MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
G30 520i aracım için performans yazılımı yapıldı. Sonuçtan çok memnun kaldım. Ümit Bey aracımın bujilerini yenilemeden yazılım yapmayacağını belirtti, yeni buji aldık. Memnuniyet için tüm teknik detayları hassasiyetle kontrol eden, işlem sonrası test sürüşü ve ölçümler yapan konusunda uzman bir firma. Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Skoda
Daha önceki aracım Octavia idi mükemmel performans aldım şuan 2021 model Superb aldım alır almaz uygulama yaptırdım çok memnunum hem yakıt tasarrufu hem güç … teşekkürler REMAPS Skoda Superb 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Devamını oku )
Audi
Teşekkürler emeğinize sağlık çok memnunum Audi A4 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Ford
Remaps ve profesiyonel ekibi ile tanıştığımız günden beri araçlarımız artık daha iyi,aracımda hissedilen büyük bir güç artışı oldu hem daha seri hem daha güçlü şaşıranları saymıyorum kesinlikle çok başarılı.Elinize sağlık teşekkürler Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araştırmalarımdan sonra remaps te karar kıldım verdigim karadan dolayı kendimi muhteşem uyguladan dolayı ümit kardeşimi kutluyorum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Peugeot
aracim artık daha gvüenli ve daha güclü hala geldi bunun yanısıra standart günlük kullanımda baya bi cimrileşti yaklaşik 0.4 litre fark etti Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
SsangYong
Hakkı E. 10 gün ara ile bu ikinci yazılım yaptırdığımız araç her ikisinde mükemmel oldu.insalla böyle sorunsuz devam eder.ilk araç rexton w 2.0 alt devirlerde hızlanma mükemmel oldu araç resmen 0-100 arası %30-40 daha atak ve pedala duyarlı hale geldi. Yakıt çok değişmedi sanırım uzun yolda test edeceğim.lakin yakıt aynı kalsa bile performans istediğinde mevcut var artık biliyorsun. İkinci araç xtrail 1.6 manuel 4x4 aracın rampa ve düşük vitesdeki tutuk hali gitti gayet güzel ama hepsinden güzeli yakıt dusdu çok belirgin bir şekil de. Artık gazı dibine kadar vurmaya gerek yok her iki araç için de hafifçe dokun gerekli tepki fazlası ile var. Trabzon Alper bey ve Remaps teşekkür ederim. İnşallah ilerleyen zamanlarda bir sorun yaşamayız SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
05.05.2019 ( Devamını oku )
Renault
Hakan Yasin Y. Aracımı Kayseri bayiisinde yaptırdım. Öncelikle işinin hakkını veren Özdemir Bey'e ilgi alaka ve bilgilendirmesi için çok teşekkür ederim. Bu tarz işlere çok karşı olan biriydim, aracımı yaptırdıktan sonra keşke daha önce yaptırsaydım diye düşündüm. Aracımın kalkış ve ara hızlanmaları efsane oldu. Bundan sonra ne turbosuz ne de yazılmısız arabaya binmeme kararı aldım. Çok sık araç değiştirilen biri olarak her aracıma yaptıracağım. Teşekkürler remaps, bu fiyata bu performans inanılmaz. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Passat 2.0 tdi yazılım probleminin çözümlemesine yardımcı oldunuz. Gösterdiğiniz İlgiden v çok memnun kaldık gerçekten bu işin en iyisisiniz çok teşekkürler . Volkswagen Passat 2.0 TDi CR - 110Hp @185 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
5 20 d aracima yaptirdigim islemin performansi bekledigimin ustunde:) dusunenler hic dusunmesin hem yakit dustu hem performans super. Tesekkurler. BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
12.08.2015 ( Devamını oku )
Opel
Metin G. Bursa remaps yetkilileri Salih ve İlker bey e yakın ilgileri için çok tesekkur ederım. İlk önce atılan yazılım sonrası arabanın içinden canavar cıktı. Fakat yakıt bıraz arttı gıbı geldı. Daha sonra iletişime gecip soyledım bu kez yakıt tasarrufu icin yenıden yazılım yaptılar araba cok rahat topluyor. Yakıt kendi yazılımına gore daha iyi denemeden yazmak istemedim. Elinize saglık kullanıcı için gözünüz arkada kalmadan işlem yaptırabılırsınız. Opel Grandland X 1.6 BlueHDI - 120Hp @145 Hp
11.06.2019 ( Devamını oku )
Dacia
Oğuzhan A. Profesyonel ekip.Kesinlikle tavsiye ederim. Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Landrover
Range Rover 3.0td6 performansta stock haliyle kıyas kabul etmez. Bu kadar fark edeceğini tahmin bile etmezdim. Landrover Range Rover 3.0 TD6 - 177Hp @204 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
İlgi ve alaka gayet iyi. Araçtaki gücü fazlasıyla hissedebiliyorum. Özellikle düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Araç şuan çok daha atak bir durumda. İnanılması çok güçtü ilk başta 170hp nin 280hp olması ama yapmışlar kendilerini burdan tebrik ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
10.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracin cekisi torku kisiye verdigi hissiyat onemli olcude artarken sakin kullanimda ise o derece yakit dusuyor BMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
hani derler ya anlatılmaz yaşanır..aynen öyle..araçta ciddi değişim oldu..teşekkürler remaps.kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.12.2016 ( Devamını oku )
Audi
Remaps ta Benzinli Turbo ve Benzinli Atmosferik ve Diesel Turbo 3 Aracıma Yazılım Chip Tuning Uygulattım Yakıtımda Düşüş Oldu ve Performansım Artı Teşekkürler Audi A4 1.9 TDi - 130Hp @175 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Audi
Mükemmel. Remaps bu konuda en iyisi. Audi A5 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
03.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracımı satmayı düşünüyordum yazılımdan sonra vazgeçtim ciddi bi artış oldu ellerinize sağlık şiddetle tavsiye ederim BMW 5-Serisi 530d - 245Hp @300 Hp
30.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
TR de teksin Ümit abi amaroğun hakkını verdim teşekkür ederim Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 258Hp @320 Hp
11.11.2024 ( Devamını oku )
Citroën
Konusunda turkiyede tek. Kaliteli hizmet Citroën C3 Aircross 1.5 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
İşi her zaman uzmana bırakın diye boşuna dememişler. Bilgi ,ilgi, alaka,yönlendirme çok iyi. Teşekkürler REMAPS.. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
23.12.2019 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Ford
Arac rahatladı. Tıkanma yok. Çok memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim. Yakıt düştü. Edblue koyma bitti. Ford Transit 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
İbrahim A. Çok teşekkür ediyorum çok memnunum Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
28.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Doğan bu konuda KESİNLİKLE BÜYÜK ÜSTAD. Araçtan aldığım güce inanamıyorum. Hem çok güçlü hemde hiç sorun yaşamadım. Mühteşem sonuç. Büyük motor araca gerek Yok. Bmw için kesinlikle tavsiye ederim BMW Z4 20i - 184Hp @280 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı firma iki aracım yapıldı çok memnunum yakıt performans araç kullanım zevkinizi artırıyor Ümit beye teşekkür ederim. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Fiat
İbrahim Ö. Bence mükemmel arabamın yakıtı düştü ve çekiş konusunda fark edilebilir bir artış oldu herkeze tavsiye ederim yeni bir araç aldım ona bile düşünüyorum Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.05.2018 ( Devamını oku )
Kia
Yunus Ö. Aracın yazılım yükleme işleminden sonra seri kalkışlar ve istikrarlı hız limitleri elde etmeye başladım.Benim için en önemli olan hız limütörünün kaldırabilmeleridir.Yakıt sarfiyatı da ciddi anlamda düşüş gözlenebiliyor.Gerek ümit bey gerek ismail ustam yükleme öncesi ve sonrası çok ilgililerdi.Şiddetle tavsiye ederim Kia Optima 1.7 CRDI - 136Hp @160 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )