MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Aracım g30 2017 model di cekişi cok kötüydü yazılım sonrası aracım ucak oldu yakıt ta art madı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Nissan
Kaliteli işcilik aklınız takılmadan arabayı emanet edebileceğiniz yer. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
Ümit bey ve ekibi çok profesyonel bir iş yapmaktadır aracım 5.20d ona yazılım yaptırdım ve çok memnunum yaptırmak isteyen herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Hem Mercedes vito hem bmw e 60 520d yazılım yaptırdım araçlar süper oldu asıl şimdi tadını almaya başladım araçların çok memnun kaldim ümit DOGAN ve Remaps ailesine teşekürler BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
01.10.2016 ( Devamını oku )
Renault
Doğan D. Aracım çook güzel oldu rampalarda felan hissedilir derecede güç artışı anlaşılıyor ümit abiye ve yüksel abiye çok teşekkür ediyorum. Renault Kadjar 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
16.04.2018 ( Devamını oku )
Seat
Erdi K. Remaps bu ısı yapıyor ıkılı musterı ılıskılerı gayet guzel bılgılerı cok ıyı yaptıkları yazılımın arkasında duruyolar herhangı bır sıkıntı yasamadım gayet guzel memnunum remaps tavsıye aracılıgıyla gıttım ıyıkı gıtmısım.her seh ıcın tesekkurler Seat Ibiza 1.4 TSi Cupra (CAVE) - 180Hp @200 Hp
22.01.2018 ( Devamını oku )
Seat
Remaps ankara ümit doğan başta olmak üzere yardımcı olan arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum düşük her devirde ciddi güç artışı oldu 1.4 tsi 125 lik araçlar için süpriz beygirlere ulaşılabiliyor remapsta bunun en doğru adresi Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
16.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
2016 20 tdi caddy mi yazılım yaptırdım fark okadar bariz belliki sanki caddy nin 20 tdi motoru yerine 40 tdi motor takılmış gibi aldığınız para helali hoş olsun Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Subaru
Tavsiye ederim. Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
İki yıldır passata biniyorum sanıyordum yazılım attırana kadar.Arabamdan zevk almaya başladım,Teşekkür ediyorum Remaps kurucusuna ve çalışanlarına. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Remaps ailesine teşekkür ederim. Çok başarılı. Aracı sevdirdiler. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 5.20d 177lik şuan stage1 soft yazılımı ile net 210 hp olmuştur hem yakıt hemde güç avantajım olmuştur teşekkür ederim düşünen herkese tavsiye ederim iyi günler BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
23.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Surecin basindan sonuna kadar gayet aciklayici, yonlendirici bir gorusme gerceklestirdik. Tuketim degerlerimde ciddi bir dusus yasamadim. Bu beni biraz dusundurdu acikcasi. Ama bunu bir degerlendirme kistasi olarak gormuyorum. Yakin zamanda VW amblemli bujileri takacagim. Yol testi icin beklemedeyim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
10.03.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Gayet başarılı. Üst devirlerde özellikle araç yavaşlamadan yola devam ediyor. Her daim ivmelenmesini koruyor. Fiat Bravo 1.6 JTDm - 120Hp @150 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gerçekten işini dört dörtlük yapan İnsanlar başta ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim aracım hem canlandı hemde süper bir güce sahip oldu kesinlikle pişman olmazsınız Ankaranın tek adresi remaps kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum herkese hayırlı işler bol kazançlar ümit bey Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
22.12.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın yakıt ve serilik anlamındaki performansı cok iyi, iyiki Ankara’dasınız, tsk ederim Volkswagen Tiguan 1.6 TDI - 115Hp @150 Hp
18.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracım kesinlikle beklediğimden daha güzel performans sergiledi ve süreç akabinde hiçbir sorun yaşamadım. Ek olarak Ümit beyin ve çalışma arkadaşlarının ilgisi oldukça güzel hissettirdi. Elinize sağlık REMAPS ekibi. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Polo 11 - Mazot pahalıyken özellikle yakıt tasarrufundan yararlanmak ve arabanın seriligini , performansını arttırmak isteyenler hiç düşünmeden faydalanabilirler. Ümit abiye selamlar Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle ilgi ve alakanıza teşekkür ederim yazılım öncesi çok tereddüt etmiştim fakat şu an daha önce yaptırmadığıma pişman oldum aracımın sürüş keyfini yeni yeni çıkartıyorum BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Cumali G. Çok iyi herkese tavsiye ederim Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlgi ve alaka gayet iyi. Araçtaki gücü fazlasıyla hissedebiliyorum. Özellikle düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Araç şuan çok daha atak bir durumda. İnanılması çok güçtü ilk başta 170hp nin 280hp olması ama yapmışlar kendilerini burdan tebrik ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
10.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işten çok memnun oldum, aracımla ilgili tüm şikayetlerim bitti, elinize sağlık... Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Audi
Ümit bey bu işi gerçekten hakkıyla yapıyor. İnce işçilik Audi RS6 RS6 4.0 TFSi - 560Hp @680 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Audi
mükemmel herkeze kesinlikle tavsiye ederim Audi A6 3.0 V6 TDi - 245Hp @295 Hp
30.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yazılım yapıldığı ilk andan itibaren aracımda bir rahatlama olduğunu hissettim performans anlamında ise gerçekten büyüleyici bir değişiklik vardı. Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim. Saygılarımla Volkswagen Scirocco 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
26.08.2017 ( Devamını oku )
Porsche
Yılların vermiş olduğu Tecrübe ile Profesyonel Yazılım yapan Ümit ustaya ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM Porsche Cayenne 3.0 V6 TDI - 262Hp @300 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Kia
bu işin profesörü uzmanı tek kelimeyle ümit doğan aracıma yapılan yazılımdan son derece memnunum araçtan resmen inesim gelmiyor remaps Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Hüseyin Ş. Zonguldak Ereğli şubesinde aracıma yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Özellikle şube yetkilisi Yüksel Özel beyin ilgisi çok iyiydi. Türkiye'ye böyle bir firma kazandırdığınız için teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracın benım aracım olduğuna inanamadım katır olarak verdim arap atı olarak aldım yakıtta 1 litre net düşüş oldu ellerinize emeğinize sağlık.teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )