Renault Chip Tuning
Muhammet A.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
İlgi alaka ve hizmetten son derece memnun kaldim. Aracim karakter degistirdi diyebilirim yazilim sihirli dokunus gibi oldu. Ellerine saglik TrabzonRemaps
17.03.2019
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
75 hp
200 nm
Chip Tuning Sonrası
75 hp
+ %53
200 nm
+ %30
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Renault Clio model dizel aracınızın ürettiği 75hp / 200nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 115hp / 260nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 40hp / + 60nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Renault Clio Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Renault marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Renault Chip Tuning
Serkan D. mükemmellik böyle birşey heralde 75 hp ve 200 nm olan clio 4 1.5 dci aracımın içinden resmen canavar cıktı dyno test sonucu 105.9 hp ve 267 nm olmuş akçakoca yolunda test ettiğim bir başka veride 5.vites 3000 devir 165 km hız gördüm hantallık bakımından birşey kalmamış yakıt durumumda çeyrek depo 800km deyim daha nekadar gider bilmiyorum depo 50litre alıyor zonguldak ereğli remaps bayiinden yüksel özel arkadaşıma bu sürecte en başından en sonuna kadar sabırla aracım ve benimle ilgilendiği için teşekkür ederim gözünüz arkada kalmasın işinin arkasında duran sağlam bir firmayla çalıştığım için ayrıca mutluyum TÜRKİYE de bu yazılım işinde işinin ehli bir firma varsa buda remapsdır herşey için teşekkürler remaps........... Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
08.09.2017
Renault Chip Tuning
Anlatılmaz yaşanır derler ya işte tamda öyle Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
30.10.2017
Renault Chip Tuning
Gayet memnunum yapılan işlem ve ilgiden. Bir problem yaşamadım şimdiye kadar. Yapılan işlemi öneririm Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
28.07.2018
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Çok başarılı buldum gerçekten keyifli bir hale geldi üstelik yakıt olarakta düşüş sağladı çok memnunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
10.11.2017 ( Devamını oku )
Porsche
Kesinlikle Ümit Doğan'dan şaşmayınız süper ötesi işler yaptığını o Zaman anlıcaksınız.eline sağlık ümit doğan teşekkür ederim. Porsche Cayenne 3.0 V6 TDI - 262Hp @300 Hp
04.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
118i ruhu kayboldu resmen alt devirleri üst devirleri inanılmaz değiş ti yakıt konusunda da gerçekten azalma oldu ellerine sağlık Ümit doğan remaps ailesine teşekkürler:) BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
Seat
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️ Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
BMW
Araba gayet güzel oldu. Şu an ied leri vs geride bırakıyor. Gerçekten bambaşka bir araba oldu. Normal kullanımımda yakıtım düştü. Ümit abinin ve diğer arkadaşların ilgisi ve güler yüzü herşeye değer. Arabamın ilk yol testinde ben tamam oldu diye düşünürken arkadaşlar olmadığını söylediler. İileri olmamasına rağmen basınç kaçağının neden olduğunu tespit ettiler. Yırtık olan turbo hortumunu temin etmemde yardımcı oldular ve basınç testiyle başka kaçak olmadığından emin olduktan sonra tekrar teste çıkıp kendileri tamam demeden teslim etmediler aracı. Bazı firmalar gibi yaptık oldu diye göndermemeleri, fatura kesmeleri ve işlemler sonrasında muhattap bulabileceğimi hissettirmeleri herşeye değer. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
30.07.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Öncelikle ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.. Aracıma vermiş olduğunuz hizmetten çok memnun kaldım. Ankara istanbul arası 6. Vitesden hiç 5 e çekmeden. 130 km ile ve yakıt tüketimimde ise 1.5 lt gibi bir düşüşle yol aldım.. Ben bukadar sağlıklı bir güç verebileceğini düşünmüyordum.. Ankara Remaps Ümit Doğan kardeşimiz ve ekibine çok teşekkür ediyorum.. Yazılım hayatmış Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
23.12.2017 ( Devamını oku )
Ford
Aracım ford mondeo 2.0 koruma aracı olarak kullanılıyorum. Harika performans. Ford Mondeo 2.0TDCi - 115Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın çekişi ve performans gerçekten çok üst düzeye çıktı yakıt olarakta düştü burdan tüm emeği geçen arkadaslara teşekkür ederim .. Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
01.02.2018 ( Devamını oku )
Renault
Öncelikle teşekkür ediyorum, hakikaten aracım 75 ilkti aracıma ailemi aldığımda yokuşlarda kamyon şeridine geçmek zorunda kalmak çok üzücüydü şimdi ise 115 beygir gücüne geldi gaz pedalına bastığım anda araç kafa kaldırmaya başladı ve bunların yanında aracımın yakıtı %15 düştü daha ne diyebilirim İstanbul Maslak Remap yetkililerine çok teşekkür ediyorum işin hakkını verdiniz ziyaretinize geleceğim inşallah Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
03.09.2019 ( Devamını oku )
Renault
Emre T. 80 ile zor çıktığım Adana Pozantı dağını 120 ile yarım gaz tırmandım bende bu kadar iyi bir sonuç beklemiyordum teşekkür ederim Remaps Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
17.08.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
Iveco
Aracımın yakıtı düştü performansı arttı Remaps ailesine teşekkürlerimi sunarım Iveco ECODaily 3.0 CR VGT - 170Hp @200 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Cafer B. Mükemmel güç , güler yüzlü hizmet ve ilgi . Hersey icin teşekkürler TRABZON / REMAPS Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracım F10 520 dizel Aracımda oluşan basınç kaçağını ve buna bağlı kara duman sorununu nokta atış ile çözüme kavuştu bir dünya para harcayarak çözemediğim sorunu çözdüler sağolasunlar BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Serhat D. Yapılan yazılımdan çok memnun kaldım. Aracımın performansı çok net bir şekilde artmış. Çok teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bir olumsuzluk yok gibi genel olarak gayet iyi memnunum diyebilirim Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kayhan K. S.alüyküm trabzonda yaşiyorsaniz danişmadan araciniza yazılim uygulamayin 3 5 ucuz olacak diye milyarlik milyonluk araçlariniz çöp etmeyin remans a yorum olarakta 2 yilda bir araç değiştiriyorim her aracima yaptirdim sprinter 315 caravella hepsine yaptirdim kesinlikle atilan bg tork %80 90 doğru Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnunum herşey için teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gercekten isinin arkasinda duran yaptigi isi cok guzel yapan biyer cok memmunuz cok tesekkur ederim. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Nissan
Suat Ö. yakit konusunda ciddi bir azalis oldu diyemem ama arabanin akiciligi ve performansi artti. 2015 nissan qashqai Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Renault
Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum , aracımdaki performans artışı ve yakıt tüketiminden çok memnunum teşekkür ederim Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Ford
Mahmut T. Remapstan önce birkaç yere gittim arızamı çözemediler Remaps hemen halletti sağolun varolun Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remapsla tanıştığım için çok memnunum sahibi ümit beye çok teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Umit beyin yaklasimindan dolayi cok memnun kaldim.suan aracimin ad blue sistemi tam anlattigi gibi calismakta.iyicalismalar diliyorum ekibine. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracımdan Çok Memnun Kaldım Tam istediğim gibi bir işlem oldu herkese tavsiye ediyorum kaliteli işlem için REMAPS BMW 5-Serisi 525d - 163Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Seat
Araçta gerçek bir güç artışı söz konusu. Özellikle ara hızlanmalarda kendini fazlasıyla belli ediyor. Uygulama esansındaki ilgi ise insana doğru yere geldim dedirtiyor. Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
Araba sürekli tahrik hatası veriyordu. Ümit abiye gittim çok kısa sürede sorunu çözdü yazılımı yeniledi bujileri değiştirdi on aydır hiçbir sorun yok. teşekkürler tavsiye ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın gerçek gücü ortaya çıktı çok memunum BMW 3-Serisi 335i - N55 Twinscroll - 306Hp @385 Hp
06.12.2016 ( Devamını oku )
Audi
Gayet memnun kaldım herşey çok iyi Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )