ön yargilarimi kirdim ve gittim zaten mevcut yazilimi kopyaladiklari için herhangibi olumsuzlukta eski yazilimini yukluyorlar inanin keyfini sürüyorum düz dik aşagı dik yukari hic fark etmiyor herkeze tavsiye ederim Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Ford
Süleyman B. Gösterilen ilgiden memnun kaldım ! Aracımda ise yapılan degişikli fiziksel olarak hemen kendini belli etti. Gayet başarılı ve herkese tavsiye ediyorum Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
24.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gercekten isinin arkasinda duran yaptigi isi cok guzel yapan biyer cok memmunuz cok tesekkur ederim. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Doğan bu konuda KESİNLİKLE BÜYÜK ÜSTAD. Araçtan aldığım güce inanamıyorum. Hem çok güçlü hemde hiç sorun yaşamadım. Mühteşem sonuç. Büyük motor araca gerek Yok. Bmw için kesinlikle tavsiye ederim BMW Z4 20i - 184Hp @280 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracim cok guzel keyifli tam istedigim sekilde oldu. Umit abinin ve ekibinin eline saglik. Tesekkurler Volkswagen Arteon 2.0 TDI Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
İlk günden itibaren büyük zevkle kullanıyorum. Elinize emeğinize sağlık BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Ali Kemal Y. Eyvallah şu ana kadar sıkıntı olmadi. Teşekkürler. Peugeot Partner 1.6 HDi - 115Hp @140 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Atalarımız her işi ehline yaptıracaksın demiş. Güleryüz, ikramlar, karşılama herşey 10 numara 5 yıldız. Yazılım bir efsane. Keyifli bir arabam vardı, şimdi herşey daha bir güzelleşti. İlgi alaka için tekrar teşekkür ediyorum Remaps Ailesine. Daha uyguna bulunabilir ama önemli olan kalite ise REMAPS BMW 3-Serisi 320d - 150Hp @190 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Isuzu
Gökceler B. Aracımızdaz cok memnun kaldık muhteşem bir performans ortaya çıktı. Remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı cok tesekkur ederim. Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
23.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yazılım yapıldıktan sonra çekişinde gözle görülür şekilde fark oldu ve yakıt konusunda da çok memnunum.Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Skoda
gerçekten çok kaliteli hem işcilik hem kişilik aracını sevenleri başka adrese gitmemisini rica eder kendilerine teşekür ederim Skoda Octavia 1.4 TSI - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 520i, 2022 model. 1 aydır kullanıyorum ve inanılmaz keyifli. Kurumsal bir yer olduğu için de tavsiye derim. 170 bg den 280 bg çıkmış oldu… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Chrysler
Bir arabanın hakkını veren ve kendini daha güvende hisseden ve bir arabadan nasıl zevk almanı sağlayan bir yazılım . Hep dediğim gibi bugün bir traktör alıyor olsam dahi remaps tan yazılım yaptırırım.Tekrar dan bizlere böle bir hizmetten faydalanma şansımız olduğu için sizlere teşekkür ederim. Chrysler 300C 3.0 CRD - 218Hp @275 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Yazılımdan sonra arabam çok değişti.zevk alarak binmeye başladım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım performans sevenlere bu kurumsal firmayı kesinlikle tavsiye ediyorum bence Türkiye'de TEK'ler.Değerlendirmelrim BMW 3.20i ve Audi A5 içindir BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Renault
İşinin ehli ve uygulamanın her adımında bilgi transferi son derece taktire değerdi. Uygulama sonrası beklentimin üzerinde bir performans artışı ile karşılaşmak daha da iyiydi. Emeğinize yüreğinize sağlık. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
10.07.2015 ( Devamını oku )
Audi
Önder Y. Yazilimdan sonra yeni bir başlangıç oldu güç güzel birşey TEŞEKKÜRLER Audi A4 1.8 TFSI - 170Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Aracımda hissedilir oranda performans artışı oldu. Bunun dışında verilen hizmet çok profesyoneldi çok teşekkür ediyorum. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Ankara remapsta 1.6 multijet doblo aracıma tuning uygulaması yaptık stage 1 saglıklı olarak aracımın cekişi hissedilir derecede arttı gerek çalışanlar gerek mekan beni gerçekten cok memnun etti aracımda yazılım öncesi hafif bir duman vardı yazılım sonrası duman arttı ancak egr saç kaynatıldıktan sonra düzelicek yolumuz düşünce onuda yaptırcak cok iyi davranıyolar garantili faturalı iş yapıyolar piyasada bu işi çok yapan var çok dikkat etmek lazım ben yapılan hizmetten memnuniyetten memnun kaldım tekrar tesekkur ediyorum Fiat Doblo 1.6 Mjet - 105Hp @140 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burda beygir gücünü yükselttiğim 3. Aracım.. emeğinize elinize sağlık c200 aracımıda burda yazılım attırmıştım aracın servis bakımı geldiğinde kolumanda yazılım fabrika ayarlarına geri döndüğünde anladım nekadar güç yüklendiğini.. zaten servisten çıkar çıkmaz soluğu tekrar sizin orda aldım Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
10.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Süper oldu elinize sağlık Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Eyüp K. Çok düzgün güleryüzlü samimi işini yapan insanlar stage 2 yazilim yaptirmistim benim aracim basınç tutamadı parça tedarigi maliyetli olduğu için karsilayamadim ve yazılımı iade ettim parami kurusu kurşuna teslim ettiler yaptıklarının arkasindalar maddi durumu toparlayip parçayı aldıktan sonra ugrayacagim tek yer diyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi - 122Hp @160 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )