Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
120 hp
300 nm
Chip Tuning Sonrası
120 hp
+ %25
300 nm
+ %17
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama

Hız limiti iptali

Güç Kazanım - Performans Grafiği
Citroën marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Citroën Chip Tuning
Aracımın çekişi performansı mükemmel Oldu herkese ısrarla tavsiye ederim . Amaç sadece sürat değil güç oda neden Bizdede olmasın dedim ve doğru adrese Gittiğimi şuanda daha iyi anlıyorum Teşekkürler REMAPS elinize emeğinize Sağlık..... Citroën C4 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
22.06.2015
Citroën Chip Tuning
Gercekten arac kendine geldi tek kelime ile on numara bes yildiz⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Citroën C3 / C3 Picasso 1.4 HDi - 70Hp @90 Hp
26.06.2015
Citroën Chip Tuning
Remaps a bir arkadasımın tavsiyesi üzerine gittim ve cok memnun kaldım 3 aracıma yazılım uygulaması yapıldı ve sıkıntısız kullandım ılk etapda kafamda cok soru ısaretı vardı fkt sahıbı arkadas gereklı sekılde benı aydınlattı ve benımde arastırmalarım sonucu anlattıklarını teyıt ettım cok bılgılı ve profosyonel sekılde ısını yaptıgından suphenız olmasın yaptıgı ısın arkasında duran tum personelıne tesekkurederım saygılar.. Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
11.12.2015
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Seat
Arabanın kaderi değişti çok profesyonel bir firma kesinlikle bu alanda 1 numara. Ümit ne yaptığını çok iyi biliyor arabaları çok iyi tanıyor. Herkese şiddetle tavsiye ederim. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
23.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bütün arabalarımın yazılımından çok memnunum ve ısrarla tavsiye ediyorum Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 140Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Furkan A. Güzel işçilik mükemmel performans. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
14.11.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracım g30 2017 model di cekişi cok kötüydü yazılım sonrası aracım ucak oldu yakıt ta art madı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Renault
Yaptırım mı, yaptırmıyayım mı bir kararsızlık içindeydim. İyi ki yaptırmışım. Bundan sonra alacağım araçlarda hiç düşünmem. Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Aracımın özellikle yokuş yukarı çekişinde ciddi artış oldu, tork (nm) ve güç (hp) artışı hissediliyor. Ayrıca yakıt tasarrufu da ş.içi - ş.dışı karışık 100 km de yaklaşık 1 lt azaldı. İstanbul Remaps a teşekkür ediyorum. Yazılım işleminden çok memnunum. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
10.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ömer E. Valla bir vites arttı ne yalan söylüyeyim BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Ford
Ahmet K. Şimdiye kadar yaptirmadigim günlerin pişmanlığını yaşıyorum. Resmen satmayı düşündüğüm araçtan keyif almaya başladım Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
Opel
Profesyonel hizmet müşteri memnuniyeti çok başarılı Başarılarının devamını diliyorum Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansından ve yakıt tüketiminin düşmesinden çok memnunum teşekkur ederim Volkswagen Polo 1.6 TDi - 105Hp @136 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Verilen parayla yeni araç alınmış gibi Profesyonel hizmet, kurumsal bakış Tüm sorulara güleryüzlü cevap Teşekkürler Remaps... BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile Harika, bu isin krali sizsiniz baska kimseye gitmeye gerek yok,arabayi 3 kurus icin risk etmeyin remapse getirin. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
Mazda
Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum. Mazda Mazda 3 1.5 Skyactiv-D - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Sakin kullanımda civarında yakıt tasarrufu sağladı. Yazılım sonrası performans ise oldukça iyi, oldukça memnunum. Zaten Remaps isim yapmasının sebebi kalite ve dürüstlük. Ümit beyin samimiyetle de müşteri sayısı artmaya devam edecektir. Teşekkürler vede hayırlı işler dilerim. BMW 3-Serisi 320d - 136Hp @165 Hp
06.04.2016 ( Devamını oku )
Audi
Bu konuda tam profösyönel arkadaşlar onlara teşekkür ediyorum bana arabadan zevk alma hissini tattırdılar gönül rahatlıgıyla herkese tavsiye ederim Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
12.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
F90 M5 aracıma yazılım uygulaması yapıldı mükemmel performans ve yakıt tüketimi iğleştirildi ümit bey ve profesyonel ekibine çok teşekkür ederim. BMW M5 F90 M5 - 600Hp @680 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
Renault
Çok teşekkür ediyorum 10 numara sistem aracım az yakıyor hemde çok hızlı oldu Renault Talisman 1.5 DCi - 110Hp @135 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Opel
Yaklaşık iki haftalık bir kullanımdan sonra şunu söyleyebilirim. Hız isteyene hız, güç isteyene güç. Hantal 1.3 TDCI yok artık. Memnun muyum ? Hayır daha ötesi.. Mutluyum.. Ümit Hoca bilgili ve ilgili, Halil İbrahim hoşsohbet ve bilgili. Daha ne olsun ! Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
Ford
Süper bir uygulama bi araç canavarlasirmi 1de zor kalkış yapan araç rampada 2de kalkış yaparmi die sormayin vallahi kalkıyor umit beye teşekkürler iyiki bu konuda profesyonel birisi olup bana yardımcı olmuşsss Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım 160dan 200hp ye yükseldi performansı fazlasıyla hissediyorum, ortalama 9.0lt/100km yakıt tüketen aracım su anda 8lt yakıyo, fazlasıyla memnunum yazılımdan, tesekkürler remaps Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @220 Hp
17.05.2017 ( Devamını oku )
BMW
Çok güzel çok memnun kaldım aracım 520i çekiş süper oldu her şey için teşekkür ederim yer uçağı oldu BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Ford
Hüseyin E. Mükemmel elinize sağlık iyi çalışmalar Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
04.01.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Cok mutluyum...aracım süper ötesi oldu.yakit düştü..teşekkürler remaps Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım çok seri bir hale geldi. Özellikle ara hızlanmalar ve tepkilemeler mükemmelleşti. Yüksek hacimli araç almaya gerek yok. Ümit Beye uğrayın ve aracınızın keyfini çıkarın. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Iveco
Çok memnun kaldık iyiki size gelmişiz Iveco ECODaily 2.3D - 146Hp @180 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Daha ötesi yok!! Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Çok başarılı teşekkür ediyoruz beklediğimden çok daha iyi oldu BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
05.09.2017 ( Devamını oku )
Audi
Ethem Ş. 2016 Model Euro 6 yeni nesil motoruma, yapılan yazılım uygulamasından ve görmüş olduğum ilgiden çok memnun kaldım Teşekkür ederim. Audi SQ5 3.0 V6 Bi TDI Compétition - 326Hp @405 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Chrysler
Aracımın dünyası değişti yaptığım en güzel güncelleme oldu teknik konudaki bilgi ve deneyimi remapsi bir numara yapıyor teşekkürler remaps Chrysler Grand voyager 2.8 CRDi - 163Hp @200 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )