BMW Chip Tuning
Yalçın K.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
2014 model 1.6 i twin turbo 170 bg olan BMW 5.20 i ( F 10 ) aracıma Remaps te chip tuning uygulaması yaptırdım. Uygulama sonrası 265 bg gücüne ulaşan aracımı adeta tanıyamadım. Yakıt gözle görülür oranda düştü. ( Ankara - Konya ) 7.0 lt / 100 km. Daha önce 8,2 lt / 100 km ölçmüştüm. Çok memnunum , teşekkürler Remaps.
21.06.2017
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
170 hp
250 nm
Chip Tuning Sonrası
170 hp
+ %41
250 nm
+ %32
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Bu araç için yakıt ekonomisi sağlanmaktadır, fakat henüz verileri sisteme eklenmemiştir
Detaylı Açıklama

Stage 2 :

-  Büyük intercooler

 - Spor katalitik olan egzoz sistemi gereklidir.

 

Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
Çok basarılı araba performans ve Yakıt olarak cok iyi oldu elinize saglık BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.06.2015
BMW Chip Tuning
Uygulama sonrası araç tamamen değişmiş ve 240 hp net güç alınmıştır. Ümit bey ve ekibine tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.04.2016
BMW Chip Tuning
Yapılan işin profesyonelliği , elde edilen sonuca bakıldığında çok daha iyi anlaşılıyor. Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Aracımı kullandığımda çok daha fazla keyif alıyorum artık. Gerçek Gücü Profesyonelinden aldığıma çok memnunum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.04.2016
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Siz çayınızı içerken işi profesyonellere “Ümit Doğan” a bırakın aklınızdaki tüm soruların cevaplarını ve garantisini vermektedir. Teşekkürler Remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Renault
Yazılım sonrası gerçekten çok fark etti arabam daha keyifli hale geldi ve çok güzel ilgilendiler teşekkür ediyorum Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.03.2022 ( Devamını oku )
BMW
Beklediğimden fazlası oldu performans harika teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
27.09.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remzi B. Hic bir sikinti yasamadim aracim düzeldi memnunum tesekkürler Alper bey Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ümit abi gördüğüm en efendi ve dürüst esnaf. Birşey olmayacaksa olur deyip milleti asla kandırmıyor. Arabanın kapasitesi ne ise ona göre işini en iyi şekilde yapıyor. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Şançelik O. Tüm araçlarımızdan çok memnunuz herhangi bir problem ile karşılaşmadık profesyonel bir ekip ve ekipman. Teşekkürler başarılarınızın devamını dileriz. Peugeot 308 1.6 Blue HDi - 120Hp @150 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
Zaten çok az yakan 116d lci, yazılımdan sonra şehir içi 4,5-5lt yakmaya başladı.. Güç ve tork çok tatminkar oldu Stock haline göre.. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
29.12.2015 ( Devamını oku )
Chevrolet
Serdar Y. Aracın yazılım olayı çok güzel oldu beğendim yakıt ve performans süper oldu .ama eksiklikler var bunun tamamlanması lazım eksiklik bayi yazılım sonrası bilgisayarla aracın yakıt ve performans kontrolünü güzel bir yazılımla kontrol edilmesi ve müşteriyi daha tatmin edici bir gösteri yapıp güzel yazımın tanıtımını görsel olarak sergilemesi lazım yinede herşey için teşekkür ederim :) Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Ford
Kutbeddin S. Yazılımın bu kadar etkili olabileceğini tahmin etmemiştim, mükemmel bir performans sergiledi. Çok memnunum. Kayseri bayi Özdemir Bey'e tşk. Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Düzgün servisiniz, güler yüzlü ekibiniz ve profesyonel bilginiz için çok teşekkürler. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Seat
Çok memnun olarak kullanıyorum, ilgilenen arkadaşlara öneririm Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yavuz K. Aldığim araçlarin nerdeyse tamamina remaps yazilim yaptırdım çok memnunum ve bunu her firsatta dile getiriyorun yaptırmayı düşünen herkeze tavsiye ederim en son bmw x1 2014 1.6 aracıma yaptırdım henüz sürmedim ama +bir 100 bg fena olmamiştir diye düşünüyorum:) BMW X1 s18i - 136Hp @165 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
G20 Aracıma yazılım yaptırdım 280 Hp güç aldım 20.000 km’dir kullanıyorum oldukça memnunum.Hiçbir sorun yaşamadım.Ümit abi harika bir insan her zaman her koşulda yardımcı oluyor BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
09.12.2023 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Arabam adeta başka bir araba gibi oldu. Gaz tepkisi arttı, hem düşük viteslerde hem de yüksek süratlerde çok canlandı. Şu anda çok memnunum... BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
BMW
Kesinlikte tek yazılım attırmanız gereken yer BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Seat
Mert Ç. Aracıma birkezdaha aşık oldum teşekkürler remaps Seat Leon 1.4 TSI (CHPA) - 140Hp @180 Hp
21.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnunum aracım çok değişti yakıt tüketimi düştü diyemem ama düşük devirde sakin kullanımda 6 litre ortalamayı yakalıyorum BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
08.01.2021 ( Devamını oku )
Renault
Reşat T. Arac sikintisiz Renault Master 2.3 DCi - 125Hp @155 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
Suzuki
Yakıt tüketimi şehir içi ve şehir dışı hissedilir derecede düştü. Hala bu duruma şaşırıyorum. Tabi seri kullanımda da normal olarak artış söz konusu. Performans şu anda öncekinden çok daha iyi. Arabam kendine geldi resmen. Çok memnunum. Keşke daha önceki arabalarımada yaptırsaydım. Çok şey kaçırmışım. Herkese tavsiye ederim. Remaps’e teşekkürler. Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet - 140Hp @165 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı oldu işlemden önce yüzüm gülmüyodu şimdi yüzümden tebessüm eksik olmuyor teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
08.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
Wv CC aracıma yazılım uygulaması yaptık şuan yakıt tüketimi ortalama 1 litre kadar düştü performansı önemli ölçüde arttı BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
O güzel galeriden içeri hız tutkusu ve zevk için giriyorsunuz. Hız derken “hızlanma” diye düzelteyim. Çıkarken çok büyük bir yakıt ekonomisi sağladığını sadece zevk için gelen müşterilerin olduğuna şaşırıp çıkıyorsunuz. Hemen yaptırın tavsiyesi diye yazmıyorum ana kesinlikle gidip bilgi alın. İçerdeki ilgi alaka ve güleryüzü saymıyorum bile. Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
Ford
Aracımda inanılmaz bir değişiklik oldu bundan sonra yazılımsız araç kullanmamayı düşünüyorum alt devirler çok iyi canlandı herkese tavsiye ederim. Ford C-Max 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
26.12.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Elinize sağlık. Sizinle 2. Deneyimim.Aracım daha da keyifli oldu. Mercedes C C 250 - 211Hp @250 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Porsche
Çok memnun kaldım Porsche Panamera 4S diesel - 422Hp @530 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Hyundai
Ümit bey ve ekinine teşekkürler ilgi ve alakalarından dolayı bu üçüncü aracımı remapsla tanıştırmam oldu 3 aracımın üçüde birbirinden güzel oldu özellikle hyundai i30 anlatılmaz yaşanır Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabaya bindiginii hissettim Teşekür ederim eline sağlık ümit usta Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
09.11.2021 ( Devamını oku )