MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Audi
Kürşat U. Arabamı zaten seviyordum şimdi çok daha sevmeye başladım ilgi alaka ve kalite en üst seviyede herşey için teşekkürler Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
12.03.2021 ( Devamını oku )
Subaru
Performans oldukça tatmin edici . Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
23.07.2019 ( Devamını oku )
Honda
Aracımı yeni aldım.Bayiden çıkarıp doğruca Remaps Maslak’a götürdüm.Kerem kardeşimiz gerçekten çok samimi ve detaycı..Ümit Doğan hakikaten kaliteli hizmet veriyor.Bu kendisinden üçüncü yazılım satınalışım.. Hepsinden çok memnun kaldım.. Daha evvel başka bir yeri tercih etmiştim fakat çok sıkıntı yaşamıştım.Kendisine ve ekibine çok teşekkür ediyorum.. Honda CR-V 1.6 iDTEC - 160Hp @190 Hp
17.03.2018 ( Devamını oku )
Landrover
Gozumu kırpmadan herzaman aracimi teslim edebilecegim ve gayet keyifli ve gayet huzurlu bir ortam herkeze gonul rahatligi ile tavsiye ederim Landrover Range Rover 3.0 TDV6 - 245Hp @295 Hp
23.03.2019 ( Devamını oku )
Citroën
Citroen C5 Aircross 1.5 hdi aracıma uygulama yapıldı. Yılda yaklaşık 30.000 km yol yapıyorum. Arabanın özellikle uzun yoldaki yokuşlarda yavaşlama ve geç hızlanma problemleri tamamen gitti. Şimdi gaza bastığımda yeterince tepki vereceğini biliyorum. Yakıt konusunda ise yazılım var deyip eskiden yapmadığınız hareketleri yapmazsanız yakıtta gerçekten düşüş oluyor :) Uygulama esnasında ilgi,bilgi ve alakalarından dolayı Ümit bey ve ekibine teşekkür ediyorum. Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
10.01.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Erman E. Aracın ara hızlanmaları hissedilir derecede artarken, yakıt tüketimi konusunda ekonomi sağlamadı. Yag sıcaklığı ideal derecelerde seyir ediyor. Tavsiye ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
2013 jetta 1.6 TDİ aracıma yaptırdım bu 2. aracım, kısacası performans ve tepki konusunda muhteşem yakıt konusunda normal kullanımda hissedilir derecede yakıt düştü. Chip konusunda ümit abinin üstüne tanımam. Sonuç olarak çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ederim... Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali K. Yazılım yapılalı daha 1 hafta oldu.Araç1.2tdi gerçekten inanılmaz bir güç artışı oldu .özellikle düşük devirde şehir içi trafikte sıkıntı yaşatıyordu yazılımdan sonra sorun kalmadı performansında çok yükseldi.yazılım yaptırmayı düşünüp te terettutde kalanlar hic düşünmeden yaptırın. Remaps a teşekkür ler Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
21.11.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı hiç bir problem yok istediğim tepkimeleri aldım çok teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Chevrolet
Tugay U. Cok memnun kaldim kesinlikle tavsiye ederim Salih kardesimden allah razi olsun gerek emeği gerek ilgisi sağolsun Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Citroën
1600 Motor dizel otomatik araçların hepsinde olan sıkıntı 110-115 beygir olmasından kaynaklı hantal kalmaları. Sırf bu sebepten sıfır aldığım aracımı ilana koyup satacakken şans eseri Ümit beyi buldum. Aracımı alır almaz getirip yaptırmadığıma bin pişmanım. C5 şimdi araba oldu. Özellikle uzun yolda müthiş performansın yanında yakıttan tasarruf sağlaması insanın dahada hoşuna gidiyor. Ümit bey işinin ehli beyefendi bir kişi. Aracımı teslim ettiğimde içinize sinmezse, hoşunuza gitmeyen en ufak bir şey olursa açıklama yapmanıza gerek yok aracınızı anında fabrika ayarlarına döndürüp paranızı iade ederim dedi. Böyle bir tavır karşısında bundan sonraki aracım ne olursa olsun ilk uğrayacağım yer Remaps Ümit beydir. Elinize sağlık çok teşekkür ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
İşlem yapılan her aracımın satış önce ve sonrasında aldığım hizmet çok kaliteliydi. Remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Passat 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Fikret A. Aklınızda soru işareti kalmadan güvenle yaptırabileceğiniz bir uygulama. Aracınızın gücünü güvenli ve sağlıklı bir şekilde yükselterek daha zevkli ve konforlu bir yolculuk yapmanızı sağlıyor. Müşteri ile ilgi alaka çok iyi. Her konuda yardımcı oluyorlar. Aklınıza takılan soruları rahatlıkla sorabiliyordunuz. Bu konuda Kayseri'den Özdemir beye çok teşekkür ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Hüseyin Berat G. Öncelikle ALPER AKKOÇ’a teşekürlerimi sunuyorum çok memnun kaldım şidetle öneriyorum benden tam puan BMW 3-Serisi 325d - 211Hp @270 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Ford
Öncelikle arkadaşlara cok tesekkur ediyorum Ford transit aracım bartakül filtresi dolayı arac cekişten düştü cok sanayiye gittim üc ay sonra aynı arıza devam ediyordu arkadaşlar bi yazılım attılar araba canavar oldu cok tesekkur ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Audi
Tum araclarimda oldugu gibi bunda da cok memnunum. Islem sonrasi Kayseri'ye nigde otobanindan donusumde 300 bg lik Panamera ile resmen dalga gectim. Umit Bu isin Zirvesini temsil ediyor. Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
11.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracımdan Çok Memnun Kaldım Tam istediğim gibi bir işlem oldu herkese tavsiye ediyorum kaliteli işlem için REMAPS BMW 5-Serisi 525d - 163Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Mercedes
Elinize sağlık arabam eşşekti şimdi AT oldu At koşturuyorum Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
TR de teksin Ümit abi amaroğun hakkını verdim teşekkür ederim Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 258Hp @320 Hp
11.11.2024 ( Devamını oku )
Peugeot
Murat O. Bu kadar iyi performans alacağımı hiç tahmin etmemiştim. Alper abimden Allah razı olsun emeklerinden dolayı ve gösterdiği ilgi alakadan ötürü sonsuz teşekkürler. Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Fiat
İbrahim Ö. Bence mükemmel arabamın yakıtı düştü ve çekiş konusunda fark edilebilir bir artış oldu herkeze tavsiye ederim yeni bir araç aldım ona bile düşünüyorum Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
İskender B. merhabalar ilk defa yazılım yaptırdım, arkadaşlar güleryüzlü ilgili yaptığı işin bilincinde olup %100 üzerinden %100 vermek isterim. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Kia
Yüksel A. Aracımda hissedilir derecede performans artışı oldu. Aynı gittiğim yolları artık daha az gaz pedalına basarak gidiyorum. Teşekkürler remaps ve teşekkürler yüksel usta Kia Sportage 2.0 CRDi - 112Hp @140 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracımı artık taksi kullanır gibi kullanabiliyorum. Yüksek vitesde yokuşlarda çok hızlı topluyor. Kesinlikle zorlanmıyor. Çok cabuk ve devri yüksekltmek zorunda kalmadan vites büyültebiliyorum. Yüksek hızlara daha düşük devirle ulaşabildiğimden yakıt tasarrufumda oluyor. Mercedes Vito 111 CDI - 109Hp @180 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
1 Mayıs 2018 günü 2017 model 1.6 dizel otomatik Opel insignia aracıma yazılım yüklemesi yapıldı Aracın performansı hissedilir derecede arttığı gibi yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 10 civarında düştü Kendilerine çok teşekkür ediyorum Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracimin yazilimdan sonraki cekisdeki guc artisi farketmemek mumkun degil çok seri oldu arabam elinize saglik remaps Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )
Renault
Araç son derece atak ve sürüş keyfi son derece iyi oldu teşekkürler Ümit, teşekkürler Remaps Renault Talisman 1.5 DCi - 110Hp @135 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Simdiye kadar cok yazilimli arac kullandım trabzon da cok yerde yazilim yaptirdim remaps ı kullanmak icin trabzondan ankara ya gidip guvenli bir sekilde remaps yazilim yaptirdim her konuda cok memnunum yakit tasarrufu, gidis kalkiş soguk motorun daha rahat calişmasi vb. Guvenli bir islem istiyorsan remaps herzaman yaninda. Tesekkurlerr.. Mercedes E / E Coupé E 220 CDI - 170Hp @190 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba , Öncelikle tüm remaps çalışanlarına ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.Aracımın performansında ciddi bir yükseliş gözlemledim. Yakıt konusunda ise basmazsanız orjinal haline göre 1.5 lt daha az yakıyor. Teşekkürler Remaps. Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )